päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,909 views

Timce

Posts: 5,381

#10921 • • Timce

Funktion, 9.5.2009 22:43:
---
ezzy, 9.5.2009 15:00:
---
Funktion, 9.5.2009 11:27:
---
ezzy, 8.5.2009 20:02:
---
Funktion, 8.5.2009 13:07:
Mun meganen mokkula imee 190 kbps sisään O_o

---


onks bitit ja bytet nyt hallussa?

---


Sen verran ainakin, että megasen pitäs imee siihen 100 - 120 kbps välille, mutta jos kohteessa letku antaa myöten, niin tää imee lähemmäs 200 kbps..
Enhän mää mikään tietotekniikkaekspertti ole, mutta kyllä toi hiukka liian suurelta megaseks vaikuttaa. ;)

---


1 "mega" = 1 Megabitti = n. 100-120kBps (teoreettinen maximi 128kBps) eli sulla on yksiköt sekaisin, vaikka ymmärränkin mitä yrität sanoa. Mistä imet testiäsi?

ja wiwi "imeminen" on downloadaamista eli tiedoston lataamista sisäänpäin, upload on sitten ulospäin suuntautuvaa liikennettä :)

---


No ei ole kyllä yksiköt sekasin :D

Jos nyt esimerkkinä sanotaan kun latasin Olli S:n chilllimiksausta, niin sisään tuli 190kbps.. En ole mikään ekspertti asiassa mutta sen verran tiedän että tohon vauhtiin pitäis olla periaatteessa 2m yhteys. ;)



ih017029.jpg

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Timce

Posts: 5,381

#10922 • • Timce

ezzy, 9.5.2009 23:10:
---
Funktion, 9.5.2009 22:52:
---
ezzy, 9.5.2009 22:47:
---
Funktion, 9.5.2009 22:43:
---

No ei ole kyllä yksiköt sekasin :D

Jos nyt esimerkkinä sanotaan kun latasin Olli S:n chilllimiksausta, niin sisään tuli 190kbps.. En ole mikään ekspertti asiassa mutta sen verran tiedän että tohon vauhtiin pitäis olla periaatteessa 2m yhteys. ;)

---


b = bitti
B = byte=tavu

ero on 8-kertainen. eli kyllä, sulla on tavut ja bitit sekaisin.

---


...

Miten mää nyt selitän tän sulle niin että ymmärrät.

Mun kiinteällä 2-megasella sisään tulevan liikenteen nopeus on sen 200 kt/s.
Nyt tää meganen mokkula kuitenkin imee sisään miltei saman verran.

Ymmärrätkö nyt mitä meinaan? :D

Ja joo, olkoon b tai B, samasta asiasta tässä puhutaan kuitenkin. Anteeksi vaan kun en puhu nörttiä äidinkielenäni ;)

---


Sanoin tuossa aiemmin jo, että tiedän mitä tarkoitat, mutta sitä ei vaan voi ilmaista noin. :)

Se EI ole sama asia. Anteeksi vaan kun en puhu idioottia äidinkielenäni ;) (eiku puhunpas, olenhan Helpdeskissä)



ih017020.jpg

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

liikkuva muna

Posts: 2,652

#10924 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Klubbarissa liikkuu mystinen salarakastaja. Kuulinpa että myös muille on tullut samaa matskua sähköpostiin. Näemmä googlaamalla tätä matskua löyty jostain thaimaalaisilta sivuiltakin. Eli eipä taida olla pelkoa siitä, että särkisin jonkun sydämen.


==============================================
Hei kultaseni,

Miten sinä olet ja miten työ toivoa kaikki liikkuu hyvin. Nimeni on marsalkka Dioh 21-vuotias tyttö Harrastan lukeminen, musiikki, katsot elokuvia ja pelaa koripallon. Olin ( http://klubitus.org ) jossa i pyrittävä rehellinen rakastaja ja i täyttää profiiliasi se oli kiinnostava ja houkutteleva sitten i käväistä tietää, kuka tämä oli, minä haluan tietää lisää sinusta. jos sinulla ei ole mielessä, voit lähettää sähköpostia minulle ( [email protected] ), i on erittäin iloinen siitä, lukea sähköpostisi kaikki ilo. se on mukava tavata teitä ja myös lukea sinulta. tee kunniaksi minun kutsu, jotta voimme vaihtaa meidän kuvia ja ehkä tullut rakastajia tai enemmän. Muista, että etäisyys ei ole väliä, mitä asioita on rakkauden ja ajatus jakaa toistensa kanssa.
Odotan kuulevani sinusta pian. suudelma,

Ystävällisin terveisin,

Miss marsalkka
==============================================



Oli pakko vastata englanniks:


==============================================
"I'm Always wanted to have sex with Bot, voiskohan here modata although bratzin näkösen kädettömän fish. Ois a pretty big mouth and eyes and hands to stem the kähmintää. The other hand, duck nokkakin ois kiva, where'm always dreamed Milla-Magiasta."

Best regards,

Mr. Alek Sawmill
==============================================
Janisa

Posts: 2,226

#10925 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

alek szahala, 12.5.2009 21:28:
Klubbarissa liikkuu mystinen salarakastaja. Kuulinpa että myös muille on tullut samaa matskua sähköpostiin.


==============================================
Hei kultaseni,

Miten sinä olet ja miten työ toivoa kaikki liikkuu hyvin. Nimeni on marsalkka Dioh 21-vuotias tyttö Harrastan lukeminen, musiikki, katsot elokuvia ja pelaa koripallon. Olin ( http://klubitus.org ) jossa i pyrittävä rehellinen rakastaja ja i täyttää profiiliasi se oli kiinnostava ja houkutteleva sitten i käväistä tietää, kuka tämä oli, minä haluan tietää lisää sinusta. jos sinulla ei ole mielessä, voit lähettää sähköpostia minulle ( [email protected] ), i on erittäin iloinen siitä, lukea sähköpostisi kaikki ilo. se on mukava tavata teitä ja myös lukea sinulta. tee kunniaksi minun kutsu, jotta voimme vaihtaa meidän kuvia ja ehkä tullut rakastajia tai enemmän. Muista, että etäisyys ei ole väliä, mitä asioita on rakkauden ja ajatus jakaa toistensa kanssa.
Odotan kuulevani sinusta pian. suudelma,

Ystävällisin terveisin,

Miss marsalkka
==============================================



Oli pakko vastata englanniks:


==============================================
"I'm Always wanted to have sex with Bot, voiskohan here modata although bratzin näkösen kädettömän fish. Ois a pretty big mouth and eyes and hands to stem the kähmintää. The other hand, duck nokkakin ois kiva, where'm always dreamed Milla-Magiasta."

Best regards,

Mr. Alek Sawmill
==============================================



Herkkää. *plur*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

atsu

Posts: 173

#10926 • • atsu
Onko kukaan avannu .jpg liitettä?? Itse poistin jo viestin ja nyt tahtoisi tietää mitä se sisältää... *pihkassa*

Aika outo viesti, oudoin jonka olen kännipuheluiden jälkeen saanu
nomic

Posts: 4,120

#10927 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Mua selvästi syrjitään kun en ole moista saanut. :(
m1kk3

Posts: 5,560

#10928 • • Edited m1kk3 no-life

alek szahala, 12.5.2009 21:28:


hah ei jumalauta että repesin *lmao*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

liikkuva muna

Posts: 2,652

#10929 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

atsu, 12.5.2009 21:39:
Onko kukaan avannu .jpg liitettä?? Itse poistin jo viestin ja nyt tahtoisi tietää mitä se sisältää... *pihkassa*

Aika outo viesti, oudoin jonka olen kännipuheluiden jälkeen saanu



Siis jos viittaat tohon rakkausviestiin, niin ainakin lyhyen "salapoliisityön" perusteella kävi ilmi, että ton taustalla on taas joku nigerialainen massiskämmi.

Jos vastaat tohon rakkausviestiin ni sulle tulee tilitys kuolleesta iskästä ja 60 miljoonasta dollarista mitkä pitäs saada turvaan. Varmaan parin vastauksen jälkeen joku heppu alkais kyselemään sulta massia johonkin mystisiin pankkisiirto-operaatioihin.

PS. Näemmä muuten klubbarin piilotetut sähköpostit ei oo turvassa noilta boteilta. Omani ei oo näkyvissä, mutta silti toi sen jostain Anqan tietokantojen syövereistä onnistui kaivamaan.
atsu

Posts: 173

#10930 • • atsu

alek szahala, 12.5.2009 21:44:
---
atsu, 12.5.2009 21:39:
Onko kukaan avannu .jpg liitettä?? Itse poistin jo viestin ja nyt tahtoisi tietää mitä se sisältää... *pihkassa*

Aika outo viesti, oudoin jonka olen kännipuheluiden jälkeen saanu

---


Siis jos viittaat tohon rakkausviestiin, niin ainakin lyhyen "salapoliisityön" perusteella kävi ilmi, että ton taustalla on taas joku nigerialainen massiskämmi.

Jos vastaat tohon rakkausviestiin ni sulle tulee tilitys kuolleesta iskästä ja 60 miljoonasta dollarista mitkä pitäs saada turvaan. Varmaan parin vastauksen jälkeen joku heppu alkais kyselemään sulta massia johonkin mystisiin pankkisiirto-operaatioihin.

PS. Näemmä muuten klubbarin piilotetut sähköpostit ei oo turvassa noilta boteilta. Omani ei oo näkyvissä, mutta silti toi sen jostain Anqan tietokantojen syövereistä onnistui kaivamaan.



Juuri sitä tarkoitin, hyvää poliisityötä *nauru*
60 miltsii, eih semmosta haluu ku ei enää bileet tuntuis miltään sen jälkeen, mielummin tämmönen tavis ihmettelijä *hih*
Amma

Posts: 2,383

#10931 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Taitaa olla "pikkasen" stressiä ilmassa, ku näin viime yönä painajaista, että olin menossa synnyttämään kaksosia... *whaat* *pökr*

--
*etsiskel*

Janisa

Posts: 2,226

#10932 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Amma, 13.5.2009 00:10:
Taitaa olla "pikkasen" stressiä ilmassa, ku näin viime yönä painajaista, että olin menossa synnyttämään kaksosia... *whaat* *pökr*



LOL

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Amma

Posts: 2,383

#10933 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Aavistuksen jännä ominaisuus naamakirjassa (ainakin antinörtin näkökulmasta). Jos lisään sinne kuvia, kone alkaa kirjottaa tekstit oikeelta vasemmalle ainakin Klubbarissa ja gmailissa. *ding* Uudelleenkäynnistys ja masiina toimii jälleen.
OK. Naamakirjahan on saatanasta. Tää on vaan kosto siihen liittymisestä. Selkeesti.

--
*etsiskel*

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#10934 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

alek szahala, 12.5.2009 21:28:
Klubbarissa liikkuu mystinen salarakastaja. Kuulinpa että myös muille on tullut samaa matskua sähköpostiin. Näemmä googlaamalla tätä matskua löyty jostain thaimaalaisilta sivuiltakin. Eli eipä taida olla pelkoa siitä, että särkisin jonkun sydämen.

==============================================
"I'm Always wanted to have sex with Bot, voiskohan here modata although bratzin näkösen kädettömän fish. Ois a pretty big mouth and eyes and hands to stem the kähmintää. The other hand, duck nokkakin ois kiva, where'm always dreamed Milla-Magiasta."

Best regards,

Mr. Alek Sawmill
==============================================



Kuolin *lmao*

Aivan parasta!

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

kinderi

Posts: 1,783

#10936 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Enpä ole vuosiin itkeny kivusta!
..vuosien putken sit katkas aika reipas niskasärky viime yönä. Koko niska sykki sydämen tahdissa, ja sattu muuten aika reippaasti.
Tänään jo vähän parempi.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Marjo

Posts: 1,796

#10937 • • Marjo pupuTupuna
Orpo olo uudessa kämpässä, kun toinen puolisko lähti mökille. Eli kaks yötä yksinään tässä vielä uudelta tuntuvassa kämpässä... aika jännä fiilis.
Amma

Posts: 2,383

#10938 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Jahans. Tulipa sitten näköjään hankittua Canon EOS 40D. Eniten o_O tässä on se, että ostin sen noin 4 tuntia sitten ja se kököttää edelleen paketissaan. Uus lelu ei innosta yhtään. No, on ollu vähän huono viikko. :/

--
*etsiskel*

pyllyjumala

Posts: 469

#10939 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis

Marjo, 15.5.2009 17:18:
Orpo olo uudessa kämpässä, kun toinen puolisko lähti mökille. Eli kaks yötä yksinään tässä vielä uudelta tuntuvassa kämpässä... aika jännä fiilis.



Koitahan pärjäillä *hali* =D

--
*känni*hölökyn kölökyn!

-xx-

Posts: 5,001

#10940 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Amma, 15.5.2009 22:10:
Uus lelu ei innosta yhtään. No, on ollu vähän huono viikko. :/


*hali*
Kylla viela innostut paremmalla ajalla (:

--
kiitos ja anteeksi ^^