päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,858,688 views

Jocular

Posts: 1,359

#3501 • • Jocular Janni
Olin eilen Yö:n keikalla.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Lauruska

Posts: 821

#3503 • • Lauruska nihkee
Pääsin arkkitehtiosastolle jatkoon sittenkin *plur*
coolcat82

Posts: 771

#3504 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

$, 15.5.2006 13:42:
Tajusin, että maailma on itse asiassa yhdyssana sanoista "maa" ja "ilma". Elämä ei ole enää entisensä..



*nukkuu**nauru*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

martina

Posts: 1,875

#3505 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
mun kämpässä asustelee kummituksia tai tonttuja tms.

ihmettelin tossa yks aamu sterkkojen kaukosäädintä kurkotellessa, että mihin olen sen jättänyt, koska se löytyy AINA sängyn vierestä vakiopaikaltaan.

pari päivää tässä etsiskellyt ja ihmetellyt. tänään taas tarkistin paikat ja menin sitten katsomaan telkkua. kun palasin sängylle, kaukosäädin möllötti vakiopaikallaan? o_O

myös mun ikkunat on välillä auki himaan tullessa, vaikka suljen ne aina lähtiessäni.
a-j

Posts: 785

#3507 • • a-j
ulkona sataa lunta *igor* *igor* *igor*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

phear

Posts: 804

#3509 • • phear <X>

onni3mk, 16.5.2006 11:52:
Et oo tosissas?! *whaat*



Lahdessakin satoi lunta puolisen tuntia sitten.

Suomen kesä on lyhyt, mutta vähäluminen.
Jusna666

Posts: 1,447

#3510 • • Jusna666 Diablo

a-j, 16.5.2006 11:46:
ulkona sataa lunta *igor* *igor* *igor*



WTF!?! Pitääks tässä lähtä veivaa nastatassuja autoon takas?

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Verano

Posts: 4,649

#3511 • • Verano Merituuli
Mulle ei oltu jostain syystä laitettu yhtään työvuoroja viikolle 24 eli kesäkuun kolmannelle viikolle. Noh, mä olenkin tässä harmitellut, että tuo ois ollut hyvä viikko pitää lomaa, koska edellisenä viikonloppuna on ystävän häät Lapualla ja seuraavana on Provinssi, jonne olen harkinnut meneväni. Tosin olin jo kallistunut sille kannalle, että se jää väliin. Mutta nyt vois mennä Vaasaan kaverin mökille tuoks viikoks. Toisaalta tulisi pikkasen kalliiksi festari, kun maksais kaiken muun kalliin lisäksi vielä viikon palkan verran...

Et ehkä mä sit kuitenkin käyn sanoo pomolle, josko laitettas mulle vuoroja siksikin viikoksi.
Fresia

Posts: 764

#3512 • • Fresia vähän outo
Sain enkun tentistä kakkosen *ding* Saman kuin pari tuttua, jotka ei osaa puhua sanaakaan englantia. En mä tiennyt olevani näin surkea, ei se small talkin osaaminen näköjään auta yhtään mitään...pitäs varmaan harrastaa tota lukemista ja tehtävien tekoa kielissä tästä eteenpäin *igor*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

a-j

Posts: 785

#3513 • • a-j

onni3mk, 16.5.2006 11:52:
---
a-j, 16.5.2006 11:46:
ulkona sataa lunta *igor* *igor* *igor*

---


Et oo tosissas?! *whaat*



valitettavasti kyllä :E

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

larna

Posts: 105

#3514 • • larna
no jos näitä sanoja ihmetellään kuten "maa ilma" ja "ihan uus" niin eikös jumalautakin tule sanoista jumala auta?*jeesus*
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#3515 • • Mao & Taikahattu UG-///
Tutkiskelin tuossa viikonloppuna kaupanalan työehtosopimusta ja
totesin, että firma on maksanut mulle liian pientä palkkaa viimeiset
16 kuukautta...

Mainitsin tästä meidän palkanlaskijalle ja nyt kaikki maksetaan takautuvasti
tämän kuun palkkaan... *iloinen*

Eli tiedossa suht suuri "kesäbonus"... *jiihaa*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

sapeli

Posts: 11,768

#3516 • • sapeli jokukukamikä?

martina, 15.5.2006 22:36:
mun kämpässä asustelee kummituksia tai tonttuja tms.

ihmettelin tossa yks aamu sterkkojen kaukosäädintä kurkotellessa, että mihin olen sen jättänyt, koska se löytyy AINA sängyn vierestä vakiopaikaltaan.

pari päivää tässä etsiskellyt ja ihmetellyt. tänään taas tarkistin paikat ja menin sitten katsomaan telkkua. kun palasin sängylle, kaukosäädin möllötti vakiopaikallaan? o_O

myös mun ikkunat on välillä auki himaan tullessa, vaikka suljen ne aina lähtiessäni.



Selkeesti tonttukummituksia *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Zandy

Posts: 273

#3517 • • Zandy

onni3mk, 16.5.2006 11:32:
http://www.anttiheikkila.com/

Empä oo aikasemmin ollu näin kiinnostunu jonkun tyypin mielipiteistä. Aika pätevältä kyl vaikuttaa...*ding*



Ja ihan oikeasti onkin todella pätevä tyyppi! *joo* Monen vuoden lääkäriltä toiselle juoksemisen jälkeen päädyin Heikkilän vastaanotolle ja hän hoiti selkäni kuntoon hetkessä kun muut lääkärit pitivät lähes ainoana mahdollisena ratkaisuna selkäleikkausta!
Ehdottomasti osaava ja pätevä lääkäri!!
RainChild

Posts: 909

#3518 • • RainChild

Zandy, 16.5.2006 23:20:
---
onni3mk, 16.5.2006 11:32:
http://www.anttiheikkila.com/

Empä oo aikasemmin ollu näin kiinnostunu jonkun tyypin mielipiteistä. Aika pätevältä kyl vaikuttaa...*ding*

---


Ja ihan oikeasti onkin todella pätevä tyyppi! *joo* Monen vuoden lääkäriltä toiselle juoksemisen jälkeen päädyin Heikkilän vastaanotolle ja hän hoiti selkäni kuntoon hetkessä kun muut lääkärit pitivät lähes ainoana mahdollisena ratkaisuna selkäleikkausta!
Ehdottomasti osaava ja pätevä lääkäri!!



Luulen nähneeni jonkun artikkelin henkilöstä aiemmin, mutta unohtunut välillä. Nyt aloin lukea noita webbisivuja ja tuli mieleen, löytyisikö tältä herralta apua äitini jatkuviin selkäkipuihin (ovat tehneet työkyvyttömäksi jo pari vuotta sitten) *uuh* äitiraasu... ehkäpä voisi puhua tämän herran ajatuksista sille...

--
Rainchild is back home

MissKoo

Posts: 1,289

#3519 • • MissKoo
Jos syö liikaa nikotiinipurkkaa, siitä tulee kurkku kipeäksi *ding* ja maha menee sekaisin ja hivenen yliaktiivisuuttakin havaittavissa.. ei tajuu *nauru* Tosin ylitän annostumäärän triplana -koko ajan..*justjoo*