päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,857,834 views

Pätkis

Posts: 1,038

#501 • • Pätkis Pikkis

Angelus:
uni maistuu syksyisinä päivinä, ainakin itselleni, kun olen tänään todistettavasti nukkunut 3/4 päivästä :D


Eihän tossa ole mitään uutta. Toi olis ideaali jos ei tarttis tehdä töitä aina puolet päivästä ja viel ruokailla hereillä ollessaan...!

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Epailija

Posts: 5,636

#502 • • Epailija Physicist, 2nd class.

-Linda-:
Flunssa iski ja sain nukuttua 3 h viime yönä. Nyt istun koneen ääressä, puolikkaat valkosipulinkynnet sieraimissa.
*ding*



*nauru* Päivän o_O olkoon minulle sitten se, että ihmiset oikeasti vielä jaksavat tehdä jotain tuollaista. x) Ota nyt hyvä ihminen ne sipulit pois sieraimista. Saat paremmin henkeä, et näytä idiootilta ja flunssakin paranee aivan yhtä nopeasti. Sisäisesti (ja suun kautta) nautittuna niistä sipuleista olisi sentään ravinnoksi.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#503 • • Marianne Guest
Tulin hilleri hiiren kans yhtä matkaa kotiin tai olisko se sitten ollut vaan päästäinen, vieläkin menee kylmät väreet, eikö niiden pitäis olla säikkyjä otuksia!? mutta ei hätää olen vielä hengissä*nauru*
egg

Posts: 62

#504 • • egg tamago desu.
tuli makean himo, menin cittariin, ostin: 3 viilistä, 2 snickersiä, 1 twix, 1 mars ja 1 fazerin suklaalevy... O_o
en ole tosin syönyt kaikkea vielä *hih*

--
Faster than the Fast people @-@

UnityF

Posts: 15,721

#505 • • UnityF joo just se

sapeli:
Heräsin siihen kun pieni lauma pikkulintuja koitti nokkia tietään mun ikkunasta sisään... *ding* Kuulu vaan semmonen "toktoktok" ikkunankarmista - eikä oo ees mitään tikkoja. Outoja otuksia. *hihu*



ettei siellä ollu andy ikkunan takana? *nauru*
sapeli

Posts: 11,768

#506 • • sapeli jokukukamikä?

UnityF:
---
sapeli:
Heräsin siihen kun pieni lauma pikkulintuja koitti nokkia tietään mun ikkunasta sisään...
---
ettei siellä ollu andy ikkunan takana? *nauru*



Nii... andy prkl! *grr* *hih* Kyllähän sen pitäis tietää että unimurmelia ei tulla herättelemään! *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

UnityF

Posts: 15,721

#507 • • UnityF joo just se

=Sasha=:
Mun parveke on eläintarha...*ding*...tänään on käyny pieniä lintuja...ja oravia...myös pieniä, sain otettuu videolle vähän *hih* vois jättää keksin. Mitäköhän seuraavaksi...?



uskon että tääkin johtuu siitä kun ne ettii itteleen "talviasuntoo"...
meidän päiväkodissa on ollu viimeviikolla 2 lintuu käytävällä.. niitä olikin tosi kiva koittaa saada takas pihalle kun lapsetkin tuli ihmettelemään mikä käytävillä lenteli... *hih*

mut vinkki... älä jätä keksii koska ne oppii pian tulee aina sinne odottamaan lisää keksejä ja se ei ole kauheen terveelistä syöttää pienelämiä parvekkeen kautta. +että se on kieletty. *piis*
innae

Posts: 1,377

#508 • • Edited innae PaskaJätkä
Luin etanan tiedoista että paikkana on Kassisali*muhaha* Hetken aikaa tavattuani huomasin lukeneeni väärin (tiedän että se on kasisali:D)*muhaha*

--
PaskaJätkä

domi

Posts: 7,069

#509 • • domi Työn sankari.

Tres:
'MC Puhuva Pää' julkaisee pitkäsoiton. Ei siinä mitään.
MUT MIKS JA MITEN NE LAITTAA SEN KIERTUEELLE? *ding*


---

MC Puhuva Pää on Tour!
MC Puhuvan Pään Suomen kiertue starttaa kera uunituoreen lätyn 8. lokakuuta Helsingistä. MC PP vierailee suurimpien kaupunkien Telering-liikkeissä. Tsekkaa PP:n uusi Super Road Show seuraavilla paikkakunnilla:

8.10 Helsinki
13.10 Turku
15.10 Oulu
19.10 Kuopio
20.10 Joensuu
21.10 Tampere
22.10 Pori
29.10 Lahti

---



Pakko nähdä *vink*
Dementation

Posts: 2,892

#510 • • Dementation wednesday?
Olen yhä hereillä, ja jollen mene nukkumaan puolen tunnin sisällä, en ehdi nukkua ennen perjantai yötä... *ding*
No sellaista sattuu...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Kolera

Posts: 4,256

#511 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Juhgu:
Sain edellisenä yönä nukuttua noin 2 tuntia ja muutenkin paljon unenpuutetta takana. Eilen illalla kun rupesin väsyneenä, pimeässä, silmät kiinni kuuntelemaan musiikkia, niin aloin nähdä liikkuvia kuvioita O_o.gif


ootappa vaan jos nyt inttiin meet ja pääset niihin mukaviin yövartiointeihin ni sit vasta alkaaki siin nukahtamisen ja valvomisen välissä näkyy kummia juttuja ihan pimeässä*hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Exlex

Posts: 497

#512 • • Exlex
Viimeiset 2,5 vuorokautta myyrytty neljän seinän sisällä. Viimeeksi kävin ulkona maanantaina iltapäivällä. Olis varmaan aika käydä kattomassa mitä siellä oikeassa maailmassa tapahtuu.

Tai ehkä hankkia elämä. o_O
Lin

Posts: 230

#513 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

Epailija:
---
-Linda-:
Flunssa iski ja sain nukuttua 3 h viime yönä. Nyt istun koneen ääressä, puolikkaat valkosipulinkynnet sieraimissa.
*ding*

*nauru* Päivän o_O olkoon minulle sitten se, että ihmiset oikeasti vielä jaksavat tehdä jotain tuollaista. x) Ota nyt hyvä ihminen ne sipulit pois sieraimista. Saat paremmin henkeä, et näytä idiootilta ja flunssakin paranee aivan yhtä nopeasti. Sisäisesti (ja suun kautta) nautittuna niistä sipuleista olisi sentään ravinnoksi.



Mä en tekis tota, ellei se oikeesti toimis! Valkosipuli on niin voimakasta, että saa nenän aukeamaan ja silmät vuotamaan. Hmm... ja kyllä mä niitä suunkin kautta nautin.
Kotona saa näyttää idiootilta! *hihu*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

hemuz

Posts: 2,178

#514 • • hemuz kätevä emäntä
Ei musta tuu ikinä kokkia tai leipuria. Taas meinas lohkoperunat palaa ihan syömäkelvottomiks *igor*
Syder

Posts: 2,255

#515 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Aina saa näyttää idiootilta o_O

--
Divida et impera.

kilobitti

Posts: 2,419

#516 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno

Epailija: Sisäisesti (ja suun kautta) nautittuna niistä sipuleista olisi sentään ravinnoksi.



Valkoisipulilla on kait jotain ihan lääkkeenomaisiakin vaikutuksia, ja tuotteita joissa on sen vaikuttavia aineita myydään ihan apteekissa. Ps. tästä syystä buddhalaiset eivät käytä valkosipulia ruuassa - se on lääkeaine.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Epailija

Posts: 5,636

#517 • • Epailija Physicist, 2nd class.

kilobitti:
---
Epailija: Sisäisesti (ja suun kautta) nautittuna niistä sipuleista olisi sentään ravinnoksi.
---
Valkoisipulilla on kait jotain ihan lääkkeenomaisiakin vaikutuksia, ja tuotteita joissa on sen vaikuttavia aineita myydään ihan apteekissa. Ps. tästä syystä buddhalaiset eivät käytä valkosipulia ruuassa - se on lääkeaine.



Tutkimustuloksia sitten esiin vain. *vink* En väittänyt, etteikö valkosipuli tepsisi, mutta

1. There is no cure for the common cold (AFAIK, tietty)
2. Nenän kautta nautittuna ne vähäisetkin lääkeaineet välittyvät vähän nihkeästi.

-Linda- hyvä. Saat saman tuloksen laittamalla vaikka tiikeribalsamia nenäsi alle. Henkikin kulkee paremmin, kun ei ole tulppia sieraimissa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Lin

Posts: 230

#518 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

Epailija:
---
kilobitti:
---
Epailija: Sisäisesti (ja suun kautta) nautittuna niistä sipuleista olisi sentään ravinnoksi.
---
Valkoisipulilla on kait jotain ihan lääkkeenomaisiakin vaikutuksia, ja tuotteita joissa on sen vaikuttavia aineita myydään ihan apteekissa. Ps. tästä syystä buddhalaiset eivät käytä valkosipulia ruuassa - se on lääkeaine.

---
Tutkimustuloksia sitten esiin vain. *vink* En väittänyt, etteikö valkosipuli tepsisi, mutta

1. There is no cure for the common cold (AFAIK, tietty)
2. Nenän kautta nautittuna ne vähäisetkin lääkeaineet välittyvät vähän nihkeästi.

-Linda- hyvä. Saat saman tuloksen laittamalla vaikka tiikeribalsamia nenäsi alle. Henkikin kulkee paremmin, kun ei ole tulppia sieraimissa.


Mä en tiedä onko valkosipulissa lääkeaineita, tiedän vaan sen, että se avaa röörit tehokkaasti! Tavallisesti oon laittanu vicks vaborueta (vai mikä sen nimi nyt olikaan) nenän alle, mutta nyt se oli päässy loppumaan. Ja siis se ideahan noissa valkosipulinkynsissä on siinä, että niitä pidetään vaan sen aikaa sieraimien "edessä" kunnes tuntuu, että auttaa...

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

kiiki

Posts: 491

#519 • • kiiki hankala
löysin isäni silittämästä vaatteita o_O
Plaque

Posts: 269

#520 • • Plaque

kiiki:
löysin isäni silittämästä vaatteita o_O



...pelottaako?