11,982 posts, 600 pages, 4,014,268 views
mayah, 17.8.2007 06:24:
Äkillinen eilen alkanut kurkkukipu O_o Oishan se tietty aikakin jo tulla kipeeks, ku viimeks olin sitä helmikuussa.
Amnesia, 19.8.2007 19:12:
---
Janisa
Etta semmosta mun paivaan. Ja ne, jotka ei mua tunne niin tiedoksi etta olen pesunkestava sinkku -ollut jo pidemman aikaa. Joten ehdotuksia, anyone...? LOL
---
Löytyykö siskoa/veljeä, jolle voisi nakittaa tuollaiset hommat?
*Stella, 19.8.2007 20:00:
Äh kun olis vielä viikko lomaa ja oon sopinu siihen yhden työvuoron ja katsoin just et portugaliin ois lennot 75 e ylihuomiselle lähdölle. Ja haluaisin kovasti lähteä surffaamaan. Tai siis enemmän kuin kovasti. Löysin tosi makean surf campinkin. Valehtelenko töihin et otan saikkua ja lähden vaiko jään tänne ja olen rehellinen. AAAAAARRRRRGGGGHHH!!!!!! Himottais niin paljon lähteä kun olis aurinkoa ja tutustuis uusiin ihmisiin ja pääsis harjoittelemaan. Päätäpäätäpäätä.
anniharha, 20.8.2007 15:42:
Onhan ollut epämääräisen levoton päivä. Myöhästyin koulusta pari minuuttia, tietotekniikkatunnilla en onnistunut kuulemaan yhtään opettajan antamaa ohjetta ekalla kerralla, ruokalassa menetin ruokahalun kesken aterian ja epähuomiossa heitin kananmunankuoret kaaressa ympäri lattioita, tunneilla en saanut leikattua kangasta suoraan enkä koneen tikkauksia toimimaan. Kesken kaiken karkasin opettajalta salaa 15-vuotiaan pojan matkassa röökipaikalle ja hiippailin tupakanhajuisena luokkaan takaovesta. Sen jälkeen sain teollisuusompelukoneen jumittamaan, sekoamaan ja menemään pois päältä itsestään. Tunnin lopussa mun kangaspalassa oli viisi ommelta, joista kaksi opettajan tekemiä.
Käyttäydyin pahimpina aikoinani joskus seiskaluokan keväällä puolta paremmin kuin tänään. Hävettää.
Lyylikki, 20.8.2007 15:55:
Olek nää jne.
Oireet viittaisi mun mielestä kyllä siihen. T: Kon(/t)itohtori