päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,856,837 views

Hitchhiker

Posts: 1,754

#8741 • • Hitchhiker

merqus, 12.3.2008 14:53:
Oltiin tuossa Mustavuoressa kävelemässä ja tuli bongattua puista ensimmäiset puhjenneet silmut o_O


Mää bongasin edellispäivänä perhosen toukan ja liihottavan kärpäsen. On siis melkein jo kevät, paitti tänään tuli räntää.
wiwi

Posts: 1,575

#8742 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Hitchhiker, 13.3.2008 20:21

Mää bongasin edellispäivänä perhosen toukan ja liihottavan kärpäsen. On siis melkein jo kevät, paitti tänään tuli räntää.


Mutta eihän se räntäsade katso vuodenaikaa. :)
Onkohan se kevään merkki, että meidän taloyhtiön lehtiroskiksessa on kuulemma asunut viikon ajan joku?

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#8743 • • Hitchhiker

wiwi, 13.3.2008 20:37:
---
Hitchhiker, 13.3.2008 20:21

Mää bongasin edellispäivänä perhosen toukan ja liihottavan kärpäsen. On siis melkein jo kevät, paitti tänään tuli räntää.

---

Mutta eihän se räntäsade katso vuodenaikaa. :)
Onkohan se kevään merkki, että meidän taloyhtiön lehtiroskiksessa on kuulemma asunut viikon ajan joku?


Juu ei katso, eteensäkään kun pitäisi vielä olla lunta maassa *vink*.
Sand3

Posts: 1,157

#8744 • • Sand3 satuolento
Asiakas tuli hakemaan multa tästä oikeuksia, ja sit kun annoin sille ne, niin se sano mulle et sulla on aika raju tyyli *ding* ööö tältä mä olen näyttänyt viimeisen puolen vuoden ajan, eikä kukaan ole aiemmin sanonut mulle mitään *tirsk* no kai mä sit olen se paha vartija-täti *lmao*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Lyylikki

Posts: 2,975

#8745 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Porukat on ostaneen mersun Tallinnasta *ding*

Nopeeta toimintaa Simppa-isi. Eihän tästä autonostopäätöksestä ole mennyt kuin kuukausi. Kyllä sitä nyt ainakin pari kuukautta olisi vielä kannattanut vetkuttaa. Nyt vaihtuu siis vm. -87 mese "uuteen" C200 vm. -03 farkkuun. Metalliväri ja kaikkee...nyt on pelit ja vehkeet.

(Minun kannalta tietenkin hieman harmi, koska jos autonvaihto olisi tapahtunut kuukauden tai kahden päästä, niin olisin voinut vänkyttää nykyisen mesen itselleni kesäautoksi. Dieselillä olisi ollut vähän halvempia kilometrejä + sun muuta. Nyt joutuu kesäautoksi ostamaan sitten jonkun puhkiruostuneen datsunin.)
Freja

Posts: 8,775

#8746 • • Freja Sihteeri
MIKÄ TÄÄ PÄIVÄ OIKEIN ON? :'DD

Ei mä en kestä, mul hajoo kyl pää pikkuhiljaa. Nyt on kyl niiiiin perjantai. Nyt on iha selvästi kevät :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#8747 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Tilasin just jenkeistä suojamuovit meikän puhelimeen ja parasta oli tilauksen lopussa oleva teksti :D

sivuston nimi on siis "bestskinsever.com"

"Please be aware that all orders are shipped by First Class Mail in a business size envelope and will arrive in your mail box. Tracking unfortunately is not currently an option. Orders are normally shipped within 24 hours of being placed.

Try not to mistake this envelope for junk mail and throw it out. Yes, this happens!

Tell your parents, wife or girlfriend about Best Skins Ever before your order arrives. They think the word Skin means pr0n and will throw it out before you ever see it. Yes, this happens too!"


*nauru*

Ainakin on huumorintajuinen firma *tirsk*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

ezzy

Posts: 8,060

#8748 • • ezzy Droid-pappa

Steven Hoaks, 14.3.2008 15:15:
Tilasin just jenkeistä suojamuovit meikän puhelimeen ja parasta oli tilauksen lopussa oleva teksti :D

sivuston nimi on siis "bestskinsever.com"

"Please be aware that all orders are shipped by First Class Mail in a business size envelope and will arrive in your mail box. Tracking unfortunately is not currently an option. Orders are normally shipped within 24 hours of being placed.

Try not to mistake this envelope for junk mail and throw it out. Yes, this happens!

Tell your parents, wife or girlfriend about Best Skins Ever before your order arrives. They think the word Skin means pr0n and will throw it out before you ever see it. Yes, this happens too!"


*nauru*

Ainakin on huumorintajuinen firma *tirsk*



Eiks suki suki olis ollu ihan riittävä?
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#8749 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

ezzy, 14.3.2008 15:19:
Eiks suki suki olis ollu ihan riittävä?



No ei *igor*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

liikkuva muna

Posts: 2,652

#8750 • • liikkuva muna an egg on the move
"Hyvinä vanhoina aikoina":

1. Jeesus
2. Kaikki muu

Nyt:

1. Prison break
2. Musa täysillä
3. Simpsonit
4. Metallica
5. Jeesus
(seuraavana Serranon perhe)

Lähde: Irkkigaltsun suosituimmat yhteisöt.
Chatte

Posts: 4,085

#8752 • • Chatte Team Teknolipat :)
Purettiin digikamera osiin ja vaihdettiin näyttö. Kasattiin takaisin ja se jopa toimii. Mutta kummallisinta on yli jäänyt ruuvi. Aika tasan tarkkaan tiedän, kuinka monta niitä otettiin irti ja lähes yhtä varma olen, että ne kaikki laitettiin myös takaisin. Eipä sinänsä väliä, kun ei näytä vaikuttavan ohjaukseen :)

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Jocular

Posts: 1,359

#8753 • • Jocular Janni
Taannoin juteltiin jonku kanssa, ettei suomessa ole töitä tai ainakaan niitä ei saa.. Teen tällä hetkellä kahta duunia. Oon saanu parin kk sisällä pari työtarjousta ja taas soitettiin, että olisinko innokas ottaa kolmannen duunin tai tekemään sillon tällön keikkaa.. Toisesta duunista pomo kysy jos voisin tehä lisää tunteja ja uoh. Missä välissä?! No mut ei kai siinä, saapahan kohteliaasti sanoa että kiitos mutta ei kiitos. Outoa O_o

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Fakiiri

Posts: 462

#8754 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Kuinka neuvoa tytölle joka juuri ja juuri osaa käyttää sähköpostia miten messenger virus poistetaan *justjoo*

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

Avatar
#8755 • • Reivaaja Guest

Chatte, 15.3.2008 21:42:
Purettiin digikamera osiin ja vaihdettiin näyttö. Kasattiin takaisin ja se jopa toimii. Mutta kummallisinta on yli jäänyt ruuvi. Aika tasan tarkkaan tiedän, kuinka monta niitä otettiin irti ja lähes yhtä varma olen, että ne kaikki laitettiin myös takaisin. Eipä sinänsä väliä, kun ei näytä vaikuttavan ohjaukseen :)


Olin joskus hetken korjaamolla duunissa ja siellä oli semmonen kippo johon ylijääneet ruuvit laitettiin :D Eli ei vakavaa.
roberto

Posts: 251

#8756 • • roberto
Ostin tos yks päivä Saw 4 ja kelasin nyt tsiigaa sen ni
enpä katokkaan ku toi paketti oli tyhjä! *ding*

Tulee varmaan mielenkiintonen tilanne ku meen selittää
tonne Anttilaan että näin kävi... *hmph*

Paras läppä täs on se et tossa kannessa lukee: Saw IV - It's a trap!
ezzy

Posts: 8,060

#8757 • • ezzy Droid-pappa

Fakiiri, 17.3.2008 18:56:
Kuinka neuvoa tytölle joka juuri ja juuri osaa käyttää sähköpostia miten messenger virus poistetaan *justjoo*



one word. Etähallinta. remote desktop, vnc tai vaikka teamview, jos on vista.
wiwi

Posts: 1,575

#8758 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Fakiiri, 17.3.2008 18:56:
Kuinka neuvoa tytölle joka juuri ja juuri osaa käyttää sähköpostia miten messenger virus poistetaan *justjoo*


Usko mua, ei mitenkään.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

turquoise

Posts: 732

#8759 • • turquoise e-ra2co
Ei tämä nyt tämän päivä o_O ole, vaan oon miettinyt tätä jo pidemmän aikaa:

Missä tapaisi mukavia, omanhenkisiä ihmisiä; tyttöi tai poikii? *ankka*

Meinaa paikoin olla vähän tylsää ja näin pois päin. Oon aika sosiaalinen ihminen mut oikeesti hyviin tyyppeihin on tttooodella vaikee törmätä! **justjoo*
Lapsuudenkaverit menee ties missä poikaystävineen ja itekin olen posi kyseiseltä seudulta muuttanut jo pari vuotta sitten. En ole koulussa, joten sitä kautta mahdoton tutustua ihmisiin. Seuranhakuilmotusta en laita, sillä pääasias haluisin kavereita ja osaan kuvitella vastausten laadun. Ja mihin sivuille mä ees laittaisin sen, missä käy hyvät tyypit lukemassa?? *nauru*
Bileissä tapaa ihmisiä juu, mutta sillon ehkä tulee enemmän keskityttyä siihen tamppaamiseen kuin seurusteluun. Baareja oon kokeillu, mut voinette kuvitella että aika heikoin tuloksin.
Puisto on ihan jees paikka kesäsin, mut mitä helvataa sitä tekis näin loskapaska-aikana?
*piis*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

ezzy

Posts: 8,060

#8760 • • ezzy Droid-pappa

sativa, 18.3.2008 17:52:
Ei tämä nyt tämän päivä o_O ole, vaan oon miettinyt tätä jo pidemmän aikaa:

Missä tapaisi mukavia, omanhenkisiä ihmisiä; tyttöi tai poikii? *ankka*

Meinaa paikoin olla vähän tylsää ja näin pois päin. Oon aika sosiaalinen ihminen mut oikeesti hyviin tyyppeihin on tttooodella vaikee törmätä! **justjoo*
Lapsuudenkaverit menee ties missä poikaystävineen ja itekin olen posi kyseiseltä seudulta muuttanut jo pari vuotta sitten. En ole koulussa, joten sitä kautta mahdoton tutustua ihmisiin. Seuranhakuilmotusta en laita, sillä pääasias haluisin kavereita ja osaan kuvitella vastausten laadun. Ja mihin sivuille mä ees laittaisin sen, missä käy hyvät tyypit lukemassa?? *nauru*
Bileissä tapaa ihmisiä juu, mutta sillon ehkä tulee enemmän keskityttyä siihen tamppaamiseen kuin seurusteluun. Baareja oon kokeillu, mut voinette kuvitella että aika heikoin tuloksin.
Puisto on ihan jees paikka kesäsin, mut mitä helvataa sitä tekis näin loskapaska-aikana?
*piis*



Etkot ja jatkot?