päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,864,164 views

Jocular

Posts: 1,359

#3321 • • Jocular Janni
Tullessani töihin luin jostain sällistä, joka oli ajellu 7:ää poliisipartiota karkuun pitkin lentoasemaa ja kehä III viikonloppuna..

Selasin saapuneet faxit.

Tullu poliisi-ilmotus, jossa lisätietoina "ajeli seisonnassa olevalla autolla poliisipartiota karkuun lentoasemalla"..

*ding**nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Verano

Posts: 4,649

#3322 • • Verano Merituuli

Jocular, 3.4.2006 07:53:
Tullessani töihin luin jostain sällistä, joka oli ajellu 7:ää poliisipartiota karkuun pitkin lentoasemaa ja kehä III viikonloppuna..

Selasin saapuneet faxit.

Tullu poliisi-ilmotus, jossa lisätietoina "ajeli seisonnassa olevalla autolla poliisipartiota karkuun lentoasemalla"..

*ding**nauru*



Jos ihmettelit kaahailun ja ajojahdin lisäksi tuota seisontaa niin sehän tarkoittaa sitä, että autolla ei saa ajaa. Auton voi ilmoittaa seisontaan, jolloin vakuutusmaksuja ei tarvitse maksaa yhtä paljon. Seisonta-aikana autolla ei siis saa ajaa, mutta eihän se merkitse sitä, etteikö joku vähemmän fiksu yksilö sillä ajaisi.
Jocular

Posts: 1,359

#3323 • • Edited Jocular Janni

Verano, 3.4.2006 10:11:
---
Jocular, 3.4.2006 07:53:
Tullessani töihin luin jostain sällistä, joka oli ajellu 7:ää poliisipartiota karkuun pitkin lentoasemaa ja kehä III viikonloppuna..

Selasin saapuneet faxit.

Tullu poliisi-ilmotus, jossa lisätietoina "ajeli seisonnassa olevalla autolla poliisipartiota karkuun lentoasemalla"..

*ding**nauru*

---


Jos ihmettelit kaahailun ja ajojahdin lisäksi tuota seisontaa niin sehän tarkoittaa sitä, että autolla ei saa ajaa. Auton voi ilmoittaa seisontaan, jolloin vakuutusmaksuja ei tarvitse maksaa yhtä paljon. Seisonta-aikana autolla ei siis saa ajaa, mutta eihän se merkitse sitä, etteikö joku vähemmän fiksu yksilö sillä ajaisi.



Niin siis oon töissä liikennevakuutuskeskuksessa ja käsittelen kaikki poliisi-ilmotukset, jotka koskee mm. seisonassa olevilla autoilla ajelemista, vakuuttamattomilla ajelemista ja viritetyistä mopoista.. Ja päivän O_o on se, että millä todennäkösyydellä mua hymyilyttää aamu-uutisia lukiessa jonku töppäilyt, joista sitte ite saan vielä samana päivänä tehä paperihommat *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Verano

Posts: 4,649

#3324 • • Verano Merituuli

Jocular, 3.4.2006 10:14:
Niin siis oon töissä liikennevakuutuskeskuksessa ja käsittelen kaikki poliisi-ilmotukset, jotka koskee mm. seisonassa olevilla autoilla ajelemista, vakuuttamattomilla ajelemista ja viritetyistä mopoista.. Ja päivän O_o on se, että millä todennäkösyydellä mua hymyilyttää aamu-uutisia lukiessa jonku töppäilyt, joista sitte ite saan vielä samana päivänä tehä paperihommat *nauru*



Ok *hymy*

Meilläkin tulee harva se päivä oltua duunissa tekemisissä asioiden/ tapausten kanssa, joista uutisoidaan mediassa. Oikeastaan useamman kerran päivässä törmään asiakkaiden mainoksiin ja uutisiin heistä jne. Käytännössä harvassa ovat ne kerrat kun esimerkiksi seistessäni kadulla en näkisi yhtään mainosta tai kylttiä jne joka liittyisi asiakkaisiin.

Ja aina on yhtä hauska nähdä jonkun asiakasfirmamme edustajaa haastateltavan telkkarissa. Heidän kanssaan kun tulee vain asioitua puhelimessa, joten monesti he näyttävät aivan erilaisilta kuin minkälaisiksi heidät on äänen perusteella kuvitellut.
yace

Posts: 463

#3325 • • yace Progempi parempi
Mut heitettii duunist pihalle ku oon niin kipee vaik oon jo ollu viikon saikul ihme flunssa
sune

Posts: 2,096

#3326 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

yace, 3.4.2006 10:29:
Mut heitettii duunist pihalle ku oon niin kipee vaik oon jo ollu viikon saikul ihme flunssa



jenni sano et toi ois joku melting point flunssa *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

yace

Posts: 463

#3327 • • yace Progempi parempi

sune, 3.4.2006 10:36:
---
yace, 3.4.2006 10:29:
Mut heitettii duunist pihalle ku oon niin kipee vaik oon jo ollu viikon saikul ihme flunssa

---


jenni sano et toi ois joku melting point flunssa *nauru*



Joo mä oon kuullu saman aika kemut ku joutuu yliviikoks saikulle *nauru**pepsodent*
wiwi

Posts: 1,575

#3328 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Äsken oli elämäni viimeinen lukiotunti.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

hemuz

Posts: 2,178

#3329 • • hemuz kätevä emäntä
Mä kun olen kaupassa töissä ja ne työvaatteet on mitä on, ei ainakaan HOT.
Tänään yks söpöpoika, oli kysyny työkaverilt, et kuka mä oikeen oon ja jatain WHAAT.
miinus kyllä se ettei uskaltanu suoraaa juttelee...mut silti se on söpö *hymy*
m1kk3

Posts: 5,560

#3330 • • Edited m1kk3 no-life
kattelin tossa anttilassa Macgyverin toisen tuotantokauden jaksoista koostuvaa boksia ja huomasin että se oli k-18. siis niinku *whaat* *ding* O____O

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

sapeli

Posts: 11,768

#3331 • • sapeli jokukukamikä?
Kaikki konemusiikki ärsyttää *ding* Elämme alternativeja aikoja *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

emily_

Posts: 159

#3332 • • emily_
Mietin tänään viikonloppua ja lähipäiviä/-viikkoja.. Aika lujaa menee taas *ding*
Fresia

Posts: 764

#3333 • • Fresia vähän outo
Mä ymmärrän noi nyrkin kokoiset mustelmat jaloissa ja pienemmät käsissä. Mutta mistä mun selkään oli tullut tarroja, ja miten huomasin ne vasta tänään *ding* Meinasin kuolla hihitykseen suihkussa, kun käteen jäi kaksi pientä virtahepotarraa ja yksi apina *tirsk*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

sapeli

Posts: 11,768

#3334 • • sapeli jokukukamikä?

Juhgu, 3.4.2006 21:01:
Piti googlata +"when we see jesus in the cross" (älä kysy). Google löysi 77 800 000 osumaa, mutta karsi niistä hyvin samankaltaiset sivut pois, ja jäljelle jäi 13.



Eli mitähän tää kertoo amerikkalaisten kielitaidosta? *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

UnityF

Posts: 15,721

#3335 • • UnityF joo just se
ei sitä voi ees sanoin kuvaa....
sapeli

Posts: 11,768

#3336 • • sapeli jokukukamikä?

Juhgu, 3.4.2006 22:01:
Entä mitä niissä 77 miljoonassa sivussa oikein on? Ei tajua.



Tiedä mikä bugi - minä en saa tuolla quotella yhtään hittiä *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#3337 • • sapeli jokukukamikä?

Juhgu, 3.4.2006 22:08:
---
sapeli, 3.4.2006 22:05:
---
minä en saa tuolla quotella yhtään hittiä *ding*
---
Kas, en saa minäkään enää. Otin aikaisemmin kyllä screenshotin :P
linkki



o_O

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Saara

Posts: 1,954

#3338 • • Saara #2970
Unohdin ekaa kertaa avaimet kotiin O_o.

Onneksi kulta tuli avaa oven kesken työpäivää :)(:.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Dacey

Posts: 671

#3339 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
tapasin 15vuoden jälkeen ensirakkauteni (seurusteltiin tarhassa vuos pari..niin miten tuon ikäiset on voinut seurustella) ja oon ihan pihalla *plur* ihan mahtava fiilis *ding*
Freja

Posts: 8,775

#3340 • • Freja Sihteeri
Ihmeen levoton olo ollut koko aamun *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been