päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,861,145 views

Jone

Posts: 8,258

#10781 • • Jone Archibald Haddock
Ihmisistä paljastuu kyllä kummallisia hauskoja pikkujuttuja ajan kanssa vaikka kuinka luulin et oon tehnyt taustatyöni hyvin. O_o
liikkuva muna

Posts: 2,652

#10782 • • liikkuva muna an egg on the move
Puotilan Pizzassa hyvä palvelu. Hain eilen pizzaa, sit äijä tekikin mulle kaks, koska eka niistä oli kuulema palanu ja menny pilalle. Himassa sit katoin sitä pilalle mennyttä ni siinä oli reunaa vähän palanu about 6 sentin matkalta, muuten ihan täydellisessä kunnossa *nauru*

Tulipa sit mässättyä tääkin päivä pizzaa.
ezzy

Posts: 8,060

#10783 • • ezzy Droid-pappa

alek szahala, 22.3.2009 18:43:
Puotilan Pizzassa hyvä palvelu. Hain eilen pizzaa, sit äijä tekikin mulle kaks, koska eka niistä oli kuulema palanu ja menny pilalle. Himassa sit katoin sitä pilalle mennyttä ni siinä oli reunaa vähän palanu about 6 sentin matkalta, muuten ihan täydellisessä kunnossa *nauru*

Tulipa sit mässättyä tääkin päivä pizzaa.



polttaispa munki vakkarimestan uus karvakäsi pizzan, mut ku jättää liian raa'aksi :( Pitänee antaa noottia seuraavalla kerralla.
Freja

Posts: 8,775

#10784 • • Freja Sihteeri
Ryhävalaan penis on 1,7 metriä pitkä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jutu

Posts: 3,054

#10785 • • Jutu Blondi
Tää on päivän ällötys pikemminkin. Veljen selässä on ollut monta vuotta sellanen tumma patti, jota se ei oo käynyt näyttämässä lekurille. Tänään sitten kattelin sitä ja huomasin, että tossahan on jotain valkosta ja päätin sitten puristaa sitä... Se oli hyvin hyvin hyvin paha virhe, sillä sieltä purskahti mun SILMÄÄN sellasta helvetin pahan hajusta märkää whatever ja hyi vittu! Jopa mun käsi haisi sille tökötille, vaikka mulla oli siinä päällä paita ja takki. Yök yök yök! Että jokohan olis aika vaan kiltisti kipitellä sinne lääkäriin, että ne sais kunnolla puhdistettua sen ja ottaa siitä koepalan. YÖK! *Sars**sars**sars**poks*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

wiwi

Posts: 1,575

#10786 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Tultiin miehen kanssa pari tuntia sitten Budapestista. Oli kivaa vaikka vähän kylmää. Mutta niin, eilen aamupäivällä mies huomas lompakkonsa (sisältönä pankki/master- ja bonuskortti) sekä passinsa hävinneen. Sillä ei ole edes olemassa muita henkkareita eikä tällä kertaa ollut passista kopiotakaan.

Soiteltiin siinä sitten suurlähetystöön, josta automaatti antoi ulkoasiainministeriön numeron `hätätapauksia varten`. Siellä äijä antoi jonkun suurlähetystön virkamiehen numeron ja totesi epäuskoisen kuulosena että "lykkyä". :D Lopulta saatiin yhteys siihen mieheen ja sovittua treffit täksi aamuksi. Odotin suunnilleen ristikuulustelua että matkustusasiakirja heltiäisi.

No se suurlähetystön tyyppi olikin ihan huippuhyväntuulinen ja rento, vihelteli vaan ja repeili tapahtuneelle. Taisi kysyä jopa asuinpaikan, osoitteen ja että onko armeija käyty. Ja pyyteli anteeksi kun joutui riistämään meiltä 135€ väliaikaisesta passista. Yllättävän kivuttomasti meni siis.

Budapestilaisen poliisiaseman seinälle oli liimattu ilmeisen vapaalla kädellä hirveän kokoinen Alien vs. Predator 2 -leffajuliste. :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Amma

Posts: 2,383

#10787 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Olinpa sitten kerenny ajella reilu puol vuotta katsastamattomalla autolla... Asian havaitsi poliisi Forssassa lauantai-iltana. Viime syksy tai oikeestaan koko vuosi oli sellasta härdelliä (autolla ympäri ämpäri suhaillessa), että oli vaan näköjään menny koko asia ihan ohi. Oli kyllä super kilttejä poliiseja, kun eivät ottaneet kilpiä pois ja antoivat vielä luvan ajaa Helsinkiin.
Auton huollot on tehty ajallaan ja menopeli on hyvässä kunnossa (ikää reilu 6v ja kilometrejä 173000). Tulipa sitten katsastutettua auto heti tänä aamuna ja meni heittämällä läpi. :)

--
*etsiskel*

Mimir

Posts: 1,366

#10788 • • Mimir Rouva Yninä
Soitin kiinteistöyhtiöön viime viikolla, koska tarvitsin jonkun käymään täällä mun kämpällä. Sovin vielä erikseen sen tyypin kanssa, että se tulee keskiviikkona, koska oon alkuviikon vielä yövuoroissa, ettei se sitten pärähdä paikalle sellasena päivänä kun oon nukkumassa.

Kas kummaa, heräsin äsken tunnin unien jälkeen siihen, kun setä huhuilee eteisessä. En tiedä koska olisin oikeesti säikähtäny mitään yhtä paljon, ihan kauhee tunne! Olin muutenkin ihan pihalla kun olin väsynyt ja vasta nukahtanut ja sitte herään siihen kun tuntematon mies seisoo sängyn vieressä. Tietenkin ponnahdin sängystä heti pelkät pikkarit ja t-paita päällä tilannetta tarkistamaan ennenku tajusin edes pukea päälle.

Eikä se edes pyytänyt anteeksi vaikka huomasi sitten katsoneensa päivän väärin, prkl. *grr* Hyvä tietysti että asia tuli hoidettua, eikä mulla enää ens yönä oo töitä joten sinänsä ei niin väliä vaikken nyt saiskaan unta, mut silti.

--
[Wings are growing on her.]

Kolera

Posts: 4,256

#10789 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Amma, 23.3.2009 11:19:
Olinpa sitten kerenny ajella reilu puol vuotta katsastamattomalla autolla... Asian havaitsi poliisi Forssassa lauantai-iltana. Viime syksy tai oikeestaan koko vuosi oli sellasta härdelliä (autolla ympäri ämpäri suhaillessa), että oli vaan näköjään menny koko asia ihan ohi. Oli kyllä super kilttejä poliiseja, kun eivät ottaneet kilpiä pois ja antoivat vielä luvan ajaa Helsinkiin.
Auton huollot on tehty ajallaan ja menopeli on hyvässä kunnossa (ikää reilu 6v ja kilometrejä 173000). Tulipa sitten katsastutettua auto heti tänä aamuna ja meni heittämällä läpi. :)


oot vaan liian söpö sakotettavaks! mut joo just tais olla telkkarissa kyttäruudus tai poliisit sarjas just tosta et monet ihmiset ajaa katsastamattomilla työsuhdeautoilla kun olettavat et ne asiat on muiden velvollisuus.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

peikkolapsi

Posts: 1,180

#10790 • • Edited peikkolapsi miisa the maskotti
siis jotain jehovia kävi eilen oven takana.
aika kohtuutonta tulla sunnuntaina pimpottelemaan! tai no millon tahansa *pepsodent*

olin ensin vakuuttunu että noniin nyt siellä tv-lupatarkastajat, täällä soi musa koneelta ja pikkusisko oli kylässä... hiippailin ovisilmälle, joku kuivan näkönen setä salkun kanssa ja joku nuorempi nainen mukanaan. kuiskasin siskolle että nyt ollaankin hiljaa hetken, ollaan niinku ei oltaiskaan *tirsk*

no sehän sit selvis et ketä ne oli ku jeesus saapui pelastamaan mua postilaatikon kautta

hoh.
edit: ku en vaann osaa krijottaa

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

wiwi

Posts: 1,575

#10791 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Mua on alkanut kummasti viehättää kaljut miehet.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

kinderi

Posts: 1,783

#10792 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mulla on ihan kummallinen olo.. Vähän niinkun ahdistais(nyt henkisesti,ei fyysisesti),on kaikkea muuta kun iloinen olo.
Kaikki on hyvin,kunhan ei ehdi ajattelemaan mitään.. Vähän sellanen olo et vois juosta täysillä päin seinää.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Camfer

Posts: 259

#10793 • • Camfer
9kk ja sain vihdoinkin pimputettua yhden melodian Remixiin.. Yay! o/

*tun nuotti nuotilta..
Janisa

Posts: 2,226

#10794 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Likkakaveri lähetti pari viikkoa sitten viestin, että pitää kekkerit tänä perjantaina 27.3 muttei sen tähdellisempää tietoa asiasta. Lupasi lähestyä lähemmin tarkemmilla yksityiskohdilla.

Noh, tänään tuli sitten jatkoviesti jossa se kutsui tupareihin osoitteeseen XXX 19, alaovi aivan siinä Siwan vieressä ja hissillä kuudenteen kerrokseen. Tuijotin vähän aikaa osoitetta, sillä itse asun osoitteessa XXX 18 aivan siinä Siwaa vastapäätä ja kuudennessa kerroksessa. *joo*

Vähän aikaa naureskeltuani asialle ja ilmoitettuani tästä kaverilleni, hymyilin itsekseni, sillä nyt mulla asuu oikea ystävä suoraan vastapäätä jonka kanssa voi vilkutella ja selkeällä säällä jopa paperilapuille kertoa kuulumisia ystävälle. *iloinen* Aika jänskää! *tirsk*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Sand3

Posts: 1,157

#10795 • • Sand3 satuolento

kindertin, 24.3.2009 11:28:
Mulla on ihan kummallinen olo.. Vähän niinkun ahdistais(nyt henkisesti,ei fyysisesti),on kaikkea muuta kun iloinen olo.
Kaikki on hyvin,kunhan ei ehdi ajattelemaan mitään.. Vähän sellanen olo et vois juosta täysillä päin seinää.



*hali* mulla on sama fiilis. oon tullut siihen tulokseen et on paha kevätmasennus.

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Amma

Posts: 2,383

#10796 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Oon käyny viimeisen 10 päivän aikana 5 kertaa Helsinki-Vantaan lentokentällä joko viemässä sinne tai hakemassa sieltä tyyppejä. Kuukausi sitte kävin kentällä 3 krt 6 pvän sisällä. Mikä taksi? Missä? :P

--
*etsiskel*

Minnalilla

Posts: 418

#10797 • • Minnalilla
Onpas tää blondaaminen vaikeeta... *haukottel* Koht lähtee hiukset päästä. *nauru*
Nooooo nyt tää alkaa olee suht blondi, tosin ihan epätasasen blondi-oranssi-tumma *pepsodent* Viel kyl väri pääs.. saas nähä................ *ding*

--
tilulileii!

kinderi

Posts: 1,783

#10798 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Sand3, 24.3.2009 20:32:
---
kindertin, 24.3.2009 11:28:
---


*hali* mulla on sama fiilis. oon tullut siihen tulokseen et on paha kevätmasennus.



No ihan totta! Sitähän tämä,mitä muutakaan. Joskos sit taas syksyllä helpottas. *hali*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

MesMeRise

Posts: 667

#10799 • • MesMeRise Spinnamon
Katoin leffan 28 päivää, ensimmäistä kertaa kokonaan.

Lopussa, kun helikopteri lentää niiden tyyppien yli, kuuluu radiopuhelimesta:
"Ok, lähettäkää helikopteri"
Siis suomeksi...

*ding*
JasoX

Posts: 378

#10800 • • JasoX Ruoska

Minnalilla, 25.3.2009 21:00:
Onpas tää blondaaminen vaikeeta... *haukottel* Koht lähtee hiukset päästä. *nauru*
Nooooo nyt tää alkaa olee suht blondi, tosin ihan epätasasen blondi-oranssi-tumma *pepsodent* Viel kyl väri pääs.. saas nähä................ *ding*



semi-kalju-keesi härö-väri-viritelmä siis *nauru*

--
heartbeat will never fade