päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,856,398 views

Kriss G

Posts: 1,492

#7141 • • Kriss G Wir brauchen bass
Olin tossa hetki sitte hakemassa kebaa ja viereisen baarin terassilta kuului kun joku paikallinen sankari leveili kavereilleen sillä että oli juonut suoraan pissapojasta. Olis edes pölliny sitä nestettä jostai ettei joudu lennosta juomaan.

--
DESTROY ALL HIPPIES

larzizi

Posts: 1,661

#7143 • • larzizi
Istuttiin tänään kaikki koulun sohvilla aulassa kun yks kaveri tulee sisään ja kuuluttaa kovaan ääneen et kenellä on punanen pösö sellasella ja sellasella rekkarilla, et se on just liukunut toisen kaverin autoa päin. Hetken aikaa kaikki on hiljaa ja kummastelee, että mitä hittoa. Kunnes kaveri vierestä kattoo mua päin "voi vittu! mul on punanen pösö! ei kai se vaan oo mun auto!" Kaveri oli sitten unohtanut pistää käsijarrun päälle ja oli jättänyt vaihteen vapaalle O.o Ihan mielenkiintoinen aloitus aamulle, mut onneks kummallekaan autolle ei käynyt mitään.

Sitten äskeiseen tapahtumaan O.o Puhelimeni soi, katsoin puhelinta ja huomasin yhden kaverin (itseasiassa sama, joka tuli ilmoittamaan aamuisesta "kolarista") soittavan, vastasin ja toisesta päästä kuului täysin vieraan miehen äänin. Ihmettelin kuka kyseinen henkilö mahtoi olla, kunnes tämä alkoi selittää, että tiedänköhän mä kenen puhelin se on. Oli kuulemma löytänyt Raisiosta jostain pihalta. Yritin kovasti pohtia miten saisin puhelimen omistajan kiinni. Soitin yhdelle toiselle kaverille ja onneksi tämä toinen sattui olemaan juuri siinä vieressä. Ehkä kummallisinta tässä kaikessa oli se, että kaveri ei ollut edes huomannut hukanneensa puhelintaan O.o Onneksi tämäkin päättyi onnellisesti ja kaveri sai puhelimensa takaisin. (Ihanaa muuten, että on vielä olemassa noin rehellisiä ihmisiä, jotka koittavat selvittää löytämänsä puhelimen omistajan).

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avernian

Posts: 7,451

#7144 • • Avernian Kerettiläinen
Opin tänään, että entisen kotikuntani kirkon kellotapulin oli suunnitellut C.L. Engel. Historia yhdistää meitä vieläkin.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Janisa

Posts: 2,226

#7145 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

larzizi, 20.8.2007 21:13:
Istuttiin tänään kaikki koulun sohvilla aulassa kun yks kaveri tulee sisään ja kuuluttaa kovaan ääneen et kenellä on punanen pösö sellasella ja sellasella rekkarilla, et se on just liukunut toisen kaverin autoa päin. Hetken aikaa kaikki on hiljaa ja kummastelee, että mitä hittoa. Kunnes kaveri vierestä kattoo mua päin "voi vittu! mul on punanen pösö! ei kai se vaan oo mun auto!" Kaveri oli sitten unohtanut pistää käsijarrun päälle ja oli jättänyt vaihteen vapaalle O.o Ihan mielenkiintoinen aloitus aamulle, mut onneks kummallekaan autolle ei käynyt mitään.

Sitten äskeiseen tapahtumaan O.o Puhelimeni soi, katsoin puhelinta ja huomasin yhden kaverin (itseasiassa sama, joka tuli ilmoittamaan aamuisesta "kolarista") soittavan, vastasin ja toisesta päästä kuului täysin vieraan miehen äänin. Ihmettelin kuka kyseinen henkilö mahtoi olla, kunnes tämä alkoi selittää, että tiedänköhän mä kenen puhelin se on. Oli kuulemma löytänyt Raisiosta jostain pihalta. Yritin kovasti pohtia miten saisin puhelimen omistajan kiinni. Soitin yhdelle toiselle kaverille ja onneksi tämä toinen sattui olemaan juuri siinä vieressä. Ehkä kummallisinta tässä kaikessa oli se, että kaveri ei ollut edes huomannut hukanneensa puhelintaan O.o Onneksi tämäkin päättyi onnellisesti ja kaveri sai puhelimensa takaisin. (Ihanaa muuten, että on vielä olemassa noin rehellisiä ihmisiä, jotka koittavat selvittää löytämänsä puhelimen omistajan).



Sanoisinko etta tama sun kaveris on pikkasen vahinko-altis... *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

aivastus

Posts: 499

#7146 • • aivastus Ärsyttävä
Päivän tai usean päivän o_O

Hiukan häiritsevää, kun töissä niin moni tunnistaa ja tietää minusta juttuja vaikka minä en edes aina tiedä kenen kanssa puhun. Osa tunnistaa ihan nimeltä, osa tietää jotain muutakin ja osa sit on onneks ihan molemmin puolin uusia tuttavuuksia.

Eli tavallaan jotain "haittaakin" siitä, että on samassa firmassa ollut ties miten monena kesänä hommissa (ja aina eri hommissa).

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Freja

Posts: 8,775

#7147 • • Freja Sihteeri
Töissä on "tappelu". Tyypit huutaa tääl toisilleen lounasajoista :DDD

No kerrankin näin päin, ku yleensä tyypit vaa katoo ja si kaikki o vaa et O_o

Mut on tääki aika O_o, koska tää o nii koomista et tääl jostai tollasesta tapellaan :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

larzizi

Posts: 1,661

#7148 • • larzizi

Janisa, 20.8.2007 23:38:
Sanoisinko etta tama sun kaveris on pikkasen vahinko-altis... *nauru*



Siis käsijarrun unohtanut ja puhelimen hävittänyt oli kaksi eri ihmistä *hihu* Juttelin itseasiassa tänään ton puhelinkaverin kanssa ja kertoi hävittäneensä eilen ton tapahtuman jälkeen samaisen puhelimen vielä kahteen otteeseen *nauru*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

KiimanenKurre

Posts: 791

#7149 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
steissillä oli joku ukkeli joka seiso siinä pääovien edessä noin 30min. alko vähän ihmetyttää.... ihmiset jutteli siinä pikkusen matkan päässä kyseisestä henkilöstä.... oli ihmiset kuulemma ehtiny käydä kaupassa ja pankissa , mutta kumminkin se ukkeli stondas siinä... en tiiä onko enään...mutta kumminkin o_O

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

aaaaaaaa

Posts: 178

#7151 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
Tää on samal päivän =). Ostin uudet juoksulenkkarit. No, kokeilin oikeesti varmaan 10 erilaiset myyjän avustuksella ja TOTTAKAI just ne kalleimmat oli parhaat jalassa. Tarttee kuitenkin vähän katsoa et millaset lenkkikengät ostaa kun on ylipronaatiota. Siis 150e juoksulenkkareista?!?!?! Samal pähkäilin sit et ostanko mun Suunto t3:een GPS-matka-nopeusmittarin vai iPodiin liitettävän matka-nopeusmittarin. No kundikaveri osti GPS-mittarin ja ei kuulemma skulaa hyvin joten päädyn siis nyt ostamaan iPodiin sen. Se on halvempikin. No päivän o_O on jokatapaukses se et meni rahaa.

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

$

Posts: 1,802

#7152 • • $ Destination weekend!
Mä käytän junaa suunnilleen kerran vuodessa.

Tietysti tuo junien sekoilu sattui tälle aamulle. Sekosin siinä samalla ja hyppäsin S-pendoliinoon. Hyvä etten päätynyt Turkuun ja vältyin 80 euron tarkastusmaksulta. "Eiks kaikki S-junat pysähdy Kerassa?"

Olin jo puoli tuntia myöhässä muutenkin. Onneksi sellainen "oikea" S-juna vei Espoon keskustasta Keraan.
Mellu-

Posts: 4,006

#7153 • • Mellu-
joo tää o päivän O_o ja samalla mikä musiikki uppoo just nyt.. nojoo.. konemusiikki ei uppoo ny yhtää..ei oikee mi nkää sortin *ding* näin o käyny viimeks vissii 7v sitten... että juupsis.. metallia metallia..ja muuta sökösökötukkaheilumaanjakokoaasuoneen musaa :P plöp plöp.. mellberg sekojaaa

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

ezzy

Posts: 8,060

#7154 • • ezzy Droid-pappa

Mellu-, 21.8.2007 15:44:
joo tää o päivän O_o ja samalla mikä musiikki uppoo just nyt.. nojoo.. konemusiikki ei uppoo ny yhtää..ei oikee mi nkää sortin *ding* näin o käyny viimeks vissii 7v sitten... että juupsis.. metallia metallia..ja muuta sökösökötukkaheilumaanjakokoaasuoneen musaa :P plöp plöp.. mellberg sekojaaa



Samaa vikaa itsellä, ei vaan pysty kuuntelemaan mitään yltiöonnellista hehkukiksua *sars*
Mellu-

Posts: 4,006

#7155 • • Edited Mellu-

ezzy, 21.8.2007 15:53:
---
Mellu-, 21.8.2007 15:44:


---


Samaa vikaa itsellä, ei vaan pysty kuuntelemaan mitään yltiöonnellista hehkukiksua *sars*



juu ei todellakaan *sars* ei kyl uppoo oikee mikää "hardimpikaan" ...20sek jaksaa just just ja sit jo vaihtuu O_o outoutta

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

ezzy

Posts: 8,060

#7156 • • ezzy Droid-pappa

Mellu-, 21.8.2007 16:20:
---
ezzy, 21.8.2007 15:53:
---
Mellu-, 21.8.2007 15:44:


---


Samaa vikaa itsellä, ei vaan pysty kuuntelemaan mitään yltiöonnellista hehkukiksua *sars*

---


juu ei todellakaan *sars* ei kyl uppoo oikee mikää "hardimpikaan" ...20sek jaksaa just just ja sit jo vaihtuu O_o outoutta



Ei sitä vaan aina jaksa. Oon mäkin aina ollut sivussa metallimiehiä, nykyjään ehkä vielä enemmän, kun ei tu bileissäkään käytyä. Kaikelle on aikansa ja paikkansa. *piis*
Mellu-

Posts: 4,006

#7157 • • Mellu-

ezzy, 21.8.2007 17:39:
---
Mellu-, 21.8.2007 16:20:
---
ezzy, 21.8.2007 15:53:
---
Mellu-, 21.8.2007 15:44:
---
---
juu ei todellakaan *sars* ei kyl uppoo oikee mikää "hardimpikaan" ...20sek jaksaa just just ja sit jo vaihtuu O_o outoutta

---

Ei sitä vaan aina jaksa. Oon mäkin aina ollut sivussa metallimiehiä, nykyjään ehkä vielä enemmän, kun ei tu bileissäkään käytyä. Kaikelle on aikansa ja paikkansa. *piis*



hmm.. kyl mäki oon aina sivullisesti *ding* (mikä sana) heviä yms kuunnellu mut nyt se jotenki uppoo extrahyvin *jiihaa* pitääki alkaa kyylää jos tääl ois joku live jossai ni vois mennä fiilistelee *plur* noh.. enköhä mä kohta taas uppoudu elektroniseen musaan uudelleen...tai sit en *pahis*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Hitchhiker

Posts: 1,754

#7158 • • Edited Hitchhiker
Minkä helvatan takia sitä Karjalaa halutaan vielä takaisin, se on jo ollut Venäläisten omistuksessa "hetken" aikaa ja mitä hyvää siitä mukamas seuraisi Suomelle. Sieltä ei tulisi muuta, kuin köyhää porukkaa ja ei tuollainen maapläntti nyt niin iso ole etteikö ilman sitäkin pärjättäisi.

Antaisivat nyt vaan olla sen vihdoin ja viimein, kun sitä ei todellakaan olla takaisin saamassa.

Ja vähän linkkiä:
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/id67892.html

Zorba kaikki kansallismieliset jotka haluavat vielä sodassa hävittyjä mantuja takaisin, mutta ärsyttää vain tuo turhan sonnan jauhaminen (saa hirttää jos siltä tuntuu *vink*).

Edit: lisäyksiä mielipiteen selventämiseksi *vink*.
sapeli

Posts: 11,768

#7159 • • sapeli jokukukamikä?
Miks tää soija-vanilja-vanukas maistuu joltain luumujutulle? *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

m1kk3

Posts: 5,560

#7160 • • m1kk3 no-life

ezzy, 21.8.2007 15:53:
---
Mellu-, 21.8.2007 15:44:
joo tää o päivän O_o ja samalla mikä musiikki uppoo just nyt.. nojoo.. konemusiikki ei uppoo ny yhtää..ei oikee mi nkää sortin *ding* näin o käyny viimeks vissii 7v sitten... että juupsis.. metallia metallia..ja muuta sökösökötukkaheilumaanjakokoaasuoneen musaa :P plöp plöp.. mellberg sekojaaa

---


Samaa vikaa itsellä, ei vaan pysty kuuntelemaan mitään yltiöonnellista hehkukiksua *sars*


Heh, toihan on vaan hyvä juttu, vaihtelu virkistää *hymy* Itsekin tulee metallia kuunneltua vähintään yhtä paljon ku konemusaa ja en vois kyllä kuunnella kumpaakaan pelkästään. :) Molempia tarvitaan ;)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti