päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,486 views

Pätkis

Posts: 1,038

#521 • • Pätkis Pikkis
Taksikuski pysähtyi antamaan tilaa kävellä ensin yli suojatien, vaikka vartavasten pysähdyin sytyttämään tupakkaa ja odottamaan että taksi ehtii kaahata alta *ding*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

kilobitti

Posts: 2,419

#522 • • kilobitti 1-2-3 techno

Epailija:
Tutkimustuloksia sitten esiin vain. *vink*



Valitettavasti en pistä joka ikisestä lukemastani lauseesta lähdetietoja talteen.

1. There is no cure for the common cold (AFAIK, tietty)



Muistaakseni valkosipulista todettiin nimenomaan, että se ei ehkäise sairastumista vaan saattaa edistää paranemista.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

zari

Posts: 716

#523 • • zari Team Tamppaajat
Miksi meidän niinhelvetinihanajaainaennenongelmittatoimiva SONERA ei toimi *eiei* *igor*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Anne

Posts: 424

#524 • • Anne The Apina.
Tänä aamuna asemalle kävellessäni huomasin tien laidassa koiranpaskaa, johon oli isketty sellainen pieni tikku, jossa oli USA:n lippu. Kyllä nauratti. *nauru*

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

kiiki

Posts: 491

#525 • • Edited kiiki hankala

plaque:
---
kiiki:
löysin isäni silittämästä vaatteita o_O

---


...pelottaako?



no ei oikeestaan, jatkais vaan tolla lääkityksellä jos se vaikka siivois seuraavaks *igor*
MaSari

Posts: 1,986

#526 • • MaSari space jammer

Anne:
Tänä aamuna asemalle kävellessäni huomasin tien laidassa koiranpaskaa, johon oli isketty sellainen pieni tikku, jossa oli USA:n lippu. Kyllä nauratti. *nauru*



*muhaha* Hitsin loistavaa läppää! Jollakin on ollut huumorintajua *piis*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

ezzy

Posts: 8,060

#527 • • ezzy Droid-pappa

Anne:
Tänä aamuna asemalle kävellessäni huomasin tien laidassa koiranpaskaa, johon oli isketty sellainen pieni tikku, jossa oli USA:n lippu. Kyllä nauratti. *nauru*



ihan paras x)
micqo

Posts: 1,094

#528 • • micqo

Anne:
Tänä aamuna asemalle kävellessäni huomasin tien laidassa koiranpaskaa, johon oli isketty sellainen pieni tikku, jossa oli USA:n lippu. Kyllä nauratti. *nauru*



-Jollain ollut hauskaa *aplodit*
micqo

Posts: 1,094

#529 • • micqo

kiiki:
koira nukkuu lattialla ja sätkii musiikin mukana *ding* siis tiedättehän kun koira näkee unta tms (mitä se sitten oikeasti onkaan) ja jalat vispailee ja kroppa nykii. tällä kertaa poikkeuksellisen vahvoja liikkeitä *jiihaa*



-Joo,mun toinen koira tekee sitä just parhaillaan! *nauru*
T-mu

Posts: 2,980

#530 • • Edited T-mu Läskimooses

mayah:
Ulkoa on viimisen neljä tuntia kuulunut sellainen hassu ääni, joka muistuttaa lähinnä 90-luvun alussa tehtyjen tietokonepelien ampumis-ääntä. Sellanen ku tossa, mikäs hitto se nyt oli, joku captain_jotain_ , joka ampu sellasilla tähdillä lintuja ja avaruudessa sellasia keltasia palloja. Ja nyt tää jäi sitte vaivaamaan.

Mut siis kuitenkin, mä en yhtään tiedä mistä toi ääni tulee. Ja nyt mua ottaa päähän toi peli. *grr*



hö no se kapteeni tietenki ampuu tietenki niit lintui siellä.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#532 • • Aziz Combat Fighter

mayah:
---
T-mu:
hö no se kapteeni tietenki ampuu tietenki niit lintui siellä.

---


*reps* *lmao*

Kiitos Teemu, eipähän ookkaan taas hetkeen tullu naurettuu ääneen yksin himassa. *hali*



Toho mä suosittelen lääkkeeksi sellasta TV-sarjaa kuin Tuho-osasto, löytyy netistä alkup. nimellään "Scrubs". Vallan mainiota viihdettä ^__^
Fyrisch

Posts: 4,525

#533 • • Fyrisch
 we are very sorry for the problems that MSN are having but they will be fixed. MSN will shut down at 12:00 tonight for a week or so until we can figure out what has been going on. please send this once again to at least 25 people it doesn't matter if they are the same people just do it so that we will not shut your account down thank you.


O_______o
Fyrisch

Posts: 4,525

#534 • • Fyrisch

Avernian:
Kuulostaa tosi Microsoftilta *vink*

Ei ne uhkaile tilin sulkemisella jos ei spämmää. Niillä on paljon hienovaraisemmat hallintakeinot kyllä.



Tota mä kans kelasin, mut jos joku on vähä ite muokkailu tota loppuosaa :D jotkut kunnon MSN nitkuilijat
Jusuplussa

Posts: 1,292

#535 • • Jusuplussa UG-///
Tykkään tästä biisistä: Spiderbait - Black Betty
Displacer

Posts: 1,828

#536 • • Displacer
Hotellin uima-allas oli kiinni koska on talvikausi, lammintakaan ei ole kuin 27 astetta. Ajattelisivat vahan meita suomalaisiakin
kilobitti

Posts: 2,419

#537 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno
Lähdinpäs sitten äidin seuraksi katsomaan Kaija Saariahon oopperaa
Kaukainen rakkaus, kun faijalle tuli este. Olen pitkään ollut vannotunut anti-ooppera-ihminen lähinnä koska en pidä siitä ooppera-tyylisestä laulutyylistä (paljon meteliä, valtava vibrato ja huonosti erottuva teksti), ja mielikuvani oopperasta on sellainen pölyttynyt instituutio, jossa esitetään ikivanhoja teoksia turkkeihin pukeutuville mummoille.

Kyseinen ooppera on ymmärtääkseni Kaija Saariahon ensimmäinen, ja on herättänyt kohua maailmalla. Ehkä siitä syystä se on ollut loppuunmyyty jo pitkän aikaa (nämä liput hommattiin kesäkuussa).

Näytelmän tarina on loppujen lopuksi todella yksinkertainen, mut paljon ajatuksia herättävä. Koko näytelmä liikkuu oikeastaan ideologisella tai abstraktilla tasolla, jolla käsitellään mm. rakkautta, siitä millainen se on täydellisimmillään - onko se sitä että se ei ikinä täyty? Enempää en viitsi sitä kerrata, se on kuitenkin niin eri juttu paikan päällä ja mun yritykset kertoa siitä vaan latistaa sitä.

Myös lavastus oli aika erikoinen. Lavalla ei ollut muita lavasteita kuin kahdet kierreportaat, ja vene. Lattia oli n. 5cm syvän veden peitossa kauttaaltaan. Tunnelmat luodaan eri valoilla, joista osa on suunnattuna veteen jolloin varjot heijastuvat seinille. Käytössä oli myös jonkin sortin aaltokoneet, jolla veteen saatiin pieniä erilaisia väreilyjä kulloinkin vallitsevan tunnelman mukaan.

Musiikki oli varsin modernia, mut ei millään häiritsevällä tavalla. Sitä on mun oikeastaan vaikea eritellä sen enempää, muuta kuin todeta että se, tarina ja valaistus ilmensi ja täydensi aikalailla täydellisesti toisiaan. Äänimaailmassa oli käytetty tyylikkäästi myös uudempaa tekniikka, mm. elektronisesti tuotettuja toistoja, sampleja ja unenomaisia kaikuja.

Loppujen lopuksi kaikki nitoutui yhteen saumattomaksi ja haltiovaiksi esitykseksi. Olin aika mykistynyt.

Arvosanaksi 5/5 staraa, hands down.

Ja sitten itse oopperasta taiteen muotona. Ooppera ON hidastempoista, jos sitä vertaa vaikka Die Hard 2:een. Esitystä seuratessa ja mielen harhaillessa tuli väistämättä mieleen kuinka hävyttömän tottunut sitä on nopeaan, helppoon ja valmiiksi pureskeltuun viihteeseen. Samalla huomasi taas, kuinka vaaditun ajatuksellisen panostuksen määrä on joskus suoraan suhteessa siihen kuinka antoisa elämys on. Ts. jos ei aio periaatteesta seurata esitystä, ei sinne kannata mennä. Toisaalta jos sille antaa mahdollisuuden, voi elämys olla hyvinkin sen 58 arvoinen. Kysymys on oikeastaan siitä, uskaltaako haastaa itsensä ja antaa sille mahdollisuuden*hih*

eli päivän o_0; minä pidin oopperasta *nauru*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

coolcat82

Posts: 771

#539 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
*känni* ei tunnu lähtevän millää pois?? Puoliks niinku jysäri mut osittain % viel ja salmiakkikosanderit jopa maistuu suussa vaikka join eilen *täh*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#540 • • Peikkotyttö
Mun paino on pudonnut parissa kuukaudessa ihan itsestään melkein kymmenen kiloo...ehkä mustakin tulee vielä pinkee pikku kiksutp....

--
Groove is in the Heart