päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,902 views

sapeli

Posts: 11,768

#9841 • • sapeli jokukukamikä?

Kolera, 15.9.2008 07:29:
---
sapeli, 15.9.2008 07:18:
Tonnikalapurkissa oli ruoto, eikä ihan mikään pienikään, vaan semmonen nuppineulan kokoinen. *ding*

No, taitaa olla isompi ihme ettei niitä ole aiemmin tullut vastaan!
---
sanovat notta olis lähinnä noiden halpispurkkien ongelma nuo ruodot ja suomut



Itse syön lähes pelkästään Rainbown tonnikalaa, ei oo niin "kalan makuista" kuin ne muut. *hih* Onko se sitten halpismerkki vai ei? Näköjään on. *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Euphoria

Posts: 542

#9842 • • Edited Euphoria 4 everyone

REivaaja, 15.9.2008 07:46:
Jengi täälläkin perustelee suvaitsevaisuuttaan sillä että esim. ei ole rasisti koska on mustia kavereita, mutta mitä helvetin suvaitsevaisuutta se on että suvaitaan kavereita?

Mä ku jotenki ilmeisen virheellisesti oon pitäny suvaitsevaisuutta asiana joka kohdistuu niihin jotka ärsyttää.
Miten esim. Suhtaudut möykkäävään naapuriin.
Jos pidät homoutta normaalina, ei voi imo sanoa suvaitsevaiseksi. Jos taasen pitää homoa syntisenä, mutta kohtelee kaverina, on suvaitsevainen.

Vai oonkohan mä nyt ihan hakoteillä. Jos en, on suvaitsevaisuutta harvalla. Jos kyllä, me ollaan suvaitsevaisia kaikki. Se kuulostaa kivemmalta, joten valitsen jälkimmäisen vaihtoehdon.

Se on niin helppoa valita... Vaikeempaa se näyttäis olevan ymmärtää valintojaan.



Mitä suvaitsevaisempi, sitä vähemmän suvaitsee "vääriä" mielipiteitä.
Jutu

Posts: 3,054

#9843 • • Jutu Blondi

sapeli, 15.9.2008 07:18:
Tonnikalapurkissa oli ruoto, eikä ihan mikään pienikään, vaan semmonen nuppineulan kokoinen. *ding*

No, taitaa olla isompi ihme ettei niitä ole aiemmin tullut vastaan!


Mä löysin kans joskus tonnikalasta sellasen ison ruodon, mutta huomasin sen vasta kun pureskelin sitä safkaa. Siihen loppu sen fisun syöminen mun kohdalla. Ei sillä, että pelkäisin syöväni uudestaan ruotoja, mutta kuvittelen sen maistuvan erilaiselle *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

crissy

Posts: 1,958

#9844 • • crissy

sapeli, 15.9.2008 07:18:
Tonnikalapurkissa oli ruoto, eikä ihan mikään pienikään, vaan semmonen nuppineulan kokoinen. *ding*

No, taitaa olla isompi ihme ettei niitä ole aiemmin tullut vastaan!



oliko fileitä vai hiutaleita?
sapeli

Posts: 11,768

#9845 • • sapeli jokukukamikä?

crissy, 15.9.2008 10:24:
---
sapeli, 15.9.2008 07:18:
Tonnikalapurkissa oli ruoto, eikä ihan mikään pienikään, vaan semmonen nuppineulan kokoinen. *ding*

No, taitaa olla isompi ihme ettei niitä ole aiemmin tullut vastaan!
---
oliko fileitä vai hiutaleita?



Paloina. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#9846 • • Freja Sihteeri
Töissä tapahtunut yllättävä käänne, mitä ei oikeen osattu odottaa.
This gets interesting.
Kaiken lisäks tuota käännettä ei oikeen vielä perusteltu meille mitenkään.
Wtf is happening here? *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#9847 • • sapeli jokukukamikä?

Freja, 15.9.2008 10:31:
Töissä tapahtunut yllättävä käänne, mitä ei oikeen osattu odottaa.
This gets interesting.
Kaiken lisäks tuota käännettä ei oikeen vielä perusteltu meille mitenkään.
Wtf is happening here? *ding*



Kuulostaa siltä että sä asut BB-talossa *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#9848 • • Freja Sihteeri

sapeli, 15.9.2008 10:49:
Kuulostaa siltä että sä asut BB-talossa *nauru*



Ei hitto, putosin *lmao*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

^Petunia

Posts: 888

#9849 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
säilytän korkki- pannun-alusia mikron päällä ja aloin ihmettelemään että mitä ihmeen purua niiden vieressä on..? aloin tutkimaan toista ja huomasin pienen reiän jota aloin sit uteliaana tutkimaan ja kaivamaan veitsen kanssa. tuli vastaan pieni "tulppa" ja sen takana möllötti pienen pieni toukka!! *ding*
en tiedä minkä toukka enkä haluakaan tietää mutta kaveri pääsi mukavalle vesiliukumäki reissulle mun viemäriin!!

Y Ä K ! ! *igor*
Heli

Posts: 1,489

#9850 • • Heli vai kuka se oli
kolmatta päivää jatkuva kiukuttelu ilman mitään syytä. ei siis mun kiukuttelu -mikä on aina oikeutettua- vaan miehen. joka päivä saa olla ihan suu auki, kun ei pysty ymmärtämään mikä on vinossa, kun ei sitä kerrotakkaan. o______O

--
ei se väärin ole.

Freja

Posts: 8,775

#9851 • • Freja Sihteeri

Heli, 15.9.2008 14:06:
kolmatta päivää jatkuva kiukuttelu ilman mitään syytä. ei siis mun kiukuttelu -mikä on aina oikeutettua- vaan miehen. joka päivä saa olla ihan suu auki, kun ei pysty ymmärtämään mikä on vinossa, kun ei sitä kerrotakkaan. o______O



Everything has a reason. Joskus jopa se itse kiukuttelija ei sitä ihan heti huomaa, vaan joutuu ihan pohtimaan asioita, että mikä on pielessä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miinapiina

Posts: 3,494

#9852 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Heli, 15.9.2008 14:06:
kolmatta päivää jatkuva kiukuttelu ilman mitään syytä. ei siis mun kiukuttelu -mikä on aina oikeutettua- vaan miehen. joka päivä saa olla ihan suu auki, kun ei pysty ymmärtämään mikä on vinossa, kun ei sitä kerrotakkaan. o______O



menkat?

--
pinkki on pop!!!

Kolera

Posts: 4,256

#9853 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Heli, 15.9.2008 14:06:
kolmatta päivää jatkuva kiukuttelu ilman mitään syytä. ei siis mun kiukuttelu -mikä on aina oikeutettua- vaan miehen. joka päivä saa olla ihan suu auki, kun ei pysty ymmärtämään mikä on vinossa, kun ei sitä kerrotakkaan. o______O


sillä on tiikerisalvaa esinahan alla ja hiekkaa perseessä!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

René Patrick

Posts: 826

#9854 • • René Patrick
Tää on kyl eilisen o_O mutta ei se haittaa.

Työkaveri kerto, että sen siskon miehellä on kaveri, jolla on semmonen suht iso käärme lemmikkinä. Sit se käärme saa kuulemma saa hillua siel kämpässä vapaana ja tää jantteri nukkuuki sillee, että se käärme saattaa vaikka olla siin sängyllä jne.

No sitte yks päivä se käärme oli vetäny itsensä semmoseks niin pitkäksi ja suoraksi pötköksi lattialle, kuin se vain pysty. Sit se tyyppi ihmettelee, että mikähän sillä nyt mahtaa olla, mutta anto olla sen. Seuraavana päivänä tapahtu kuitenkin sama juttu. Sit se jo soitti eläinlääkärille ja kyseli mikäs sillä käärmeellä mahtais olla. No eläinlääkäri ei kuitenkaan osan vastata siihen muuta kuin, että pitäis soittaa korkeasaareen jollee käärmeisiin perehtyneelle tyypille, että se varmaan osais vastata paremmin. No sit tää kaveri soitti sinne ja tää käärmetietäjä vaan sano, että olis kaks vaihtoehtoa: Myydä käärme tai lopettaa se. No käärmeen omistaja tietenkiin ihmetteli, että miksi näin ja uteli syytä tähän. Syy oli kuulemma se, että se käärme mittas itseään, että pystyykö se syömään tän omistajan o_O
wiwi

Posts: 1,575

#9855 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

^Petunia, 15.9.2008 11:09:
säilytän korkki- pannun-alusia mikron päällä ja aloin ihmettelemään että mitä ihmeen purua niiden vieressä on..? aloin tutkimaan toista ja huomasin pienen reiän jota aloin sit uteliaana tutkimaan ja kaivamaan veitsen kanssa. tuli vastaan pieni "tulppa" ja sen takana möllötti pienen pieni toukka!! *ding*
en tiedä minkä toukka enkä haluakaan tietää mutta kaveri pääsi mukavalle vesiliukumäki reissulle mun viemäriin!!

Y Ä K ! ! *igor*


Uugh! Mun toukkakammon ulkopuolelle rajautuu vain kastemadot. Ja ne vihreet...mittarimadot? *sars*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

yana

Posts: 877

#9856 • • Edited yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

René Patrick, 16.9.2008 12:42:
Tää on kyl eilisen o_O mutta ei se haittaa.

Työkaveri kerto, että sen siskon miehellä on kaveri, jolla on semmonen suht iso käärme lemmikkinä. Sit se käärme saa kuulemma saa hillua siel kämpässä vapaana ja tää jantteri nukkuuki sillee, että se käärme saattaa vaikka olla siin sängyllä jne.

No sitte yks päivä se käärme oli vetäny itsensä semmoseks niin pitkäksi ja suoraksi pötköksi lattialle, kuin se vain pysty. Sit se tyyppi ihmettelee, että mikähän sillä nyt mahtaa olla, mutta anto olla sen. Seuraavana päivänä tapahtu kuitenkin sama juttu. Sit se jo soitti eläinlääkärille ja kyseli mikäs sillä käärmeellä mahtais olla. No eläinlääkäri ei kuitenkaan osan vastata siihen muuta kuin, että pitäis soittaa korkeasaareen jollee käärmeisiin perehtyneelle tyypille, että se varmaan osais vastata paremmin. No sit tää kaveri soitti sinne ja tää käärmetietäjä vaan sano, että olis kaks vaihtoehtoa: Myydä käärme tai lopettaa se. No käärmeen omistaja tietenkiin ihmetteli, että miksi näin ja uteli syytä tähän. Syy oli kuulemma se, että se käärme mittas itseään, että pystyykö se syömään tän omistajan o_O



http://www.snopes.com/critters/snakes/measured.asp

http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7582702.stm
Janisa

Posts: 2,226

#9857 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

René Patrick, 16.9.2008 12:42:
Tää on kyl eilisen o_O mutta ei se haittaa.

Työkaveri kerto, että sen siskon miehellä on kaveri, jolla on semmonen suht iso käärme lemmikkinä. Sit se käärme saa kuulemma saa hillua siel kämpässä vapaana ja tää jantteri nukkuuki sillee, että se käärme saattaa vaikka olla siin sängyllä jne.

No sitte yks päivä se käärme oli vetäny itsensä semmoseks niin pitkäksi ja suoraksi pötköksi lattialle, kuin se vain pysty. Sit se tyyppi ihmettelee, että mikähän sillä nyt mahtaa olla, mutta anto olla sen. Seuraavana päivänä tapahtu kuitenkin sama juttu. Sit se jo soitti eläinlääkärille ja kyseli mikäs sillä käärmeellä mahtais olla. No eläinlääkäri ei kuitenkaan osan vastata siihen muuta kuin, että pitäis soittaa korkeasaareen jollee käärmeisiin perehtyneelle tyypille, että se varmaan osais vastata paremmin. No sit tää kaveri soitti sinne ja tää käärmetietäjä vaan sano, että olis kaks vaihtoehtoa: Myydä käärme tai lopettaa se. No käärmeen omistaja tietenkiin ihmetteli, että miksi näin ja uteli syytä tähän. Syy oli kuulemma se, että se käärme mittas itseään, että pystyykö se syömään tän omistajan o_O



Alloa!!! Mulla ei nyt lopu naa kylmat vareet ollenkaan! Aaaaargh!!!*pökr*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

René Patrick

Posts: 826

#9858 • • Edited René Patrick

yana, 16.9.2008 13:10:
---
René Patrick, 16.9.2008 12:42:
Tää on kyl eilisen o_O mutta ei se haittaa.

Työkaveri kerto, että sen siskon miehellä on kaveri, jolla on semmonen suht iso käärme lemmikkinä. Sit se käärme saa kuulemma saa hillua siel kämpässä vapaana ja tää jantteri nukkuuki sillee, että se käärme saattaa vaikka olla siin sängyllä jne.

No sitte yks päivä se käärme oli vetäny itsensä semmoseks niin pitkäksi ja suoraksi pötköksi lattialle, kuin se vain pysty. Sit se tyyppi ihmettelee, että mikähän sillä nyt mahtaa olla, mutta anto olla sen. Seuraavana päivänä tapahtu kuitenkin sama juttu. Sit se jo soitti eläinlääkärille ja kyseli mikäs sillä käärmeellä mahtais olla. No eläinlääkäri ei kuitenkaan osan vastata siihen muuta kuin, että pitäis soittaa korkeasaareen jollee käärmeisiin perehtyneelle tyypille, että se varmaan osais vastata paremmin. No sit tää kaveri soitti sinne ja tää käärmetietäjä vaan sano, että olis kaks vaihtoehtoa: Myydä käärme tai lopettaa se. No käärmeen omistaja tietenkiin ihmetteli, että miksi näin ja uteli syytä tähän. Syy oli kuulemma se, että se käärme mittas itseään, että pystyykö se syömään tän omistajan o_O

---


http://www.snopes.com/critters/snakes/measured.asp

http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7582702.stm


Joo, en sitten tosiaankaan mene takuuseen tän tapahtuneen todenperäsyydestä, että onks tää tapahtun täällä ja just noin, mutta näin mulle kerrottiin, niin tuli heti o_O -olo! Enivei mielenkiintosta *hihu*
kinderi

Posts: 1,783

#9860 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Jokseenkin o.O olo,kello on vaille 11 ja mä oon syöny jo Ruokaa.
Yleensä tähän aikaan ei ole edes aamiaista ehtiny vetään *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*