päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,864,937 views

Jago

Posts: 4,039

#5381 • • Jago un-trained monkee
mä oon nyt jotenkin huomannut että trancecore on aika kivaa musaa..*pökr*
ja ravekin kuulostaa aika kivalta

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

ezzy

Posts: 8,060

#5382 • • ezzy Droid-pappa

Avernian, 28.1.2007 23:30:
Aijoo. Eilisen 0_o voisi olla, että joku väitti mua bodariksi. *whaaT*



Bodari on kyllä aika venyvä termi, suomeksikin "kehonrakentaja" voi tarkoittaa ihan mitä vaan :)
Avernian

Posts: 7,451

#5383 • • Avernian Kerettiläinen

ezzy, 29.1.2007 03:51:
Bodari on kyllä aika venyvä termi, suomeksikin "kehonrakentaja" voi tarkoittaa ihan mitä vaan :)



No en mä mikään tohtori Frankenstein ole... *nauru*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

ezzy

Posts: 8,060

#5384 • • Edited ezzy Droid-pappa

Avernian, 29.1.2007 10:13:
---
ezzy, 29.1.2007 03:51:
Bodari on kyllä aika venyvä termi, suomeksikin "kehonrakentaja" voi tarkoittaa ihan mitä vaan :)

---


No en mä mikään tohtori Frankenstein ole... *nauru*



Hassua, mulle tuli sama mieleen kirjoittaessa :DDDD

mutta tbh ku kattoo profiilikuvaa, niin kyllä sä jotain oot rakentanu tai sit sul o hyvät napit :D
hemuz

Posts: 2,178

#5386 • • hemuz kätevä emäntä

mayah, 29.1.2007 10:19:
Mia niminen henkilö lisäs mut meseen:



o_O sama lisäs mut ja joutu blokkaa. liekkö se ite sit se hikinen äijä... *ding*
NextAce

Posts: 2,505

#5387 • • NextAce Alienated

mayah, 29.1.2007 10:19:
Mia niminen henkilö lisäs mut meseen:




Oot vaan niin suosittu :D

--
-Alienation-

-----

NextAce

Posts: 2,505

#5388 • • NextAce Alienated

mayah

Ps. nyt se ei enää juttele mulle :(



Sä pahotit sen mielen*iloinen*

--
-Alienation-

-----

Timce

Posts: 5,381

#5389 • • Timce

mayah
Rauman suunnal asustan..

MIKS OI MIKS SE KERTOO MULLE NÄITÄ ASIOITA?



Rauma suoltaa sekopäisiä naisia. :( Kokemusta on.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Jocular

Posts: 1,359

#5390 • • Jocular Janni
Hävettää myöntää, mutta oon tässä töissä koittanu saada aikaa kulumaan.. Sain mutsilta viikonloppuna suomen kartan. Nyt tätä tutkaillessani oon saanu mielettömiä Ahaa -elämyksiä kun pyörittelen paperia tossa pöydällä ja näkee ihan kartasta, että ei esim. se Kuhmo ollukkaan tossa Tampereen korkeudella. *nauru* Välillä ku joku asiakaski soittaa ja alkaa höpisee jostain Kankaanpäästä ni ei mitääääään hajua missä päin suomea sellanen on. Noh. Tästä on hyvä alkaa opiskelemaan kotimaata *vink**blush* Kehä III.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

larzizi

Posts: 1,661

#5392 • • larzizi
Olen useasti nähnyt vierestä kun nukkuva kaveri yhtäkkiä sätkähtää ja herää (ja itsekin sitä ilmeisesti välillä harrastan). Mutta oli aika yllätys kun kissa äsken sätkähti unestaan hereille *ding* Useasti kyllä nähnyt kaiken maailman liikkuvia raajoja nukkuvalla kissalla, mutta en koskaan ole kenenkään kissan nähnyt tekevän noin O.o

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

RainChild

Posts: 909

#5393 • • RainChild

larzizi, 29.1.2007 18:33:
Olen useasti nähnyt vierestä kun nukkuva kaveri yhtäkkiä sätkähtää ja herää (ja itsekin sitä ilmeisesti välillä harrastan). Mutta oli aika yllätys kun kissa äsken sätkähti unestaan hereille *ding* Useasti kyllä nähnyt kaiken maailman liikkuvia raajoja nukkuvalla kissalla, mutta en koskaan ole kenenkään kissan nähnyt tekevän noin O.o



Tästä tuli mulle päivän pohdinta. Oon itte kans nähny mein katin jalkojen sätkivän unessaan ja et se on heränny jotenki sillee, et näyttää säikähtäneeltä/pelokkaalta. Mut näkeeköhän kissat (elukat?) unia.... Ja jos näkee, niin tajuukohan ne, että se oli unta. Jos ajattelee, et ihminen käy läpi unessa päivän aikana tapahtuneita asioita, niin olisko se sit samoin, et kissakin kävis, mut et tarkottaaks se sit sitä et kissal olis jotenki laajempi kognitiivinen taso tjsp, mitä (ainakin minä) on ajateltu... vai onko unet sit vaan jotain levon sivutuotetta... hmmh, tämmöstä ajatuksenvirran ylöskirjoittamista, hyvä jos joku tajus *nauru*

--
Rainchild is back home

larzizi

Posts: 1,661

#5394 • • larzizi

RainChild, 29.1.2007 18:55:
---
Tästä tuli mulle päivän pohdinta. Oon itte kans nähny mein katin jalkojen sätkivän unessaan ja et se on heränny jotenki sillee, et näyttää säikähtäneeltä/pelokkaalta. Mut näkeeköhän kissat (elukat?) unia.... Ja jos näkee, niin tajuukohan ne, että se oli unta. Jos ajattelee, et ihminen käy läpi unessa päivän aikana tapahtuneita asioita, niin olisko se sit samoin, et kissakin kävis, mut et tarkottaaks se sit sitä et kissal olis jotenki laajempi kognitiivinen taso tjsp, mitä (ainakin minä) on ajateltu... vai onko unet sit vaan jotain levon sivutuotetta... hmmh, tämmöstä ajatuksenvirran ylöskirjoittamista, hyvä jos joku tajus *nauru*



Oon usein miettinyt kun kissan jalat heiluu unessa ja naamassakin välillä jotain liikettä (viikset alkaa heiluu, suu vähän liikkuu), että ne jahtaa jotain lintuja tai hiiriä unissaan ^^ En siis todellakaan tiedä miten asia oikeesti on *nauru*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

josbe

Posts: 1,982

#5395 • • josbe suomalainen juhlakinkku

RainChild, 29.1.2007 18:55:
---
larzizi, 29.1.2007 18:33:
Olen useasti nähnyt vierestä kun nukkuva kaveri yhtäkkiä sätkähtää ja herää (ja itsekin sitä ilmeisesti välillä harrastan). Mutta oli aika yllätys kun kissa äsken sätkähti unestaan hereille *ding* Useasti kyllä nähnyt kaiken maailman liikkuvia raajoja nukkuvalla kissalla, mutta en koskaan ole kenenkään kissan nähnyt tekevän noin O.o

---


Tästä tuli mulle päivän pohdinta. Oon itte kans nähny mein katin jalkojen sätkivän unessaan ja et se on heränny jotenki sillee, et näyttää säikähtäneeltä/pelokkaalta. Mut näkeeköhän kissat (elukat?) unia.... Ja jos näkee, niin tajuukohan ne, että se oli unta. Jos ajattelee, et ihminen käy läpi unessa päivän aikana tapahtuneita asioita, niin olisko se sit samoin, et kissakin kävis, mut et tarkottaaks se sit sitä et kissal olis jotenki laajempi kognitiivinen taso tjsp, mitä (ainakin minä) on ajateltu... vai onko unet sit vaan jotain levon sivutuotetta... hmmh, tämmöstä ajatuksenvirran ylöskirjoittamista, hyvä jos joku tajus *nauru*


No, eipä noi ihmisenkään unet kovin kehittyneitä (kognitiivisestikaan) ole. Luulen, että on täysin mahdollista, että kissakin näkee unentapaisia "kuvasarjoja", onhan sillä muistikin. Silloin harvoin kun oma kissani on sikeässä unessa, se kyllä joskus elehtii siihen malliin, että tekisi kovasti mieli tietää, missä maailmassa se seikkailee *hymy*
Timce

Posts: 5,381

#5396 • • Timce

ezzy
ja miehiä (kokemusta on) *pepsodent*



Aahahaa.. :D Hiljaa, tai tuun sun uniis!

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Freja

Posts: 8,775

#5397 • • Freja Sihteeri
30 kpl särkylääkkeitä, joita saa ottaa vain 2 x päivässä, maksoi 13e.
30 kpl lihasrelaxantteja, jotka rentouttaa kivasti ja saa napsia kolmesti päivässä, maksoi 2,44e.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lyylikki

Posts: 2,975

#5398 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

RainChild, 29.1.2007 18:55:
Tästä tuli mulle päivän pohdinta. Oon itte kans nähny mein katin jalkojen sätkivän unessaan ja et se on heränny jotenki sillee, et näyttää säikähtäneeltä/pelokkaalta. Mut näkeeköhän kissat (elukat?) unia.... Ja jos näkee, niin tajuukohan ne, että se oli unta. Jos ajattelee, et ihminen käy läpi unessa päivän aikana tapahtuneita asioita, niin olisko se sit samoin, et kissakin kävis, mut et tarkottaaks se sit sitä et kissal olis jotenki laajempi kognitiivinen taso tjsp, mitä (ainakin minä) on ajateltu... vai onko unet sit vaan jotain levon sivutuotetta... hmmh, tämmöstä ajatuksenvirran ylöskirjoittamista, hyvä jos joku tajus *nauru*



Meidän kaikki koirat on juosseet/sätkineet ja haukkuneet unissaan. Eipä kai sille muuta selitystä ole, kuin että näkevät jotakin unta. Viimeksi vähän säikähdin, kun porukoiden nykyinen koira, jonka en ole ikinä kuullut murisevan, niin murisi unissaan. Ihan sikiunessa oli ja murmutti oikein kunnolla.
xandra

Posts: 281

#5399 • • xandra bambi
Kävelin tänään Aleksia pitkin tuossa vähän ennen kolmea ja vastaan tuli koomisen omituinen näky; mies, nainen ja mies mustissa vaatteissa, konttaamassa jonossa pitkin jalkakäytävää. Kaiken lisäksi nämä tyypit konttasivat korostetun hitaasti, kuin hiipivät tiikerit konsanaan. Tosin näyttivät vähän kesymmiltä. Kääntyili siinä muidenkin päät omani lisäksi. Vasta ohitettuani heidät tuli mieleen, että olisi pitänyt kysyä miksi moinen. *ding*

o_O

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

Epailija

Posts: 5,636

#5400 • • Epailija Physicist, 2nd class.

mayah, 29.1.2007 10:19:
MIKS OI MIKS SE KERTOO MULLE NÄITÄ ASIOITA?



She's lonely. =( And possibly mental.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous