päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,862,751 views

wiwi

Posts: 1,575

#3281 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Noh tämä on kyllä eilisen, mutta olen vieläkin vähän o_O

Lähdin viimeisellä bussilla (klo 20.45) Nummelasta Vihtiin, matka on n.10 km. Katselin omissa ajatuksissani ulos ikkunasta ja kirjoitin siinä sivussa pari viestiä. Olin selvinpäin enkä mielestäni ollenkaan väsynyt, huomasin kun ihmiset yksitellen jäivät bussista ja mietin että milloinkohan ollaan perillä. Kunnes. Hmm. Tajusin ettei maisema näytä ainakaan Vihdiltä, ehkä enemmänkin siltä että olisin saapumassa Nummelaan josta olin siis matkaan lähtenyt. Ja niin, kohta bussi pysähtyikin Nummelan linja-autoasemalle, kuski sammutti valot ja sulki oven. Istuskelin siinä sitten hetken häkeltyneenä pimeässä bussissa kunnes menin kysymään kuskilta että missäköhän bussissa oikein olin.

"No mihin olit matkalla?"
"Öh, Vihtiin"
"No sitten sä olet nukkunut onnesi ohi, me ollaan jo takaisin Nummelassa"

Mitä? En missään vaiheessa huomannut nukahtaneeni/heränneeni/havahtuneeni mistään houreesta. Kaiken lisäksi bussilippuun meni koko senhetkinen omaisuuteni, 3.10.

Kyllä mä tiedän, että mulla välillä vähän pätkii mutta noin pahasti..*ding*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

mariq

Posts: 2,154

#3282 • • mariq
Unirytmi *ding*
Ei väsytä enää nykyään illalla eikä yöllä eikä ees aamulla.. vain ja ainoastaan keskellä päivää.. Eli tosi fantsuu pakertaa töissä ku on ihan koomassa ja ku tietää, ettei sit illalla kuitenkaa saa ajoissa unta, saatika että pystyis ees nukkumaan siihen asti ku sais, heräämättä liian aikasin. *justjoo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

happosepi

Posts: 1,070

#3283 • • happosepi
Tyttöystävä lähtee Singaporeen 6kk:ks :O
anqqa

Posts: 4,034

#3284 • • anqqa tirehtööri
gaah, tuli aamulla fläsäri viime viikolta.. en muista päivää mutta jossain välissä koin hetkellisesti vauvakuumetta OO_OO

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Verano

Posts: 4,649

#3285 • • Verano Merituuli

anqqa, 28.3.2006 21:07:
gaah, tuli aamulla fläsäri viime viikolta.. en muista päivää mutta jossain välissä koin hetkellisesti vauvakuumetta OO_OO



Aaawww, *ankka*npoikasia *hihu*
Avernian

Posts: 7,451

#3286 • • Avernian Kerettiläinen

mariq, 28.3.2006 16:38:
Unirytmi *ding*
Ei väsytä enää nykyään illalla eikä yöllä eikä ees aamulla.. ---



Samat mulla. Heräsin tänään viideltä aamulla, eikä nukuttanut enää. *ding*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#3287 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
sain onneksi kauan kaipaamani työn, mut nyt sitten ehkä
avautui mahdollisuus pariin kiinnostavampaankin duuniin...
mut en oikein uskalla tosta varmasta kieltäytyä ja se on
muutenki rahakkaampi ku ne kaks mahdollista muuta.

äh... järki vai tunteet? ylpeys vai ennakkoluulo? o_O

--
dasinoaisnvs

Fyrisch

Posts: 4,525

#3288 • • Fyrisch

Avernian, 29.3.2006 08:59:
---
mariq, 28.3.2006 16:38:
Unirytmi *ding*
Ei väsytä enää nykyään illalla eikä yöllä eikä ees aamulla.. ---

---


Samat mulla. Heräsin tänään viideltä aamulla, eikä nukuttanut enää. *ding*



Kesä lähestyy, valmistautukaa kissa ja hiirijahtiin.
Avatar
#3289 • • Rujo Mutantti Guest
Luulin että yks matolaatikko on pakovarma. Luulin väärin, nyt kämpässä käpöttelee jauhopukkeja. :D
Verano

Posts: 4,649

#3290 • • Verano Merituuli
Jos ihmisen sähköpostiosoite on esim matti.maattanen at diipadaapa niin luulis nyt, että ei ole hankala päätellä että henkilön sukunimi on aika suurella todennäköisyydellä Määttänen eikä Maattanen.

Enenevässä määrin tulee vastaan näitä, että kysellään sitten Maattasta. Toki on joitakin ääkkösellisiä nimiä, jotka kuulostavat ihan järkeviltä ilman pisteitäkin, mutta silti..

Ulkomaalaisten kohdalla asia on toki täysin ymmärrättevä, mutta suomea sujuvasti puhuvat voisivat vähän käyttää kaupunkilaisjärkeä.
Optik

Posts: 1,691

#3291 • • Edited Optik Piikkisika/Outopallo

Verano, 30.3.2006 12:52:
---
Ulkomaalaisten kohdalla asia on toki täysin ymmärrättevä, mutta suomea sujuvasti puhuvat voisivat vähän käyttää kaupunkilaisjärkeä.
---



No mutta.. Ei voi näet kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.. *joo*

Ja eikös se ollut se kuuluisa maalaisjärki, vai onko tämä taas näitä kaupunkilaisten haihatuksia..? *ding*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Verano

Posts: 4,649

#3292 • • Verano Merituuli

Optik, 30.3.2006 12:59:
Ja eikös se ollut se kuuluisa maalaisjärki, vai onko tämä taas näitä kaupunkilaisten haihatuksia..? *ding*



Just niitä. Koska mä olen kaupunkilainen ja järkevä. Vanhojen termien vääntely on kivaa puuhaa =)
rainy

Posts: 208

#3293 • • rainy
Nukuin viime yönä jotain pari tuntia ja heräsin aamulla kuudelta. Vieläkään ei väsytä. Vaikka normaalisti olisin jo tässä vaiheessa päiväunilla. *ding*
Nectarine

Posts: 475

#3294 • • Nectarine Rouva T
äh, postimyynti on huono juttu, todella huono *blush* en vaan pysty vastustaan...

--
Prinsessa Ruusunen

Verano

Posts: 4,649

#3295 • • Verano Merituuli
LOL

Olen Hesarin Nyt-liitteen Nyt-klubin jäsen. Lähinnä sen takia, että näin saan Hesarin vielä opiskelijahintaakin edullisemmin.

Nyt-klubi lähettää joka torstai klubikirjeen, jossa on mm "makupaloja huomenna ilmestyvästä Nyt-liitteestä." *justjoo*

Klubikirjeessä on myös kaikenlaisia kilpailuja. Helmikuussa tiesin, että Solondzin uusin leffa Palindromes on epäsuoraa jatkoa hänen elokuvalleen Tervetuloa nukketaloon.

Tänään siis vastaanotin taas klubikirjeen. Silmäillessäni sitä oma nimeni osui silmiini. (99% varmuudella olen ainoa laatuani.) Olin voittanut 24 muun tavoin liput kahdelle hengelle Palindromesin ensi-iltaan.

Ei siinä mitään, mutta ensi-ilta oli jo kauan sitten ja leffan olen itsekin käynyt jo katsomassa.

o_O

Että sen kerran kun jotain voittaa..

Aion toki vaatia korvaukseksi voittoa kilpailussa, jossa palkintona on liput Pearl Jamin keikalle Astoriaan Lontooseen.
Verano

Posts: 4,649

#3297 • • Verano Merituuli

domi, 30.3.2006 15:55:
---
Verano, 30.3.2006 15:48:

Aion toki vaatia korvaukseksi voittoa kilpailussa, jossa palkintona on liput Pearl Jamin keikalle Astoriaan Lontooseen.

---

Et saa.



Ai en vai saa vaatia!??11?+?! *grr*
martina

Posts: 1,875

#3299 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
elmo lähetti just viestin et millon tuun turkuun että joku sen lepakko kaveri oli kyselly mua. *nauru*
Verano

Posts: 4,649

#3300 • • Verano Merituuli

domi, 30.3.2006 17:16:

NO ET!!+++
Vielä vähän koitat vaatia, ni kiroan niin ettei sulla ikinä näy yksikään tv-kanava kunnolla*nauru*



No hemmetti, kun tästä jossain vaiheessa on lähtö edessä, niin varmistan että seuraavassa kämpässä näkyy kaikki mahdolliset ja mahdottomat kanavat! *nauru*

Ja jos ei, niin sä saat tulla asentaa ne!!11!!! *grr*