päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,818,881 views

kinderi

Posts: 1,783

#11201 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Aijoo, uutta o.O
Tää näyttää että mulla on 16 uutta viestiä ryhmiksessä.. Yhtään ei kuitenkaan oikeasti näytä olevan? *ding*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

sapeli

Posts: 11,768

#11202 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to päivän o_O:

kindertin, 11.9.2009 11:27:
Aijoo, uutta o.O
Tää näyttää että mulla on 16 uutta viestiä ryhmiksessä.. Yhtään ei kuitenkaan oikeasti näytä olevan? *ding*



Oisko yksäreiden puolella? *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

wiwi

Posts: 1,575

#11203 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to päivän o_O:

kindertin, 11.9.2009 11:27:
Aijoo, uutta o.O
Tää näyttää että mulla on 16 uutta viestiä ryhmiksessä.. Yhtään ei kuitenkaan oikeasti näytä olevan? *ding*


Amma ystävällisesti neuvoi, että kannattaa katsoa yksityisviesteistä ja sieltähän ne löytyivät. SilverJo yrittää olla salaperäinen ja on laittanut liikkeelle hämäysryhmäviestin! :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

SilverJo

Posts: 1,893

#11204 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.

Replying to päivän o_O:

wiwi, 11.9.2009 11:31:
Amma ystävällisesti neuvoi, että kannattaa katsoa yksityisviesteistä ja sieltähän ne löytyivät. SilverJo yrittää olla salaperäinen ja on laittanut liikkeelle hämäysryhmäviestin! :D


Salakerho, salakerho. x)

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

kinderi

Posts: 1,783

#11205 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to päivän o_O:

SilverJo, 11.9.2009 11:32:
---
wiwi, 11.9.2009 11:31:
Amma ystävällisesti neuvoi, että kannattaa katsoa yksityisviesteistä ja sieltähän ne löytyivät. SilverJo yrittää olla salaperäinen ja on laittanut liikkeelle hämäysryhmäviestin! :D

---

Salakerho, salakerho. x)



No hitto, mä olin jo varma että nyt oon viimeinkin seonnu ja nään omiani :D

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

mariq

Posts: 2,154

#11207 • • mariq

Replying to päivän o_O:

ezzy, 11.9.2009 12:01:
---
Timce, 10.9.2009 22:19:
hippopotomonstroseskippedaliofobia

1. pitkien sanojen pelko

:DD
---
Mulla alko soimaan scatman päässä. Kiitti tästä.


*lmao*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

KeijoK

Posts: 1,495

#11208 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Söin sitten jauhelihapastaa eilen jossa oli chiliä ja olen sitten hikkailut ihan taukoamatta koko yön....*ding*....
Jostain luin että chili vissiin aiheuttaa sellaisia reaktioita toisinaan....näin näköjään kävi....outoa.

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

turquoise

Posts: 732

#11209 • • turquoise e-ra2co

Replying to päivän o_O:

KeijoK, 12.9.2009 11:58:
Söin sitten jauhelihapastaa eilen jossa oli chiliä ja olen sitten hikkailut ihan taukoamatta koko yön....*ding*....



Kaveri avuks - tuli tästä mieleen, että mulla oli kerran yllättäen baarissa kova hikka. Yritin juoda, pidättää henkeä ja olla hikkaamatta, mutta mikään ei tepsinyt. Sitten mun kaveri randomisti katso mua silmiin ja sano vakuuttavasti, että saat euron jokasesta hikasta mikä vielä tulee. Loppu ku seinään. Oon kokeillu itsekin parille kaverille ja toi kyl on tehonnut hyvin. Tosin, riski sinänsä jos ei lopukaan *hih*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

KeijoK

Posts: 1,495

#11210 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to päivän o_O:

sativa, 12.9.2009 12:17:
---
KeijoK, 12.9.2009 11:58:
Söin sitten jauhelihapastaa eilen jossa oli chiliä ja olen sitten hikkailut ihan taukoamatta koko yön....*ding*....

---


Kaveri avuks - tuli tästä mieleen, että mulla oli kerran yllättäen baarissa kova hikka. Yritin juoda, pidättää henkeä ja olla hikkaamatta, mutta mikään ei tepsinyt. Sitten mun kaveri randomisti katso mua silmiin ja sano vakuuttavasti, että saat euron jokasesta hikasta mikä vielä tulee. Loppu ku seinään. Oon kokeillu itsekin parille kaverille ja toi kyl on tehonnut hyvin. Tosin, riski sinänsä jos ei lopukaan *hih*



*nauru**nauru**nauru* Indeed!!!

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Nauskiss

Posts: 532

#11211 • • Nauskiss

Replying to päivän o_O:

kindertin, 11.9.2009 11:26:
---
Nauskiss, 10.9.2009 21:47:
---
kindertin, 10.9.2009 20:32:
Melkosen häiriintyny fiilis, vähän väliä kuulostaa siltä että joku remppais yläkerrassa.
Ei siinä muuten mitään, mutta kun MÄ asun ylimmässä *nauru*

---
Mä asuin taannoin alimmassa kerroksessa, mutta heräilin öisin siihen, että joku kolistelee lattian alla. Näin todella olikin: laitapuolen kulkija vietti yönsä kellarikomeroissa.
---


Muuten joo, mutta tässä ei ole muuta kuin katto yläpuolella.. Tasanen kyllä, eli saattaahan sieltä jonkun teltta löytyä :D



Heh, no tuskin. :)

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Amma

Posts: 2,383

#11212 • • Edited Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Elämä on kyllä ollu taas niin jännää, että...

- Toinen kuubalaisista tanssipareistani näyttää muuttaneen Tanskaan.

- Ravintolaillan jälkeen käytiin Nitan kanssa grillillä ja jonossa takanamme oli joku vanhempi naishenkilö (todella nihkee ämmä), jota ei vissiin ollut onnistanut illan aikana, joten piti purkaa tutus johonkuhun eli meihin. Katseltiin ruokalistaa läpi ja täti alkoi aukoa ihan oma-alotteisesti elämän totuuksia kuten: "Nii'i, mikähän säkin mahdat olla... Tollanen transu..." Tässä kohtaa jäi tosin epäselväksi, tarkoittiko hän transseksuaalia vai transvestiittiä. Hmmm. Nooo, kohtasimme vielä jonkun (wannabe)maajussin, jolla oli paljon asiaa. Ja suomalaiset eivät muka ole sosiaalisia? Päätimme jatkaa matkaa ripeästi ja saatiin Nitta nätisti kotiin.

- Olin sitten menossa keskustasta kohti Hakaniemeä, kun tulikin tilaisuus heittää Tony-ystäväinen Postitalolta kotiin. Pitkänsillan jälkeen oli joku käsittämätön ruuhka ja vetäisin siinä ihan laillisen, joskin aika rivakan kääntöliikkeen Pitkänsillanrantaan tehdäkseni U-käännöksen ja päästäkseni takaisin kohti keskustaa. Rannassa autoa jalkakäytävän kautta käännellessäni edestä tuli moottoripyöräpoliisi, joka ajoi eteeni ja pysähtyi. Vähän jännitti. Avasin ikkunan ja taskuja kaivellessaan poliisi sanoin radiopuhelimeen pysäyttäneensä minut. Nyt takaa tuli poliisiauto. Jännitti vähän lisää. Sitten hokasin "Jaa, onko teillä ratsia, siitäkö toi ruuhka johtuu?" johon poliisisetä vähän niinq että pidänkö sitä ihan idioottina vastasi, että "On joo... Pitkä, rauhallinen puhallus... (Poliisi vähän yllättyi..) Nollaa näyttää", johon minä että "Niin kuuluukin." Poliisi sitten kertoi, että ne jotka ovat tehneet saman kääntöliikkeen kuin mä, ovat puhallelleet mittariin hulppeita lukemia. Totesin sitte, että tulikin tarve lähteä hakemaan kaveria, joten sen takia piti kääntää reippaasti. Poliisisetä toivotti hyvää matkaa. (...Unohdin kysyä keräilykortteja! *toktok*)

Tuli vaan jotenkin niin mieleen vuoden 2008 pääsiäinen...

25.3.2008 02:33:


...Näin vielä Pasilassa ketun. Soli sentään sinänsä positiivista.

--
*etsiskel*

wiwi

Posts: 1,575

#11213 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to päivän o_O:

Amma, 13.9.2009 05:28:
Elämä on kyllä ollu taas niin jännää, että...

- Ravintolaillan jälkeen käytiin Nitan kanssa grillillä ja jonossa takanamme oli joku vanhempi naishenkilö (todella nihkee ämmä), jota ei vissiin ollut onnistanut illan aikana, joten piti purkaa tutus johonkuhun eli meihin. Katseltiin ruokalistaa läpi ja täti alkoi aukoa ihan oma-alotteisesti elämän totuuksia kuten: "Nii'i, mikähän säkin mahdat olla... Tollanen transu..." Tässä kohtaa jäi tosin epäselväksi, tarkoittiko hän transseksuaalia vai transvestiittiä.


Mahtoikohan se olla sama joka urputti mulle eilen? Kävelin töölönlahden rannassa ja juttelin (älykkäitä asioita, tietenkin) seuralaiselleni kun kahvilan pöydästä vanhempi nainen totesi nenäänsä nyrpistäen että "sairaalloista pälätystä" Kun tajusin että se tarkotti mua, sanoin vaan että itsekseenhän se onkin parempi höpistä. Eukko jäi lähes kirkumaan mun perään että oliko jotain asiaa, ja millainen mahtaa olla mun henkinen tila. :D

Vähän pelotti että se juoksee käsilaukku viuhuen perään. En tietenkään antanut sen näkyä vaan hidastin kävelytahtia ja käkättelin tavallistakin kovempaan ääneen. Ei saa päästää niitä niskan päälle!

Edit. Joo, kyllä mä tiedän että puhun paljon.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Amma

Posts: 2,383

#11214 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to päivän o_O:

wiwi, 13.9.2009 12:14:
Mahtoikohan se olla sama joka urputti mulle eilen?


Ai että nykyään pitää varoa kaiken maailman sekakäyttäjien, teinixien ja kääliöiden (ja teinixkääliöiden) lisäks jo vanhempia naishenkilöitäkin?
A-P-U-A!

--
*etsiskel*

wiwi

Posts: 1,575

#11215 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to päivän o_O:

Amma, 13.9.2009 12:25:
---
wiwi, 13.9.2009 12:14:
Mahtoikohan se olla sama joka urputti mulle eilen?

---

Ai että nykyään pitää varoa kaiken maailman sekakäyttäjien, teinixien ja kääliöiden (ja teinixkääliöiden) lisäks jo vanhempia naishenkilöitäkin?
A-P-U-A!


Elämme vaarallisia aikoja.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

turquoise

Posts: 732

#11216 • • turquoise e-ra2co

Replying to päivän o_O:

KeijoK, 12.9.2009 12:19:
---
sativa, 12.9.2009 12:17:

Kaveri avuks - tuli tästä mieleen, että mulla oli kerran yllättäen baarissa kova hikka. Yritin juoda, pidättää henkeä ja olla hikkaamatta, mutta mikään ei tepsinyt. Sitten mun kaveri randomisti katso mua silmiin ja sano vakuuttavasti, että saat euron jokasesta hikasta mikä vielä tulee. Loppu ku seinään. Oon kokeillu itsekin parille kaverille ja toi kyl on tehonnut hyvin. Tosin, riski sinänsä jos ei lopukaan *hih*

---
*nauru**nauru**nauru* Indeed!!!



Mut siis oikeesti toi toimii niin uskomattoman hyvin that it's worth taking the risk! Koklakkaa koklakkaa *joo*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Amma

Posts: 2,383

#11217 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Vein kameran JAS-tekniikkaan korjattavaksi viime viikon tiistaina ja arvio oli, että 2-3 vkoa menis. Laukaisunapin vaihto ja kennon puhdistus, sain kameran takas tänään eli meni alle viikko! *whaat*

--
*etsiskel*

Amma

Posts: 2,383

#11218 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Kuuntelin Spotifysta Vesa-Matti Loiria ja samalla Facebookin etusivulle oli ilmestynyt faniehdotus Vesku Loiri. o_O

--
*etsiskel*

ezzy

Posts: 8,060

#11219 • • ezzy Droid-pappa

Replying to päivän o_O:

Amma, 17.9.2009 14:28:
Kuuntelin Spotifysta Vesa-Matti Loiria ja samalla Facebookin etusivulle oli ilmestynyt faniehdotus Vesku Loiri. o_O



Ei yllättäis kyllä, jos noi möis käyttäjätietoja toisilleen :)
Amma

Posts: 2,383

#11220 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to päivän o_O:

ezzy, 17.9.2009 15:11:
Ei yllättäis kyllä, jos noi möis käyttäjätietoja toisilleen :)


Isoveikka valvoo. O_O

--
*etsiskel*