päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,861,958 views

toma

Posts: 2,009

#181 • • toma Tototoototo

Tres:
Käytätkö sanontaa ?tuhannen pillun päreenä?? Oletko ikinä tullut
miettineeksi sen alkuperää? Tässä tiedoksi alkuperä:



)8-D

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Amma

Posts: 2,383

#182 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Mr. Sinner:
Olin hakemassa mutsii ja faijaa Ullanlinnamäeltä, ja joku nuija yritti änkee mun autoon sisään ku pysähdyin suojatien eteen*ding* Lopun matkasta ajoinki sit ovet lukossa.


Olikohan viime vai edellisenä syksynä, kun oltiin Fredalla matkalla baariin. Seistiin liikennevaloissa, niin joku kundi hyppäs takapenkille. Huutaessamme tyypille ”Ulos!” se ilmoitti lyöneensä kavereidensa kanssa vetoa ja oli kuulemma vaan läpikulkumatkalla. Sen verran säikäytti, että siitä lähtien oon ajellu yleensä stadissa ovet lukossa, jos takapenkillä ei oo ketään.

--
*etsiskel*

Pätkis

Posts: 1,038

#183 • • Pätkis Pikkis

Amma:
Olikohan viime vai edellisenä syksynä, kun oltiin Fredalla matkalla baariin. Seistiin liikennevaloissa, niin joku kundi hyppäs takapenkille. Huutaessamme tyypille ”Ulos!” se ilmoitti lyöneensä kavereidensa kanssa vetoa ja oli kuulemma vaan läpikulkumatkalla. Sen verran säikäytti, että siitä lähtien oon ajellu yleensä stadissa ovet lukossa, jos takapenkillä ei oo ketään.


niih ja se pälli huikkas sisään tullessaan että tää on sprite mainos... *hmph*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Kolera

Posts: 4,256

#184 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Totesin, että ilmeisesti mulle tulee psykosomaattinen paha/outo olo kun pitäis ruveta pesee ikkunoita ja lattioita. Kyynärpäitä ja polvia kolottaa. Päässä humisee. Joskus ala-asteella ollut tällaista kun piti tehdä läksyjä *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

innae

Posts: 1,377

#185 • • innae PaskaJätkä
Nelosen sivuilta;

Onnekkaalle 33 miljoonan potti eurolotossa

(15.5.2004 12:10)

Yksi huippuonnekas voitti perjantaina eurooppalaisessa lottoarvonnassa kaikkien aikojen ennätyspotin eli 33 miljoonaa euroa. Kuponki oli ostettu Ranskassa.

Superjättipotti löi kirkkaasti laudalta edellisen ennätyksen eli brittinaisen viime kuussa kuittaaman 25,5 miljoonan euron voiton.

Kyseessä on myös suurin summa, joka Ranskassa on koskaan voitettu lottoarvonnassa. Huimin kansallisessa superlotossa maksettu voitto oli noin 23 miljoonan euron siivu vuodelta 1997.

Eurooppalainen lotto aloitettiin helmikuussa. Sen perustivat Ranskan, Espanjan ja Britannian kansalliset arpajaisyhtiöt. STT-AFP



EI mikään huono sinänsä... Kyl kelpais...

--
PaskaJätkä

marpa

Posts: 100

#186 • • marpa
Vallan omituista on tämä mielialojen vaihtelu. Eilinen tuskaisen ahdistuksen alho liian vähäisen tenttiin lukemisen vuoksi vaihtui tämänpäiväiseen kaikkivoipaisuuden tunteeseen ja jopati suuruudenhulluuteen, koskapa olemattomasta lukemisesta huolimatta tentti sujui luokattoman hyvin.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#187 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mulla on c-asemalla tilaa 1.1Gt. Tää on jo tosi 0_______o

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#188 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
hehe, hesarissa:

Rock & Jazz:

Sven Väth @ Tavastia...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Saara

Posts: 1,954

#189 • • Saara #2970

Hyzenthlay:
hehe, hesarissa:

Rock & Jazz:

Sven Väth @ Tavastia...



Siis luokiteltu rokiksi ja jazziksi ? *lmao*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Apo

Posts: 1,574

#190 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Saara:
---
Hyzenthlay:
hehe, hesarissa:

Rock & Jazz:

Sven Väth @ Tavastia...
---

Siis luokiteltu rokiksi ja jazziksi ? *lmao*



No onhan toi luokittelu melkein kohdallaan, Sven rokkas kympillä ja välillä tuli vähän kokeellisempaakin (tosin elektronista) musaa *jiihaa*
innae

Posts: 1,377

#191 • • innae PaskaJätkä
linkki


linkki

*justjoo*
Voiko enempää sanoa?

[muokattu 21.5.2004 02:14]

[muokattu 21.5.2004 02:15]

[muokattu 21.5.2004 02:16]

--
PaskaJätkä

MaSari

Posts: 1,986

#192 • • MaSari space jammer
Totuus on se, että asiat on niin perseellään kun olla ja voi ja silti olo on jotenkin sairaan hyvä *ding*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

lohikarme

Posts: 1,730

#193 • • lohikarme RitariVittupää

innae:
linkki


linkki

*justjoo*
Voiko enempää sanoa?



Mistä sä tyttö tällasii revit?? *nauru*

--
Qualis artifex pereo

Avatar
#196 • • ALIEN Guest

innae:
linkki
*justjoo*
Voiko enempää sanoa?



voi! - upeeta!! *slurps*
Pätkis

Posts: 1,038

#197 • • Pätkis Pikkis
---
innae:
linkki
---
voi hyvänen... *eiei*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Jusva

Posts: 30

#198 • • Jusva
eilisen päivän o_O:

6 vuotta tuntemani kaverini paljasti eilen ollessaan kylässä, lainatessaan IRCiäni, IRC kavereilleni (joita hän siis ei ollenkaan tunne) olevansa bi-sexuaali, itse en tiennyt tuosta ollenkaan ennen kuin luin jälkikäteen, mitä hän oli kirjoitellut... olin jälkikäteen hieman että *ding*
-P

Posts: 4,972

#199 • • -P
KOOMA!

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#200 • • ALIEN Guest

Lene:
---
alien:
voi! - upeeta!! *slurps*

---


Ei silikonit nyt niin upeita ole. *vink**nauru*




on ne paaljon ihanemmat, kuin pelkät nännit tai olalle heitettävät tyhjät lerput! *nauru*