päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,861,306 views

Avatar
#10821 • • Annakins Guest
Mä olen kyllä nyt niin totaalisen pihalla ettei mitään rajaa.
Jutu

Posts: 3,054

#10822 • • Jutu Blondi

anniharha, 30.3.2009 21:17:
Oppari on valmis ja palautettu ja mua vaan vituttaa. Missä riemu ja helpotus? :F


// niin joo, ne venaa syksyä.


Sikäli mikäli puhut opinnäytetyöstä, niin et viittis tehä munkin työtä kun oot noin ahkera? *hihu*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Janisa

Posts: 2,226

#10823 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Lyylikki, 1.4.2009 14:31:
Lupauduin lenkkeilemään työkaverin kanssa aamuisin *ding*

Itse asiassa ihan itse vielä ehdotin sitä sille ja tiiän sen kuitenkin olevan ihan hullu juoksija ja aika paljon paremmassa kunnossa ku meitsi. Kaikkee täytyy kokeilla...tai jotain...



No mites sun juoksut on alkaneet? Onkohan tällä valonmäärällä jotain merkitystä tällaisiin outoihin uusiin innostuksiin...? Itse nimittäin laitoin puolivitsillä naamakirjaan statuksen, että tarvitsisin personal trainerin itseäni piiskaamaan ja nyt näyttää kovasti siltä että olen sellaista hommaamassa itselleni. *nauru*

Kaikkea me naiset keksitäänkin. *joo**tirsk*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Lauruska

Posts: 821

#10824 • • Lauruska nihkee
Meni sitten ex kihloihin eilen, kuukauden seurustelun jälkeen, tytön kanssa jonka kanssa alko seurustelun 2pv meidän eron jälkeen. On kyl vähän wtf fiilis.
Avatar
#10825 • • Annakins Guest
Junalippu Kuopiosta Helsinkiin maksaa 55-61 euroa. WTF??
Quakey

Posts: 692

#10827 • • Quakey

Gateway, 6.4.2009 09:53:
---
Annakins, 6.4.2009 09:49:
Junalippu Kuopiosta Helsinkiin maksaa 55-61 euroa. WTF??

---


Yöjuna Oulusta Turkuun 100e per suunta, samat ihmettelykirjaimet tähän.



no hyi! .. autollaki pääsis halvemmalla.. tai pääsee varmaan jokatapauksessa :D
Funktion

Posts: 1,720

#10828 • • Funktion over 9000
Oon nukkunu nyt ~viikon ihan hemmetin huonosti ja viime yönä tää sai oikeen uuden huipun.

Koko yön olin sellasessa unessa/valveilla välimaastossa ja näin samaa "unta" loopilla koko ajan. Kääntyilin vähän väliä ja tiedostin täysin etten ole hereillä enkä unessa oikein kunnolla. Sanomattakin selvää että nyt väsyttää ihan kiitettävästi.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Quakey

Posts: 692

#10829 • • Quakey
noloo!! mun vatsa pitää taas ihan hirveää meteliä kun en kerinny syömään aamulla...
pirpeli

Posts: 5,533

#10830 • • pirpeli

Quakey, 6.4.2009 10:18:
no hyi! .. autollaki pääsis halvemmalla.. tai pääsee varmaan jokatapauksessa :D



Kyllä :/ Referenssinä kahden hengen edestakainen matka Turku-Hki-Turku 25e. Autolla. Kahdestaan. Kalliin bensan maassa, täällä Suomessa. "VR- junat myöhässä melkein poikkeuksetta ja tästä ilosta maksatte sitten itsenne kipeäksi". Wu-fucking-huu..

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Quakey

Posts: 692

#10831 • • Quakey

pirpeli, 6.4.2009 10:21:
---
Quakey, 6.4.2009 10:18:
no hyi! .. autollaki pääsis halvemmalla.. tai pääsee varmaan jokatapauksessa :D

---


Kyllä :/ Referenssinä kahden hengen edestakainen matka Turku-Hki-Turku 25e. Autolla. Kahdestaan. Kalliin bensan maassa, täällä Suomessa. "VR- junat myöhässä melkein poikkeuksetta ja tästä ilosta maksatte sitten itsenne kipeäksi". Wu-fucking-huu..



nomut onhan se vr niin "ekologinen" ja "mukava" :D vittupendolinossaki mikä säästää 5min niin ei ees lipunmyyjät pysty kävelee suoraan...
J Raninen

Posts: 950

#10832 • • J Raninen

Quakey, 6.4.2009 10:23:
nomut onhan se vr niin "ekologinen" ja "mukava" :D vittupendolinossaki mikä säästää 5min niin ei ees lipunmyyjät pysty kävelee suoraan...


Ihmetystä aiheuttaa myös uusien junien penkit, jotka on mukavia tasan yhdessä, suunnittelijan koneella testaamassa asennossa. Vaan yritäpä virittaytyä niin, että saat nukuttua tai luettua mukavasti, niin jo painaa joku tuolinkulma tms. Koviakin ne penkit on, perhana. Kysynkin siis: yritetäänkö tällä kaikella saada ihmiset matkustamaan bussilla tai henkilöautolla junien sijaan ja muuttaa raideliikennettä pelkäksi tavarankuljetuksen välineeksi?
Quakey

Posts: 692

#10833 • • Quakey

J Raninen, 6.4.2009 10:40:
---
Quakey, 6.4.2009 10:23:
nomut onhan se vr niin "ekologinen" ja "mukava" :D vittupendolinossaki mikä säästää 5min niin ei ees lipunmyyjät pysty kävelee suoraan...

---

Ihmetystä aiheuttaa myös uusien junien penkit, jotka on mukavia tasan yhdessä, suunnittelijan koneella testaamassa asennossa. Vaan yritäpä virittaytyä niin, että saat nukuttua tai luettua mukavasti, niin jo painaa joku tuolinkulma tms. Koviakin ne penkit on, perhana. Kysynkin siis: yritetäänkö tällä kaikella saada ihmiset matkustamaan bussilla tai henkilöautolla junien sijaan ja muuttaa raideliikennettä pelkäksi tavarankuljetuksen välineeksi?



niinpä. ja bileisiin on kans ihan turha mennä junalla kun viimeinen juna helsingistä lähtee 11lta turkuun ja seuraava vähän ennen seitsemää.. ja sitä ennen pitäisi palella ulkona...? no thanks. :D
ipe

Posts: 1,845

#10834 • • Edited ipe X-Rust / Holvi

Quakey, 6.4.2009 10:55:
---
J Raninen, 6.4.2009 10:40:
---
Quakey, 6.4.2009 10:23:
nomut onhan se vr niin "ekologinen" ja "mukava" :D vittupendolinossaki mikä säästää 5min niin ei ees lipunmyyjät pysty kävelee suoraan...

---

Ihmetystä aiheuttaa myös uusien junien penkit, jotka on mukavia tasan yhdessä, suunnittelijan koneella testaamassa asennossa. Vaan yritäpä virittaytyä niin, että saat nukuttua tai luettua mukavasti, niin jo painaa joku tuolinkulma tms. Koviakin ne penkit on, perhana. Kysynkin siis: yritetäänkö tällä kaikella saada ihmiset matkustamaan bussilla tai henkilöautolla junien sijaan ja muuttaa raideliikennettä pelkäksi tavarankuljetuksen välineeksi?

---


niinpä. ja bileisiin on kans ihan turha mennä junalla kun viimeinen juna helsingistä lähtee 11lta turkuun ja seuraava vähän ennen seitsemää.. ja sitä ennen pitäisi palella ulkona...? no thanks. :D



Eiks ne yöbussit kuitenkin mee edelleen lähes koko yön tunnin välein?

Korjaus pirpelin postaukseen kun tarkistin bensalaskelmat: Tku-Hki-Tku bensakulut 27,70 € (moottoritienopeuksilla!)
Junalla meidän edestakaiset matkat ois yhteensä maksanu yli 110 €.

Suosikaa toki joukkoliikennettä! *justjoo*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

anniharha

Posts: 1,937

#10835 • • anniharha

Jutu, 5.4.2009 23:30:
---
anniharha, 30.3.2009 21:17:
Oppari on valmis ja palautettu ja mua vaan vituttaa. Missä riemu ja helpotus? :F


// niin joo, ne venaa syksyä.

---

Sikäli mikäli puhut opinnäytetyöstä, niin et viittis tehä munkin työtä kun oot noin ahkera? *hihu*


Siitäpä siitä, tosin valmiinahan on ainoastaan kirjallinen osuus & esitys. Tehtävä tuote jumittaa yhden taskun takia, jota en vaan osaa. Mä teen mitä vaan tietokoneella tehtävää jos sä ompelet mun puolesta *igor*

Päivän todellinen o_O on se, että totesin ylläolevan asian ääneen koulussakin. Oppilaitoksemme on orientoinut minut teoreettisen maailman ihmeellisyyksiin, mä mieluummin väännän vaikka poikkileikkauskuvia jollain paskaohjelmalla kuin ompelen, mikä kuitenkin on ollut se mun lemppariasia viimeiset reilut 10 vuotta. Alisuoriutumisen ihmemaa, JAO, on vitutuksen aa ja oo.

--
and though my words could save the world they never come out right

mariq

Posts: 2,154

#10836 • • mariq
Huomasin just, et mun loman aikana mun toimiston oven ulkopuolelle on laitettu pieni nimikyltti *blush* *pepsodent* mä vielä vähän totuttelen ihan oman toimiston omaamiseen, ni oli jännä nähä oma nimi ovessa *hihu*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jutu

Posts: 3,054

#10837 • • Jutu Blondi

anniharha, 6.4.2009 16:29:
---
Jutu, 5.4.2009 23:30:
---
anniharha, 30.3.2009 21:17:
Oppari on valmis ja palautettu ja mua vaan vituttaa. Missä riemu ja helpotus? :F


// niin joo, ne venaa syksyä.

---

Sikäli mikäli puhut opinnäytetyöstä, niin et viittis tehä munkin työtä kun oot noin ahkera? *hihu*

---

Siitäpä siitä, tosin valmiinahan on ainoastaan kirjallinen osuus & esitys. Tehtävä tuote jumittaa yhden taskun takia, jota en vaan osaa. Mä teen mitä vaan tietokoneella tehtävää jos sä ompelet mun puolesta *igor*


Toki, jos uskallat antaa mulle ompelukoneen nimim. 6 käsitöissä :D

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ninscu

Posts: 635

#10838 • • ninscu candydelic
Työkaveri sanoi tänään jäävänsä pian äitiyslomalle ja mä en ollut ees huomannu et se on raskaana *whaat*

--
.. grooving with the eternal now ..

wiwi

Posts: 1,575

#10839 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

nini, 6.4.2009 21:04:
Työkaveri sanoi tänään jäävänsä pian äitiyslomalle ja mä en ollut ees huomannu et se on raskaana *whaat*


Heh, kun menin lauantaina töihin ekaa kertaa melkeen kuukauteen, ilmotustaululla oli viesti että kaks mun työkaveria oli saanu jälkikasvua. Siis erikseen, ei keskenään. En mäkään ollu huomannu kun toisesta että oli raskaana. :O

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

wiwi

Posts: 1,575

#10840 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Joku parkkeeras tähän pöydälle just niin pienen toukan etten uskalla edes katsoa.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.