11,982 posts, 600 pages, 4,018,110 views
larzizi, 20.8.2007 21:13:
Istuttiin tänään kaikki koulun sohvilla aulassa kun yks kaveri tulee sisään ja kuuluttaa kovaan ääneen et kenellä on punanen pösö sellasella ja sellasella rekkarilla, et se on just liukunut toisen kaverin autoa päin. Hetken aikaa kaikki on hiljaa ja kummastelee, että mitä hittoa. Kunnes kaveri vierestä kattoo mua päin "voi vittu! mul on punanen pösö! ei kai se vaan oo mun auto!" Kaveri oli sitten unohtanut pistää käsijarrun päälle ja oli jättänyt vaihteen vapaalle O.o Ihan mielenkiintoinen aloitus aamulle, mut onneks kummallekaan autolle ei käynyt mitään.
Sitten äskeiseen tapahtumaan O.o Puhelimeni soi, katsoin puhelinta ja huomasin yhden kaverin (itseasiassa sama, joka tuli ilmoittamaan aamuisesta "kolarista") soittavan, vastasin ja toisesta päästä kuului täysin vieraan miehen äänin. Ihmettelin kuka kyseinen henkilö mahtoi olla, kunnes tämä alkoi selittää, että tiedänköhän mä kenen puhelin se on. Oli kuulemma löytänyt Raisiosta jostain pihalta. Yritin kovasti pohtia miten saisin puhelimen omistajan kiinni. Soitin yhdelle toiselle kaverille ja onneksi tämä toinen sattui olemaan juuri siinä vieressä. Ehkä kummallisinta tässä kaikessa oli se, että kaveri ei ollut edes huomannut hukanneensa puhelintaan O.o Onneksi tämäkin päättyi onnellisesti ja kaveri sai puhelimensa takaisin. (Ihanaa muuten, että on vielä olemassa noin rehellisiä ihmisiä, jotka koittavat selvittää löytämänsä puhelimen omistajan).
Janisa, 20.8.2007 23:38:
Sanoisinko etta tama sun kaveris on pikkasen vahinko-altis...
Mellu-, 21.8.2007 15:44:
joo tää o päivän O_o ja samalla mikä musiikki uppoo just nyt.. nojoo.. konemusiikki ei uppoo ny yhtää..ei oikee mi nkää sortin näin o käyny viimeks vissii 7v sitten... että juupsis.. metallia metallia..ja muuta sökösökötukkaheilumaanjakokoaasuoneen musaa :P plöp plöp.. mellberg sekojaaa
ezzy, 21.8.2007 15:53:
---
---
Samaa vikaa itsellä, ei vaan pysty kuuntelemaan mitään yltiöonnellista hehkukiksua
Mellu-, 21.8.2007 16:20:
---
---
---
Samaa vikaa itsellä, ei vaan pysty kuuntelemaan mitään yltiöonnellista hehkukiksua
---
juu ei todellakaan ei kyl uppoo oikee mikää "hardimpikaan" ...20sek jaksaa just just ja sit jo vaihtuu O_o outoutta
ezzy, 21.8.2007 17:39:
---
Mellu-, 21.8.2007 16:20:
---
---
---
---
juu ei todellakaan ei kyl uppoo oikee mikää "hardimpikaan" ...20sek jaksaa just just ja sit jo vaihtuu O_o outoutta
---
Ei sitä vaan aina jaksa. Oon mäkin aina ollut sivussa metallimiehiä, nykyjään ehkä vielä enemmän, kun ei tu bileissäkään käytyä. Kaikelle on aikansa ja paikkansa.
---
joo tää o päivän O_o ja samalla mikä musiikki uppoo just nyt.. nojoo.. konemusiikki ei uppoo ny yhtää..ei oikee mi nkää sortin näin o käyny viimeks vissii 7v sitten... että juupsis.. metallia metallia..ja muuta sökösökötukkaheilumaanjakokoaasuoneen musaa :P plöp plöp.. mellberg sekojaaa
---