päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,864,765 views

kinderi

Posts: 1,783

#10841 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mä olen ollu viime yönä kuumehoureissani yllättävän vahva *ding*
En saa auki limua jonka oon laittanu kiinni yöllä *tirsk*
..vai oonko vaan heikommas kunnos tänään..

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Freja

Posts: 8,775

#10842 • • Freja Sihteeri
Kaupassa on tuoksuvia siteitä. O_o
*ding*
*eikä*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

SyndroDome

Posts: 1,103

#10843 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

MesMeRise, 3.4.2009 15:54:
---
pirpeli, 31.3.2009 13:26:
---
MesMeRise, 25.3.2009 21:05:
Katoin leffan 28 päivää, ensimmäistä kertaa kokonaan.

Lopussa, kun helikopteri lentää niiden tyyppien yli, kuuluu radiopuhelimesta:
"Ok, lähettäkää helikopteri"
Siis suomeksi...

*ding*

---


Huomasithan myös, että alussa yksi apinanvapauttaja-aktivisteista on suomalainen näyttelijämies Jukka Hiltunen? Mut joo, oli toi aika hauska ekalla kerralla toi loppu, vähän sellanen wtf.

---


En huomannu :) Meinas vaan mennä karkit väärään kurkkuun ku ton kohan katoin :D



Joo meillä himassa alko kanssa (katottiin leffa frendin kanssa) hirvee huuto siinä lopussa kun kuulu suomea :D *whaat* Mistäköhän moinen suomi spiikki? Toi Hiltusen Juudeli meni kyllä meiltä myös ohi..

Kandee muuten ziigaa (ellet oo jo ziigannu) se jatko-osa kanssa! Noi on kyllä aika kipeitä leffoja *pepsodent* Mutta toimii!

--
Life is full of choises.

Late

Posts: 3,441

#10844 • • Late team Lasse
Söin alle 3h sitten 500g nautaa ja 400g vihanneksia, mutta nyt alkaa taas olemaan nälkä. ...noh täytyy syödä että jaksaa. :D
Quakey

Posts: 692

#10845 • • Quakey
toivottavasti ei tuu pakkasia ens yönä muuten ollaa kyl ihan saletisti ojassa :S
Wolverine

Posts: 1,860

#10846 • • Wolverine
oli kyllä vuoden O_o, "pieni" yllätys



kai se on niin että ulkonäkö voi pettää pahastikin, respect!
SyndroDome

Posts: 1,103

#10847 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
apuapaniikkiadhdmasennushyberventilaatio.

Taas on tullut se aika, että kotiinpaluu lähestyy.. Kolme vuorokautta ja sitä ollaan jo jossain beijingin ja lontoon välimaastossa suuntana KOTI *whaat* Ei pysty tajuumaan miten nopeesti toi aika menee. Toki himassa on kevät ja mahtavaa nähdä perhettä, frendejä ja päästä treenaamaan *hymy* No okei, tota listaa vois jatkaa loputtomiin. Muuuuutta, travel... ooh travel. Just love it *sydän* *nyyh* (onneks sitä voi aina lähtee uudestaan *vink* )

--
Life is full of choises.

JasoX

Posts: 378

#10848 • • JasoX Ruoska
Opettaja arvioija ei sitten ole ottanut tänään yhteyttä työntekijä arvioijaan vaikka olisi pitänyt o_O

--
heartbeat will never fade

Dandi

Posts: 57

#10849 • • Dandi *sanaton*
Miten voi olla, että yhtä ihmistä ei vaan saa yli puolenvuoden jälkeenkään pois mielestä... Hmph. *hmph*

--
Aliquando insanine iucundum est

Alley Cat

Posts: 489

#10850 • • Alley Cat Jedi Master
Täällä oli tänään hirveä lumimyräkkä. Satoi ihan vaakasuorassa. Onneksi nyt paistaa aurinko, suli lumet samantien.

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

seilori

Posts: 482

#10851 • • seilori
Joskus keskiviikkoiltana nukkumaan käydessä katsoin o_O kun huomasin että sängyssäni lakanassa oli jotain kirjotusta tussilla.. H24 tjsp. No annoin asian olla pari yötä, eikä kirjoituksia ilmestynyt ainakaan lisää ;)

Sitten eilen illalla nukkumaan käydessä tajusin että se oli narikkamerkintäni lauantaisista Entropyn bileistä :D Olin ilmeisesti nukkunut käden päällä bileiden jälkeen ja tussit siirtyneet lakanaan :) Onneksi ei ollu mikään Gantin lakana :P
Mimir

Posts: 1,366

#10852 • • Mimir Rouva Yninä
Mä kastoin tänään lapsen o_O. Tai siis hätäkastoin. Ei mikään ihmeellisyys meidän töissä, mutta eipä ole ennen osunut omalle kohdalle.

--
[Wings are growing on her.]

Lyylikki

Posts: 2,975

#10853 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

vinha, 17.4.2009 18:51:
Joskus keskiviikkoiltana nukkumaan käydessä katsoin o_O kun huomasin että sängyssäni lakanassa oli jotain kirjotusta tussilla.. H24 tjsp. No annoin asian olla pari yötä, eikä kirjoituksia ilmestynyt ainakaan lisää ;)

Sitten eilen illalla nukkumaan käydessä tajusin että se oli narikkamerkintäni lauantaisista Entropyn bileistä :D Olin ilmeisesti nukkunut käden päällä bileiden jälkeen ja tussit siirtyneet lakanaan :) Onneksi ei ollu mikään Gantin lakana :P



Tää vois melkein olla semmonen "silloin tunsin itseni blondiksi" -hetki *hymy*

Meillä oli joskus ihmisiä enemmänkin täällä sammumassa jonkun retken jälkeen. Aamulla kun herättiin, niin joka toisella oli edellisen illan baarin leimoja ympäri kehoa. Paras oli kaveri, jolla oli leima sekä poskessa, että otsassa. Itseltäni sellainen taisi löytyä vain reidestä tms.
peikkolapsi

Posts: 1,180

#10854 • • peikkolapsi miisa the maskotti
taivaalla oli pacman-pilvi mikä jahtas tuulen mukana pakoon menevää sadepilveä. o_O

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#10855 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Mimir, 17.4.2009 20:39:
Mä kastoin tänään lapsen o_O. Tai siis hätäkastoin. Ei mikään ihmeellisyys meidän töissä, mutta eipä ole ennen osunut omalle kohdalle.



missä oot töissä? O__o sori, pakko kysyy :D

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Mimir

Posts: 1,366

#10856 • • Mimir Rouva Yninä

Hyzenthlay, 18.4.2009 03:25:
---
Mimir, 17.4.2009 20:39:
Mä kastoin tänään lapsen o_O. Tai siis hätäkastoin. Ei mikään ihmeellisyys meidän töissä, mutta eipä ole ennen osunut omalle kohdalle.

---


missä oot töissä? O__o sori, pakko kysyy :D



Vastasyntyneiden teho-osastolla :)

--
[Wings are growing on her.]

peikkolapsi

Posts: 1,180

#10857 • • peikkolapsi miisa the maskotti
hillitön nälkä vaikka just söin puuroo ja hedelmiä aamiaiseks.
kai se tässä duuniin lähdettävä ja selvittävä johki kolmeen asti o_O
*murinaa vatsassa*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

kinderi

Posts: 1,783

#10858 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Mimir, 18.4.2009 18:08:
---
Hyzenthlay, 18.4.2009 03:25:
---
Mimir, 17.4.2009 20:39:
Mä kastoin tänään lapsen o_O. Tai siis hätäkastoin. Ei mikään ihmeellisyys meidän töissä, mutta eipä ole ennen osunut omalle kohdalle.

---


missä oot töissä? O__o sori, pakko kysyy :D

---


Vastasyntyneiden teho-osastolla :)



Ohoh,wau :O Pakko nostaa hattua,musta ei ikimaailmassa olis moiseen hommaan *piis*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

wiwi

Posts: 1,575

#10859 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Oon miettiny monesti viime aikoina, onko Jean Baudrillard, yks mun lempiajattelijoista jo kuollut. Tarkistin viimein asian ja äijä on heittänyt veivinsä 2 vuotta sitten mun syntymäpäivänä.

Ei siis päästä vaihtaa kuulumisia. :(

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

MesMeRise

Posts: 667

#10860 • • MesMeRise Spinnamon

SyndroDome, 12.4.2009 19:28:
---
MesMeRise, 3.4.2009 15:54:
---
pirpeli, 31.3.2009 13:26:
---
MesMeRise, 25.3.2009 21:05:
Katoin leffan 28 päivää, ensimmäistä kertaa kokonaan.

Lopussa, kun helikopteri lentää niiden tyyppien yli, kuuluu radiopuhelimesta:
"Ok, lähettäkää helikopteri"
Siis suomeksi...

*ding*

---


Huomasithan myös, että alussa yksi apinanvapauttaja-aktivisteista on suomalainen näyttelijämies Jukka Hiltunen? Mut joo, oli toi aika hauska ekalla kerralla toi loppu, vähän sellanen wtf.

---


En huomannu :) Meinas vaan mennä karkit väärään kurkkuun ku ton kohan katoin :D

---


Joo meillä himassa alko kanssa (katottiin leffa frendin kanssa) hirvee huuto siinä lopussa kun kuulu suomea :D *whaat* Mistäköhän moinen suomi spiikki? Toi Hiltusen Juudeli meni kyllä meiltä myös ohi..

Kandee muuten ziigaa (ellet oo jo ziigannu) se jatko-osa kanssa! Noi on kyllä aika kipeitä leffoja *pepsodent* Mutta toimii!



Juu jatko-osa on katseltu ja itseasiassa pidin siitä huomattavasti enemmän kuin tuosta ykkösestä :) mut kiva et joku muukin jakaa mun hämmästyksen!