päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,857,805 views

Verottaja

Posts: 1,174

#7161 • • Verottaja no-life / luuviulu

mikke, 21.8.2007 20:04:
...vaihtelu virkistää *hymy* Itsekin tulee metallia kuunneltua vähintään yhtä paljon ku konemusaa ja en vois kyllä kuunnella kumpaakaan pelkästään. :) Molempia tarvitaan ;)


Juurikin näin. *piis**joo*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

ezzy

Posts: 8,060

#7162 • • ezzy Droid-pappa

mikke, 21.8.2007 20:04:
---
ezzy, 21.8.2007 15:53:
---
Mellu-, 21.8.2007 15:44:
joo tää o päivän O_o ja samalla mikä musiikki uppoo just nyt.. nojoo.. konemusiikki ei uppoo ny yhtää..ei oikee mi nkää sortin *ding* näin o käyny viimeks vissii 7v sitten... että juupsis.. metallia metallia..ja muuta sökösökötukkaheilumaanjakokoaasuoneen musaa :P plöp plöp.. mellberg sekojaaa

---


Samaa vikaa itsellä, ei vaan pysty kuuntelemaan mitään yltiöonnellista hehkukiksua *sars*

---

Heh, toihan on vaan hyvä juttu, vaihtelu virkistää *hymy* Itsekin tulee metallia kuunneltua vähintään yhtä paljon ku konemusaa ja en vois kyllä kuunnella kumpaakaan pelkästään. :) Molempia tarvitaan ;)



Nimenomaan, aikansa ja paikkansa kaikelle.
Janisa

Posts: 2,226

#7163 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Taa nyt vahan vaivaa mua... Taalla osui silmiini McDonaldsin kampanja ja oikoluin pari kertaa niiden lehtista, jossa sanotaan etta vastoin yleisia luuloja Tomaatti ei ole vihannes vaan hedelma.

Taa jai vaivaa mun mielta, joten katselin ihan Suomenkin Wikista asiaa. Siella ei ole suoraa mainintaa siita, etta tomaatti on vihannes, mutta siella oli viittaus etta Tomaatti oli valittu vuoden vihannekseksi 2000-luvun alkupuolella.

Taa on mun paivan o_O ja ma aion tahan jostain saada myos virallisen vastauksen.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

RiD

Posts: 2,817

#7164 • • RiD Nukemi
Lukitsen itseni ulos part xyz.

Lähdin tupakalle, otin olevinaan avaimet mukaan ja oven suljettuani huomasin että se onkin mun duuniavain nippu. Rupesin kiroilemaan hitusen, kaverilla on vara-avaimet noin 500metrin matkan päässä, mulla ei ole puhelinta mukana ja summerit ei enään toimi.

Juoksin kuitenkin sinnepäin hirveellä kiireellä ja kelailin että joskohan jostain lähibaarista annettais lainata puhelinta. Kun pääsin ovelle tajusin että ei vittu, mulla tosiaan on työavaimet mukana, ja mä oon puhelinasentaja joten pääsen minkä vaan talon sisälle kuhan etsin seinästä putkilukon. Onneks oon pyöriny noilla alueilla enemmän ku tarpeeks ja tiesin mistä se löytyy. Sitten vaan kellarin kautta sisään putkilukolla ja soittelemaan ovikelloa jonka avaa hieman hämmästyneen näköinen kaveri joka ensimmäiseks kysyy että "millä vitulla sä pääsit tänne" :D.

I ruel.

--
*super* *possu*

oooo

Posts: 1,249

#7165 • • oooo

Janisa, 21.8.2007 22:23:
Taa nyt vahan vaivaa mua... Taalla osui silmiini McDonaldsin kampanja ja oikoluin pari kertaa niiden lehtista, jossa sanotaan etta vastoin yleisia luuloja Tomaatti ei ole vihannes vaan hedelma.

Taa jai vaivaa mun mielta, joten katselin ihan Suomenkin Wikista asiaa. Siella ei ole suoraa mainintaa siita, etta tomaatti on vihannes, mutta siella oli viittaus etta Tomaatti oli valittu vuoden vihannekseksi 2000-luvun alkupuolella.

Taa on mun paivan o_O ja ma aion tahan jostain saada myos virallisen vastauksen.




"Tomaatti on suosituin vihannes Suomessa ja peräti koko maailmassa. Tomaatti on kasvitieteellisesti hedelmä eikä vihannes. "

http://www.mainio.net/article.asp?path=1;1132;1133;50166;19285
anniharha

Posts: 1,937

#7166 • • anniharha
Oho, mulla on ollut tunnukset tänne jo kaks vuotta.

--
and though my words could save the world they never come out right

$

Posts: 1,802

#7167 • • $ Destination weekend!
Ulkosuomalaiset nuoret pyysivät äsken kotini ulkopuolella tupakkaa. Yleinen mielentilani ei ollut järin antelias joten vastasin kieltävästi. Tämän jälkeen nuoret poistuivat toivottaen hyvät illanjatkot.

Mietin jälkeenpäin olisinko antanut natiiveille suomalaisille. En.

Jäin miettimään, että miettivätköhän he jääneensä ilman koska olivat "ei suomalaisen näköisiä".

Ilmiön nimi on käänteinen rasismi, joka on tosin jo lanseerattu käsite. Mietin vain miksi mietin moisia.
Avatar
#7168 • • Taika Guest
toi ulkona oleva pimeys o_O
inneah

Posts: 704

#7169 • • inneah ...Trust no one...
joo, ihanku joku ois sammuttanu auringon O.o
Maailmanloppu tulee *pökr*

--
nahkalakanat

Timce

Posts: 5,381

#7170 • • Timce

Taika, 22.8.2007 10:26:
toi ulkona oleva pimeys o_O



Ihmettelin ihan samaa. Seiskalta oli siis AIVAN pillkopimeää, mut vieläkin.

Im scared. :(

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

ezzy

Posts: 8,060

#7171 • • ezzy Droid-pappa
wau mikä jyrinä larussa, enpä o hetkene tollasta pauketta kuullu. :) i liek :)
Jone

Posts: 8,258

#7172 • • Jone Archibald Haddock
En yleensä pelkää ukkosta ja myrskyämistä vaan pidän niitä todella komeina ilmiöinä. No, en just nyt. Ukkonen on täysin pään päällä ja täällä on sellainen fiilis kun kolmas maailmansota olis just syttynyt. Meen kohta kellariin pakoon. Pelottaa.
Apo

Posts: 1,574

#7173 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Jone, 22.8.2007 07:18:
Uudet nypityt kulmakarvat. En näytä enää huuhkajalta. *nauru*



Jone, 22.8.2007 11:23:
En yleensä pelkää ukkosta ja myrskyämistä vaan pidän niitä todella komeina ilmiöinä. No, en just nyt. Ukkonen on täysin pään päällä ja täällä on sellainen fiilis kun kolmas maailmansota olis just syttynyt. Meen kohta kellariin pakoon. Pelottaa.



Jäbän rohkeus oli kiinni selkeesti kulmakarvoista, ei ois kannattanu nyppiä *hih*
Jone

Posts: 8,258

#7174 • • Edited Jone Archibald Haddock

Apo, 22.8.2007 11:29:
Jäbän rohkeus oli kiinni selkeesti kulmakarvoista, ei ois kannattanu nyppiä *hih*



En mä niitä nyppinyt. *nauru*
(Vaikka pyysinkin niin tekemään kun joukosta löytyi kissan viiksikarvan oloisia paskiaisia)

Mut joo, on kyl vähän maitoperse fiilis. Tosin tää on kyl oikein kunnon "JUMALAN PYHÄÄ VIHAA"-ukkonen.
Freja

Posts: 8,775

#7175 • • Freja Sihteeri

mayah, 22.8.2007 13:26:
Joku poikalapsi pyysi galtsussa mua opettaa sille seksiä O_o

Ei siin mitään, mut ku tää ei ollu eka tyyppi. Miltä v*tun pedofiililta mä näytän?



Nooouuu! :DDD


Ei reps.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

vivesteri

Posts: 309

#7177 • • vivesteri karmea mörkö
Kuinka hitossa aikuiskoulutuksessa olevat ihmiset voi edelleen käyttäytyä kuin pikkukakarat hiekkalaatikolla?
"Mä en tykkää susta, en ala sua"
*igor*
remotion

Posts: 5,283

#7179 • • remotion nostatus guru

ezzy, 22.8.2007 14:47:
---
remotion, 22.8.2007 14:03:
tuli otettuu kännykäl aika törkeen siistii ukkos footagee tänään

---


varmaan tosi siistii ku o kännykäl otettua :)



mielipiteesi on rekisteröity lokiin, muuta kerrottavaa?
Okei. salama löi mm parin kymmenen metrinpäähän kaduntoiselle puolelle ja sattui olemaan nauhoituskin käynnissä.
Freja

Posts: 8,775

#7180 • • Freja Sihteeri

remotion, 22.8.2007 14:49:
---
ezzy, 22.8.2007 14:47:
---
remotion, 22.8.2007 14:03:
tuli otettuu kännykäl aika törkeen siistii ukkos footagee tänään

---


varmaan tosi siistii ku o kännykäl otettua :)

---


mielipiteesi on rekisteröity lokiin, muuta kerrottavaa?
Okei. salama löi mm parin kymmenen metrinpäähän kaduntoiselle puolelle ja sattui olemaan nauhoituskin käynnissä.



Mii want evidens

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been