päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,853,967 views

Chare

Posts: 412

#2221 • • Chare kiltti tyttö

ZaZa, 2.10.2005 15:28:
hih... mua pyydettiin äsken treffeille... hämmentävää... Mut mä kieltäydyin... *hih* *ding*



MITÄ KUKA MISSÄ KERRO HETI KAIKKI!!!?? *iloinen*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Karvinen

Posts: 699

#2222 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Mun käärme oli karannu yön aikana sen terraariosta. . . onneks löysin sen sit tänää. .
mut aika outoo et se on päässy pois sieltä, mitä mä oon pitänyt täysin mahdottomuutena *ding*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

MaSari

Posts: 1,986

#2223 • • MaSari space jammer
Siis. Mä taisin päästä taloustieteen tentistä läpi *whaat**whaat**whaat*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

AaKo

Posts: 637

#2224 • • AaKo Tosi veivaaja

Karvinen, 3.10.2005 11:09:
Mun käärme oli karannu yön aikana sen terraariosta. . . onneks löysin sen sit tänää. .
mut aika outoo et se on päässy pois sieltä, mitä mä oon pitänyt täysin mahdottomuutena *ding*



kaverilla oli kerran myös käärmekarannut, aamulla heräs, niin se käärme oli sen kaa peiton alla *nauru* sen herätyksen se kyllä muistaa lopunikänsä, kuulemma :)

--
En se mää ollut!!!

Avatar
#2225 • • hyperventilaatio Guest
Näin keskustassa tänään sellaisen jenkkimallisen avo-sotajeepin, armeijan vihreänä tietty. Se mikä siinä oli o_O oli se että sen turvakaaressa (tai wtf onkaan) oli kiinni konekivääri, ja perässä liehui mikäs muukaan kuin jenkkilippu. Kuskikin oli vimosen päälle nahkarotsissa ja pilottilaseissa.

Kyllä jotkut jaksavat omistautua asialleen. *piis*
Viltsu

Posts: 2,010

#2226 • • Edited Viltsu noname
Kuuntelin äsken kotimatkalla bussissa kahden kauppista käyvän kultalusikkaperseen nillitystä siitä kuinka tytön porukat oli ostaneet kullannupulleen oman kämpän vaan Vantaalta..

Onneks itellä ei oo ikinä ollu elämä noin rankkaa ;DD

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

ezzy

Posts: 8,060

#2227 • • ezzy Droid-pappa

hyperventilaatio, 3.10.2005 16:59:
Näin keskustassa tänään sellaisen jenkkimallisen avo-sotajeepin, armeijan vihreänä tietty. Se mikä siinä oli o_O oli se että sen turvakaaressa (tai wtf onkaan) oli kiinni konekivääri, ja perässä liehui mikäs muukaan kuin jenkkilippu. Kuskikin oli vimosen päälle nahkarotsissa ja pilottilaseissa.

Kyllä jotkut jaksavat omistautua asialleen. *piis*



Varmaan Humveetä tarkoitat? luulisin, että näkemäsi vekotin on joku esittelypeli. Noita kun ei suomessa kovin montaa ole :)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#2228 • • Aziz Combat Fighter

hyperventilaatio, 3.10.2005 16:59:
Näin keskustassa tänään sellaisen jenkkimallisen avo-sotajeepin, armeijan vihreänä tietty. Se mikä siinä oli o_O oli se että sen turvakaaressa (tai wtf onkaan) oli kiinni konekivääri, ja perässä liehui mikäs muukaan kuin jenkkilippu. Kuskikin oli vimosen päälle nahkarotsissa ja pilottilaseissa.

Kyllä jotkut jaksavat omistautua asialleen. *piis*



Saatto olla myös jenkkien suurlähetystön turvallisuusporukkaa.

Niillä on siellä vähän tollanen tyyli...
kml

Posts: 1,142

#2229 • • kml Keyhole Markup Language
Vastaan tuli äsken tossa lähitiellä mersu, sumuvalot päällä. Vilkautin omia pari kertaa, ja peruutuspeilistä ehin nähdä kun auto uukkarilla lähtee mun perään *ding*

Pari tiukkaa kurvia niin eihän se nähnyt minne menin mutta... Kaikenmaailman kuskeja...*justjoo*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Stresspill

Posts: 220

#2230 • • Stresspill rendermonkeywrench

ezzy, 3.10.2005 21:03:
---
hyperventilaatio, 3.10.2005 16:59:
Näin keskustassa tänään sellaisen jenkkimallisen avo-sotajeepin, armeijan vihreänä tietty. Se mikä siinä oli o_O oli se että sen turvakaaressa (tai wtf onkaan) oli kiinni konekivääri, ja perässä liehui mikäs muukaan kuin jenkkilippu. Kuskikin oli vimosen päälle nahkarotsissa ja pilottilaseissa.

Kyllä jotkut jaksavat omistautua asialleen. *piis*

---


Varmaan Humveetä tarkoitat? luulisin, että näkemäsi vekotin on joku esittelypeli. Noita kun ei suomessa kovin montaa ole :)



Tais olla kyseessä jonkun asialleen omistautuneen harrastajan Willy´s Jeep ja deaktivoitu KK. Tuskin suurlähetystönkään porukalla on konekivääreitä autoissaan kiinnitettynä.

--
Aeria Gloris

Miksan

Posts: 1,464

#2231 • • Miksan

kumimuumi, 3.10.2005 21:34:
Vastaan tuli äsken tossa lähitiellä mersu, sumuvalot päällä. Vilkautin omia pari kertaa, ja peruutuspeilistä ehin nähdä kun auto uukkarilla lähtee mun perään *ding*

Pari tiukkaa kurvia niin eihän se nähnyt minne menin mutta... Kaikenmaailman kuskeja...*justjoo*


Eihän sumarit pääl ajamises mitää ihmeellist oo?
Mike Kila

Posts: 306

#2232 • • Mike Kila

Miksan, 3.10.2005 23:00:
---
kumimuumi, 3.10.2005 21:34:
Vastaan tuli äsken tossa lähitiellä mersu, sumuvalot päällä. Vilkautin omia pari kertaa, ja peruutuspeilistä ehin nähdä kun auto uukkarilla lähtee mun perään *ding*

Pari tiukkaa kurvia niin eihän se nähnyt minne menin mutta... Kaikenmaailman kuskeja...*justjoo*

---

Eihän sumarit pääl ajamises mitää ihmeellist oo?


Sumuvaloja käsittääkseni saa pitää päällä vain jos on erittäin huono näkyvyys. Noistahan saa sakot jos pitää normaalisti päällä? Näin muistelisin tai sit mua on infottu väärin :).
Miksan

Posts: 1,464

#2233 • • Miksan

Mike Kila, 3.10.2005 23:02:
Sumuvaloja käsittääkseni saa pitää päällä vain jos on erittäin huono näkyvyys. Noistahan saa sakot jos pitää normaalisti päällä? Näin muistelisin tai sit mua on infottu väärin :).


Joo jos kirjaimellisesti lakia lukee mut ei poliiseja jaksa pätkääkää kiinnostaa jos ajaa sumarit päällä.
Epailija

Posts: 5,636

#2234 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Mike Kila, 3.10.2005 23:02:
Sumuvaloja käsittääkseni saa pitää päällä vain jos on erittäin huono näkyvyys. Noistahan saa sakot jos pitää normaalisti päällä? Näin muistelisin tai sit mua on infottu väärin :).



Oikein muistat. Niitä ei ilman hyvää syytä saa pitää päällä. Normaalioloissa niistä ei ole edes mitään hyötyä.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

AnssiV

Posts: 1,798

#2235 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus

Epailija, 3.10.2005 23:04:
---
Normaalioloissa niistä ei ole edes mitään hyötyä.



...paitsi jos kyseessä joku isompi kuin henkilö- tai pakettiauto kuten linjuri tai rekka + tie on märkä jolloin lähivalot imeytyvät asfalttiin...
Epailija

Posts: 5,636

#2236 • • Epailija Physicist, 2nd class.

aapee, 3.10.2005 23:10:
...paitsi jos kyseessä joku isompi kuin henkilö- tai pakettiauto kuten linjuri tai rekka...



Jolloin niistä on hyötyä, koska...? Eikös sumuvalojen teho ole ihan säädöksin rajoitettu? Sumuvalothan ovat lähinnä huomiovalot - kantomatkaa muutama kymmenen metriä ja kuvio on huomattavasti leveämpi kuin normivaloilla. Ei kai busseilla tai vastaavilla mitään pitkiin verrattavia valonheittimiä sumuvaloina ole?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

AnssiV

Posts: 1,798

#2237 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus

Epailija, 3.10.2005 23:15:
---
aapee, 3.10.2005 23:10:
...paitsi jos kyseessä joku isompi kuin henkilö- tai pakettiauto kuten linjuri tai rekka...

---


Jolloin niistä on hyötyä, koska...? Eikös sumuvalojen teho ole ihan säädöksin rajoitettu? Sumuvalothan ovat lähinnä huomiovalot - kantomatkaa muutama kymmenen metriä ja kuvio on huomattavasti leveämpi kuin normivaloilla. Ei kai busseilla tai vastaavilla mitään pitkiin verrattavia valonheittimiä sumuvaloina ole?



Kuvitellaanpa tilanne jossa ajat rekalla yöllä sateen kastelemalla tiellä niin kyllähän sitä vaan sumarit+pitkät päällä näkee sen tien paremmin ja penkat kuin ainoastaan pitkillä valoilla. Ja kun vastaan tulee toinen auto niin tietysti tiputat pitkät pois.Vastaantulevan auton valot häikäisevät märästä tiestä taittumisen takia. Kyllä minä ainakin 2,5 vuotta rekkaa ajaneena sanon että käyttäisin noissa oloshteissa sumareita vaikka ei pakko olisikaan sillä niiden kanssa ainakin kohtaamistilanteessa näkee tien äärilinjat paljon paremmin kuin ilman. Tietysti en äsken tuossa tarkentanut olosuhteita enkä itsekkään ymmärrä päiväsaikaan tai kuivalla kelillä ajavien sumareitten käyttöä. *joo*
Epailija

Posts: 5,636

#2238 • • Epailija Physicist, 2nd class.

aapee, 3.10.2005 23:23:
Kuvitellaanpa tilanne jossa ajat rekalla yöllä sateen kastelemalla tiellä niin kyllähän sitä vaan sumarit+pitkät päällä näkee sen tien paremmin ja penkat kuin ainoastaan pitkillä valoilla.



Ah, totta. Lähivalot menevät ainakin joissain autoissa pos päältä kun vaihtaa pitkille.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#2239 • • Edited hyperventilaatio Guest

ezzy
Varmaan Humveetä tarkoitat? luulisin, että näkemäsi vekotin on joku esittelypeli. Noita kun ei suomessa kovin montaa ole :)


Eheen, kyllä mä nyt sentään humveen tunnistan.

Tuo oli siis sellainen pikkujeep, avomalli, ja siinä rollover-tangossa oli kiinni konekivääri. Olin todellakin aika O.o

tähän tyyliin siis:

MV2.jpg



edit:kuva lisätty
AnssiV

Posts: 1,798

#2240 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

Epailija, 3.10.2005 23:30:
---
aapee, 3.10.2005 23:23:
Kuvitellaanpa tilanne jossa ajat rekalla yöllä sateen kastelemalla tiellä niin kyllähän sitä vaan sumarit+pitkät päällä näkee sen tien paremmin ja penkat kuin ainoastaan pitkillä valoilla.

---


Ah, totta. Lähivalot menevät ainakin joissain autoissa pos päältä kun vaihtaa pitkille.



Joo ja vaikka ei menisikään niin kuitenkin sumareiden kanssa näkee penkat lähietäisyydeltä paremmin mahdollisten hirvien yms. varalta, ne kun kerkeävät yllättävän hyvin sieltä vielä isomman auton eteen kun esim. rekka kulkee max 90km/h riippuen siitä miten rajoitin on säädetty. Ai menikö hieman offtopiciksi? *hymy*