Hyzenthlay, 4.5.2006 21:16:
mitäh mul oli tollanen melkein täys 0.35l viinapullo ja nyt se on melkein tyhjä, mut en koe olevani mitenkään ees pienes humalassa...
se hiipii hiljaa nurkan takaa ja yleensä pamahtaa siinä vaiheessa ku oot baarijonossa,menossa juomaan lisää...
Hyzenthlay, 4.5.2006 21:16:
mitäh mul oli tollanen melkein täys 0.35l viinapullo ja nyt se on melkein tyhjä, mut en koe olevani mitenkään ees pienes humalassa...
Ehkä ne on huiputtanu sua ja myynykki viinan tilalla vettä
anniharha, 3.5.2006 15:22:
Mun päästä on kadonnut kolme rastaa täysin huomaamatta. Jännittävintä tässä on se, että olen ollut hiukset auki ainoastaan kotona, eli irtoamis/katoamisprosessin on täytynyt tapahtua täällä, mutta niitä kolmea kaveria ei vaan näy missään. Täytyy laittaa vessan seinälle etsintäkuulutus
Voin jo kuvitella kuinka öisin ne kolme rastaa mönkii esiin sängyn alta ja lähtee viettämään öisiä karkeloitaan
Törmäsin seinänaapuriini äsken terassilla. No, se pitää mua niin hyvänä tyyppinä, että tarjos kolme Tequila Rosee ja pelin jälkeen oli aikomus grillailla meidän takapihalla, meren rannalla Lupas vodkat ja blandiksetki tarjota, lihoista ja makkaroista puhumattakaan. Merimiestalossa on kyl kiva asua ja kaikki naapurit vetää yhtä köyttä (lukkunottamatta yhtä talopoliisipariskuntaa..) Kaikkien naapureitten kans tulee vitun hyvin juttuu ja vielä ku lahjotin naapureille pari ylimäärästä naisten maastopyörää, ni ei kuulema tarvi koko kesänä huolehtii, et onko mulle juotavaa tai syötävää tarjolla kun meen grillipaikalle Hovinsaari rules!!!
laskin eilen että olen tämän 7 vuoden aikana kun olen röökiä vetänyt niin polttanut noin 400 askia!
Eli noin 2 askia per viikko, tosin tuo summa saattaa olla pienempi,koska yläasteella ei ollut varaa röökiin järin paljon mutta kumminkin!
ja sitten taas jos sen muuttaisi yksittäisiin röökeihin ja rahoiksi niin aika paljon kyl olis!
Hmmm... MUTTA toisaalta aika vähän jos seittemässä vuodessa menee VAAN 400 askia
Oikeestaan jo viime perjantaina alko tää O_o.
Pomo, jonka assarina oon, lähtee parin viikon päästä reilun 3kk vuorotteluvapaalle. O_o on se, että luin tästä tiedosta firman yleisestä kuukausitiedotteesta, eikä asiasta oo mulle, saati kellekkää muullekkaan mainittu mitään.
Kyselin tänään, että ketäs mä sitten assistoin ku tää lähtee vähä lomailee. Vastauksena: Vielä isompaa pomoa (jolla on jo yks assari) ja koko tiimiä. Whaaaat? O_o Nytki tosin tehny jo aika paljon koko tiimin assistointitehtäviä, mut et neljän yksikön yksikönjohtajaa? Mikä jottei. Tieto/taito karttuu sit kaiken neljän edestä.
palkkaki sais nousta
•
•
wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
embie, 7.5.2006 23:14:
En o tänä keväänä nähny vielä yhtään leskenlehteä vaikka kuinka oon yrittäny katsella tienpientareille...
wiwi, 8.5.2006 13:48:
--- embie, 7.5.2006 23:14:
En o tänä keväänä nähny vielä yhtään leskenlehteä vaikka kuinka oon yrittäny katsella tienpientareille...
En tajuu...
Heräsin aamul nii kolme kalaa oli hypänny akvaariosta lattialle yön aikana. JA KANSI OLI KIINNI O_o. ...Eli siihen ei jää ku semmonen 3cm rako kulmas mist voi hypätä.
Miks just kaikki samaan aikaan? O_O
Snaggo, 9.5.2006 08:27:
En tajuu...
Heräsin aamul nii kolme kalaa oli hypänny akvaariosta lattialle yön aikana. JA KANSI OLI KIINNI O_o. ...Eli siihen ei jää ku semmonen 3cm rako kulmas mist voi hypätä.
Miks just kaikki samaan aikaan? O_O
Ehkä niillä oli sellainen "jos mä hyppään kaivoon niin hyppäätkö sä perässä" -meininki. Tietty vähän käänteisenä.
En oo ikinäkoskaanmilloinkaan ollut allerginen millekään (edes nikkelille tms.)
Tänä aamuna oli kuitenkin eilisestä uudesta kaulakorusta identtinen kuvio kaulassa, niskassa ja selässä. Tällä kertaa punainen ja kutiava.
Millä hlvtillä ne on päällystäneet sen ketjun?! Ja miten mun on tarkoitus voida käyttää sitä?!