päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,854,089 views

Jocular

Posts: 1,359

#10381 • • Jocular Janni

sapeli, 7.1.2009 08:59:
Kun tulin töihin niin bussipysäkin vieressä oli punainen nojatuoli. *ding* Siis tää bussipysäkki ei ole kovin lähellä mitään asutusta eli tuskin se "roskikseen" oli viety - ehkä se on pudonnut jostain muuttokuormasta?



Tästä tuli mieleen ku ajelin joku aika sitte poliisisetien takana Hartwallin ohi.. Vilkut päälle ja poliisi pysähty keskelle tietä. Joku oli tiputtanu varmaan kuormastaan paksun parisängyn jousipatjan keskelle ajoväylää *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Syce

Posts: 1,649

#10382 • • Edited Syce
Mielenkiintoinen yllätys kun kotia saavuin. Iki-ihana sähkölasku oli tupsahtanu postiluukusta. Sähkölaskun mukana tuli liite, jossa on sähkön käyttö viideltä edelliseltä vuodelta. Suurin yllätys oli, että viime vuonna olin käyttäny kaikista vähiten sähköä edellisiin vuosiin verrattuna, vaikka olin hommannu kämppääni edellisvuoden lopulla akvaarion, jonka pumppu huutaa 24/7 ja kaksi loistelamppua on päällä 12h päivässä. *ding*


edit. uusin muuten jääkaapin kesällä. oliskohan se vanha paska vieny oikeesti noin paljon enemmän sähköö
papana

Posts: 110

#10383 • • papana K-queen
Oma käytös, ei voi aina ymmärtää... *whaat*

--
life is trip and then you die...

tomppi

Posts: 1,600

#10384 • • Edited tomppi thzombie ™
Hesari otsikko: "EU: Heti kaasua Eurooppaan"
Jos ottaa Euroopan historia huomioon niin sitten ei ehkä paras otsikko.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

MaSari

Posts: 1,986

#10385 • • MaSari space jammer
Jumalaton väsymys ja yövuoro pahasti kesken.. *eikä*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

-xx-

Posts: 5,001

#10386 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
O_o

--
kiitos ja anteeksi ^^

wiwi

Posts: 1,575

#10387 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Hitchhiker, 5.1.2009 17:51:
(on näemmä tullut hieman lisää ulottuvuutta joihinkin kohtiin kroppaa, ei ole enää niin laiha poika kuin silloin joskus *lmao*).


"En mä oo lihonu, muhun on vaan tullu lisää ulottuvuutta."

:D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

larzizi

Posts: 1,661

#10388 • • Edited larzizi
Oltiin tossa illalla kavereiden kanssa pulkkailemassa (ja hyvät pulkkailut olikin!) ja vedettiin viimisessä laskussa skaba kuka liukuu pisimmälle. Mulla oli hyvät etulyöntiasemat kun otin pulkan viimiseen laskuun ja muut veteli liukureilla. Olin jo varma voittaja, kunnes mäen alhaalla liukuessa huomasin kun joku hiton iso musta mötikkä kipittää suoraan mun edessä. Äkkijarrutus ja ihmettelin et mikäs hitto se oli! *whaat* Sen lisäks se hyppäili ilmaan ja lähti hyökkäämään kohti, kun kaveri meni kattelemaan sitä lähempää *tirsk*

Ps. hävisin skaban, kun piti jarruttaa. Perkeleen ökkömönkiäinen! *grr*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

onni3mk

Posts: 3,973

#10389 • • onni3mk Onni on.
Duudsonit kuvaa jotain tos Vaasankadun toises pääs.

Mä oon luullu, et se pidempi häiskä on pitkä, mut se ei näyttäny olevan ees mun mittanen *ding*

--
Onni on.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#10390 • • Hitchhiker
Tänne tämä kait kuuluu, kun en ole varma onko asia :) vai :(. Tänään pitäisi lähteä laivalle parin kaverin kanssa, mutta jotenkin ei vain ole sellainen olotila että kiinnostaisi kun taas toisaalta odottaa sitä. Noh toivottavasti olotila menee sinne :)-puolelle ja reissusta tulee rattoisa, se on kuitenkin ikävää muillekkin jos vain on kyrpä otsassa reissun ajan.
Jutu

Posts: 3,054

#10391 • • Jutu Blondi
Katoin äsken meidän lukujärjestystä ja sinne on merkattu yksi 12 tunnin koulupäivä o_O Jollain käynyt pieni moka tai sitten koulu yrittää tosiaan saada meidät nopeasti pihalle tuolta :D

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ezzy

Posts: 8,060

#10392 • • ezzy Droid-pappa
Mutsi mainitsi mulle puhelimessa jostain radiohaastattelusta missä oon ollu joku 5v sitten enkä kuolemaksenikaan muista koko juttua...ei minkäänlaista muistikuvaa koko hommasta. Tätä tää on ku on huonekärpäsen muisti ja keskittymis...ai, kato vitsi ku hienoi kuvia tv:ssä...
Freja

Posts: 8,775

#10393 • • Freja Sihteeri
Iha ku siel ei ois tarpeeks pimeetä jo muuten, ni jollai irmal oli bussipysäkillä aamuseiskalta aurinkolasit. Ookoo.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#10394 • • WiljamiDzay Nyypiö

Freja, 12.1.2009 07:50:
Iha ku siel ei ois tarpeeks pimeetä jo muuten, ni jollai irmal oli bussipysäkillä aamuseiskalta aurinkolasit. Ookoo.



Irmal? NiinQ Kanttuvein Irma? *pökr**nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Freja

Posts: 8,775

#10395 • • Freja Sihteeri

WiljamiDzay, 12.1.2009 08:17:
Irmal? NiinQ Kanttuvein Irma? *pökr**nauru*



Irma = muija = naikkonen, jotain, u name it.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#10397 • • Freja Sihteeri

WiljamiDzay, 12.1.2009 08:28:
No tiiän *hih*, kunhan... jotai :D



Sä ja sun jotain :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

La Petite

Posts: 1,160

#10398 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Freja, 12.1.2009 07:50:
Iha ku siel ei ois tarpeeks pimeetä jo muuten, ni jollai irmal oli bussipysäkillä aamuseiskalta aurinkolasit. Ookoo.


Kerran kuulin erään missin selittävän, että käyttää AINA sateella aurinkolaseja, ettei meikit levii *lmao*

--
Rem tene, verba seqventur

turquoise

Posts: 732

#10399 • • turquoise e-ra2co

Freja, 12.1.2009 07:50:
Iha ku siel ei ois tarpeeks pimeetä jo muuten, ni jollai irmal oli bussipysäkillä aamuseiskalta aurinkolasit. Ookoo.



Eli varmaan onnellisessa avioliitossa.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

m1kk3

Posts: 5,560

#10400 • • m1kk3 no-life

sativa, 12.1.2009 19:25:
---
Freja, 12.1.2009 07:50:
Iha ku siel ei ois tarpeeks pimeetä jo muuten, ni jollai irmal oli bussipysäkillä aamuseiskalta aurinkolasit. Ookoo.

---


Eli varmaan onnellisessa avioliitossa.


tai rankemmanpuoleinen viikonloppu takana ?

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti