päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,864,321 views

Fresia

Posts: 764

#3381 • • Fresia vähän outo
Tää on aina tätä *igor* Tuun kotipaikkakunnalle porukoille, sovin näkeväni siskoa ja paria kaveria päivän ja illan aikana. Ensin sisko kertoo, ettei muistanut koko hommaa ja menee kaverilleen illalla. Sitten kaveri sanoo, että luuli, et nähdään huomenna ja menee kavereiden ja poikaystävänsä kanssa jonnekin mökille. Mulle on käynyt eri ihmisten kanssa näin varmaan yläasteelta lähtien, koska mä opin, et ei pidä sopia yhtään mitään enää koskaan, koska kaikki menee aina jotenkin huonosti *hmph*

Jos kerron närkästyksestäni, saan vaan vastauksekseni, et hei, täähän oli vaan yks kerta. Kun muistutan muutamasta muusta kerrasta, niin sitä ollaan niin vaivautuneita ja mutistaan, et kyllähän me ehditään näkemään. Oisin kyl voinut jäädä Tampereelle illaksi, mut ei oo kuin 10e tilillä rahaa, joten sillä ei paljon mitään tehdä...

Nyt ois aikaa lukea, mut ei vois vähempää kiinnostaa istua nenä kiinni kirjassa tai tapella excelin kanssa...*eikä*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Occu

Posts: 2,528

#3382 • • Occu
Heräsin äsken siihen kun tipuin sohvalta.
tai siis sohva keikkas silleen jotenkin hassusti
ku oon levittännyt sen sängyksi. Olin kaiketi
liian reunalla. Ei siin muuta mut satutin itteni
lyömällä kyynerpään ja jalan pöytään!
Vois mennä sänkyyn nukkumaan jos siellä olis turvallisempaa
nukkua.

--
..::MOI::..

Elmiira

Posts: 1,446

#3383 • • Elmiira
Mustelmasaldo:
- Oikeassa käsivarressa
- Oikealla puolella lantiolla/ alavatsassa kaksi
- Oikealla puolella sisäreidessä
- Vasemmalla puolella sisäreidessä
- Vasemmassa kädessä keskellä kämmenselkää

Kaikki semmosia suht. pieniä.
Mitä hittoo mä oon tehny?
Roudaaminenko syynä?

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Juhgu

Posts: 7,921

#3384 • • Juhgu Virnistelijä
Mökiltä saaren rannasta löytyi tämmöinen:

luu1_p.jpg

luu2_p.jpg

luu3_p.jpg

Samat kuvat vähän isompina:
1, 2, 3
+ yksi 1600x1200

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Jocular

Posts: 1,359

#3385 • • Jocular Janni

Juhgu, 18.4.2006 10:44:
Mökiltä saaren rannasta löytyi tämmöinen:

Samat kuvat vähän isompina:
1, 2, 3
+ yksi 1600x1200



CSI! Mikä toi on? Joku rusakko? *ding*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Fresia

Posts: 764

#3386 • • Fresia vähän outo
Mun unet *ding* Kaikella rajansa *igor*

Nukuin muutenkin pari tuntia liian pitkään ja nyt ihan pihalla siitä, mitä satoja asioita tänään piti tehdä...*whaat*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Verano

Posts: 4,649

#3387 • • Verano Merituuli

Juhgu, 18.4.2006 10:44:
Mökiltä saaren rannasta löytyi tämmöinen:



Onkos kyseessä järvi vai meri? Minkä kokoinen tuo luuranko on? Näyttää aika isolta, voisikohan olla peräti hylje tms..? Kaivoitteko sitä tuon enempää esiin, löytyikö luita ympäristöstä vaiko vain tuosta? Näyttikö luuranko kokonaiselta?

Kyselyikä *justjoo*
Jaques

Posts: 1,390

#3388 • • Jaques HUGC / So Nice!
Peura?!?!?

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Verano

Posts: 4,649

#3389 • • Verano Merituuli

Juhgu, 18.4.2006 11:20:
eikä kaivettu ollenkaan, se vain oli siinä tuollaisena.

Hassua muuten, netissä on nähnyt niin paljon kaikenlaista gorea ettei se enää edes säväytä saati järkytä, mutta sitten kun törmää tuollaiseen (eikä tuo ole kun kasa vanhoja luita), niin käyttää mielummin kameran zoomia kuin menee ihan sentin päähän :P



No hemmetti, mä olisin kaivanut lumet pois vähintään "parin sadan neliön" alueelta ja (hanskat kädessä) tutkinut sitä luurankoa!
äm

Posts: 2,376

#3390 • • äm
Mä en osaa päättää, oliko tää työpäivä ihan perseestä vai kiva *ding*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Jone

Posts: 8,258

#3391 • • Jone Archibald Haddock

Verano, 18.4.2006 11:37:
No hemmetti, mä olisin kaivanut lumet pois vähintään "parin sadan neliön" alueelta ja (hanskat kädessä) tutkinut sitä luurankoa!



Mikäli en tietäisi mitä opiskelet, niin pitäisin tota hieman erikoisena. *nauru*
Verano

Posts: 4,649

#3392 • • Verano Merituuli

Jone, 18.4.2006 15:50:
---
Verano, 18.4.2006 11:37:
No hemmetti, mä olisin kaivanut lumet pois vähintään "parin sadan neliön" alueelta ja (hanskat kädessä) tutkinut sitä luurankoa!

---


Mikäli en tietäisi mitä opiskelet, niin pitäisin tota hieman erikoisena. *nauru*



Luultavasti en ois malttanut edes pitää niitä hanskoja kädessä *justjoo*
Avatar
#3393 • • Galadhan Guest
Tämänpäiväinen työhaastattelu kaikkineen.

Torstaina tuli puhelu, jossa kysyttiin kiinnostaisko semmonen ja tämmönen paikka. Pienen puhelinkeskustelun jälkeen sovimme haastattelun täksi päiväksi. Puhelun jälkeen oli hieman *ding* olo kun en tietääkseni vastaavaa paikkaa ollut hakenut.

Lyhyt tutustuminen k.o. rekrytointifirman sivuille herätti jotain epäilyksiä haun luonteesta, vaikutti siltä ettei paikka ole ollutkaan yleisessä haussa.

Tänään oli sitten ensimmäinen haastattelu, joka meni itsessään miten meni. Kysyin lopuksi mistä olivat saaneet tietoni, johon tuli vastaus suurinpiirtein seuraavaan malliin: "Käytössämme on vastaavia hakuja varten kontaktiverkosto, jota kautta sinunkin nimesi tuli esiin. Käytäntönämme on, ettei lähteitä paljasteta." Tässä vaiheessa tuli toinen *ding* kohtaus. Mistä? Kuka? Miksi? Miten? En tunne ketään, siis ketään sellaista ihmistä, kuka tuohon hakemani kaltaiseen tehtävään voisi suositella.
remotion

Posts: 5,283

#3394 • • remotion nostatus guru

Juhgu, 18.4.2006 10:44:
Mökiltä saaren rannasta löytyi tämmöinen:



oho, nälkäsiä piraijoita siel teidän lammessa... (tai muita mukavia kaloja kts platinumin mennäänkö uimaan topic :D toi on jonkun norsun ruho, ei muuta kun avantoa kaivaa ja pokkana sekaan :D
Anne

Posts: 424

#3395 • • Anne The Apina.

Anne, 7.4.2006 10:52:

Joku pölli multa salilla aerobic-kengät. ..jaadijaadijaa..



Nähtävästi tänne valittaminen auttoi, sillä joku oli palauttanut kenkäni muovipussissa sinne salille. *ding*Liekö sitten ottanut kengät mukaansa epähuomiossa tai jotain. Sangen omituista, mutta minä olen helvetin tyytyväinen, että sain kenkäni takaisin. *hymy*

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Jone

Posts: 8,258

#3396 • • Jone Archibald Haddock

Anne, 18.4.2006 17:49:
Nähtävästi tänne valittaminen auttoi, sillä joku oli palauttanut kenkäni muovipussissa sinne salille. *ding*Liekö sitten ottanut kengät mukaansa epähuomiossa tai jotain. Sangen omituista, mutta minä olen helvetin tyytyväinen, että sain kenkäni takaisin. *hymy*



Ei sitten kuitenkaan ollut jättänyt mitään allekirjoitettua viestiä asiaan liittyen, kuten nyt vaikkapa "kenkäsi olivat väärää kokoa, joten en viitsinytkään varastaa niitä" tai "anteeksi että otin kenkäsi epähuomiossa?"

Nice job. Ihmiset on kyl hämmentäviä.
remotion

Posts: 5,283

#3397 • • remotion nostatus guru
väsytti hieman tuossa eilen, joten ajattelin ottaa vähän päivä unia, noh kello on nyt aamulla 5:44 ja oon nukkunu tommoset 11,5h putkeen...
Daverian

Posts: 491

#3398 • • Daverian
Tänään olisi eka ajotunti autokoulussa. Hieman sekavia fiiliksiä aiheuttaa. Vähän jännittää ja sitten taas olen aika innoissani siitä. Mutta joo saa nähdä miten mahtaa mennä. Toinen kerta elämässä kun pääsee kunnolla auton rattiin. Eikä ekassa kerrassa ollut kauheasti kehumista.*ding*

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Foxmagon

Posts: 1,329

#3399 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Juhgu, 18.4.2006 10:44:
Mökiltä saaren rannasta löytyi tämmöinen:



Koon puolesta tulee tosiaan mieleen että voisi olla peura, jos se on vaikka uponnu jäihin syksystä, ammuttu, tai muuta semmoista. Muista ottaa lisää kuvia jos käväset lähiaikoina uudestaan siellä *pepsodent* *utelias*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3400 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Remotion, 19.4.2006 05:44:
väsytti hieman tuossa eilen, joten ajattelin ottaa vähän päivä unia, noh kello on nyt aamulla 5:44 ja oon nukkunu tommoset 11,5h putkeen...



hehe *hih* mä nukahdin eilen joskus 19 aikoihin, sit 01.30 heräsin sammuttamaan valot ja koneen, ja heräilin aamulla sit tossa ennen kymmentä. Toivottavasti nyt olis sitten univelat vihdoin kuitattu...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D