päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,856,667 views

Avatar
#601 • • Cera Guest
aini oli mul kyl omaki juttu eiliseltä.

oon ostanu tollai pehmolelun itelleniki joka laulaa kun sitä painaa.
tosin se laulaa siis kaikenlaisista muistaki häiriötekijöistä. esim kännykästä.
ajattelin et nostan sen kaapin päälle ja se ei ota siel sit häikkää mistään. kattelee vaan sulosena.. ^___^
mut sitte eilen. katsottiin jännäripätkää ja tosi huikeen jännässä kohdassa alettiin kiljumaan..
ja se mun pehmolelu kissa alotti laulunsa.
voi kyl sanoo et elokuvan pelottavuus väheni puoleen siinä vaiheessa...*muhaha*
Fyrisch

Posts: 4,525

#602 • • Fyrisch
kello oli äsken 03.59 ja nyt se on 03.11 eli on aika siirtää kellot masennusaikaan
KittysDead

Posts: 381

#603 • • KittysDead Trooper
Jos menen bileiden jälkeen kovassa kännissä nukkumaan, luulen vielä sängyssä ollessani että olen edelleen baarissa.
Oli yöllä vaikeaa kun tuntui että makaan alasti peiton alla pulsarin lattialla. *känni* En kyl nukkunut nyt yöllä sekuntiakaan.

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

kuiske

Posts: 33

#604 • • kuiske
Mun paita oli jotenkin maagisesti kääntynyt nurinpäin matkalla himasta Alluihin. Enhän voisi olla niin tyhmä, että pukisin nuttuni nurinpäin, enhän... *iihhih* Maailma on ihmeellinen paikka.
Avatar
#605 • • greenie Guest

KittysDead:
Jos menen bileiden jälkeen kovassa kännissä nukkumaan, luulen vielä sängyssä ollessani että olen edelleen baarissa.
Oli yöllä vaikeaa kun tuntui että makaan alasti peiton alla pulsarin lattialla. *känni* En kyl nukkunut nyt yöllä sekuntiakaan.



Tuttua, vaikka yleensä olen ollut ihan selvinpäin liikenteessä ja lähtenyt suhteellisen aikasin bileistä. Jotkut kestit on vaan sellasia kokemuksia, että ne vaan jättää hetkeksi hieman ulalle :)
Morkkeli

Posts: 27

#606 • • Morkkeli
Joskus tulee läpällä tilailtua puhelimeen viikottain vaihtuva horoskooppi, mut ehkä viikko sitten selailin viestejä ja huomasin että siel oli sen viikon horoskooppi ja tilaus aika oli ko. päivää edeltävä ja oon 100% varma etten tilannut sitä ite. O_o Enkä mielestäni oo antanut puhelinta kellekkään tai miks yleensäkkään joku tilais kaksosten horoskoopin, kun ei taida hirveen moni kaveri edes olla kaksonen. Sit viel se että se piti aika tarkasti paikkaansa! *nauru* Aika spookyy, mut siistii kuitenkin. Ehkä oon unissani tilaillu *nauru*

Niitä on kiva lueskella ja sit jos sattuu tapahtumaan niinkuin niissä sanotaan niin on ihan O_o ja luulee että se piti paikkaansa vaan sen takia koska horoskoopissa sanottiin niin. ;D
Timmo

Posts: 657

#607 • • Timmo

KittysDead:
Jos menen bileiden jälkeen kovassa kännissä nukkumaan, luulen vielä sängyssä ollessani että olen edelleen baarissa.
Oli yöllä vaikeaa kun tuntui että makaan alasti peiton alla pulsarin lattialla. *känni* En kyl nukkunut nyt yöllä sekuntiakaan.



Jos mä meen kännissä nukkumaan, ni musta tuntuu siltä ku olisin karusellissa. Se on niin saatanan ärsyttävää!

--
Elämä On Raato

Avatar
#608 • • Injektio Guest
Tuntuu silt etten olis olemas *ding* tai jotai puuttuu, en nyt vaa osaa sanoo mitä mut on aika kummallinen ja melankolinen fiilis *täh*
Avatar
#609 • • astaroth Guest
Tulin töistä 6h sitten, enkä ole tehnyt mitään muuta, kuin puuduttanut perseeni.
Milloinkohan saisin jotain konkreettista aikaan... No, onhan näitä päiviä jäljellä.
sapeli

Posts: 11,768

#610 • • sapeli jokukukamikä?

Astaroth:
No, onhan näitä päiviä jäljellä.



Mistäs sen tiedät? *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#611 • • astaroth Guest

sapeli:
Mistäs sen tiedät? *vink*


Nyt ei ruveta langettamaan kirouksia! :)
innae

Posts: 1,377

#614 • • innae PaskaJätkä
Tai eilisen o_0.
Kaalikääryleet olivatkin syötäviä enkä kuollut niihin. Itseasiassa tykästyin niihin (ennen vihannut kun ne haisee pahalta, eli kyllä, olen ronkeli).

--
PaskaJätkä

marpa

Posts: 100

#615 • • marpa
Olen hämmästyksekseni (ja osin kauhukseni) tajunnut pitäväni luokattoman paljon historian opettamisesta yläasteikäisille. Näinköhän mun tutkijanurani on jäämässä kansankynttilänä toimimisen varjoon?!
sapeli

Posts: 11,768

#616 • • sapeli jokukukamikä?

mykene:
Olen hämmästyksekseni (ja osin kauhukseni) tajunnut pitäväni luokattoman paljon historian opettamisesta yläasteikäisille. Näinköhän mun tutkijanurani on jäämässä kansankynttilänä toimimisen varjoon?!



No mut opettaminenhan on just kivaa *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mellu-

Posts: 4,006

#617 • • Mellu-
hmm.. mulle soitti _joku_ tänään.. ku miä vastaan puhelimeen "mellu" sit se alko kyselee et onks se mun oikee nimi ja sit kysy et kui vanha miä olen *ding* vastasin vaa sille sit siin ikäni ja oikean nimeni. sit se kaveri alko selittää jotai et se oli saanu puhelimen tai ostanu ja siin oli mun numero. *täh* niin sit se viel samaan hengenvetoon kysy et olinko ollu eilen lavidassa ja heti ku olin vastannu et olin niin "joo oikein kiva hei hei" ja sit katkas puhelin, meiksi istuu hoomoilasena että WTF *ding* O_o

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

wetware

Posts: 244

#618 • • Edited wetware wenator

Mellu-:
. sit se kaveri alko selittää jotai et se oli saanu puhelimen tai ostanu ja siin oli mun numero. *täh*



joku kaveris o myynyt sille vanhan puhelimensa ja siinä oli tallessa sun numero.

tai si toi oli vaan joku sen avausrepliikki ja et pääsee juttelee.. varaudu pokailuyrityksiin siis =)
UnityF

Posts: 15,721

#619 • • UnityF joo just se

Juhgu:
Mellulla on ihailija *hih*

*kuolaa*



kuitenkin sinä.. *vink*
Avatar
#620 • • hyperventilaatio Guest
Löysin skiexposta itselleni uudet monot. Sitä siis taas köyhtynee viitisensataa eetua. Mistäköhän mä senkin repäsen? *nauru*