päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,856,383 views

Zeratul

Posts: 1,170

#3523 • • Zeratul Captain miserable

MaoTse, 16.5.2006 22:58:
Tutkiskelin tuossa viikonloppuna kaupanalan työehtosopimusta ja
totesin, että firma on maksanut mulle liian pientä palkkaa viimeiset
16 kuukautta...

Mainitsin tästä meidän palkanlaskijalle ja nyt kaikki maksetaan takautuvasti
tämän kuun palkkaan... *iloinen*

Eli tiedossa suht suuri "kesäbonus"... *jiihaa*

Vai että oikeen kesäboonusta, hyvä hyvä! *aplodit*
Toihan meinaa sitä et sä voit tehä mullekki seuraa jossain välissä = mä voin katella ku sä vedät ihan örmy perseet. *känni**nauru*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#3524 • • Mao & Taikahattu UG-///

Zeratul, 18.5.2006 14:43
Vai että oikeen kesäboonusta, hyvä hyvä! *aplodit*
Toihan meinaa sitä et sä voit tehä mullekki seuraa jossain välissä = mä voin katella ku sä vedät ihan örmy perseet. *känni**nauru*



Noh, katotaan... *nauru*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

onni3mk

Posts: 3,973

#3525 • • onni3mk Onni on.
Lähin eilen neljältä iltapäivällä ulos ja tulin takasin kotiin kolmelta yöllä. Ovella huomasin, että mun ulko-ovi on jostain kumman syystä jäänyt auki *pökr* Siis ei se sepposen selällään ollut, mutta niin, että sitä ei oltu painettu kiinni. Se on ihan hyvin voinut olla sepposen selälläänkin jossain vaiheessa iltaa.

Kyl vähän pelotti millanen hävitys ja tyhjä kämppä mua odottaa, kun avaan välioven. Ja kuka nukkuu mun sängyssä tjsp.

Mut eih. Mihinkään ei oltu koskettu, ketään en saanu unikaveriks. Ja tää on sentään KORSO! ja tää talo on sentään täynnä parikymppisiä nuoria, jotka tuhoo noita yleisiä tiloja vähän väliä *ding**whaat*

Et oliks jollain vielä jotain pahaa sanottavaa Korsosta? *vink*

Mainitsen tähän vielä, et kerran mulla jäi vahingossa mutsin vm. 99 pösön ovet auki viikonlopun ajaksi, kun ite lähdin pois, eikä autoon oltu koskettu

--
Onni on.

mariq

Posts: 2,154

#3526 • • mariq

onni3mk, 19.5.2006 13:38:
--clips--


Kaikki kato tietää ketä sä tunnet eikä uskalla käydä sulle *vink*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Mizfir

Posts: 2,472

#3528 • • Mizfir pittuinen
Menin sitten ja ostin Dove:n summer glow -kosteusvoidetta, jonka tuoteselosteessa kerrotaan sen sisältävän vähäisen määrän päivettäviä ainesosia. Jos voidetta laittaa ahkerasti joka päivä, "se saa ihosi hehkumaan kauniin kesäisenä - vuoden ympäri".

Tätähän tietenkin kovin vaaleaihoisena halusin kokeilla josko toimisi pikkuhiljaa..ja kerpeles..äsken ikkunan viereen mennessäni huomasin että käsivarteni ovat aivan ruskean läikälliset*ding*

Perskules sanon minä!*grr* koko putelissa ei missään lukenut että se on itsestään ruskettava voide ja iho on kuorittava ennen käyttöä ( niinkuin kaikissa muissa itsestäänruskettavissa puteleissa lukee ) vaan annettiin ymmärtää sen olevan tavallinen kosteusvoide joka päivittäin käytettynä tuo pienen kauniin hehkun iholle.

Noh, onneksi en ole menossa viikonloppuna mihinkään ihmisten ilmoille, jossa pitäisi lyhythihainen päällä oleskella*pepsodent*

--
-Mannanen-

oooo

Posts: 1,249

#3529 • • oooo

Mizfir, 19.5.2006 15:21:
Menin sitten ja ostin Dove:n summer glow -kosteusvoidetta, jonka tuoteselosteessa kerrotaan sen sisältävän vähäisen määrän päivettäviä ainesosia. Jos voidetta laittaa ahkerasti joka päivä, "se saa ihosi hehkumaan kauniin kesäisenä - vuoden ympäri".

Tätähän tietenkin kovin vaaleaihoisena halusin kokeilla josko toimisi pikkuhiljaa..ja kerpeles..äsken ikkunan viereen mennessäni huomasin että käsivarteni ovat aivan ruskean läikälliset*ding*

Perskules sanon minä!*grr* koko putelissa ei missään lukenut että se on itsestään ruskettava voide ja iho on kuorittava ennen käyttöä ( niinkuin kaikissa muissa itsestäänruskettavissa puteleissa lukee ) vaan annettiin ymmärtää sen olevan tavallinen kosteusvoide joka päivittäin käytettynä tuo pienen kauniin hehkun iholle.

Noh, onneksi en ole menossa viikonloppuna mihinkään ihmisten ilmoille, jossa pitäisi lyhythihainen päällä oleskella*pepsodent*



perskule! eli en osta sitä vaikka niin oli tarkotus *nyyh*
No onneks ne läikät kuluu suht nopeesti iholta pois *joo*
Mizfir

Posts: 2,472

#3530 • • Mizfir pittuinen


perskule! eli en osta sitä vaikka niin oli tarkotus *nyyh*
No onneks ne läikät kuluu suht nopeesti iholta pois *joo*



..tai jos ostat, niin kannattaa ainakin pestä iho ensin kuorinta-aineella ja levittää todella tasaisesti*vink*

--
-Mannanen-

oooo

Posts: 1,249

#3531 • • oooo

Mizfir, 19.5.2006 18:05:
---

perskule! eli en osta sitä vaikka niin oli tarkotus *nyyh*
No onneks ne läikät kuluu suht nopeesti iholta pois *joo*

---


..tai jos ostat, niin kannattaa ainakin pestä iho ensin kuorinta-aineella ja levittää todella tasaisesti*vink*



totta. vaikka kerran kävi kyllä mullekin köpelösti itseruskettavalla *nauru* vaikka kuorin ihon jne... jos sitä uskaltais kokeilla kuitenkin *pepsodent*
Jutu

Posts: 3,054

#3532 • • Jutu Blondi
Tulin juuri töistä ja takana on 10 ja puolen tunnin työpäivä, eikä mua edes vituta *ding* Loppuvaiheessa tää koko päivä alkoi tuntumaan niin koomiselta ettei vaan jaksa enää rasittaa päätään sillä. Katotaan huomenna uudestaan, jos joudun taas venymään pidemmäksi aikaa *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

MaSari

Posts: 1,986

#3533 • • MaSari space jammer

Mizfir, 19.5.2006 15:21:
Menin sitten ja ostin Dove:n summer glow -kosteusvoidetta, jonka tuoteselosteessa kerrotaan sen sisältävän vähäisen määrän päivettäviä ainesosia. Jos voidetta laittaa ahkerasti joka päivä, "se saa ihosi hehkumaan kauniin kesäisenä - vuoden ympäri".

Tätähän tietenkin kovin vaaleaihoisena halusin kokeilla josko toimisi pikkuhiljaa..ja kerpeles..äsken ikkunan viereen mennessäni huomasin että käsivarteni ovat aivan ruskean läikälliset*ding*

Perskules sanon minä!*grr* koko putelissa ei missään lukenut että se on itsestään ruskettava voide ja iho on kuorittava ennen käyttöä ( niinkuin kaikissa muissa itsestäänruskettavissa puteleissa lukee ) vaan annettiin ymmärtää sen olevan tavallinen kosteusvoide joka päivittäin käytettynä tuo pienen kauniin hehkun iholle.

Noh, onneksi en ole menossa viikonloppuna mihinkään ihmisten ilmoille, jossa pitäisi lyhythihainen päällä oleskella*pepsodent*



Shitfak. Mä just kerkesin ostaa sitä. Eli se todellakin on itseruskettavaa! Harmi ;) Täytyy pestä iho sit kunnolla kun sitä käyttää.. Hyvä kun joku on jo kokeillu :D btw, eikö se lähe pois kulumalla? :D

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

KooKie

Posts: 4,338

#3534 • • KooKie aka. Petress Pan
Kävin eilen kattoos Da Vinci -koodin ja se oli oikeasti ihan onnistunut tapaus. Mulla oli "lievähköt" ennakkokäsitykset pätkästä, joka on tehty näin nopeasti kirjan suursuosion jälkeen ja vielä niin pitkästä ja itsessään suht spektaakkelimaisesta kirjasta ja olen vielä elokuvien suhteen nirso ihminen. Oikeastaan muuta valittamista ei mulla elokuvasta löytynyt, kuin tän ranskalaisen komisarion Fachen roolin mitättömyys ja se, että Langdonin rooliin oli valittu susiruma ja typeryksen näköinen Tom Hanks (Hei haloo, jos ehdolla rooliin oli myös *sydän* Russel Crowe *sydän* niin mitäs hittoa?!).

Taas kerran tuli todistettua, että mun mietteet ei todellakaan kulje käsikäden näiden "ammattilais"elokuvakriitikkojen kanssa. Tuntuu oikeasti siltä, että täydellinen elokuva niiden mielestä on 3 tunnin mustavalkomykkäelokuva, jossa on yksi henkilö yhdessä huoneessa, ei liiku yhtään ja mielellään pidättelee hengitystäkin mahdollisimman pitkiä aikoja. Siinä on sitä TAIDETTA, eikä mitään jenkkiäksöniä, hyi! *justjoo*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

onni3mk

Posts: 3,973

#3535 • • onni3mk Onni on.

MaSari, 20.5.2006 09:49:
---
Mizfir, 19.5.2006 15:21:
Menin sitten ja ostin Dove:n summer glow -kosteusvoidetta, jonka tuoteselosteessa kerrotaan sen sisältävän vähäisen määrän päivettäviä ainesosia. Jos voidetta laittaa ahkerasti joka päivä, "se saa ihosi hehkumaan kauniin kesäisenä - vuoden ympäri".

Tätähän tietenkin kovin vaaleaihoisena halusin kokeilla josko toimisi pikkuhiljaa..ja kerpeles..äsken ikkunan viereen mennessäni huomasin että käsivarteni ovat aivan ruskean läikälliset*ding*

Perskules sanon minä!*grr* koko putelissa ei missään lukenut että se on itsestään ruskettava voide ja iho on kuorittava ennen käyttöä ( niinkuin kaikissa muissa itsestäänruskettavissa puteleissa lukee ) vaan annettiin ymmärtää sen olevan tavallinen kosteusvoide joka päivittäin käytettynä tuo pienen kauniin hehkun iholle.

Noh, onneksi en ole menossa viikonloppuna mihinkään ihmisten ilmoille, jossa pitäisi lyhythihainen päällä oleskella*pepsodent*

---


Shitfak. Mä just kerkesin ostaa sitä. Eli se todellakin on itseruskettavaa! Harmi ;) Täytyy pestä iho sit kunnolla kun sitä käyttää.. Hyvä kun joku on jo kokeillu :D btw, eikö se lähe pois kulumalla? :D



Mäkin testasin, enkä uskonu sen todella toimivan. Mulla ei muuta "ongelmaa" käytän kanssa ollut, kuin, etten pessyt käsiä rasvauksen jälkeen, joten pari päivää myöhemmin sormien välissä oli ruskeat läikät *nauru* Todistin kuitenkin voiteen todella tehoavan *hihu*

--
Onni on.

UnityF

Posts: 15,721

#3536 • • UnityF joo just se
ollaan kuuneltu koko päivä kullan kanssa konemusaa vanhaa trancee ja yyber juusto kiksuu ja housee jne jne jne ja se ei oo valittanu ollenkaan.. jalka vain heiluu mukana *ding* *hih*
m1kk3

Posts: 5,560

#3537 • • m1kk3 no-life

UnityF, 20.5.2006 20:54:
ollaan kuuneltu koko päivä kullan kanssa konemusaa vanhaa trancee ja yyber juusto kiksuu ja housee jne jne jne ja se ei oo valittanu ollenkaan.. jalka vain heiluu mukana *ding* *hih*



mitäs se sun kulta sit "oikeesti" kuuntelee :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

m1kk3

Posts: 5,560

#3539 • • Edited m1kk3 no-life

UnityF, 20.5.2006 20:58:
---
mikke, 20.5.2006 20:55:
mitäs se sun kulta sit "oikeesti" kuuntelee :)

---


hoppia ja räppiä *hih*



no sit se on aika o____O :D


edit: mut erittäin mukava asia :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Android

Posts: 3,908

#3540 • • Android

Kreikassa vireillä kanne Lordia vastaan

Kolme kreikkalaista järjestöä on nostamassa oikeuskanteen Lordia vastaan, kertoo uutistoimisto AFP oikeuslähteisiin viitaten. Konservatiiviset ryhmittymät ovat jättäneet alustavan valituksen Ateenan syyttäjäntoimistoon, Kreikan yleisradioyhtiön ERT:n johtajalle sekä Euroopan yleisradioliittoon EBU:un.

Ryhmät haluavat Lordin suljettavaksi huomisesta Euroviisujen finaalista, koska katsovat bändin suosivan satanismia. Valituksen mukaan Lordi "harjoittaa ja puolustaa satanismia ja jäytää Kreikan sekä Euroopan kulttuurin perusteita".

Vetoomuksen ovat esittäneet Kreikan naistiedemiesten liitto, Hellenististä kulttuuria vaaliva järjestö sekä Pireauksen majakka -niminen järjestö.



Jos Lordi edustaa satanismia niin herää tietty kysymys että mitä esim. Dark Funeral ja Deicide sitten edustaa =)