päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,853,936 views

anniharha

Posts: 1,937

#7121 • • anniharha
Ois mielenkiintoista tietää, oliks täällä äsken ukkoskuuro, heimosota, armeijan minkälie tankkereiden joukkovaellus, pitääks naapurinsetä yläkerrassa bänditreenejä (jotain rammstain meets piitsändstails -henkistä materiaalia se ois voinut olla) vai onks joku vallannut jonkun tehdashallin lähistöltä ja unohtanu kutsua mut bileisiin *grr*

--
and though my words could save the world they never come out right

Santutar

Posts: 405

#7122 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Siivoilin tossa ja viikkasin pyykkejä niin pölähti työmies ihan luontevasti sisään mun kämppään!!
Säihkähti mua ja pahoitteli... kysyin et mitä herra olis vailla, siihen vastaus "ei kummempaa" ja luikki pois ja pamautti oven perässään*ding*
Tänne vaan kaikki v***u.... mulla on bileet!!*hmph*
Eiks toi oo niinku jonkun asteista kotirauhan rikkomista??!
-xx-

Posts: 5,001

#7123 • • Edited -xx- Dr. -xx-, PhD
iltalehti.fi: Suomen Neito ehdokkaat

1. Mari Tammivaara, 19, 168 cm, 53 kg, Helsinki. Mari on ammatiltaan kynsiteknikko, harrastaa rullaluistelua ja tanssia. Mari seurustelee, mutta on juuri muuttamassa erilleen poikaystävänsä kanssa.

o_O

edit: tän piti olla päivän :D mutta topikki näköjään haudattu niin menköön tänne

--
kiitos ja anteeksi ^^

Janisa

Posts: 2,226

#7124 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Taa on kylla mun monen paivan o_O... *vink*

Puhelu tanaan oman aitini kanssa:

Plaa plaa jaadi jaa...
Ja sitten ihan puskan takaa seuraava keskustelu;

A: Niin, siis, sunhan on tultava sitten vuoden paasta syksylla takas Suomeen. Koska minulla on ihan hirvea ikava ja mina haluan lastenlapsia.
M: Mita...? (tahan sellanen kahvit kurkkuun-rokaisy...)
A: Niin, mina haluan lastenlapsia.
M: Jaah, mhgnm (hyyyyvin vaivautunut... Mita tollaseen pitaa edes vastata?!?)
A: Niih, kun kaikki muutkin on saanut jo lastenlapsia tai on saamassa, me ollaan ainoita kohta joilla ei ole lastenlapsia!
M: Juuh, no katotaas mitka on sitten taas vuoden paasta ne nakymat...
A: Niin, tuut Suomeen ja perustat perheen. (ja sitten semmoinen aidillinen hempea huokaus...)

Etta semmosta mun paivaan. *vink* Ja ne, jotka ei mua tunne niin tiedoksi etta olen pesunkestava sinkku -ollut jo pidemman aikaa. Joten ehdotuksia, anyone...? LOL

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#7125 • • Annakins Guest
Pitäis olla joku mikä nolottaa -topikki tms *justjoo* mut n+1 lähetetyn tekstarin jälkeen voin taas kärvistellä nolona kotona. huoh. *justjoo*
Tarsu

Posts: 2,449

#7126 • • Tarsu

Janisa, 19.8.2007 05:02:
Taa on kylla mun monen paivan o_O... *vink*



:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Freja

Posts: 8,775

#7127 • • Freja Sihteeri
Joku ihmeen naurukohtaus. Rupesin nauraa jollekin pienelle typerälle asialle, ja si se muuttui yhtäkkiä ihan hysteeriseks, ja lopulta vaa nauroin vedet silmissä, unohtaneena jo sen alkuperäsen naurun aiheen.

:D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

MiMoSa

Posts: 1,664

#7128 • • MiMoSa

mayah, 17.8.2007 06:24:
Äkillinen eilen alkanut kurkkukipu O_o Oishan se tietty aikakin jo tulla kipeeks, ku viimeks olin sitä helmikuussa.


Sama homma mulla keskiviikkona ja viimeks olin kipeänä myöskin helmikuussa. Maanantaina "kehuin" työkaverille, kun se valitteli flunssaansa, et mä oon kyllä tosi harvoin kipeenä enkä oo pitkään aikaan ees ollu. Ja niinhän siinä sitten kävi, että pari päivää niin kurkku oli aamulla ihan törkeän kipee. Ja sitä se on edelleen. Eilen lähti äänikin ihan täysin, nyt se on onneks jo vähän parempi.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Amnesia

Posts: 888

#7129 • • Amnesia

Janisa
Etta semmosta mun paivaan. *vink* Ja ne, jotka ei mua tunne niin tiedoksi etta olen pesunkestava sinkku -ollut jo pidemman aikaa. Joten ehdotuksia, anyone...? LOL



Löytyykö siskoa/veljeä, jolle voisi nakittaa tuollaiset hommat? *hih*
Freja

Posts: 8,775

#7131 • • Freja Sihteeri
On nii rättipoikki olo, etten jaksais ees istua, mut si ku meen makaamaan, ni tulee hirveen levoton olo enkä saa maattua.

Hm.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Janisa

Posts: 2,226

#7132 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Amnesia, 19.8.2007 19:12:
---
Janisa
Etta semmosta mun paivaan. *vink* Ja ne, jotka ei mua tunne niin tiedoksi etta olen pesunkestava sinkku -ollut jo pidemman aikaa. Joten ehdotuksia, anyone...? LOL

---


Löytyykö siskoa/veljeä, jolle voisi nakittaa tuollaiset hommat? *hih*



No veljet ei oo viela ihan kahdeksaatoistakaan enka myoskaan toivo etta 14-vuotias siskoni hankkii perheenlisaysta ihan lahiakoina. *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

aaaaaaaa

Posts: 178

#7133 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
Äh kun olis vielä viikko lomaa ja oon sopinu siihen yhden työvuoron ja katsoin just et portugaliin ois lennot 75 e ylihuomiselle lähdölle. Ja haluaisin kovasti lähteä surffaamaan. Tai siis enemmän kuin kovasti. Löysin tosi makean surf campinkin. Valehtelenko töihin et otan saikkua ja lähden vaiko jään tänne ja olen rehellinen. AAAAAARRRRRGGGGHHH!!!!!! Himottais niin paljon lähteä kun olis aurinkoa ja tutustuis uusiin ihmisiin ja pääsis harjoittelemaan. Päätäpäätäpäätä.

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

Mimir

Posts: 1,366

#7134 • • Mimir Rouva Yninä
Anoppiehdokas antoi mulle naistenlehden, koska siinä on "Miten rakkautenne kestää?" -testi. Mikä vinkki tää on olevinaan? *nauru*

--
[Wings are growing on her.]

sapeli

Posts: 11,768

#7135 • • sapeli jokukukamikä?

*Stella, 19.8.2007 20:00:
Äh kun olis vielä viikko lomaa ja oon sopinu siihen yhden työvuoron ja katsoin just et portugaliin ois lennot 75 e ylihuomiselle lähdölle. Ja haluaisin kovasti lähteä surffaamaan. Tai siis enemmän kuin kovasti. Löysin tosi makean surf campinkin. Valehtelenko töihin et otan saikkua ja lähden vaiko jään tänne ja olen rehellinen. AAAAAARRRRRGGGGHHH!!!!!! Himottais niin paljon lähteä kun olis aurinkoa ja tutustuis uusiin ihmisiin ja pääsis harjoittelemaan. Päätäpäätäpäätä.



Oo rehellinen, peru työvuoro, ja sano niille että sulle tuli mahdollisuus mitä et voi missaa. *joo* Sulla on kuitenkin periaatteessa lomaa, kyl siitä pitää saada nauttia.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ipe

Posts: 1,845

#7136 • • ipe X-Rust / Holvi
Meillä on duunin intranetissä sellanen kirpputori-osio ja oon jo kauan ihmetellyt mitä kummaa ihmiset ajattelee laatiessaan myynti-ilmoituksia? Kuka oikeasti ostaa tai edes haluaa soittaa ja kysyä lisätietoja jos ilmoitus on tämän kaltainen:
Panasonic tietokone - toimii modeemilla ja väriprintteri Canon BJC-3000. Hinta yhteensä 50 .

WTF!?

Paras oli tossa viime vuonna kun ilmoituksen teksti oli kaikessa yksiselitteisyydessään kutakuinkin seuraavanlainen:
myydään mazda, punainen.

ei vittu mitä touhua... *eiei*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

anniharha

Posts: 1,937

#7137 • • anniharha
Onhan ollut epämääräisen levoton päivä. Myöhästyin koulusta pari minuuttia, tietotekniikkatunnilla en onnistunut kuulemaan yhtään opettajan antamaa ohjetta ekalla kerralla, ruokalassa menetin ruokahalun kesken aterian ja epähuomiossa heitin kananmunankuoret kaaressa ympäri lattioita, tunneilla en saanut leikattua kangasta suoraan enkä koneen tikkauksia toimimaan. Kesken kaiken karkasin opettajalta salaa 15-vuotiaan pojan matkassa röökipaikalle ja hiippailin tupakanhajuisena luokkaan takaovesta. Sen jälkeen sain teollisuusompelukoneen jumittamaan, sekoamaan ja menemään pois päältä itsestään. Tunnin lopussa mun kangaspalassa oli viisi ommelta, joista kaksi opettajan tekemiä.

Käyttäydyin pahimpina aikoinani joskus seiskaluokan keväällä puolta paremmin kuin tänään. Hävettää.

--
and though my words could save the world they never come out right

Lyylikki

Posts: 2,975

#7138 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

anniharha, 20.8.2007 15:42:
Onhan ollut epämääräisen levoton päivä. Myöhästyin koulusta pari minuuttia, tietotekniikkatunnilla en onnistunut kuulemaan yhtään opettajan antamaa ohjetta ekalla kerralla, ruokalassa menetin ruokahalun kesken aterian ja epähuomiossa heitin kananmunankuoret kaaressa ympäri lattioita, tunneilla en saanut leikattua kangasta suoraan enkä koneen tikkauksia toimimaan. Kesken kaiken karkasin opettajalta salaa 15-vuotiaan pojan matkassa röökipaikalle ja hiippailin tupakanhajuisena luokkaan takaovesta. Sen jälkeen sain teollisuusompelukoneen jumittamaan, sekoamaan ja menemään pois päältä itsestään. Tunnin lopussa mun kangaspalassa oli viisi ommelta, joista kaksi opettajan tekemiä.

Käyttäydyin pahimpina aikoinani joskus seiskaluokan keväällä puolta paremmin kuin tänään. Hävettää.



Olek nää rakastunut *sydän*

Oireet viittaisi mun mielestä kyllä siihen. T: Kon(/t)itohtori
anniharha

Posts: 1,937

#7139 • • Edited anniharha

Lyylikki, 20.8.2007 15:55:

Olek nää jne.

Oireet viittaisi mun mielestä kyllä siihen. T: Kon(/t)itohtori



Eiku oon vaikutuksille altis kahenkympinkriisi-myöhäisteini ekaluokkalainen adhd-dipo-klubbarinörtti joka ei muistanu taas nukkua yöllä kun ois pitänyt :E

Nii ja lisäks oli kofeiiniviekkarit <3

--
and though my words could save the world they never come out right

Fresia

Posts: 764

#7140 • • Fresia vähän outo
Ei huvita mennä enää töihin eräiden syiden takia sitten ollenkaan *igor* Tunnit vähenee syyskuun alussa muutenkin mutta silti motivaatio on suuren suuri nolla... *ding*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*