päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,864,146 views

Anne

Posts: 424

#3361 • • Anne The Apina.
Mä en tiennyt onko tää "päivän :(" vai ":D", niin kirjoitan nyt sitten tänne:

Joku pölli multa salilla aerobic-kengät. Kävin suihkussa ja sillä aikaa joku nyysi mun hikiset&haisevat kengät. En oikeesti tiennyt, olisiko pitänyt harmistua vaiko nauraa. Nyt tosin pikkuhiljaa alkaa vituttaa, kun tietää, että pitää ostaa uudet kengät.

*lmao**igor*

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

extramppa

Posts: 217

#3362 • • extramppa hengailija
Mulle tuli tänään kome kertaa päiväposti. Äsken viimesin kerta.
Fresia

Posts: 764

#3363 • • Fresia vähän outo
*igor* Pitäs varmaan ottaa vähän vähemmän... oli tosi hauskaa ja muistan ihan kaiken, mut heittää päässä enemmän kuin ois sallittua ja pieni morkkiksen poikanen koettaa iskeä. Vaik en tehnyt yhtään mitään, mistä tää olo vois ees tulla *ding*

*justjoo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Fresia

Posts: 764

#3364 • • Fresia vähän outo
Mulle on soitettu Ruotsista nyt ainakin viis kertaa, ja aina kun vastaan, luuri lyödään korvaan. Koetin itse soittaa sinne, mut ei vastata...ööh *whaat* Ei mulla ees asu ketään tuttuja siellä, ainakaan sellasia, joilla ois mun numero... *ding* on jollain huvit... *igor*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Verano

Posts: 4,649

#3365 • • Verano Merituuli
Olin eilen Heavy Cornerissa hevikaraokessa :O Noh, hyvän seuran takia oli erittäin kivaa ja suurin osa laulajistakin hoiti hommansa hyvin. Minä siis _en_ laulanut.. Ei nyt varmaan heti tule mentyä uudestaan, mutta sinänsä hauskaa vaihtelua oli kyllä.

Toinen o_O asiassa oli se, että Heavy Corner on Laulumiesten talossa Kampissa. Edellisen kerran olen ollut mestassa hilppasen vajaa yhdeksän vuotta sitten, kesällä -97. Siellä oli nimittäin silloin Ihanan kekkerit <3 Silloin, toisin kuin nyt, alakerrassa oleva Laulumiesten juhlasali oli käytössä myös ja sen hämärissä tuli jalkaa nostettua. Harmi, ettei päässyt sinne fiilistelemään.

Oijoi, tuli kyllä niin aikamatkafiilis että. En muista oliko Ihanan bileitä siellä useampia ja olinko minäkin niissä vai vainko yhden kerran, mutta eilen mielessäni pyöri eräs tietty ilta heinäkuulta -97. Sinä iltana kävimme ensin Valkoisessa salissa, sielläkin oli jotkut kemut, mutta en kuolemaksenikaan muista mitkä. Noh, tässä voisi alkaa muistella vaikka mitä, varsinkin erästä exääni :)

Aikamatkan täydensi se, että lähtiessämme Cornerista kävelimme nyk. Volumen -ja sieltä kadulle purkautuneen jengin- ohi, jolloin Kynä-muistot tulvahtivat mieleen. Ai että kun tuli mukava fiilis eilisillasta, eikä vähiten ihanien muistojen takia.
Jutu

Posts: 3,054

#3366 • • Jutu Blondi
Menin tänään aamulla 6.30 nukkumaan ja heräsin joskus kymmenen aikoihin, eikä mua väsytä yhtään. Kaiken lisäksi heräilin vähän väliä sen muutaman tunnin nukkumisen aikana. Aika tervettä *ding*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

mastream

Posts: 549

#3367 • • mastream
Huomasin vasta tänä iltana pikkuveljen musankurssin kirjaa lukiessa, että Marusha ei itse keksinytkään Somewhere Over The Rainbowin lyriikoita *blush*
Verano

Posts: 4,649

#3368 • • Verano Merituuli
Jack Bauer pelastaa maailman yhdessä vuorokaudessa vielä ainakin kolme kertaa ja kaupan päälle kerran valkokankaallakin. Jackin on kyllä pakko olla kaikkien aikojen supersankari.
Jna

Posts: 613

#3369 • • Jna

Jiimo, 10.4.2006 20:33:
Huomasin vasta tänä iltana pikkuveljen musankurssin kirjaa lukiessa, että Marusha ei itse keksinytkään Somewhere Over The Rainbowin lyriikoita *blush*



*tirsk*
sapeli

Posts: 11,768

#3370 • • sapeli jokukukamikä?
Mjoo... uudet-boksissa 30% topikeista liittyy kannabikseen *justjoo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#3371 • • Annakins Guest

Juhgu, 11.4.2006 15:18:
---
sapeli, 11.4.2006 15:16:
Mjoo... uudet-boksissa 30% topikeista liittyy kannabikseen *justjoo*
---


Sen siitä saa kun käyttää s-kokoa.



Tai haluaa päihde-alueen viestit uudet-boksiin :D
Elmiira

Posts: 1,446

#3373 • • Elmiira
Meidän ojassa asuu sorsapariskunta.
Viikon ne on siinä jo ainakin viihtyny.
Annoin niille nimiksi Riki ja Raija.
Onkohan niillä lintuinfluenssa?

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Fresia

Posts: 764

#3374 • • Fresia vähän outo
Tää mun kamala olo taitaakin johtua siitä, että selän ja hartian lihakset niskasta alaselkään on sairaalloisen jumissa *ding* Venyttelin hetken ja oli taju lähteä...hetki lisää ja mikään ei oo tuntunut näin hyvältä aikoihin *nauru*

Pitäskö pitää itsestään pikkasen parempaa huolta ja venytellä useammin eikä vaan ihmetellä, mikä on kun pyörryttää ja selkä hajoaa...*blush* Hierojakin vois varmaan olla kova sana...

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Inferno@Tre

Posts: 678

#3375 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Osaapa olla taas harvinaisen tylsä päivä. Kävin pitkästä aikaa keskellä viikkoa baarissa juomaan yhden oluen ja kattomassa lätkää. Ny kotiin tultua vituttaa neljä seinää ympärillä vaan entistä enemmän.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

mariq

Posts: 2,154

#3376 • • mariq
Kuulin tänään tosi oudon jutun;
Työkaverin kaveri oli noin 8. kuulla raskaana, kun vauva kuoli. *uuh* Äiti joutuin siis synnyttämään sikiön kuolleena, missä tapauksessa isä, äidin avomies ei voinut virallisesti tunnustaa lasta omakseen, ja lapselle annettiin äidin nimi.
Eihän siinä mitään, mutta nainen oli ollut aiemmin aviossa ja pitänyt edellisen miehensä nimen, koska hänellä oli tuosta aiemmasta liitosta kaksi lasta, joilla oli isänsä nimi, ja äiti tahtoi olla samanniminen lastensa kanssa.
Naisen nykyinen avomies ei suhtautunut järin suopeasti ajatukseen, että hänen lapsensa haudataan avovaimon entisen miehen nimellä varustettuna. Asialle ei sitten kuitenkaan ilmeisesti mahda mitään, koska jos pari ei ole naimisissa, lapsi tulee tunnustaa sen synnyttyä, mutta koska tämä kyseinen lapsi ei ehtiny vetää ainoatakaan henkäystä, ei hänellä siis ilmeisesti ollut isää... *ding*
(Norjassa ja Ruotsissa lapsen voi tunnustaa jo ennen syntymää, mutta ei vaan meilä) *justjoo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Nectarine

Posts: 475

#3377 • • Nectarine Rouva T
3g, en vaan tajua O_o
onhan tä hienoa jne, mut oppiiko tätä käyttään ikinä *nauru*

--
Prinsessa Ruusunen

mariq

Posts: 2,154

#3378 • • mariq

Juhgu, 12.4.2006 14:36:
---
mariq, 12.4.2006 13:38:
---
Olen varmaan tosi kylmä ja tunteeton, mutta mun mielestä on aika totaalisen sama millä nimellä kuollut sikiö kuopataan, ja kuulostaa jopa vähän hassulta että sellaisen isä haluaa olla silleen "eiku toi on mun mun MUN"


Teoreettisesti ajateltu kyllä, mutta ehkäpä se on erituntunen tilanne, kun on oma lapsi kyseessä..
Mutta lähinnä mua tässä hämmästytti tää byrokratia. Enkä ollu tullu ajatelleeks, et avioliitto on edelleen lakitieteellisesti NIIN paljon vahvempi instituutio, kuin avoliitto *ding* Ihmisethän painostetaan menemään naimisiin jo ihan lakisyistä *justjoo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Verano

Posts: 4,649

#3379 • • Verano Merituuli
Olen jo duunissa, vaikka kello on näin hemmetin vähän. Kaiken lisäksi en juossut ylös Kaisaniemenkatua sporaan kuten tavallisesti vaan sain kävellä ihan rauhassa. No, en ota tavaksi.
Funktion

Posts: 1,720

#3380 • • Funktion over 9000
Naapurini soittaa Yötä niin kovalla että kuulen sanat.... *igor*

Its time to strike back!!

*kääntää monitorit seinää vasten, volumen kaakkoon ja Codex femma soimaan* *pahis*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..