päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,868,892 views

lostgone

Posts: 2,493

#5341 • • lostgone
Salkkareiden Laura vaihtoi kampausta ekaa kertaa sarjan aikana.*ding**ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#5342 • • Fuzzy Guest

lostgone, 17.1.2007 19:53:
Salkkareiden Laura vaihtoi kampausta ekaa kertaa sarjan aikana.*ding**ding*


*nauru* johan sitä ollaan 8 vuotta täs odotettukki! *igor*
lostgone

Posts: 2,493

#5343 • • lostgone

Fuzzy, 17.1.2007 20:03:
---
lostgone, 17.1.2007 19:53:
Salkkareiden Laura vaihtoi kampausta ekaa kertaa sarjan aikana.*ding**ding*

---

*nauru* johan sitä ollaan 8 vuotta täs odotettukki! *igor*

*jiihaa* Ja mä q luulin, että mä oon ainoa joka elää tälle hetkelle.*iloinen*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#5344 • • Fuzzy Guest

lostgone, 17.1.2007 20:09:
---
Fuzzy, 17.1.2007 20:03:
---
lostgone, 17.1.2007 19:53:
Salkkareiden Laura vaihtoi kampausta ekaa kertaa sarjan aikana.*ding**ding*

---

*nauru* johan sitä ollaan 8 vuotta täs odotettukki! *igor*

---
*jiihaa* Ja mä q luulin, että mä oon ainoa joka elää tälle hetkelle.*iloinen*


*tirsk*NOOOT!! Melkee alust asti ihmetelly miks sen letti on aina länäs...
Santutar

Posts: 405

#5345 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Pienessä aggressiossa saa enemmän tehtyä... kämppä on siisti ja ruokakin on hyvää*ding*
Freja

Posts: 8,775

#5346 • • Freja Sihteeri
Eilen äiti aiheutti mulle sähköiskun hampaaseen. Se oli aika mielenkiintoinen kokemus.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Tarsu

Posts: 2,449

#5347 • • Tarsu

Freja, 17.1.2007 21:27:
Eilen äiti aiheutti mulle sähköiskun hampaaseen. Se oli aika mielenkiintoinen kokemus.


HÄ?
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Jocular

Posts: 1,359

#5348 • • Jocular Janni
Ahhahah McLaren ja niiden Kimin herjaus; http://iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1302671 Olikos eilisessä vai jopa tän päivän iltalehdessä/iltasanomissa Alonson ekasta testistä kertomus, että oli silläkin hajonnut moottori heti kättelyssä. *nauru* Ei näin.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

lostgone

Posts: 2,493

#5349 • • lostgone
Eilen mun ääni oli kahdesti ihana, kerran magee ja yksi laittoi kauheasti pusipusiterveisiä puhelun loppuun.*blush* Imartelevaa opiskeluni huomioiden.*joo*
Onneksi näköpuhelinta ei vielä ole käytössä, pettyisivät vaan.

Ja yksi järkyttyi kun olin ystävällinen ja asiakaspalvelualtis q kollegani oli ollut taas pikkuisen vähemmän edellisessä puhelussa.*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Chatte

Posts: 4,085

#5350 • • Chatte Team Teknolipat :)

lostgone, 17.1.2007 19:53:
Salkkareiden Laura vaihtoi kampausta ekaa kertaa sarjan aikana.*ding**ding*


Ei tullu kovin hyvä imo, ois pysyny vanhassa.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Chatte

Posts: 4,085

#5351 • • Chatte Team Teknolipat :)

Snaggo, 14.1.2007 19:59:
no siis lol. tulin himaan ja mun kaapin päällä seisoo laavalamppu :DDD o_O
...Faija vissiin taas harrastanut "ostanpa jotain pojalleni kysymättä tarvetta/lupaa" -lajia *igor*
No toi on ainakin vaihteeks ihan kiva "yllätys". yleensä se ostaa jotai todella tarpeetonta/älytöntä :P


Minun porukoilla oli ennen avain kämpälleni. Kävivät aina "salaa" täyttämässä jääkaapin. *hihu*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

RiD

Posts: 2,817

#5352 • • Edited RiD Nukemi
Imasinpa uusimman jakson heroessia, Release Heroes S01E12 HDTV Xvid-Xor [eztv].rar mininovasta. Trackeri itsestään toimi ihan kivasti ja file tuli kohtuullisen nopeasti koneelle. Ajattelin että kyllä tää päivä tästä pelastuu ku pääsee hetkeks rentoutumaan hyvän sarjan parissa.

VITUT.

Tiedosto oli rar tiedosto jonka purkamalla tuli zip tiedosto, jonka purkamalla tuli uus rar tiedosto joka tälläkertaa oli suojattu salasanalla. Salasanan saamiseksi minun pitäisi lukea vittu saksankielisiä VERT GEHENTAL ICH HABEN EINE ARSHLOHEN, SEHR GUT, ICH BIN EINE POLTERGEIST ohjeita ja imuttaa joku uus bittorrent client joltain vammaselta saksankieliseltä sivulta. Salasana tämän rarrin avaamiseksi on tuon perkeleen ARSHLOHEN WUNDERBAUM torrent clientin versionumero.

Voiko vittu olla näin vaikeeta.
Kyllä voi.

Vitun saksalaiset, Wolksvagen on paska automerkki!111111111

--
*super* *possu*

Piiuzki

Posts: 870

#5353 • • Piiuzki
No siis huh huh.. meinasin tänään pyörtyy ku ope alko kertomaan että kuinka paljon juttuja yhteen näyttö hommaan pitää tehdä.. ei siinä mitään kumpa viel ymmärtäis mitä ne kriteerit ois suomeks *lmao* o__O
sts

Posts: 7,969

#5354 • • sts Sama pyynti aitta!

RiD, -clips-



A) et vaan osaa b) paskat ware sitet sul c) älä wareta.
RiD

Posts: 2,817

#5355 • • Edited RiD Nukemi

sts, 23.1.2007 19:57:
---
RiD, -clips-

---


A) et vaan osaa b) paskat ware sitet sul c) älä wareta.



Ainii, unohin noi suomeen rantautumattomien televisiosarjojen abc:t, kiits.

edit: muoks.

--
*super* *possu*

Jocular

Posts: 1,359

#5359 • • Jocular Janni

RiD, 23.1.2007 19:13:
Imasinpa uusimman jakson heroessia, Release Heroes S01E12 HDTV Xvid-Xor [eztv].rar mininovasta. Trackeri itsestään toimi ihan kivasti ja file tuli kohtuullisen nopeasti koneelle. Ajattelin että kyllä tää päivä tästä pelastuu ku pääsee hetkeks rentoutumaan hyvän sarjan parissa.

VITUT.

Tiedosto oli rar tiedosto jonka purkamalla tuli zip tiedosto, jonka purkamalla tuli uus rar tiedosto joka tälläkertaa oli suojattu salasanalla. Salasanan saamiseksi minun pitäisi lukea vittu saksankielisiä VERT GEHENTAL ICH HABEN EINE ARSHLOHEN, SEHR GUT, ICH BIN EINE POLTERGEIST ohjeita ja imuttaa joku uus bittorrent client joltain vammaselta saksankieliseltä sivulta. Salasana tämän rarrin avaamiseksi on tuon perkeleen ARSHLOHEN WUNDERBAUM torrent clientin versionumero.

Voiko vittu olla näin vaikeeta.
Kyllä voi.

Vitun saksalaiset, Wolksvagen on paska automerkki!111111111



Ja sit ku olit sen vihdoin saanu auki ni se oliki vaan mainos? *nauru* Näin mulle on käyny monta kertaa, mut noista salasanoista sen verran, että lähes aina ne on niiden sivujen nimi/otsikko, jota ne mainostaa et mee tänne ja tonne.. Ite oon sen verran laiska, et jos kerran puran rarrin ni en kyllä enempää lähe zippejä purkamaan. Menee epäilyttäväks kaikenmaailman träkkereiden, kräkkereiden ja virusten takia ;)

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

larzizi

Posts: 1,661

#5360 • • larzizi
Kaveri oli saanut Irlannista 6700 e:n shekin postissa eikä tiedä miksi ja keneltä ja mitä täh häh *ding* Näytti kuulemma ihan aidolta. On menossa tänään pankkiin kyselemään asiasta.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.