päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,861,318 views

Verano

Posts: 4,649

#3461 • • Verano Merituuli

äm, 9.5.2006 10:01:
Ja miten mun on tarkoitus voida käyttää sitä?!



Pilipali-sormuksia olen lakkaillut sellaisella suojalakalla, toimii hyvin. Kaulakoru on toki hiukan eri asia.
Avernian

Posts: 7,451

#3462 • • Avernian Kerettiläinen
Seurakaveri alkoi kyselemään mun ruokavaliosta eilen... *ding*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

enkeliina

Posts: 169

#3463 • • enkeliina kiksurinsessa
entisellä puhelimellani selasin wappigooglea ja sieltä hain soittoääntä puhelimeeni hakusanalla [biisin nimi]+lyrics+download
--> Google vastasi, että ei löydä yhtään sivustoa hakusanalla "sister sucking brother's dick"
Oli vähän et *whaat*
Ja tämän teki monta kertaa peräkkäin aina samoilla hakusanoilla. *ding*

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

zenny

Posts: 1,145

#3464 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Oon laittan cv:n tonne työvoimatoimiston sivuille, nyt mulle soitti joku ukko joka etti puhelintyttöä ku edellinen tyttö oli lähten.. selitti varmaan jonku 5minsaa et kuin saa pitää puhelinta auki sillon ku haluaa, ja palkaa ois saanu ekalt kuult 20/tunti ja sit seuraavilt 25/tunti..
siis*sars**sars* ei kiitos mitää puhelintyttö meininkei... *eiei* huh huh..

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

m1kk3

Posts: 5,560

#3465 • • m1kk3 no-life
sierra.jpg


O_____O

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3466 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
hei mitä pitää tehdä et pystyy kattoon noin ison kuvan? (ilman et tarttee hilaa sitä alhaalta ja sivusta)

Päivän O__o on se, et oon tykästyny salaattikastikkseisiin vaik oon ennen välttäny niitä kun ruttoa. Ei ees kalorit paljoa lisäänny, kun lorauttaa sitä ihan vähän *joo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Verano

Posts: 4,649

#3467 • • Verano Merituuli
Mun eiliset liikkeet: keskusta -> Kallio -> Töölö -> Kallio -> Töölö -> Kallio -> Töölö -> keskusta.

Mä en enää ikinä mene Töölöön! Kalliossa sen sijaan oli illalla oikein mieluisaa olla <3
twistedsushi

Posts: 211

#3468 • • twistedsushi Nihil declaro
Näin NIIN ihanaa unta aamulla ja olin just alottamassa jotain, kunnes unessa hokasin "hei, kello on jo noin paljon, pitää mennä kouluun"... ja sit heräsin ja huomasin et nukuin pommiin *ding*

Hitto jos en ois herättänyt itteäni, Oisin päässy hieromaan Brat Pittiä! *grr* *grr* *grr*

--
Itse valitset puolesi.

Verano

Posts: 4,649

#3469 • • Verano Merituuli
Aamusella metron rullaportaissa bongattua: "Roni: xxxxx -Vuoden odotetuin debyyttialbumi".

o__O ja LOL
Android

Posts: 3,908

#3470 • • Edited Android

Hyzenthlay, 9.5.2006 19:19:
hei mitä pitää tehdä et pystyy kattoon noin ison kuvan? (ilman et tarttee hilaa sitä alhaalta ja sivusta)



No jos Firefoxia käytät niin klikkaa hiiren oikeaa nappia kuvan kohdalla ja ota valitse "näytä kuva" jolloin Firefox avaa kuvan uuteen välilehteen/ikkunaan ja automaattisesti pienentää kuvan ruudun kokoiseksi.
Avatar
#3471 • • Annakins Guest

Verano, 10.5.2006 12:27:
Aamusella metron rullaportaissa bongattua: "Roni: xxxxx -Vuoden odotetuin debyyttialbumi".

o__O ja LOL



Eiks sen levyn nimi oo Since 1987? Mä oon ainakin ymmärtäny sen mainoksen sillee, et kun siinä lukee Roni Since 1987, ni et se Since 1987 ois niinq se levyn nimi.

Ihan v*tun tyhmä nimi tai sit mä en oo vaan tajunnu...
Verano

Posts: 4,649

#3472 • • Verano Merituuli

Annakins, 10.5.2006 12:55:
Eiks sen levyn nimi oo Since 1987? Mä oon ainakin ymmärtäny sen mainoksen sillee, et kun siinä lukee Roni Since 1987, ni et se Since 1987 ois niinq se levyn nimi.

Ihan v*tun tyhmä nimi tai sit mä en oo vaan tajunnu...



Tais siinä lukea Since 1987, mut erikseen oli sen levyn nimi, josta en muista muuta kuin että siinä oli (englanninkielinen levy siis) be-sanan tilalla pelkkä b. Tai jotain.
Verano

Posts: 4,649

#3473 • • Verano Merituuli

mayah, 10.5.2006 13:05:
---
Verano, 10.5.2006 12:27:
Aamusella metron rullaportaissa bongattua: "Roni: xxxxx -Vuoden odotetuin debyyttialbumi".

o__O ja LOL

---


Siis yritätkö sä nyt sanoa, et sä et oo odottanu tota koko vuotta?



Eiku sitä nauroin et se ois muka vuoden odotetuin debyyttialbumi. Kyllä se on ihan kaikista tän vuoden julkaisuista se odotetuin.
lostgone

Posts: 2,493

#3474 • • lostgone
24 h:n sisään tapahtunutta:
- Sain kutsun kahteen työhaastatteluun (en ole ihan varma mihin oon vaihteex hakenut*justjoo*)
- Kolmesta ilmoitettiin: että en valitettavasti tullut tällä kertaa valituksi. (no voi scheisse ja hainko tuonnekin*ding*)
- Sain kutsun Stadian pääsykokeisiin radio- ja tv-puolen linjalle. *hihu*
3-3
*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

sapeli

Posts: 11,768

#3475 • • sapeli jokukukamikä?

Verano, 9.5.2006 08:41:
---
Snaggo, 9.5.2006 08:27:
En tajuu...
Heräsin aamul nii kolme kalaa oli hypänny akvaariosta lattialle yön aikana. JA KANSI OLI KIINNI O_o. ...Eli siihen ei jää ku semmonen 3cm rako kulmas mist voi hypätä.
Miks just kaikki samaan aikaan? O_O
---
Ehkä niillä oli sellainen "jos mä hyppään kaivoon niin hyppäätkö sä perässä" -meininki. Tietty vähän käänteisenä.



Tost tulee snadisti mieleen Finding Nemo *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

zenny

Posts: 1,145

#3476 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Joku mies oli bongannu vappuna mut baarista ja laitto tänää viestin et lähtisinkö treffeille.. *ding* *ding*.. jaa-a...

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Fresia

Posts: 764

#3477 • • Fresia vähän outo
Paha olo vaan jatkuu. Fyysinen siis. Eilen illalla tuli kaikki taas ulos ja oon pystynyt syömään tosi vähän viime aikoina (vapun jälkeen, ja vappuna ravinto oli pääasiassa nestemmäistä...) *ding* Kuume sentään tais jäädä toissa yöhön.

Ei mulla yleensä oo tällanen olo...psyykkisessä kunnossa en oo havainnut suurempia muutoksia muuta kuin parempaan suuntaan, mut en täs muuta meinaa keksiä kuin et nää olis psykosomaattisia oireita jostain... *whaat*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Freja

Posts: 8,775

#3478 • • Freja Sihteeri
En oikeen tiedä onko mulla hyvä vai paha mieli. En oikein tiennyt, kirjoittaako päivän :)- vai päivän :(-osioon. En siis voi kirjottaa oikeen kumpaankaan.
Emmä oikee tiiä mistään mitään taaskaan.

Vaihteeks.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

onni3mk

Posts: 3,973

#3479 • • Edited onni3mk Onni on.
Just nyt alkaa Baywatch leffa subilta, joka on valmistunu vuonna 2002?!

Siis eiks Baywatch kuollu jo ennen vuostuhannen vaihtumista?

--
Onni on.

Miksan

Posts: 1,464

#3480 • • Miksan

onni3mk, 10.5.2006 20:02:
Just nyt alkaa Baywatch leffa subilta, joka on valmistunu vuonna 2002?!

Siis eiks Baywatch kuollu jo ennen vuostuhannen vaihtumista?


Epätoivonen ja huonosti onnistunu elvytysyritys*Nauru*