päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,068 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#561 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Töihin tuli ihan asiallisesti käyttäytyvä nuori mies hieman humalassa..Tilasi sämpylän ilman mitään pihvejä ja mausteita..Maksoi sen ja me annoimme sille sen sämpulän..Siinä se sitten tokaisi, "et katotaas kuinka tää sopii!?"
Niin se avas sen sämpylän papereista ja samalla laski housut alas ja laittoi sen vehkeensä sinne sämpylän väliin ja nauroi, "kato nakkisämpylä" Hyi v..!! *hahjust**igor**dissaa**sars*

Mua ei kauheesti naurattanut!!! Kaikenlaisia sitä ja kulkee vapaalla jalalla!!! *ding* *dissaa* Hitto ku tajusin taas jälkikäteen, et olisin voinut sanoo sille äijälle, et "prinssinnakkisämpylältä toi musta näyttää!!" *nauru*

Hyi helvetti se äijä oli ällöttävä! *sars*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

zari

Posts: 716

#562 • • zari Team Tamppaajat
Tää tosin tapahtui la-su yönä... oltiin kavereiden kans baari-iltana käymässä nopeesti pitsalla viereisessä pitseeriassa. Tilattiin yks pitsa johon tuli 3 täytettä oman mielen mukaan.Ananasta,paprikaa ja vain toiselle puolelle jauhelihaa... siinä sit oli sellanen vähän vanhempi mies meitä ennen ja totes että "määpäs maksan likkojen pitsan" Katotiin siinä sit sitä miesti hienam ihmetellen ja todettiin että "jaa no kiitos" ja lähdettiin pöytään odotteleen. Hetken päästä tarjoilija tua 2 pitsaa, toisessa on parika-ananas täytteet ja toisessa pelkkää jauhelihaa. Siinä vaiheessa pokka ei enää pitäny vaa naurettiin moiselle kyyneleet silmissä - onneks se äijjä joka ne makso oli jo lähteny *nauru*
Siinä sit ruvettiin syömään ja välillä repeiltiin niille pitsoille ja sille kuinka se äijjä sit oi mennyt pullittaan meihin 11euroa *nauru* mutta pitsat oli hyviä.

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

S-T

Posts: 1,195

#563 • • S-T Pieni
Tää on oikeestaan päivän LOL.
Eräältä rakennekynsä esittelevältä sivustolta bongattua: " Geelin pysyvyys perustuu toisiinsa liittyviin molekyyleihin, eikä aggressiivisiin kemikaaleihin."

*nauru* *lmao* *iloinen* *iihhih*

--
Pieni on kaunista.

Lin

Posts: 230

#564 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

Keeerin:
Töihin tuli ihan asiallisesti käyttäytyvä nuori mies hieman humalassa..Tilasi sämpylän ilman mitään pihvejä ja mausteita..Maksoi sen ja me annoimme sille sen sämpulän..Siinä se sitten tokaisi, "et katotaas kuinka tää sopii!?"
Niin se avas sen sämpylän papereista ja samalla laski housut alas ja laittoi sen vehkeensä sinne sämpylän väliin ja nauroi, "kato nakkisämpylä" Hyi v..!! *hahjust**igor**dissaa**sars*

Mua ei kauheesti naurattanut!!! Kaikenlaisia sitä ja kulkee vapaalla jalalla!!! *ding* *dissaa* Hitto ku tajusin taas jälkikäteen, et olisin voinut sanoo sille äijälle, et "prinssinnakkisämpylältä toi musta näyttää!!" *nauru*

Hyi helvetti se äijä oli ällöttävä! *sars*



Yäkki-pyäkkiä, mutta en voi muuta kuin nauraa... sori!
*nauru**nauru**nauru*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

micqo

Posts: 1,094

#565 • • micqo
Mulla jumi äsken netti taas kerran...mese sekoilee aina näin öisin ja vetää tileen koko netin... ruksasin sivun pois...mutta olin silti online täällä *täh* *hih*
DagO

Posts: 1,066

#566 • • DagO häröö

Airvision:
Mulla jumi äsken netti taas kerran...mese sekoilee aina näin öisin ja vetää tileen koko netin... ruksasin sivun pois...mutta olin silti online täällä *täh* *hih*


Jäät onlinex 5min ku sammutat selaimen, sit et jää jos painat tota ulos nappia.
micqo

Posts: 1,094

#567 • • micqo

DagO:
---
Airvision:
Mulla jumi äsken netti taas kerran...mese sekoilee aina näin öisin ja vetää tileen koko netin... ruksasin sivun pois...mutta olin silti online täällä *täh* *hih*

---

Jäät onlinex 5min ku sammutat selaimen, sit et jää jos painat tota ulos nappia.



-ahaa,no tulipa tämäkin sit selväks *nauru*
ezzy

Posts: 8,060

#569 • • ezzy Droid-pappa

Keeerin:
Hitto ku tajusin taas jälkikäteen, et olisin voinut sanoo sille äijälle, et "prinssinnakkisämpylältä toi musta näyttää!!" *nauru*



harvinaisen ärsyttävää, kun aina ei voi olla 100% sanavalmiissa kunnossa *hihu*
kiiki

Posts: 491

#570 • • kiiki hankala

Amma:
EU on kuulemma määritellyt jopa sen, paljonko hevonen saa tuottaa ulostetta/ pvä. *ding*



*aplodit*
mikähän on sanktio jos polle tuottaa yli laillisen määrän? *nauru*
Ozie

Posts: 1,389

#571 • • Edited Ozie
Mönjän koostumus on Pb(3)O(4), jossa siis 3 ja 4 on alaindeksejä... En tienny että sillekki on tietty koostumuksensa...

Potaska on taas K(2)CO(3)

Kiitos Maol *aplodit*
Avatar
#572 • • Injektio Guest
En ymmärrä miten mä selvisin... Oli eka kuorma-auton ajotunti ja ajaa hurautin sit turun keskustan läpi.. JA OON HENGIS VIEL!!! Ei, en ymmärrä... *ding*
Pätkis

Posts: 1,038

#573 • • Pätkis Pikkis

Injektio:
En ymmärrä miten mä selvisin... Oli eka kuorma-auton ajotunti ja ajaa hurautin sit turun keskustan läpi.. JA OON HENGIS VIEL!!! Ei, en ymmärrä... *ding*


entä ne muut, pyöräilijät, jalankulkijat, henkilöautot? *vink*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Amma

Posts: 2,383

#574 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

kiiki:
*aplodit*
mikähän on sanktio jos polle tuottaa yli laillisen määrän? *nauru*


Tallin omistaja saa maksaa sakkoja. *taputapu*
Jos en nyt ihan väärin muista, niin mätin viime vkl:na 320 litrasiin kärryihin, ja kun on kakasta ym. kyse, niin siihen mahtuu toki vähän enemmän. Näihin kärryihin olis kuulemma pitäny mättää 4 boxia, jotta EU ois tyytyväinen. "Pahimmat päältä" menetelmällä yksiin kärryihin mahtu hyvällä tsägällä n. 2,5 boxia. Että seiskööt sitte likasessa kopissa. Eläinrääkkäyssyytettä odotellessa.. *hahjust* No ei vaiskaa, mutta kuitenkin. Eläimille tulpat takapuoleen ja sitä rataa. *iihhih*

--
*etsiskel*

Avatar
#575 • • Injektio Guest

Pygmi:
---
Injektio:
En ymmärrä miten mä selvisin... Oli eka kuorma-auton ajotunti ja ajaa hurautin sit turun keskustan läpi.. JA OON HENGIS VIEL!!! Ei, en ymmärrä... *ding*

---

entä ne muut, pyöräilijät, jalankulkijat, henkilöautot? *vink*



Pyöräilijät ja jalankulkijat oli rauhas mut en tiä niist henkilöautoist *nauru* Ja yhen liikennemerkin meinasin tempasta kotiin tulijaisiks ku "pikkasen" leikkasin liikaa kurvia *blush* siinä sitte paniikissa koitan vaihtaa vaihdetta pienemmälle ja päästä jonnekki karkuun *iihhih*
Avatar
#576 • • Injektio Guest

Lene:
---
Injektio:
En ymmärrä miten mä selvisin... Oli eka kuorma-auton ajotunti ja ajaa hurautin sit turun keskustan läpi.. JA OON HENGIS VIEL!!! Ei, en ymmärrä... *ding*

---


Kuorma-autolla huristellessa kuski harvemmin on siinä suurimmassa vaarassa - vaarassa ovat ne kaikki muut! *nauru*



Erittäin totta *hymy* Luulin kyl, et saan sydänkohtauksen tai jonku muun vastaavan..
Pätkis

Posts: 1,038

#577 • • Pätkis Pikkis

Injektio:
---
Pygmi:
---
Injektio:
En ymmärrä miten mä selvisin... Oli eka kuorma-auton ajotunti ja ajaa hurautin sit turun keskustan läpi.. JA OON HENGIS VIEL!!! Ei, en ymmärrä... *ding*
---
entä ne muut, pyöräilijät, jalankulkijat, henkilöautot? *vink*
---
Pyöräilijät ja jalankulkijat oli rauhas mut en tiä niist henkilöautoist *nauru* Ja yhen liikennemerkin meinasin tempasta kotiin tulijaisiks ku "pikkasen" leikkasin liikaa kurvia *blush* siinä sitte paniikissa koitan vaihtaa vaihdetta pienemmälle ja päästä jonnekki karkuun *iihhih*


vinkki a: kuorkilla ei pääse karkuun mitään eikä ketään. vinkki b: ne liikennemerkit on yleensä rakennettu aivan liian matalalle nimim. muutama "huiiiiiiiiiiiiiiihhh"-tilanne takana *justjoo*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

S-T

Posts: 1,195

#578 • • S-T Pieni

Ozie:
Mönjän koostumus on Pb(3)O(4), jossa siis 3 ja 4 on alaindeksejä... En tienny että sillekki on tietty koostumuksensa...

Potaska on taas K(2)CO(3)

Kiitos Maol *aplodit*


<pätemis>
Mönjää, l. ortoplumbaattia, käytetään mm. punaisena/oranssihtavana väriaineena. Aine on myrkyllistä.

Potaskaa, l. kaliumkarbonaatti, käytetään kemianteollisuudessa laajasti ja vaikka mihin tarkoituksiin, vain pari mainitakseni lasin, lääkkeiden, puhdistusaineiden ja muovin valmistukseen.
</pätemis>
:]

--
Pieni on kaunista.

zombie*

Posts: 145

#579 • • zombie*
heh.. kuorkki korttia ajaessa ei tullut oikeastaan kömmähdyksiä paitsi vaihteet oli eka vähän ööt kun olikin enemmän kun normi autossa, mut hyvin se meni taskuparkkiin ekalla ajotunnilla, ihan ku olis koko ajan ajanu sillä. Mut meitsin mielest se on niin et mitä isompi auto sitä helpompi saada parkkiin.. :) *iloinen* et inssistki meni leikitin läpi vaikka se vei mut motarille, ja maikka ei ollut vieny mua sinne koskaan..
Saara

Posts: 1,954

#580 • • Saara #2970
Katoin rekisteristä että tänään on 4 henkilön 24 v. synttärit joiden nickissä on sana pupu...

O_o tai sitten olen vain väsynyt...

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.