Tuun kotipaikkakunnalle porukoille, sovin näkeväni siskoa ja paria kaveria päivän ja illan aikana. Ensin sisko kertoo, ettei muistanut koko hommaa ja menee kaverilleen illalla. Sitten kaveri sanoo, että luuli, et nähdään huomenna ja menee kavereiden ja poikaystävänsä kanssa jonnekin mökille. Mulle on käynyt eri ihmisten kanssa näin varmaan yläasteelta lähtien, koska mä opin, et ei pidä sopia yhtään mitään enää koskaan, koska kaikki menee aina jotenkin huonosti 
Jos kerron närkästyksestäni, saan vaan vastauksekseni, et hei, täähän oli vaan yks kerta. Kun muistutan muutamasta muusta kerrasta, niin sitä ollaan niin vaivautuneita ja mutistaan, et kyllähän me ehditään näkemään. Oisin kyl voinut jäädä Tampereelle illaksi, mut ei oo kuin 10e tilillä rahaa, joten sillä ei paljon mitään tehdä...
Nyt ois aikaa lukea, mut ei vois vähempää kiinnostaa istua nenä kiinni kirjassa tai tapella excelin kanssa...

*utelias*
mä nukahdin eilen joskus 19 aikoihin, sit 01.30 heräsin sammuttamaan valot ja koneen, ja heräilin aamulla sit tossa ennen kymmentä. Toivottavasti nyt olis sitten univelat vihdoin kuitattu...