11,982 posts, 600 pages, 4,028,853 views
alek szahala, 22.3.2009 18:43:
Puotilan Pizzassa hyvä palvelu. Hain eilen pizzaa, sit äijä tekikin mulle kaks, koska eka niistä oli kuulema palanu ja menny pilalle. Himassa sit katoin sitä pilalle mennyttä ni siinä oli reunaa vähän palanu about 6 sentin matkalta, muuten ihan täydellisessä kunnossa
Tulipa sit mässättyä tääkin päivä pizzaa.
Amma, 23.3.2009 11:19:
Olinpa sitten kerenny ajella reilu puol vuotta katsastamattomalla autolla... Asian havaitsi poliisi Forssassa lauantai-iltana. Viime syksy tai oikeestaan koko vuosi oli sellasta härdelliä (autolla ympäri ämpäri suhaillessa), että oli vaan näköjään menny koko asia ihan ohi. Oli kyllä super kilttejä poliiseja, kun eivät ottaneet kilpiä pois ja antoivat vielä luvan ajaa Helsinkiin.
Auton huollot on tehty ajallaan ja menopeli on hyvässä kunnossa (ikää reilu 6v ja kilometrejä 173000). Tulipa sitten katsastutettua auto heti tänä aamuna ja meni heittämällä läpi. :)
kindertin, 24.3.2009 11:28:
Mulla on ihan kummallinen olo.. Vähän niinkun ahdistais(nyt henkisesti,ei fyysisesti),on kaikkea muuta kun iloinen olo.
Kaikki on hyvin,kunhan ei ehdi ajattelemaan mitään.. Vähän sellanen olo et vois juosta täysillä päin seinää.
Sand3, 24.3.2009 20:32:
---
kindertin, 24.3.2009 11:28:
---
mulla on sama fiilis. oon tullut siihen tulokseen et on paha kevätmasennus.
Minnalilla, 25.3.2009 21:00:
Onpas tää blondaaminen vaikeeta... Koht lähtee hiukset päästä.
Nooooo nyt tää alkaa olee suht blondi, tosin ihan epätasasen blondi-oranssi-tumma Viel kyl väri pääs.. saas nähä................