päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,864,678 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#10761 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Yritin Googlella hakea tietoa Sokoksen 3+1 päivistä. Ajattelin, että se varmaan löytyisi, kun vaan hakuehdoksi laittaa, että 3+1.

No se jumalauta google alkoi viisastelemaan ja keroi mulle, että se on 4.

Thnx, bye! *nauru*
noena

Posts: 3,138

#10762 • • noena first breath after coma

Lyylikki, 17.3.2009 15:46:
Yritin Googlella hakea tietoa Sokoksen 3+1 päivistä. Ajattelin, että se varmaan löytyisi, kun vaan hakuehdoksi laittaa, että 3+1.

No se jumalauta google alkoi viisastelemaan ja kertoi mulle, että se on 4.

Thnx, bye! *nauru*


*nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Takyon

Posts: 2,945

#10763 • • Takyon Möwkö
Kaupasta löysin pitkästä aikaa vesimeloneja, paloina. Jokaisen kyljessä oli tarra jossa luki "Vesimeloni, siemenetön" ja silti jokaisen melonin kyljet oli täynnä niitä siemeniä o_O

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Kolera

Posts: 4,256

#10764 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Mimir, 13.3.2009 15:33:
Mun kaveri vastailee sähköposteihin "pienellä" viiveellä:

Lähetin sille sähköpostia 20.1.2005, se vastasi siihen 25.10.2007. Vastasin siihen silloin samantien, ja vastauksen sain eilen. Parasta on se, että niissä maileissa ei koskaan mitenkään ilmaista sitä, että "anteeksi, etten ole vastannut kahteen vuoteen", vaan se vastaa aina aivan asiallisesti esittämiini kysymyksiin :D Nyt se kysyi, lähdetäänkö vappuna baariin, mutta minä en nyt aivan tiedä, mistä vuodesta puhutaan *nauru*


ehkä sun tosiaan kannattas todeta et mikäjottei soittele ja kato minä vuonna soittelee =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

mariq

Posts: 2,154

#10765 • • mariq
Sain lahjakortin päiväristeilylle Tallinnaan *ding* En oo ees osallistunu mihinkään arvontaan tai mitään.. tuli vaan sähköpostilla lahjakortti *nauru* *yingyang*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

sapeli

Posts: 11,768

#10766 • • sapeli jokukukamikä?

mariq, 18.3.2009 13:53:
Sain lahjakortin päiväristeilylle Tallinnaan *ding* En oo ees osallistunu mihinkään arvontaan tai mitään.. tuli vaan sähköpostilla lahjakortti *nauru* *yingyang*



Me just puhuttiin et pitäis lähtee Tallinnaan kulttuurimatkalle katselemaan vanhoja kirkkoja yms. *hymy* Onks tuossa joku rajoitus milloin sen voi käyttää?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

mariq

Posts: 2,154

#10767 • • mariq

sapeli, 18.3.2009 13:54:
---
mariq, 18.3.2009 13:53:
Sain lahjakortin päiväristeilylle Tallinnaan *ding* En oo ees osallistunu mihinkään arvontaan tai mitään.. tuli vaan sähköpostilla lahjakortti *nauru* *yingyang*
---
Me just puhuttiin et pitäis lähtee Tallinnaan kulttuurimatkalle katselemaan vanhoja kirkkoja yms. *hymy* Onks tuossa joku rajoitus milloin sen voi käyttää?


Rajoitukset on: Su-to -lähdöillä 17.3.-7.4. ja 14.-23.4.2009 ja Max 2 hlö/varaus, et ei mikään lottovoitto, mut kuitenkii *hihu*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

wiwi

Posts: 1,575

#10768 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Heräsin aamulla kahesti siihen, että meinasin oksentaa. Toisella kerralla olin jo ryntäämässä vessaan mutta olin niin väsynyt että aattelin että tulkoon lattialle jos on tullakseen. Meni ohi eikä siinä sitten mitään. O__o

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#10769 • • liikkuva muna an egg on the move
Naapurin (melko ärsyttävä) koira ei tänään herättäny mua. Normaalisti alkaa aina kipee ulvominen ja haukkuminen siinä kasin aikoihin.
Avatar
#10770 • • niomic Guest

Lyylikki, 17.3.2009 15:46:
Yritin Googlella hakea tietoa Sokoksen 3+1 päivistä. Ajattelin, että se varmaan löytyisi, kun vaan hakuehdoksi laittaa, että 3+1.

No se jumalauta google alkoi viisastelemaan ja keroi mulle, että se on 4.

Thnx, bye! *nauru*



Mut nythän sä opit taas yhden uuden ominaisuuden :)

Seuraavaks vaikka:
"250lb in kg"
"50in in cm"
"mannerheimintie 5, helsinki, finland"

on se ihana ;D
Freja

Posts: 8,775

#10771 • • Freja Sihteeri
Olin menossa hakeen keittiön masiinasta teetä, kunnes yhtäkkiä huomasin, ettei sitä tee yhtään mieli. Otin kahvia O_o

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kinderi

Posts: 1,783

#10772 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Tilasin jenkeistä vähän vaatetta,ja kävin just maksamassa melkein 100e tullille.
Vähän vaan kummastuttaa,oon ennenkin tilaillu samaisesta maasta,eikä koskaan ole kun alvit räpsiny päälle,ja nekin erillisellä laskulla perässä.

Nojoo,kirpashan toi maksaa mutta onpahan taas vaatetta *hih*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

peikkolapsi

Posts: 1,180

#10773 • • peikkolapsi miisa the maskotti
aivot on vieläki lomalla, selitin mutsille jotain tosi hämärää luurissa. en tiiä miten olin saanu päähäni ihan vääriä tietoja...
(pehmolelut kertoivat minulle sängyn alla olevassa metsässä)

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

peikkolapsi

Posts: 1,180

#10774 • • peikkolapsi miisa the maskotti

kindertin, 20.3.2009 10:51:
Tilasin jenkeistä vähän vaatetta,ja kävin just maksamassa melkein 100e tullille.
Vähän vaan kummastuttaa,oon ennenkin tilaillu samaisesta maasta,eikä koskaan ole kun alvit räpsiny päälle,ja nekin erillisellä laskulla perässä.

Nojoo,kirpashan toi maksaa mutta onpahan taas vaatetta *hih*



ite kattelin justiinsa jotain jenkkikauppaa missä oli ihania t-paitoja...
mut pitäiskö noista dollareista ymmärtää sit muka jotain *ding*
ja millä perusteella tulee tullimaksuja yms. ja tuleeko niitä ees aina...
no ensin pitäis ainaki hankkia se visa tai masteri et sais ees tilauksia joskus tehtyy *tirsk*
lasten visa ei vingu, se vaan kitisee *nauru*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

turquoise

Posts: 732

#10775 • • turquoise e-ra2co
Seinäjoen juna-asemalla oli semmoinen oikein iso, wanhanaikainen puinen "kaappikello" ja sen kellotaulun päälle oli lätkäisty pieni lapunsuikale: "EPÄKUNNOSSA". Ei vitsi, tuli kyllä sitten idiootillekin selväksi, että aika ei ole seisahtanut oikeasti.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

pululu

Posts: 1,102

#10776 • • pululu .jemmutti.
Jotenkin kummallista. Kaksi eri ihmistä kaukaa menneisyydestä otti minuun yhteyttä ihan peräkanaan.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

ezzy

Posts: 8,060

#10777 • • ezzy Droid-pappa

kindertin, 20.3.2009 10:51:
Tilasin jenkeistä vähän vaatetta,ja kävin just maksamassa melkein 100e tullille.
Vähän vaan kummastuttaa,oon ennenkin tilaillu samaisesta maasta,eikä koskaan ole kun alvit räpsiny päälle,ja nekin erillisellä laskulla perässä.

Nojoo,kirpashan toi maksaa mutta onpahan taas vaatetta *hih*



sulla meni varmaan yli tullausrajan (150e?) tai sitten ollu ennen vaan tosi hyvää tuuria
kinderi

Posts: 1,783

#10778 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

ezzy, 20.3.2009 23:02:
---
kindertin, 20.3.2009 10:51:
Tilasin jenkeistä vähän vaatetta,ja kävin just maksamassa melkein 100e tullille.
Vähän vaan kummastuttaa,oon ennenkin tilaillu samaisesta maasta,eikä koskaan ole kun alvit räpsiny päälle,ja nekin erillisellä laskulla perässä.

Nojoo,kirpashan toi maksaa mutta onpahan taas vaatetta *hih*

---


sulla meni varmaan yli tullausrajan (150e?) tai sitten ollu ennen vaan tosi hyvää tuuria



Juu,on kyllä joka kerta menny suunnillen tuplana ton 150e ja sillontällön enemmänkin *tirsk*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Freja

Posts: 8,775

#10779 • • Freja Sihteeri
Mikä vitun viikonloppu tämäkin on O_o

:D

Ja nyt on vasta lauantai.
Mitäköhä sitä huomenna si tapahtuu :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#10780 • • niomic Guest

kindertin, 21.3.2009 09:20:
---
ezzy, 20.3.2009 23:02:
---
kindertin, 20.3.2009 10:51:
Tilasin jenkeistä vähän vaatetta,ja kävin just maksamassa melkein 100e tullille.
Vähän vaan kummastuttaa,oon ennenkin tilaillu samaisesta maasta,eikä koskaan ole kun alvit räpsiny päälle,ja nekin erillisellä laskulla perässä.

Nojoo,kirpashan toi maksaa mutta onpahan taas vaatetta *hih*

---


sulla meni varmaan yli tullausrajan (150e?) tai sitten ollu ennen vaan tosi hyvää tuuria

---


Juu,on kyllä joka kerta menny suunnillen tuplana ton 150e ja sillontällön enemmänkin *tirsk*



Kyse on myös osittain tsägästä. Monet jenkkiläiset firmat yrittää merkata rahtikirjoihin paketin arvoa selkeästi alakanttiin juuri sen takia, ettet joutuisi maksamaan lisää Suomessa. Osa on jopa kysynyt vahvistusmailissa et mille arvolle haluan paketin merkittävän :P Tämä ei vaan aina onnistu, varsinkin isomman paketin kanssa. Kyllä tullissakin alkaa kellot soittelee jossain vaiheessa.

Itselle suurin O_o oli se et jouduin maksamaan noi samat maksut kun faija lähetti mulle firmansa tuotteita Jenkeistä. Eli en ollut tilannut mitään, saatika maksanut mitään. Aikamoista paskaa, mutta kaipa tuossa yritetään juuri estää verojen kiertämistä. Osa paljon ulkomailta tilaavista frendeistä on myös antanut ymmärtää, että tiettyjen kansainvälisten lakien mukaan tuo Suomen tullin rahastuskäytäntö olisi laitonta tai vähintään harmaalla alueella, mutta enpä ole asiaa enempää tutkinut.