päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,864,924 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3421 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Haha, tää on ehkä enemmänkin luokkaa päivän :D, mutta meidän kauppaan saapui tänään tomaatteja laatikossa, jossa luki "vitura" *lmao*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Femi

Posts: 651

#3422 • • Femi
prkl, join sitten kahvikupposet keskiyöllä ja nyt on sitten valvottu koko yö kun tarkoituksena oli päästä nukkumaan viimeistään klo 2. o_0
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#3423 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
jostain syystä mun puhelimessa ei enää ollut ä-kirjainta
kun yritin kirjoittaa tekstiviestiä, enkä kyllä ollut mitään
asetuksiaan räplännyt o_O

kun puhelimen käynnisti uusiks, ni johan löyty taas ä:kin.

--
dasinoaisnvs

Lash!

Posts: 57

#3424 • • Lash! Lost soul
Eilen eräässä baarissa kaks tyttöihmistä *hih*tuli mun molemmin puolin istumaan ja jutteleen ihan häröjä mulle, ja yllättäen mie menin ihan lukkoon niinkuin aina kun joku naisihminen tulee mulle jutteleen iskumielessä..*blush*
Ozie

Posts: 1,389

#3425 • • Ozie
Oon viime yönä kävelly metsässä, pellolla, hyppiny ojien yli, kävelly yhen kehä tien reunaa ja pariin otteeseen yli, yhen motarin yli, lisää pelloilla. Taisin olla matkalla baarista kaverille... Kengät ja housut oli puhtaat *joo*
lostgone

Posts: 2,493

#3427 • • lostgone
Mun ex-tyttöystäväni (koht. 27v) yritti pokata mun pikkuveljeäni, joka täyttää kesällä 18 vuotta.*justjoo* Tapasivat eilen ensimmäistä kertaa q neito oli käynnyt tuijottamaan miten toi tyyppi näyttää tutulta..*justjoo*
Mun ja pikkuveljeni ero = metri mustia hiuksia*iloinen*
(Onnekseen) pikkuveljeni oli jossain vaiheessa todennut, että sen pitää juosta kovaa, koska sitä alkoi oikeasti peloittaa se ihminen.. *ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Lallu

Posts: 356

#3429 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
Mun pankkitilillä tapahtuu tosi kummia..
inneah

Posts: 704

#3430 • • inneah ...Trust no one...
Matkustin tänään bussilla ekaa kertaa varmaan vuoteen O_o
Oli aika jänskää ja hiukan ehkä kuumotti *poks*

--
nahkalakanat

hemuz

Posts: 2,178

#3431 • • hemuz kätevä emäntä
Vasta ku santsin toista kuppia aamukahvia ja kaadoin siihen maitoa, tajusin että sehän oliki rasvatonta hylaa eikä tavallista hylaa. Selvis miks se edellinenki kupillinen oli suht pahaa.
Avatar
#3432 • • astaroth Guest

Lallu, 2.5.2006 08:47:
Mun pankkitilillä tapahtuu tosi kummia..


sama täällä, kaikki on vaan hävinny

now ain't that sum weird shit? o_O
onni3mk

Posts: 3,973

#3433 • • onni3mk Onni on.

astaroth, 3.5.2006 12:20:
---
Lallu, 2.5.2006 08:47:
Mun pankkitilillä tapahtuu tosi kummia..

---

sama täällä, kaikki on vaan hävinny

now ain't that sum weird shit? o_O



Juu niiin munkin, mut vähän päin vastoin kun Antilla *ding*

Tosin odotetaan kuun puoliväliä...*justjoo*

--
Onni on.

anniharha

Posts: 1,937

#3434 • • anniharha
Mun päästä on kadonnut kolme rastaa täysin huomaamatta. Jännittävintä tässä on se, että olen ollut hiukset auki ainoastaan kotona, eli irtoamis/katoamisprosessin on täytynyt tapahtua täällä, mutta niitä kolmea kaveria ei vaan näy missään. Täytyy laittaa vessan seinälle etsintäkuulutus *lmao*

--
and though my words could save the world they never come out right

$

Posts: 1,802

#3435 • • $ Destination weekend!
Ostin juuri lycrat, eli kansankielellä PYÖRÄILYHOUSUT. Ne ovat mustat ja kiiltävät. Laitoin ne heti jalkaan. Kaikin puolin todella irstaat, mutta niitä käytetäänkin ns. oikeiden housujen alla.

Tavallaan outoa, koska kaikki nämä vuodet olen dissannut lycria huolella. Kaiken lisäksi aikaa tulee vietettyä ratapyörän päällä entistä enemmän...
r0n

Posts: 2,258

#3436 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
oho ja oO tulee pieni hoppu saada kiesi leimakuntoon *whaat*
Ei siinä juurikaan vikoja ole mutta pitäis vähän asentaa tilpehöörejä ym jonninjoutavaa.
Ja perjantaihin mennessä, eli _pikkasen_ kiire tulee.

--
6er reihe

ella_

Posts: 1,329

#3438 • • ella_
lauantaimakkara. en tajua miten kukaan vois syödä sitä.

--
Elementary, my dear.

Bio

Posts: 4,429

#3439 • • Bio The Bullies / Pinky

ella_, 3.5.2006 19:30:
lauantaimakkara. en tajua miten kukaan vois syödä sitä.



Ihan helposti :) etenkin sit kun on rahat vähissä.

Tossa selailin iltalehden hulluja uutisia.. Jenkit taas jaksaa yllättää tietämättömyydellään

Irak? Mikä Irak?

Amerikkalaisista nuorista lähes kaksi kolmannesta ei pysty löytämään Irakia kartalta, vaikka siellä käydyssä sodassa on kuollut jo lähes 2 400 jenkkiä. Tutkimukseen osallistui 510 nuorta, joiden iät vaihtelivat 18-24 vuoden välillä. 63 prosenttia ei löytänyt kartalta sen paremmin Irakia kuin Saudi-Arabiaakaan ja 75 prosenttia äimisteli, missä ihmeessä Iran ja Israel saattoivat sijaita. 40 prosenttia ei onnistunut löytämään yhtään näistä maista. Tutkimus oli osa National Geographic -lehden kampanjaa nimeltä "Ihmeellinen maailma". Jenkkinuorille se on todella ihmeitä täynnä.


lähde: http://www.iltalehti.fi/2006/05/04/kolumnistit/hullumaailma.shtml
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3440 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mitäh *ding* mul oli tollanen melkein täys 0.35l viinapullo ja nyt se on melkein tyhjä, mut en koe olevani mitenkään ees pienes humalassa...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D