päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,926 views

peikkolapsi

Posts: 1,180

#10941 • • peikkolapsi miisa the maskotti
bileet loppu lyhyeen o___O kiitti letuist.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Jutu

Posts: 3,054

#10942 • • Jutu Blondi
Ei oo taas näin outoa käynyt pitkään aikaan... Juttelin faijan kanssa puhelimessa ja sitten yht'äkkiä linja meni mykäksi. Siinä sitten huutelin haloota ja sitten sieltä vastaa joku ihan tuntematon miesääni ja silti soittajana näkyy iskä! Missään vaiheessa ei tullut toista puhelua ja puhelutiedoissakaan ei näy toista numeroa. Vähänkö pelästyin ku joku tuntematon rupee puhumaan siellä ja sitten se vielä sano, että toi oli jo viides kerta kun se meni väärään numeroon. Sitten se luetteli sen numeron mihin sen piti soittaa ja se ei ollut lähelläkään mun numeroa o_O.

Onko mahollista, että jos sairaalasta soittaa, niin ne linjat voi mennä sekasin vaikka soittaa omista kännyistä (mitä ei tietenkään sais tehä :P)?

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Jinkso

Posts: 1,209

#10943 • • Jinkso FINRG
Call Of Duty 4:ssä on mallinnettuna Behringerin Truthit ja ne löytyy ainakin eräästä TV-aseman työpisteestä. :)
Stene

Posts: 430

#10944 • • Stene

Jinkso, 22.5.2009 23:34:
Call Of Duty 4:ssä on mallinnettuna Behringerin Truthit ja ne löytyy ainakin eräästä TV-aseman työpisteestä. :)


jinksolla on monitorikuume!
Minnalilla

Posts: 418

#10945 • • Minnalilla
Aika mielenkiintoinen työpäivä... O_o Palkka juoksee 14.00 asti *hymy*

Joo eli, varastos oli jotain vaarallista kaasua, mikä pysty tappamaan pahimmassa tapauksessa, lievimmässä tapauksessa pökerryttää ja estää hapensaannin. Kauheen kiva...
4 paloautoa sinne tuli O_o

No kyl tää mulle passaa. ei valittamista *nauru*

--
tilulileii!

Displacer

Posts: 1,828

#10946 • • Displacer

Stene, 23.5.2009 02:48:
---
Jinkso, 22.5.2009 23:34:
Call Of Duty 4:ssä on mallinnettuna Behringerin Truthit ja ne löytyy ainakin eräästä TV-aseman työpisteestä. :)

---

jinksolla on monitorikuume!



Onks tää monitorikuume joku vastaava tauti niinku sikainfluenssa?

*puujalkavitsail lauantain kunniaksi*
UnityF

Posts: 15,721

#10947 • • UnityF joo just se
Tää on kyl koko viikon *ding*. Joka aamu kun oon heränny, oon elänny edellä olevaa aamuu. Tänäänkin heräsin pirteenä maanantai aamuun.. *whaat* *nauru* No kerrankin tuntuu et on pitkä vkl kun on vasta sunnuntai. *nauru*
Freja

Posts: 8,775

#10948 • • Freja Sihteeri
Mun biologinen kello on kyl päässy yllättään mut ihan totaalisesti, jostain puun takaa se vaan hyökkäs. Outoa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

wiwi

Posts: 1,575

#10949 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Asioin toissapäivänä virolaisen naisen kanssa. Naisen etunimi oli Kulli.

:O

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

$

Posts: 1,802

#10950 • • $ Destination weekend!

wiwi, 24.5.2009 13:50:
Asioin toissapäivänä virolaisen naisen kanssa. Naisen etunimi oli Kulli.

:O



Jep, se on genetiivimuoto haukasta eli "Haukan".

Otepäällä on sellainen hotelli kuin Kullipesa (Haukanpesä).

Ja jos joutuu oikeuden eteen niin sanotaan "Kohtu kulli ees". (Tuomioistuimen haukan edessä.) Tosin suomalaisittain anatomisestikin ihan looginen juttu :)
Avatar
#10951 • • Reivaaja Guest

$, 24.5.2009 14:23:
---
wiwi, 24.5.2009 13:50:
Asioin toissapäivänä virolaisen naisen kanssa. Naisen etunimi oli Kulli.

:O

---


Jep, se on genetiivimuoto haukasta eli "Haukan".

Otepäällä on sellainen hotelli kuin Kullipesa (Haukanpesä).

Ja jos joutuu oikeuden eteen niin sanotaan "Kohtu kulli ees". (Tuomioistuimen haukan edessä.) Tosin suomalaisittain anatomisestikin ihan looginen juttu :)



Mahtaakohan Haukka olla virolainen sukunimi, vai joudutaanko odottamaan kansainvälistä liittoa jossa Suomalaisista juurista vain sukunimi on jäljellä.
anniharha

Posts: 1,937

#10952 • • anniharha
Oon asunut Jyväskylässä ja näiden seinien sisässä kuukautta vajaan neljä vuotta. Kohta lähtee pyörimään seitsemäs vuosi omillaan, poissa porukoiden katon alta.

Nyt soi biisi, jota olen kuunnellut kuus kesää sitten kotikorven vinttihuoneessa kesäsateen hakatessa peltikattoon, pakannut tavaroitani laatikoihin ja miettinyt, millaista elämä omillaan tulee olemaan. Ei se ole ollut sellaista, millaiseksi sen silloin oletti, suunnitteli ja toivoi. Ei tullut tytöstä arkkitehtia. Kesäsateen, peltikaton ja takapihan metsikkömaiseman puutalossa keskellä kaupunkia olen kyllä saanut. Ja onnellisuuden.

Voi evoluutio että siitä on piiiitkä aika o_O

--
and though my words could save the world they never come out right

kinderi

Posts: 1,783

#10953 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Kiva jutella mesessä kaverin kanssa, kun en ymmärrä puoliakaan sen kirjotuksista, on niin ihme sanoja ja lyhenteitä.. Mä en ole irkkaaja :D:D:D

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

kinderi

Posts: 1,783

#10954 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Freja, 24.5.2009 11:38:
Mun biologinen kello on kyl päässy yllättään mut ihan totaalisesti, jostain puun takaa se vaan hyökkäs. Outoa.



= vauvakuume/oman kodin ostohimo/kotieläinkuume/?

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Madda

Posts: 650

#10955 • • Madda ice-angel

Jutu, 20.5.2009 17:08:
Ei oo taas näin outoa käynyt pitkään aikaan... Juttelin faijan kanssa puhelimessa ja sitten yht'äkkiä linja meni mykäksi. Siinä sitten huutelin haloota ja sitten sieltä vastaa joku ihan tuntematon miesääni ja silti soittajana näkyy iskä! Missään vaiheessa ei tullut toista puhelua ja puhelutiedoissakaan ei näy toista numeroa. Vähänkö pelästyin ku joku tuntematon rupee puhumaan siellä ja sitten se vielä sano, että toi oli jo viides kerta kun se meni väärään numeroon. Sitten se luetteli sen numeron mihin sen piti soittaa ja se ei ollut lähelläkään mun numeroa o_O.

Onko mahollista, että jos sairaalasta soittaa, niin ne linjat voi mennä sekasin vaikka soittaa omista kännyistä (mitä ei tietenkään sais tehä :P)?



Mulle kävi kerran monta vuotta sitten samalla tavalla. Istuin bussissa ja juttelin mutsin kaa ku yht'äkkii siel puhukin joku ihan omituinen ääni joka ei ollu mun äidin. Panikoin ja laitoin luurin kiinni. Soitin mutsille ja se vaan sano että linja meni poikki...
Voi sattua siis ilmeisesti missä vaan.

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

FreeFall

Posts: 2,256

#10956 • • FreeFall music addict

wiwi, 24.5.2009 13:50:
Asioin toissapäivänä virolaisen naisen kanssa. Naisen etunimi oli Kulli.

:O



Eestiläisessä lehdessä oli kerran kuva suomalaisesta miehestä kenen nimi oli
Kari Munne = Lauma Kyrpiä

kyllä näitä löytyy...*iloinen*

--
Lintuperspektiivi

noena

Posts: 3,138

#10957 • • noena first breath after coma
Tajusin just et mulla on muutto edessä juhannuksena O__o

--
TwistedLife™ Amusement Park

Freja

Posts: 8,775

#10958 • • Freja Sihteeri

kindertin, 25.5.2009 14:02:
= vauvakuume/oman kodin ostohimo/kotieläinkuume/?



Täydellisen elämän kuume (perhe).

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

nomic

Posts: 4,120

#10959 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Missä se darra edelleenkin on?
sapeli

Posts: 11,768

#10960 • • sapeli jokukukamikä?

noena, 25.5.2009 14:55:
Tajusin just et mulla on muutto edessä juhannuksena O__o



Oho! Näinkö nopeasti löyty asunto? *whaat*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.