päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,864,270 views

SyndroDome

Posts: 1,103

#7661 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Äskön hyppäsin m junaan rautatieasemalta ja olin menossa himaan. Juuri kun stoge oli lähdössä niin tuli kuulutus : "tämä on r juna riihimäelle" Jengi oli tietty, et WTF?! *whaat* ja sit porukka alko hyppii menemään. Ite siinä huvittuneena kattelin ja hetken päästä kuuluikin, että "hyvät matkustajat, tämä on siis m juna vantaankoskelle, tulkaa vaan takaisin istumaan" *hymy*

--
Life is full of choises.

MissKoo

Posts: 1,289

#7662 • • MissKoo
Mun kämpässä haisee kissankusi ja viime näkemällä en kissaakaan omista.. hmm..
Takyon

Posts: 2,945

#7663 • • Takyon Möwkö
En tiedä pitäiskö tälle itkeä vai nauraa:

Kävin viime viikolla hakemassa uudet tuulilasinpyyhkijät autooni - Biltemasta, halvimmat.

Tänään sitten aamun rankkasateessa toinen pyyhkijöistä taipui kärjestään niin että sillä ei uskalla enään pyyhkiä lasia. Käy pian niin että se taipuu lisää ja sit onkin jo ennestään naarmuinen ja kolhiintunut lasi vielä enemmän naarmuilla.

Oli muuten aika jännää ajaa viimeinen 5km :/

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

pupuankka

Posts: 869

#7664 • • pupuankka poly-wtf?!
En vaan äkkiä pääse nettipankkiin *ding* en kai mä näin monen vuoden jälkeen voi äkkiä unohtaa tunnuslukua? Jää sit vuokra ja laskut maksamatta, helvetti! *grr*
sapeli

Posts: 11,768

#7665 • • sapeli jokukukamikä?

pupuankka, 8.10.2007 23:01:
En vaan äkkiä pääse nettipankkiin *ding* en kai mä näin monen vuoden jälkeen voi äkkiä unohtaa tunnuslukua? Jää sit vuokra ja laskut maksamatta, helvetti! *grr*



Onko sulla lähellä vanhanaikaista laskunmaksuautomaattia?

Oma päivän o_O - en ehtinyt edes ärsyyntymään, taisi olla bussikuskilla vähän aamupöpperö... Ensin se meni melkein mun ohi ihan toisen bussin persiissä kiinni eikä nähnyt mun viittovan sitä pysähtymään ennenkuin oli kohdalla, ja jarrutti sitten tien viereen n. 10 metrin päähän ja juoksin perään ja ehdin mukaan.

Painoin hyvissä ajoin yhden pysäkin jälkeen nappia että jään seuraavalla ja nousin valmiiksi oven luokse. Kuski muina miehinä painelee täysiä mun pysäkin ohi ja pysähtyi vasta kun huikkasin että "Anteeksi, jäisin tässä pois!" - ja jälleen jarrutus tien viereen 20 metrin päähän pysäkistä. Olin kuulevinani että kuski sanoi itsekseen satunnaisen kirosanan... *ding*

No, ehdin kuitenkin töihin eikä paljoa tullut lisämatkaa joten samapa tuo *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#7666 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Heräsin itekseni minuuttia ennen kuin mun herätyskello olis soinut eli 6.44 *ding*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Elmiira

Posts: 1,446

#7668 • • Elmiira

pupuankka, 8.10.2007 23:01:
En vaan äkkiä pääse nettipankkiin *ding* en kai mä näin monen vuoden jälkeen voi äkkiä unohtaa tunnuslukua?



Kyllä voit. Tai mä ainakin pystyin siihen:

Elmiira, 3.8.2007 11:04:
Kadotin verkkopankin käyttäjätunnuksen, päästäni.

Kolmeen päivään en ole voinut ajatella mitään muuta kuin tuota lukua. Ahdistaa!!! Eikä se palaudu mieleen, ei sitten millään, vaikka sama luku on ollut käytössä viimeiset 8 vuotta ja aina olen muistanut sen ulkoa.

Ei auta kuin tilata uusi *igor*



Tunnus palasi mieleeni viime viikolla,
nyt en kyllä taaskaan muista sitä.
Mut ei haittaa, kun uudet on jo hommattu.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

pupuankka

Posts: 869

#7669 • • pupuankka poly-wtf?!

Elmiira, 9.10.2007 09:41:
---
pupuankka, 8.10.2007 23:01:
En vaan äkkiä pääse nettipankkiin *ding* en kai mä näin monen vuoden jälkeen voi äkkiä unohtaa tunnuslukua?

---


Kyllä voit. Tai mä ainakin pystyin siihen:




Mut kun mä mielestäni muistan sen kyllä, sehän tässä ihmetyttääkin. Voivatko ne tunnarit vaan äkkiä lakata toimimasta? Tai jos yrittää liian monta kertaa niin ne menevät "lukkoon". *hih* Tuskinpa vaan.

Laskunmaksuautomaatin käyttäminen maksaa enkä mä jaksais sen takia polkea keskustaan. *igor*
Miika

Posts: 893

#7670 • • Miika

Steven Hoaks, 9.10.2007 08:31:
Heräsin itekseni minuuttia ennen kuin mun herätyskello olis soinut eli 6.44 *ding*


Sulla alkaa rytmi olla kohdallaan! Musta on ihana herätä ennen kuin kello soi ja tulee pakkofiilis.
Miinapiina

Posts: 3,494

#7671 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
haha, mun luokkakaverit ilmotti mut eilen koulussa sinkkuäidille sulhanen - ohjelmaan *tirsk*
ja äsken sain tekstarin joltain nelosen tyypiltä *lmao*

oho, äsken se soitti... *ding*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#7672 • • Annakins Guest

pupuankka, 9.10.2007 11:05:
Tai jos yrittää liian monta kertaa niin ne menevät "lukkoon". *hih* Tuskinpa vaan.



Muistaakseni esim. Nordealla voi kokeilla 3 kertaa ennen ku tunnus menee lukkoon. Kantsii soittaa pankin puhelinpalveluun ja kysyä onko ne lukossa.
Elmiira

Posts: 1,446

#7673 • • Elmiira

Annakins, 9.10.2007 11:32:
---
pupuankka, 9.10.2007 11:05:
Tai jos yrittää liian monta kertaa niin ne menevät "lukkoon". *hih* Tuskinpa vaan.

---


Muistaakseni esim. Nordealla voi kokeilla 3 kertaa ennen ku tunnus menee lukkoon. Kantsii soittaa pankin puhelinpalveluun ja kysyä onko ne lukossa.



Muistelen kans et Osuuspankilla sai kokeilla 5 kertaa
ja sit tunnus menee lukkoon.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

hallucinogen

Posts: 8,190

#7674 • • hallucinogen Edain

Steven Hoaks, 9.10.2007 08:31:
Heräsin itekseni minuuttia ennen kuin mun herätyskello olis soinut eli 6.44 *ding*


Oon herännyt jo vuosia erittäin usein joitakin minuutteja ennen herätyskellon piippausta. Usein herään vähän enemmän kuin pari minuuttia ennen. Viimeks herännyt kellon soittoon varmaan pari vuotta sitten :D

--
pikku-*possu*

Snowie

Posts: 601

#7675 • • Snowie Ihku Hiutale
Mulla on viime yönä ilmestyny puhelimeen numero joka on yksinkertaisesti nimellä "tyyppi" mun luurissa. Ja olen näköjään jutellutkin hänen kanssaan viiden min. mittaisen puhelun klo 03.56. :o
Mellu-

Posts: 4,006

#7676 • • Mellu-
mun eilinen kiukkukohtaus O_O mistähän seki juonsi juuresa taas..

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Amuck

Posts: 2,396

#7677 • • Amuck dub-i-dub

ville, 9.10.2007 14:40:
Mitä noin yleiseen fiilikseen tulee, niin kampapuuvillalla pinta on just kuten sanoit, eli tasainen & nukkaamaton. Suoraan sanottuna se tuntuu paljasta persettä vasten uskomattoman mukavalta. Esim itsellä on kotona just perustason finlaysonia sun muuta satiinia, mut niitä ei vaan tule käytettyä, koska ne ei ole yhtä mukavia....

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Kultakisu

Posts: 145

#7678 • • Kultakisu una sambista
Minkä takia joka ikinen kerta kun käyn (eksyn) Myyrmäkeen, tulee vastaan joku ihme *jeesus* joka heittäytyy polvilleen ja rupee ulvoon: "Usko Jeesukseen Kristukseen, Herraan! Se joka uskoo, pelastuu!" *ding* viimeks bussissa, niin tänään sit kadulla Myyrmannin takana...
remotion

Posts: 5,283

#7679 • • remotion nostatus guru

Kultakisu, 9.10.2007 23:16:
Minkä takia joka ikinen kerta kun käyn (eksyn) Myyrmäkeen, tulee vastaan joku ihme *jeesus* joka heittäytyy polvilleen ja rupee ulvoon: "Usko Jeesukseen Kristukseen, Herraan! Se joka uskoo, pelastuu!" *ding* viimeks bussissa, niin tänään sit kadulla Myyrmannin takana...



Myyrmäki on kaikkien mielisairaaloiden reviirien ulottumattomissa, kokematon korpimaa, jonne moni eksyy mut ei samanlaisena palaa.
MesMeRise

Posts: 667

#7680 • • MesMeRise Spinnamon
Kaveri jonka luokse olen menossa viikoksi, ilmotti just että sillä on suihkuna sellanen vessassa, lavuaarissa kiinni oleva "käsisuihku"

Muksaa, mut mitenköhä tällänen enempi ja vähempi hiusta omaava naishenkilö pesee siinä päänsä *igor*