ZaZa, 2.10.2005 15:28:
hih... mua pyydettiin äsken treffeille... hämmentävää... Mut mä kieltäydyin...
MITÄ KUKA MISSÄ KERRO HETI KAIKKI!!!??
11,982 posts, 600 pages, 4,014,450 views
ZaZa, 2.10.2005 15:28:
hih... mua pyydettiin äsken treffeille... hämmentävää... Mut mä kieltäydyin...
Karvinen, 3.10.2005 11:09:
Mun käärme oli karannu yön aikana sen terraariosta. . . onneks löysin sen sit tänää. .
mut aika outoo et se on päässy pois sieltä, mitä mä oon pitänyt täysin mahdottomuutena
hyperventilaatio, 3.10.2005 16:59:
Näin keskustassa tänään sellaisen jenkkimallisen avo-sotajeepin, armeijan vihreänä tietty. Se mikä siinä oli o_O oli se että sen turvakaaressa (tai wtf onkaan) oli kiinni konekivääri, ja perässä liehui mikäs muukaan kuin jenkkilippu. Kuskikin oli vimosen päälle nahkarotsissa ja pilottilaseissa.
Kyllä jotkut jaksavat omistautua asialleen.
Näin keskustassa tänään sellaisen jenkkimallisen avo-sotajeepin, armeijan vihreänä tietty. Se mikä siinä oli o_O oli se että sen turvakaaressa (tai wtf onkaan) oli kiinni konekivääri, ja perässä liehui mikäs muukaan kuin jenkkilippu. Kuskikin oli vimosen päälle nahkarotsissa ja pilottilaseissa.
ezzy, 3.10.2005 21:03:
---
---
Varmaan Humveetä tarkoitat? luulisin, että näkemäsi vekotin on joku esittelypeli. Noita kun ei suomessa kovin montaa ole :)
kumimuumi, 3.10.2005 21:34:
Vastaan tuli äsken tossa lähitiellä mersu, sumuvalot päällä. Vilkautin omia pari kertaa, ja peruutuspeilistä ehin nähdä kun auto uukkarilla lähtee mun perään
Pari tiukkaa kurvia niin eihän se nähnyt minne menin mutta... Kaikenmaailman kuskeja...
Miksan, 3.10.2005 23:00:
---
kumimuumi, 3.10.2005 21:34:
Vastaan tuli äsken tossa lähitiellä mersu, sumuvalot päällä. Vilkautin omia pari kertaa, ja peruutuspeilistä ehin nähdä kun auto uukkarilla lähtee mun perään
Pari tiukkaa kurvia niin eihän se nähnyt minne menin mutta... Kaikenmaailman kuskeja...
---
Eihän sumarit pääl ajamises mitää ihmeellist oo?
Mike Kila, 3.10.2005 23:02:
Sumuvaloja käsittääkseni saa pitää päällä vain jos on erittäin huono näkyvyys. Noistahan saa sakot jos pitää normaalisti päällä? Näin muistelisin tai sit mua on infottu väärin :).
Mike Kila, 3.10.2005 23:02:
Sumuvaloja käsittääkseni saa pitää päällä vain jos on erittäin huono näkyvyys. Noistahan saa sakot jos pitää normaalisti päällä? Näin muistelisin tai sit mua on infottu väärin :).
Epailija, 3.10.2005 23:04:
---
Normaalioloissa niistä ei ole edes mitään hyötyä.
aapee, 3.10.2005 23:10:
...paitsi jos kyseessä joku isompi kuin henkilö- tai pakettiauto kuten linjuri tai rekka...
Epailija, 3.10.2005 23:15:
---
aapee, 3.10.2005 23:10:
...paitsi jos kyseessä joku isompi kuin henkilö- tai pakettiauto kuten linjuri tai rekka...
---
Jolloin niistä on hyötyä, koska...? Eikös sumuvalojen teho ole ihan säädöksin rajoitettu? Sumuvalothan ovat lähinnä huomiovalot - kantomatkaa muutama kymmenen metriä ja kuvio on huomattavasti leveämpi kuin normivaloilla. Ei kai busseilla tai vastaavilla mitään pitkiin verrattavia valonheittimiä sumuvaloina ole?
aapee, 3.10.2005 23:23:
Kuvitellaanpa tilanne jossa ajat rekalla yöllä sateen kastelemalla tiellä niin kyllähän sitä vaan sumarit+pitkät päällä näkee sen tien paremmin ja penkat kuin ainoastaan pitkillä valoilla.
ezzy
Varmaan Humveetä tarkoitat? luulisin, että näkemäsi vekotin on joku esittelypeli. Noita kun ei suomessa kovin montaa ole :)
Epailija, 3.10.2005 23:30:
---
aapee, 3.10.2005 23:23:
Kuvitellaanpa tilanne jossa ajat rekalla yöllä sateen kastelemalla tiellä niin kyllähän sitä vaan sumarit+pitkät päällä näkee sen tien paremmin ja penkat kuin ainoastaan pitkillä valoilla.
---
Ah, totta. Lähivalot menevät ainakin joissain autoissa pos päältä kun vaihtaa pitkille.