päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,861,304 views

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#3441 • • Peikkotyttö

Hyzenthlay, 4.5.2006 21:16:
mitäh *ding* mul oli tollanen melkein täys 0.35l viinapullo ja nyt se on melkein tyhjä, mut en koe olevani mitenkään ees pienes humalassa...


se hiipii hiljaa nurkan takaa ja yleensä pamahtaa siinä vaiheessa ku oot baarijonossa,menossa juomaan lisää...

--
Groove is in the Heart

Emulator

Posts: 213

#3442 • • Emulator The Lost Soul

Hyzenthlay, 4.5.2006 21:16:
mitäh *ding* mul oli tollanen melkein täys 0.35l viinapullo ja nyt se on melkein tyhjä, mut en koe olevani mitenkään ees pienes humalassa...



Ehkä ne on huiputtanu sua ja myynykki viinan tilalla vettä *nauru*

--
<3

sapeli

Posts: 11,768

#3443 • • sapeli jokukukamikä?

anniharha, 3.5.2006 15:22:
Mun päästä on kadonnut kolme rastaa täysin huomaamatta. Jännittävintä tässä on se, että olen ollut hiukset auki ainoastaan kotona, eli irtoamis/katoamisprosessin on täytynyt tapahtua täällä, mutta niitä kolmea kaveria ei vaan näy missään. Täytyy laittaa vessan seinälle etsintäkuulutus *lmao*



Voin jo kuvitella kuinka öisin ne kolme rastaa mönkii esiin sängyn alta ja lähtee viettämään öisiä karkeloitaan *tirsk*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kml

Posts: 1,142

#3444 • • kml Keyhole Markup Language

sxx, 5.5.2006 15:15:
Kaverilla oli iPod Nanossa Linux ja se pelas sillä Doomia *ding*



WOAH! *whaat*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

coolcat82

Posts: 771

#3445 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Törmäsin seinänaapuriini äsken terassilla. No, se pitää mua niin hyvänä tyyppinä, että tarjos kolme Tequila Rosee ja pelin jälkeen oli aikomus grillailla meidän takapihalla, meren rannalla *joo* Lupas vodkat ja blandiksetki tarjota, lihoista ja makkaroista puhumattakaan. Merimiestalossa on kyl kiva asua ja kaikki naapurit vetää yhtä köyttä (lukkunottamatta yhtä talopoliisipariskuntaa..) Kaikkien naapureitten kans tulee vitun hyvin juttuu ja vielä ku lahjotin naapureille pari ylimäärästä naisten maastopyörää, ni ei kuulema tarvi koko kesänä huolehtii, et onko mulle juotavaa tai syötävää tarjolla kun meen grillipaikalle *aplodit* Hovinsaari rules!!!

--
*sydän* Diamonds *sydän*

inneah

Posts: 704

#3446 • • inneah ...Trust no one...
laskin eilen että olen tämän 7 vuoden aikana kun olen röökiä vetänyt niin polttanut noin 400 askia!
Eli noin 2 askia per viikko, tosin tuo summa saattaa olla pienempi,koska yläasteella ei ollut varaa röökiin järin paljon mutta kumminkin!
ja sitten taas jos sen muuttaisi yksittäisiin röökeihin ja rahoiksi niin aika paljon kyl olis!

Hmmm... MUTTA toisaalta aika vähän jos seittemässä vuodessa menee VAAN 400 askia *hmph*

--
nahkalakanat

martina

Posts: 1,875

#3447 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
äskön kun saavuin himaan ja nousin autosta, kettu juoksi metrin päästä ohi ja jäi tuijottamaan mua siihen.
rainbow

Posts: 185

#3448 • • rainbow the inner light

coolcat82, 5.5.2006 17:41:
Hovinsaari rules!!!



Hyvä että siellä tapahtuu edes jotain kivaa *vink*

--
Don´t drive faster than your angel can fly

Fresia

Posts: 764

#3449 • • Fresia vähän outo
Taas kuumetta *ding* Koskahan tää tauti aikoo mennä pois...jonkin asteinen lepääminen kai auttas *justjoo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

martina

Posts: 1,875

#3450 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
kuulin just, että vanha kamu menee parin viikon päästä naimisiin.
tomppi

Posts: 1,600

#3451 • • tomppi thzombie ™
Tulipalot on tän kevään in-juttu. Äsken Vaasassa:

vaasa0705063nx.jpg
Vaasan raviradan katsomo.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=eeci&image_id=35159968

Aiemmin oli makasiinit ja Hyvinkäällä miesjoukko sytyttelee tulipaloja kun se on niin in nyt.
http://iltalehti.fi/2006/05/07/200605074488433_uu.shtml

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

embie

Posts: 531

#3452 • • Edited embie Shwoopsie poo
En o tänä keväänä nähny vielä yhtään leskenlehteä vaikka kuinka oon yrittäny katsella tienpientareille... *ding*
Jocular

Posts: 1,359

#3453 • • Jocular Janni
Oikeestaan jo viime perjantaina alko tää O_o.
Pomo, jonka assarina oon, lähtee parin viikon päästä reilun 3kk vuorotteluvapaalle. O_o on se, että luin tästä tiedosta firman yleisestä kuukausitiedotteesta, eikä asiasta oo mulle, saati kellekkää muullekkaan mainittu mitään.
Kyselin tänään, että ketäs mä sitten assistoin ku tää lähtee vähä lomailee. Vastauksena: Vielä isompaa pomoa (jolla on jo yks assari) ja koko tiimiä. Whaaaat? O_o Nytki tosin tehny jo aika paljon koko tiimin assistointitehtäviä, mut et neljän yksikön yksikönjohtajaa? Mikä jottei. Tieto/taito karttuu sit kaiken neljän edestä. *täh**justjoo*

palkkaki sais nousta

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

wiwi

Posts: 1,575

#3454 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

embie, 7.5.2006 23:14:
En o tänä keväänä nähny vielä yhtään leskenlehteä vaikka kuinka oon yrittäny katsella tienpientareille... *ding*



Muuta maalle. Täällä on mukavaa. :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

embie

Posts: 531

#3455 • • embie Shwoopsie poo

wiwi, 8.5.2006 13:48:
---
embie, 7.5.2006 23:14:
En o tänä keväänä nähny vielä yhtään leskenlehteä vaikka kuinka oon yrittäny katsella tienpientareille... *ding*

---


Muuta maalle. Täällä on mukavaa. :D



Nooh, onneksi kesä tulee ilman leskenlehtiäkin! *nauru*
kanuuna

Posts: 224

#3456 • • kanuuna
Meni sit 4+ tunnin duunit hukkaan.

"Are you sure you want to delete this folder? Yes/No?"

YEeeees!!!! *lmao*

( ...no ei, huh, onneks löyty melko tuoreet backupit vielä. )

--
...in the year 2039, after their complete destruction of Mother Earth, the human race was searching, looking for a new home...

AnssiV

Posts: 1,798

#3457 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Tulipa sitten 8 minuuttia sitten 1/4 -vuosisata täyteen.. *dissaa*
Snaggo

Posts: 1,147

#3458 • • Snaggo ;__;
En tajuu...
Heräsin aamul nii kolme kalaa oli hypänny akvaariosta lattialle yön aikana. JA KANSI OLI KIINNI O_o. ...Eli siihen ei jää ku semmonen 3cm rako kulmas mist voi hypätä.
Miks just kaikki samaan aikaan? O_O

--
bojoing.

Verano

Posts: 4,649

#3459 • • Verano Merituuli

Snaggo, 9.5.2006 08:27:
En tajuu...
Heräsin aamul nii kolme kalaa oli hypänny akvaariosta lattialle yön aikana. JA KANSI OLI KIINNI O_o. ...Eli siihen ei jää ku semmonen 3cm rako kulmas mist voi hypätä.
Miks just kaikki samaan aikaan? O_O



Ehkä niillä oli sellainen "jos mä hyppään kaivoon niin hyppäätkö sä perässä" -meininki. Tietty vähän käänteisenä.
äm

Posts: 2,376

#3460 • • äm
En oo ikinäkoskaanmilloinkaan ollut allerginen millekään (edes nikkelille tms.)
Tänä aamuna oli kuitenkin eilisestä uudesta kaulakorusta identtinen kuvio kaulassa, niskassa ja selässä. Tällä kertaa punainen ja kutiava.
Millä hlvtillä ne on päällystäneet sen ketjun?! Ja miten mun on tarkoitus voida käyttää sitä?!

--
Ei omenapuusta kauas putoa.