päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,857,938 views

Minnalilla

Posts: 418

#10341 • • Minnalilla
Ei hittojen hitto, tää olis kyl enemmän "päivän :D".. mutmut..

Sain systerin jätkältä TAAS kuittailulahjan, sil on tapana joka vuos jotenki kuittailla mulle jstn..
nii tänä vuonna sit, ku oon täs nyt reilun vuoden reiveilly ja näin niin sain siltä:

Diskopallon ja vesipullon!*pepsodent*

Ei hitto et nauroin...

--
tilulileii!

Josssu

Posts: 506

#10342 • • Josssu
Eksän veljen perheeltä tuli joulutervehdys mun kännykkään meille molemmille. Ihan kiva, mutta tulipa vaan mieleen, että onko se edes kertonut sille että ollaan erottu joku 5kk sitten *justjoo*

No miehet. Niistä ei tosiaan ota selvää ikinä.
AcidR

Posts: 521

#10343 • • AcidR Serine (Distortion)
Kuistilla makaa kolme lintua vierekkäin, raukkaparat pamauttanu samaan ikkunaan. o_O

img0024mk2.th.jpg
vns

Posts: 276

#10344 • • Edited vns
Havaitsin juuri, että oon alkanut tykätä erittäin paljon kevyemmästä konemusiikista fiiliksestä riippumatta. *hihu**joo*
Vanhuus ei tuu yksin. *vink*
Takyon

Posts: 2,945

#10345 • • Takyon Möwkö
Tän pari vuotta mitä olen asunu nykyisessä kämpässäni niin mua on hiukan häirinny tässä makuuhuoneen katossa oleva valo kun se on niin himmeä. Muutaman kerran jo polttimokin vaihdettu kun edellinen on palanut ja aina vaan himmeä, eikä tuohon sopivia polttimoitakaan löydy kuin 40 Wattisina.

Pari päivää sitten onnistuin vahinkossa kopauttamaan tuohon lamppuun jollakin ja se ihan yks kaks kirkastu, nyt mulla sitten on valoa sopivasti tässä huoneessa :)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

onni3mk

Posts: 3,973

#10346 • • onni3mk Onni on.

Takyon, 29.12.2008 17:41:
Tän pari vuotta mitä olen asunu nykyisessä kämpässäni niin mua on hiukan häirinny tässä makuuhuoneen katossa oleva valo kun se on niin himmeä. Muutaman kerran jo polttimokin vaihdettu kun edellinen on palanut ja aina vaan himmeä, eikä tuohon sopivia polttimoitakaan löydy kuin 40 Wattisina.

Pari päivää sitten onnistuin vahinkossa kopauttamaan tuohon lamppuun jollakin ja se ihan yks kaks kirkastu, nyt mulla sitten on valoa sopivasti tässä huoneessa :)



Mulla tapahtu sama eteisessä pari viikkoa sitten. Tosin kopautin niin kovaa, et lamppu meni hetken päästä rikki, mut valon kirkkaus onneks jäi :D

--
Onni on.

JaUHomAto

Posts: 395

#10347 • • JaUHomAto väärä nimi
iskin polveni tänään töissä niin lujaa yhteen kulmaan, et melkein pyörryin *pökr* oliki ihan pakko istahtaa hetkeks sen jälkeen.
hemuz

Posts: 2,178

#10348 • • Edited hemuz kätevä emäntä
Lahessa kaupat ovat poikkeuluvalla auki ensi sunnuntaina, että uutta vuotta juhlistavat venäläiset voivat shoppailla.

http://www.ess.fi/?article=220532
Lyylikki

Posts: 2,975

#10350 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

hemuz, 31.12.2008 13:13:
Lahessa kaupat ovat poikkeuluvalla auki ensi sunnuntaina, että uutta vuotta juhlistavat venäläiset voivat shoppailla.

http://www.ess.fi/?article=220532



Ja itäisessä Suomessa, sekä pääkaupunkiseudulla...

Kauhee kalabaliikki tosta nostettu, jota en ymmärrä. Itse olen ollut Helsingin asematunnelissa kaupassa töissä, joka sai olla auki vuoden jokaisena päivänä. Tammikuisena sunnuntaina Helsinkiin shoppailemaan tuleet venäläiset olivat aivan monttu auki, kun kaupat eivät olleetkaan auki.

Kun kertaostokset tässä eurolla tuotteita myyvässä kaupassa yleensä olivat alle 5 euroa, niin tammikuun sunnuntaina saatettiin lyödä kuukauden kovimmat myynnit, kun venäläiset ostivat sadoilla euroilla tavaraa ja kertaostot kipusivat välillä jopa yli 30 euroon.

Tammikuun aukiolot ovat siis ihan perusteltuja venäläisten ostovoimaa ajatellen. Ei kylläkään se, että päätös poikkeusluvista on tehty vajaa viikko ennen kyseistä ajankohtaa.
kotivalo

Posts: 190

#10351 • • kotivalo
Eiks nyt vaan ois helpompaa vapauttaa kauppojen aukiolot kokonaan, kaikille ja aina, ni ei tarttis kikkailla tommosten poikkeuslupien kans?
Avatar
#10352 • • niomic Guest

kotivalo, 31.12.2008 15:47:
Eiks nyt vaan ois helpompaa vapauttaa kauppojen aukiolot kokonaan, kaikille ja aina, ni ei tarttis kikkailla tommosten poikkeuslupien kans?



Tuotahan on mm. Kokoomus ajanut jo vaikka kuinka kauan. Aina se vaan on torpedoitu vaikka käsittääkseni joku hetki ennen 2008 loppua tulikin löysäystä ihan koko vuoden läpi em. lisäksi.
turquoise

Posts: 732

#10353 • • turquoise e-ra2co
Mulla katos lompakko 18.12 aamuyöllä eräässä ravintolassa (luultavasti omaa huolimattomuutta, tein silti rikosilmoituksen). Tänään soittivat kyttikseltä, kukkaro on löytynyt 26.12 kyseisestä baarista ja sen saa tulla noutamaan. Kortit oli tallessa, rahaa ei ollu alunperinkään.
Ihmettelenkin vaan, mihin hittoon mä oon voinu sen siellä jättää, jos löytämisessä meni 8 päivää? *justjoo* (Toivottavasti kukaan ei oo kuitenkaan lainaillu mun henkkareita tota aikaa ja tuonut sitä lompakkoa myöhemmin takasin samaan baariin, mut eikö se olis aika työlästä...)
Joo mut nyt on kyl pakko ruveta olemaan skarpimpi tavaroiden kanssa...

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Freja

Posts: 8,775

#10354 • • Freja Sihteeri

sativa, 31.12.2008 17:17:
Mulla katos lompakko 18.12 aamuyöllä eräässä ravintolassa (luultavasti omaa huolimattomuutta, tein silti rikosilmoituksen). Tänään soittivat kyttikseltä, kukkaro on löytynyt 26.12 kyseisestä baarista ja sen saa tulla noutamaan. Kortit oli tallessa, rahaa ei ollu alunperinkään.
Ihmettelenkin vaan, mihin hittoon mä oon voinu sen siellä jättää, jos löytämisessä meni 8 päivää? *justjoo* (Toivottavasti kukaan ei oo kuitenkaan lainaillu mun henkkareita tota aikaa ja tuonut sitä lompakkoa myöhemmin takasin samaan baariin, mut eikö se olis aika työlästä...)
Joo mut nyt on kyl pakko ruveta olemaan skarpimpi tavaroiden kanssa...



Löytyny saman illan aikana ravintolasta, mutta he palauttavat n. kerran viikossa löytötavaratoimistoon sieltä löytyneet kamat? Ei niitä sielt joka pvä lähetä kuskaan.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lyylikki

Posts: 2,975

#10358 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Anselmi, 2.1.2009 10:44:
---
josbe, 2.1.2009 10:31:
---
tiiplis, 2.1.2009 10:28:
http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7139617&index=27&anchor=7139617

Ihan pikkuisen on vaan vaatimukset ja palkka ristiriidassa *justjoo* *nauru*

---

Ei oo totta! :DD

---

Mä veikkaan et se joka täyttää noi vaatimukset saa ansiosidonnaista tyttömyyspäivärahaa enemmän kuin mitä tuo palkka on:D



Taitaa noitten oikeustieteden tutkinnon suorittaneiden palkat alkaa ihan jollain muulla luvulla, kun tolla ykkösellä *vink*

Mut kaipa tuossa haetaan jotakuta Venäjältä Suomeen muuttanutta tms. Onnea vaan etsintään, eipä siinä... (pitäis varmaan ihan läpällä hakee)
Anselmi

Posts: 2,578

#10359 • • Edited Anselmi And sell me

Lyylikki, 2.1.2009 10:52:
Mut kaipa tuossa haetaan jotakuta Venäjältä Suomeen muuttanutta tms. Onnea vaan etsintään, eipä siinä...


Joo onnea siinä tarvitaan koska noista Venäjän taitoisista henkilöistä on jatkuva pula monella alalla ja sen vuoksi myös palkat jotain muuta kuin tuo.

--
sen pituinen se

Freja

Posts: 8,775

#10360 • • Freja Sihteeri
Ihmetyttää.. Asiat.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been