päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,293 views

Timce

Posts: 5,381

#8701 • • Timce

pirpeli
Juurikin se Timce*grr*(Paitsi etten mä ole ainakaan blondi ja toi on oikeesti todella ikävää*hmph*)



*lohduttel* Mut tasoituksena, ettei se purkan jauhaminen ja käveleminenkään samanaikaisesti ole mitään juhlaa, jos vielä sattuu olemaan ajatuksissaan.

Nimim. "Auton alla jäänyt."

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Epyx

Posts: 466

#8702 • • Epyx
tuli tossa sitten joku sankari tuusulan motarilla suoraan vastaan.pikkasen sydän pomppas ku oli hemmetin huono näkyvyys ja yhtäkkiä eteen tulee suoraan päin tuleva auto satasen vauhdissa.
yana

Posts: 877

#8703 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

pirpeli, 6.3.2008 14:13:
---
Timce, 6.3.2008 11:07:
Mikäs blondien convention täällä on meneillään?

"Hei, en osaa kävellä vastatuulessa ja hengittää samaan aikaan. Niinq apua!?"

;)

---


Juurikin se Timce*grr*(Paitsi etten mä ole ainakaan blondi ja toi on oikeesti todella ikävää*hmph*)



simppelii, kavelkaa takaperin aina tuultavasten!
Euphoria

Posts: 542

#8704 • • Euphoria 4 everyone

Epyx, 6.3.2008 14:54:
tuli tossa sitten joku sankari tuusulan motarilla suoraan vastaan.pikkasen sydän pomppas ku oli hemmetin huono näkyvyys ja yhtäkkiä eteen tulee suoraan päin tuleva auto satasen vauhdissa.



Ei ollu eka kerta taas:D Noit sankareita löytyy..
mastream

Posts: 549

#8705 • • mastream
Paul van Dyk ei tehnytkään Visions of Shivan How Much You Can Taken eteen oikeasti mitään?:

Audiofile 15 - Visions of Shiva: How Much Can You Take? ("How Much Can You Take?", 1993) [MP3] [RA]
It is not easy to speak of "Visions of Shiva" without touching a few nerves. "How much can you take" was written during the same (one-week) recording session as "Cafe del Mar" with Jens. Let me just say this: it would be great if Paul van Dyk, now with the distance of time between us and the fact that he himself is a recognized international superstar, had the honesty and strength of character to explain once and for all what he contributed to the content of this piece (apart from being present at the Mix of the "physical" version).



http://www.harald-bluechel.com/disko_e.htm

*ding*

ja jos tuo on totta, niin saadaan taas yksi hyvä syy naureskella superstara-deejiille.
Freja

Posts: 8,775

#8706 • • Freja Sihteeri
Yks juttu. Aika mielenkiintosta. Täshä melkee loksahti suu auki. Tai niinhän siinä kävikin :D

Hmmh. Sinne meni sekin, ja oli jotai iha muuta mitä luulin :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kit^

Posts: 798

#8707 • • Kit^ ihme höpöttäjä
naapurit riehuu oikee urakalla.. hirvee känniörvellysmölinä kuuluu ja välillä kolisee ja tömisee.. mitä ihmettä ne oikee apinoi..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Avatar
#8708 • • Annakins Guest
Äippä haluaa mennä huomenna synttäriaamiaiselle klo 9.30 *whaat*
Kit^

Posts: 798

#8710 • • Kit^ ihme höpöttäjä
tää tyttö muuttaa Australiaan kesällä.. *whaat* nyt se on virallista ku vaihtopaikka vahvistettii..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

crissy

Posts: 1,958

#8711 • • crissy
mä näin unta et seukkasin Timbalandin kans! *ding**ding**eiei**sars*
hemuz

Posts: 2,178

#8712 • • hemuz kätevä emäntä
yhessä paidassa lukee kenkari kuivaus :D
Freja

Posts: 8,775

#8714 • • Freja Sihteeri
mä en todellakaan muista, oonko käyny ottamassa hepatiitti A-rokotuksen/millon viimeks/onko se ees voimas. *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

hemuz

Posts: 2,178

#8716 • • hemuz kätevä emäntä
Eilen yks nainen tuli maksamaan ostoksiaan pokkana miehen kortilla"No on se tos autos ,jos mä sit haen sen". Ei kuulemma ollu mielissään, ku hyppyytin... what?!? sit ois varmaan mielissään, ku soittaisin poliisit tai joku makselis huoletta sen kortilla.
Freja

Posts: 8,775

#8717 • • Freja Sihteeri
Lol, mul kaatuillu yks järjestelmä täs ni meiä helpparil taas välähti.

Kysyi mult jostai et onko asennettu jotai ajureita ja ohjelmia (vaikka heiän pitäis tää ite nähä, ei mun) ja sanoi et se johtuu siitä et mulla saattaa olla nettiradio päällä samaan aikaa ja sitä tulis välttää.

Joo, kun vastailen täs puhelimee ni kuuntelen nettiradioo.

katellaa mitä ne vastailee mun mailii, jos löytäis vaikka oikeen vian mikä tätä vaivaa :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

wiwi

Posts: 1,575

#8718 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

hemuz, 12.3.2008 09:48:
Eilen yks nainen tuli maksamaan ostoksiaan pokkana miehen kortilla"No on se tos autos ,jos mä sit haen sen". Ei kuulemma ollu mielissään, ku hyppyytin... what?!? sit ois varmaan mielissään, ku soittaisin poliisit tai joku makselis huoletta sen kortilla.


Ei ole edes harvinaista. Mitenköhän ihmiset luulee kassan voivan tarkistaa, että 1) kyseessä todella on esim. aviomiehen kortti ja 2) sen käyttöön on lupa? Oon joutunu muutamaan kertaan selittämään, että ne maksukortit ihan todella ovat ovat henkilö- ei esim. talouskohtaisia ja ettei tunnusluvun tietäminenkään asiaa muuta. (Ja kuka hullu sen haluaa edes jollekin random-tyypille kertoa?!) Kassalla on tässä asiassa vastuu, siksi niitä henkkareita ja korttien nimiä tarkistellaan.

Ja joo, ei ne koskaan ilahdu tästä "hyppyyttämisestä".

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#8719 • • Lost-Soul los pallos

wiwi, 12.3.2008 14:32:
---
Ei ole edes harvinaista. Mitenköhän ihmiset luulee kassan voivan tarkistaa, että 1) kyseessä todella on esim. aviomiehen kortti ja 2) sen käyttöön on lupa? Oon joutunu muutamaan kertaan selittämään, että ne maksukortit ihan todella ovat ovat henkilö- ei esim. talouskohtaisia ja ettei tunnusluvun tietäminenkään asiaa muuta. (Ja kuka hullu sen haluaa edes jollekin random-tyypille kertoa?!) Kassalla on tässä asiassa vastuu, siksi niitä henkkareita ja korttien nimiä tarkistellaan.

Ja joo, ei ne koskaan ilahdu tästä "hyppyyttämisestä".


Itse kun vielä reilu vuosi sitten olin eräässä liikkessä kassalla, niin saatiin ihan pankista ohjeet, että jos joku tulee väärällä kortilla ostamaan, niin kortti pitää leikata kahtia. Vois olla hyvä ilme jollain asiakkaalla, jos oikeesti leikkais kortin.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#8720 • • Edited REivaaja Guest

MiLindiNi, 11.3.2008 12:42:
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id84962.html
no johan...


Eli siis ne aineet on vaarallisia vaikka myrkytyskeskus ei niistä oikeen mitään tiedä *nauru* Hmm... Niin kai sitten...

Edit(blaah): Kratom on ihan hoteint hottia!! Sama läppä on ku ''jos alkoholi keksittäisiin nyt, se olisi laitonta'' Kannabis löydettiin jo ennen viinaa, alkoholia on vaan liian helppo valmistaa ku sitä löytyy jo roskiksista... Suurin osa niistä huumeista on suhteellisen mietoja vaarat liittyy lähinnä allergioihin koita ei ole todettu ja beetasalpaajiin. MAO:sta usein myös ilmoitetaan koska se nyt vaan on huonoa
(laillista) bisnestä tappaa asiakas. Heille se siis on ihan oikeaa bisnestä, eikä mitään vitun nappisniiduiluu fixin perässä välittämättä huomisesta. Aineita ei tarvitse edes keksiä, niitä on jo ihan vitusti. Joten älkää syökö ku lähikasvatettua luomua!!