päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,812,954 views

Freja

Posts: 8,775

#11242 • • Freja Sihteeri

Replying to päivän o_O:

ezzy, 23.9.2009 10:17:
Toivon todella, että Boston.com oli tuolla valokuvaamassa. Aivan upeat maisemat valokuvaamiselle *pepsodent*



Itseasias samaa ajattelin ku näin ton; "voi hitto kun en oo tuol, oisin niiiiiiiiiiiin ollu näpsiis kuvia" *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jone

Posts: 8,258

#11243 • • Jone Archibald Haddock
"Mikä kamera ottaa näin hyvii kuvia :)"-kommentit saavat itkun ja naurun sekaisiin mielentiloihin, mutta ehkä kuitenkin lähinnä oudoksumaan.
Janisa

Posts: 2,226

#11244 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Mä näin tänään ekat joulukyntteliköt ikkunassa. *whaat*
Sairasta.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

larzizi

Posts: 1,661

#11245 • • larzizi

Replying to päivän o_O:

Janisa, 6.10.2009 20:28:
Mä näin tänään ekat joulukyntteliköt ikkunassa. *whaat*
Sairasta.


No nyt on kyllä joku ollu pikkasen ajoissa *nauru* Vaikka kuinka onkin joulu hiipimässä ihan puskista, niin ei.. ei vielä. Itsellä varmaan pääsee pari kirosanaa suusta kun näkee ensimmäiset jouluvalot.. varsinkin jos se tapahtuu lokakuussa *lmao*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

kinderi

Posts: 1,783

#11246 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to päivän o_O:

Janisa, 6.10.2009 20:28:
Mä näin tänään ekat joulukyntteliköt ikkunassa. *whaat*
Sairasta.



Mun naapuri laitto viime viikolla :D
Ja on ainakin mulle tullu jo pariki joulukuvastoa..

..mutsillahan on pihassa viime vuotiset valot vieläki *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

ezzy

Posts: 8,060

#11248 • • ezzy Droid-pappa

Replying to päivän o_O:

larzizi, 6.10.2009 21:47:
---
Janisa, 6.10.2009 20:28:
Mä näin tänään ekat joulukyntteliköt ikkunassa. *whaat*
Sairasta.

---

No nyt on kyllä joku ollu pikkasen ajoissa *nauru* Vaikka kuinka onkin joulu hiipimässä ihan puskista, niin ei.. ei vielä. Itsellä varmaan pääsee pari kirosanaa suusta kun näkee ensimmäiset jouluvalot.. varsinkin jos se tapahtuu lokakuussa *lmao*



Plantagenissa oli jo roudattu varastosta rakennusta varten joulukamat...yhh *igor*
Euforixx

Posts: 52

#11249 • • Euforixx Happy Dreamer
^^Eikä yhtään liian aikaista sellasiin? =D
peikkolapsi

Posts: 1,180

#11250 • • peikkolapsi miisa the maskotti
sitkee kärpänen täällä kaverina, varmaan neljättä viikkoa. ja ihan sekopäinen, tekee kauheit ilmahyökkäyksiä ja se pörinä on häiriintynyttä

oon varma et se tuli kerran tästä näytöstä, mutku en muista et milt sivult... teleporttautu sellain ku ringissä o_o
äsken se hengas taas näytöllä, mut ehkei se pikselikärpäsparka löydä takas enää.

se kattelee mun kanssa aina telkkaa ja laittautuu mun kanssa aamuisin ja dataa mun kanssa iltaisin.
stalkkeri.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

wiwi

Posts: 1,575

#11251 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to päivän o_O:

peikkolapsi, 7.10.2009 23:30:

se kattelee mun kanssa aina telkkaa ja laittautuu mun kanssa aamuisin ja dataa mun kanssa iltaisin.
stalkkeri.


Mutta eikö ole mukavaa kun ei tarvitse olla yksin? :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Euforixx

Posts: 52

#11252 • • Euforixx Happy Dreamer
^^Kärpänen ei varmaan ole kauhean mukavaa juttuseuraa, paitsi jos tykkää olla itse vain äänessä :D
Avatar
#11253 • • Annakins Guest
Yritän löytää kauppaa Helsingissä, joka myisi XXL-kokoisia Suomi-verkkareita o_O
Lyylikki

Posts: 2,975

#11254 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to päivän o_O:

Annakins, 8.10.2009 13:15:
Yritän löytää kauppaa Helsingissä, joka myisi XXL-kokoisia Suomi-verkkareita o_O



Me yritettiin myöskin joskus löytää noita Suomi-verkkareita. Ei löydetty, joten kaveri päätyi tekemään sellaiset itse. Olisiko niin, että joku omistaa oikeudet, eikä halua niistä kovin halvalla luopua. Nansolla oli joskus jotain ton tyylistä, että sieltä ehkä vois kysellä.
drifter

Posts: 834

#11255 • • Edited drifter RoadMonkey | K1
Loukkasin juuri peukaloni.

Teepussilla

Pussissa oli piikki (kuivattu teenlehti tjsp) joka sojotti sieltä pussin sisältä ulos ja oli just sen liimatun läpyskän alla joka on narulla kiinni pussissa, sitten kun rivakalla etu-keski-peukalo-sormiotteella tarrasin pussista silleen että olin irrottamassa sitä läpyskää laittamalla peukun sen alle ja ottamalla sen läpyskän etureunasta kiinni (kun ne on liimattu siitä yläreunasta pussiin) niin se piikki painu sitte peukusta sisään kuin nuppineula ikään.

Eka oli et *auts*, mikäs juttu tää on mut nyt on vaan sellanen hölmistyny olo et mitens tämä nyt on mahdollista...*pökr*

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

Avatar
#11256 • • Annakins Guest

Replying to päivän o_O:

Lyylikki, 8.10.2009 13:24:
---
Annakins, 8.10.2009 13:15:
Yritän löytää kauppaa Helsingissä, joka myisi XXL-kokoisia Suomi-verkkareita o_O

---


Me yritettiin myöskin joskus löytää noita Suomi-verkkareita. Ei löydetty, joten kaveri päätyi tekemään sellaiset itse. Olisiko niin, että joku omistaa oikeudet, eikä halua niistä kovin halvalla luopua. Nansolla oli joskus jotain ton tyylistä, että sieltä ehkä vois kysellä.



Nansolla ei ollu mutta Stockalla kuulemma on siellä turistiosastolla. Samoin Kankurin tuvassa on jotain.
ezzy

Posts: 8,060

#11257 • • ezzy Droid-pappa

Replying to päivän o_O:

Annakins, 8.10.2009 15:55:
---
Lyylikki, 8.10.2009 13:24:
---
Annakins, 8.10.2009 13:15:
Yritän löytää kauppaa Helsingissä, joka myisi XXL-kokoisia Suomi-verkkareita o_O

---


Me yritettiin myöskin joskus löytää noita Suomi-verkkareita. Ei löydetty, joten kaveri päätyi tekemään sellaiset itse. Olisiko niin, että joku omistaa oikeudet, eikä halua niistä kovin halvalla luopua. Nansolla oli joskus jotain ton tyylistä, että sieltä ehkä vois kysellä.

---


Nansolla ei ollu mutta Stockalla kuulemma on siellä turistiosastolla. Samoin Kankurin tuvassa on jotain.



Markkinoilla on aina joku Suomivaate-kauppa. Tiksin "maalais"markkinoilla viime viikonloppuna ainakin oli.
pululu

Posts: 1,102

#11259 • • pululu .jemmutti.
Inssi meni kerralla läpi, en olisi koskaan uskonut.

Tai no. Valehtelin tutkinnon vastaanottajalle että pidän Irvinistä.




...kirjoitetaanko se yksöis-, vai kaksoisveellä? *nauru*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Jone

Posts: 8,258

#11260 • • Edited Jone Archibald Haddock

Replying to päivän o_O:

pululu, 8.10.2009 16:14:
...kirjoitetaanko se yksöis-, vai kaksoisveellä? *nauru*



"kaksois." :)

...ja onnea nyt vielä täälläkin. I knew you could do it! ^_^