päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,848,936 views

Janisa

Posts: 2,226

#11181 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Replying to päivän o_O:

peikkolapsi, 20.8.2009 20:01:
---
Takyon, 20.8.2009 19:56:
---

---


Kerro nyt kun jo alotitkin. Tuttu porukka, ei tarvii yhtään hävetä! ;D

---


no on se ny perkele *nalle*
sössin ekaa kertaa mutsin autolla
vähä peruutin ruudusta ja keskityin siihen etten osu takana olevaan esteeseen. en sitte eteen kattonu ja etukulma osu viereisen auton takakulmaan niin et kolina kävi. *pepsodent*
siinä sitte tarkastelin asiaa jonkun silminnäkijäkundin kanssa kuka tuli siihen virnuilemaan ja todettiin että nyt ois paree lähtee menee, se toinen autohan on ku melkeen uusi... no ja olihan se, siihenhän jäi vaan äidin autosta mukavasti maalia. onneks lommovaurioilta vältyttiin o_o
mut saan kustantaa äidin auton maalauskulut ens kuun katsastuksessa eli heihei kolminumeroinen luku. sen verran pahasti skrapas.
höhöö!
no niin no niin
nyt se on salee jonku klubbarilaisen kaara mihin jätin äidin auton maaliskraidut

lol.



Palaan tähän vielä sen verran, että mulle kävi kesällä just tän toisen osapuolen kaltaisesti -pari kuukautta vanha auto alla ja joku tollanen saatanan paukapää vei maalit mun auton kulmasta jättämättä minkäänlaisia yhteystietoja. Vituttaa edelleen, voin kertoa.

Sulle ja muillekin paskahousuille tiedoksi, että numerotiedustelun kautta saa edelleen numeron sinne "rekkaripaikkaan" josta auton omistajan tiedot saa haltuunsa. Yksinkertaista vai mitä?
Ja joo, ei auta, että selität mennees paniikkiin. Kävele sitten tai käytä julkisia jos et tiedä vastuutas autonkäsittelijänä.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

peikkolapsi

Posts: 1,180

#11182 • • peikkolapsi miisa the maskotti

Replying to päivän o_O:

Janisa, 22.8.2009 12:21:
---
peikkolapsi, 20.8.2009 20:01:
---
Takyon, 20.8.2009 19:56:
---


Palaan tähän vielä sen verran, että mulle kävi kesällä just tän toisen osapuolen kaltaisesti -pari kuukautta vanha auto alla ja joku tollanen saatanan paukapää vei maalit mun auton kulmasta jättämättä minkäänlaisia yhteystietoja. Vituttaa edelleen, voin kertoa.

Sulle ja muillekin paskahousuille tiedoksi, että numerotiedustelun kautta saa edelleen numeron sinne "rekkaripaikkaan" josta auton omistajan tiedot saa haltuunsa. Yksinkertaista vai mitä?
Ja joo, ei auta, että selität mennees paniikkiin. Kävele sitten tai käytä julkisia jos et tiedä vastuutas autonkäsittelijänä.



joo tiedän myöskin koska k.o. auto joka oli allani on myöskin kokenut maalivauriot kun joku on juurikin jossain parkkiksella ryssinyt... eikä myöskään sen enempää hänestä sen koommin kuulunut. tätä tapausta en tosin edes muistanut tolla hetkellä kun itse tyhmänä häivyin paikalta, ja sen enempää rekkareita tsekkaamatta.
kävelenkin ja fillaroin, eihän mulla omaa autoa ole koskaan ollutkaan. :o enkä hanki! lienee ihan hyvä valinta.
mutta olempahan ottanut opikseni = ei näin, ei todellakaan.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Timce

Posts: 5,381

#11183 • • Timce
HS:

"Lauantaina 22.elokuuta sivulla A3 sienipaikoista kertovan kirjoituksen kuvassa oli valkoinen kärpässieni. Se ei ole parhaimmillaan nuorena, kuten kuvatekstissä luki, vaan se on aina tappavan myrkyllinen."

+

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009082610139713_uu.shtml

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

ezzy

Posts: 8,060

#11185 • • ezzy Droid-pappa

Replying to päivän o_O:

Displacer, 26.8.2009 13:04:
---
Timce, 26.8.2009 12:55:
HS:

"Lauantaina 22.elokuuta sivulla A3 sienipaikoista kertovan kirjoituksen kuvassa oli valkoinen kärpässieni. Se ei ole parhaimmillaan nuorena, kuten kuvatekstissä luki, vaan se on aina tappavan myrkyllinen."

+

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009082610139713_uu.shtml

---

go hesari :S

sieni1.jpg



tatti pystyssä metsässä. win
turquoise

Posts: 732

#11186 • • turquoise e-ra2co

Replying to päivän o_O:

Timce, 26.8.2009 12:55:
HS:

"Lauantaina 22.elokuuta sivulla A3 sienipaikoista kertovan kirjoituksen kuvassa oli valkoinen kärpässieni. Se ei ole parhaimmillaan nuorena, kuten kuvatekstissä luki, vaan se on aina tappavan myrkyllinen."

+

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009082610139713_uu.shtml



Voi raukka sitä toimittajaa, joka on tehnyt ton kämmin. Varmaan IHA HIRVEE olo. No, toivotaan että noi sieniensyöjät saatais takasi yhteiskunnan rattaisiin. Haluaisin nimittäin mielelläni kuulla, olivatko lukeneet ko. Hesarin.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

J Raninen

Posts: 950

#11187 • • J Raninen

Replying to päivän o_O:

sativa
Voi raukka sitä toimittajaa, joka on tehnyt ton kämmin. Varmaan IHA HIRVEE olo. No, toivotaan että noi sieniensyöjät saatais takasi yhteiskunnan rattaisiin. Haluaisin nimittäin mielelläni kuulla, olivatko lukeneet ko. Hesarin.


Ihmetyttää kyllä kerta toisensa jälkeen toi toimittajien ammattitaito tai sen puute. Eikös journalistit ole jotain yliopiston käyneitä ja oletettavasti yleissivistävän lukion läpi päässeitä, joidenka vois edes olettavan tajuta tarkistaa asiat, ennenkuin menevät niitä julkaisemaan?
Apo

Posts: 1,574

#11188 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Replying to päivän o_O:

J Raninen, 26.8.2009 14:58:
Ihmetyttää kyllä kerta toisensa jälkeen toi toimittajien ammattitaito tai sen puute. Eikös journalistit ole jotain yliopiston käyneitä ja oletettavasti yleissivistävän lukion läpi päässeitä, joidenka vois edes olettavan tajuta tarkistaa asiat, ennenkuin menevät niitä julkaisemaan?



Kiire on laadun vihollinen. Tuskinpa tuon kuvan suhteen on uhrattu kovin montaa sekunttia selvitystyötä, todennäköisesti on haettu vain jokin sopiva kuva artikkelin koristeeksi. Alkuperäinen uutinen näyttää täyteuutiselta, tekstin tuottamiseen on mennyt varmaan about saman verran aikaa kuin kuvan hakemiseen.

Mutta, eipä tuollainen kiire poista kuitenkaan vastuuta, Jos Hesarin artikkeli on myrkytysten taustalla niin toivottavasti Hesarille tulee asianmukaiset rangaistukset. Asian vaarallisuuteen nähden oikaisu on aika säälittävän pienikokoinen.
blastic

Posts: 930

#11189 • • blastic ballistic ballstick

Replying to päivän o_O:

Apo, 26.8.2009 15:07:
Mutta, eipä tuollainen kiire poista kuitenkaan vastuuta



Entäs sitten se poimijoiden vastuu? Luulis nyt että aikuinen ihminen tajuaa olla syömättä sellaisia sieniä joita ei tunne, tai edes tunnistavan kärpässienen.
wiwi

Posts: 1,575

#11190 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to päivän o_O:

J Raninen, 26.8.2009 14:58:
Ihmetyttää kyllä kerta toisensa jälkeen toi toimittajien ammattitaito tai sen puute. Eikös journalistit ole jotain yliopiston käyneitä ja oletettavasti yleissivistävän lukion läpi päässeitä, joidenka vois edes olettavan tajuta tarkistaa asiat, ennenkuin menevät niitä julkaisemaan?


Niin apo tuossa jo vastasikin mutta vielä. Opiskelen itse alaa ja kiire on yksi suurimmista journalistin työtä vaikeuttavista tekijöistä, ja ihan yleisesti tunnustettu ongelma. Ei kerta kaikkiaan ole aikaa perehtyä joka asiaan, suurin osa toimittajista on yleistoimittajia ja asiantuntijajutut tilataan avustajilta. Deadlinet on tiukentuneet ihan helvetisti ja samat ihmiset jotka kirjoittavat lehteen, joutuvat esim. päivittämään nettisivuja (mahdollisimman reaaliaikaisesti tietenkin). Että kyllä niitä virheitä voi sattua vaikka kuinka olisi asiansa osaava toimittaja. Ja se taitaa muuten olla päätoimittaja/vastaava päätoimittaja, jonka vastuulla painoon päätynyt lehti on.

Muuta. Löysin eilen rinkastani viikonlopun jäljiltä muovikassin, joka sisälsi avatun kinkkupaketin ja perunasalaattia. Haisivat aika eläneiltä. Lisäksi löytyi puoli askia venäläistä tupakkaa. En syö lihaa enkä polta tupakkaa. :D

Tänään löysin myös käsityölaatikostani helvetin ison kuolleen yöperhosen. Se oli varmaan se Antero joka mulle piti tässä yks ilta seuraa. Ehkä se ei jaksanut mua enää. :(

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

turquoise

Posts: 732

#11191 • • turquoise e-ra2co

Replying to päivän o_O:

J Raninen, 26.8.2009 14:58:
---
sativa
Voi raukka sitä toimittajaa, joka on tehnyt ton kämmin. Varmaan IHA HIRVEE olo. No, toivotaan että noi sieniensyöjät saatais takasi yhteiskunnan rattaisiin. Haluaisin nimittäin mielelläni kuulla, olivatko lukeneet ko. Hesarin.

---

Ihmetyttää kyllä kerta toisensa jälkeen toi toimittajien ammattitaito tai sen puute. Eikös journalistit ole jotain yliopiston käyneitä ja oletettavasti yleissivistävän lukion läpi päässeitä, joidenka vois edes olettavan tajuta tarkistaa asiat, ennenkuin menevät niitä julkaisemaan?



Tää on kyllä enemmän tai vähemmän surkuhupaisa käytännön esimerkki nuoremmillekin siitä, että kantsii aina suhtautua varauksella median höpötyksiin.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

ninscu

Posts: 635

#11192 • • ninscu candydelic
Näin pikkupojan, jolla oli toiset silmäripset ihan valkoiset ja toiset mustat O.o Myös kulmakarvat olivat vaaleammat toisella puolen.

--
.. grooving with the eternal now ..

Yallu

Posts: 1,910

#11194 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

mayah, 5.9.2009 02:52:
Näin kahden, kyllä kahden (2), vuoden jälkeen en tiedä onko tänään kuulemani asia ihan vitun sairasta vai ihan vitun säälittävää.

Ps. olen myös menossa niihin Järvenpään bileisiin, että ei varmaan kannata tulla sinnekään vaikka miten tosi tosi kovasti haluaisi.

O_o Sick.


Johtuuko vaan musta, mutta en tajua.. *ding*
kinderi

Posts: 1,783

#11195 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Melkosen häiriintyny fiilis, vähän väliä kuulostaa siltä että joku remppais yläkerrassa.
Ei siinä muuten mitään, mutta kun MÄ asun ylimmässä *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

ezzy

Posts: 8,060

#11196 • • Edited ezzy Droid-pappa

Replying to päivän o_O:

kindertin, 10.9.2009 20:32:
Melkosen häiriintyny fiilis, vähän väliä kuulostaa siltä että joku remppais yläkerrassa.
Ei siinä muuten mitään, mutta kun MÄ asun ylimmässä *nauru*



haha, onko ongelmia "yläkerran" asukin kanssa? Koskas neiti on käynyt viimeks kirkossa? *pepsodent*
kinderi

Posts: 1,783

#11197 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to päivän o_O:

ezzy, 10.9.2009 20:43:
---
kindertin, 10.9.2009 20:32:
Melkosen häiriintyny fiilis, vähän väliä kuulostaa siltä että joku remppais yläkerrassa.
Ei siinä muuten mitään, mutta kun MÄ asun ylimmässä *nauru*

---


haha, onko ongelmia "yläkerran" asukin kanssa? Koskas neiti on käynyt viimeks kirkossa? *pepsodent*



No ohoh *whaat*
Itseasiassa kesäkuussa olin. Mut en kyllä keskittyny kuuntelemaan papin puheita sen kummemmin, onkohan se setä nyt vihanen mulle? Oh noes. *iiiiiiiiiKK*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Nauskiss

Posts: 532

#11198 • • Nauskiss

Replying to päivän o_O:

kindertin, 10.9.2009 20:32:
Melkosen häiriintyny fiilis, vähän väliä kuulostaa siltä että joku remppais yläkerrassa.
Ei siinä muuten mitään, mutta kun MÄ asun ylimmässä *nauru*



Mä asuin taannoin alimmassa kerroksessa, mutta heräilin öisin siihen, että joku kolistelee lattian alla. Näin todella olikin: laitapuolen kulkija vietti yönsä kellarikomeroissa. Voisko siis olla, että joku etsii kylmältä suojaa vintiltä, tai sitten joku saanut päähänsä tehdä pientä inventaariota, löytyiskö vintiltä arvokasta mukaan otettavaa?

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Timce

Posts: 5,381

#11199 • • Timce
hippopotomonstroseskippedaliofobia

1. pitkien sanojen pelko

:DD

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

kinderi

Posts: 1,783

#11200 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to päivän o_O:

Nauskiss, 10.9.2009 21:47:
---
kindertin, 10.9.2009 20:32:
Melkosen häiriintyny fiilis, vähän väliä kuulostaa siltä että joku remppais yläkerrassa.
Ei siinä muuten mitään, mutta kun MÄ asun ylimmässä *nauru*

---


Mä asuin taannoin alimmassa kerroksessa, mutta heräilin öisin siihen, että joku kolistelee lattian alla. Näin todella olikin: laitapuolen kulkija vietti yönsä kellarikomeroissa. Voisko siis olla, että joku etsii kylmältä suojaa vintiltä, tai sitten joku saanut päähänsä tehdä pientä inventaariota, löytyiskö vintiltä arvokasta mukaan otettavaa?



Muuten joo, mutta tässä ei ole muuta kuin katto yläpuolella.. Tasanen kyllä, eli saattaahan sieltä jonkun teltta löytyä :D

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*