päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,891 views

La Petite

Posts: 1,160

#10881 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Vampyrella, 27.4.2009 19:41:
Käytin pitkästä aikaa vaakaa duunissa tossa yks päivä. Totesin, että jokunen vuosi takaperin mä olin melkeen 10 kiloa kevyempi, mutta mulla ei siltikään ole ollut mitään onkelmia mahtua saman koon vaatteisiin.

Siis oonko mä oikeesti hankkinu melkeen 10 kiloa lihasta, vai oliko vaaka epäkunnossa. o__O


Sanoisin että normaalilla hormonitoiminnalla varustettu nainen, joka ei käytä dopingia ja käy säännöllisesti salilla EI voi saada muutamassa vuodessa kymmentä kiloa lihasta.

Trust me, oon yrittänyt :D

--
Rem tene, verba seqventur

Avatar
#10882 • • Muussika Guest

La Petite, 30.4.2009 10:31:

Sanoisin että normaalilla hormonitoiminnalla varustettu nainen, joka ei käytä dopingia ja käy säännöllisesti salilla EI voi saada muutamassa vuodessa kymmentä kiloa lihasta.

Trust me, oon yrittänyt :D



No sitä minäkin. :D En oikeen tiedä mihin vaakaan olis luottaminen. Sen mä tosin tierän, että kiloja on tullut ainakin jonnin verran, mutta höllyvät vähentyneet, eli parempi sekin kuin ei mitään. :)
Kolera

Posts: 4,256

#10883 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Vampyrella, 30.4.2009 14:46:
---
La Petite, 30.4.2009 10:31:

Sanoisin että normaalilla hormonitoiminnalla varustettu nainen, joka ei käytä dopingia ja käy säännöllisesti salilla EI voi saada muutamassa vuodessa kymmentä kiloa lihasta.

Trust me, oon yrittänyt :D

---


No sitä minäkin. :D En oikeen tiedä mihin vaakaan olis luottaminen. Sen mä tosin tierän, että kiloja on tullut ainakin jonnin verran, mutta höllyvät vähentyneet, eli parempi sekin kuin ei mitään. :)


no mä oon sentää saanu 3kg lisää elopainoo ku ollu nyt reilun viikon kahen mökillä =P
lihapatojen äärellä <3

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

kinderi

Posts: 1,783

#10884 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Aikamoinen ilta tulossa. Tai huominen aamu ainakin..
Olen luvannu juoda itteni hyvännäköseks, ja oikeen reippaaseen siivouskuntoon huomista varten.
Huomenna on sit rahat loppu,joutuu aika paljon kiskomaan *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Auacusha

Posts: 1,097

#10885 • • Auacusha Koneradio
Lähinnä eilisen, mutta lähdin 10 aikaa kaupungilta nukkumaan, väsytti niin ei jaksanu oikein juhlistella erityisemmin... o_O

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

ValaX

Posts: 3,891

#10886 • • ValaX

kindertin, 30.4.2009 16:11:
Aikamoinen ilta tulossa. Tai huominen aamu ainakin..
Olen luvannu juoda itteni hyvännäköseks, ja oikeen reippaaseen siivouskuntoon huomista varten.
Huomenna on sit rahat loppu,joutuu aika paljon kiskomaan *nauru*



Onnistuitko*nauru*
Horzi

Posts: 646

#10887 • • Horzi FINRG Recordings
Mihin mun kaikki juomat eilen katos? *hmph* Kai mää sitten join ne kun kaikki sitä mulle vakuutteli.. *känni*
hane

Posts: 242

#10888 • • hane
untenmailla meni koko päivä, tuntuu sunnuntailta ja huomenna töissä pitäs olla lauantaitäpinöissä...sit on oikeesti sunnuntai ja mikähän päivä sit maanantaina oikein on. loputon viikko.

--
- Luulotauti paranee tiedolla -

kinderi

Posts: 1,783

#10890 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
WÖT!?!? Mä olen hukannu kännykkäni yön aikana *ding*
Voin vaikka vannoa,että nukkumaan mennessäni jätin sen yöpöydälle, mutta nyt sitä ei löydy mistään! Toisesta luurista soitin siihen ja yllättäen akku loppunu *nauru*

Mitähä mä oon taas unissani touhunnu *hih*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Heli

Posts: 1,489

#10892 • • Heli vai kuka se oli
olevinaan "mokasin" eikä ees vituta.

--
ei se väärin ole.

Avatar
#10893 • • Sunshine^82 Guest
vauvakuume o_0 *ding* *plur*
Funktion

Posts: 1,720

#10894 • • Funktion over 9000
Outokumpu O_o

Voin kertoa että on harvinaisen ankea mesta!
(Hotla on sentään yllättävän tasokas)

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Lyylikki

Posts: 2,975

#10895 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Vitsit että on hiano ilma. Tänään myös moneen viikkoon eka "vapaailta", jolloin ei olisi mitään valmista ohjelmaa suunniteltuna tai urgent to do -listalla, paitsi vuokranantaja tulee kyllä tupatarkastukselle 16.30 ja fillari pitäisi korjata kesäkuntoon, mutta jos unohdetaan noi.

Voipi siis olla niin, että kunhan saan vuokranantajan ulos asunnosta, niin nappaan kirjan ja viltin, ja suuntaan jäätelökioskin kautta ensimmäiselle mahdolliselle ruoholämpäreelle nauttimaan tulevasta kesästä *hymy*
hemuz

Posts: 2,178

#10896 • • hemuz kätevä emäntä
Taisin myydä viikonloppuna maitopurkin ohella koiranpennun o_O *nauru*
Hansu

Posts: 481

#10897 • • Hansu
Työpaikalleni oli tullut uusi kesätyöntekijä, nuori tyttö, jonka sukunimi on Lerssi. Siis LERSSI!!! Olipa todellakin vaikea pitää huutonauru pyllyssä kun nimen kuulin... *pepsodent*
Janisa

Posts: 2,226

#10898 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Hansu, 5.5.2009 18:08:
Työpaikalleni oli tullut uusi kesätyöntekijä, nuori tyttö, jonka sukunimi on Lerssi. Siis LERSSI!!! Olipa todellakin vaikea pitää huutonauru pyllyssä kun nimen kuulin... *pepsodent*



*lmao*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Epailija

Posts: 5,636

#10899 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Hansu, 5.5.2009 18:08:
Työpaikalleni oli tullut uusi kesätyöntekijä, nuori tyttö, jonka sukunimi on Lerssi. Siis LERSSI!!! Olipa todellakin vaikea pitää huutonauru pyllyssä kun nimen kuulin... *pepsodent*



Wanha! On muuten olemassa myös sellainen sukunimi kuin Mällinen. Jos Mällinen ja Lerssi menevät naimisiin ja haluavat molemmat pitää sukunimensä, niin... Ja sitten enää tarvitaan lapsen nimeksi Anna ja koulukiusauskatastrofi of epic proportions on valmis! *pepsodent*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Funktion

Posts: 1,720

#10900 • • Funktion over 9000
Mun meganen mokkula imee 190 kbps sisään O_o

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..