No nyt on kyllä joku ollu pikkasen ajoissa Vaikka kuinka onkin joulu hiipimässä ihan puskista, niin ei.. ei vielä. Itsellä varmaan pääsee pari kirosanaa suusta kun näkee ensimmäiset jouluvalot.. varsinkin jos se tapahtuu lokakuussa
No nyt on kyllä joku ollu pikkasen ajoissa Vaikka kuinka onkin joulu hiipimässä ihan puskista, niin ei.. ei vielä. Itsellä varmaan pääsee pari kirosanaa suusta kun näkee ensimmäiset jouluvalot.. varsinkin jos se tapahtuu lokakuussa
Plantagenissa oli jo roudattu varastosta rakennusta varten joulukamat...yhh
sitkee kärpänen täällä kaverina, varmaan neljättä viikkoa. ja ihan sekopäinen, tekee kauheit ilmahyökkäyksiä ja se pörinä on häiriintynyttä
oon varma et se tuli kerran tästä näytöstä, mutku en muista et milt sivult... teleporttautu sellain ku ringissä o_o
äsken se hengas taas näytöllä, mut ehkei se pikselikärpäsparka löydä takas enää.
se kattelee mun kanssa aina telkkaa ja laittautuu mun kanssa aamuisin ja dataa mun kanssa iltaisin.
stalkkeri.
•
•
wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Annakins, 8.10.2009 13:15:
Yritän löytää kauppaa Helsingissä, joka myisi XXL-kokoisia Suomi-verkkareita o_O
Me yritettiin myöskin joskus löytää noita Suomi-verkkareita. Ei löydetty, joten kaveri päätyi tekemään sellaiset itse. Olisiko niin, että joku omistaa oikeudet, eikä halua niistä kovin halvalla luopua. Nansolla oli joskus jotain ton tyylistä, että sieltä ehkä vois kysellä.
Pussissa oli piikki (kuivattu teenlehti tjsp) joka sojotti sieltä pussin sisältä ulos ja oli just sen liimatun läpyskän alla joka on narulla kiinni pussissa, sitten kun rivakalla etu-keski-peukalo-sormiotteella tarrasin pussista silleen että olin irrottamassa sitä läpyskää laittamalla peukun sen alle ja ottamalla sen läpyskän etureunasta kiinni (kun ne on liimattu siitä yläreunasta pussiin) niin se piikki painu sitte peukusta sisään kuin nuppineula ikään.
Eka oli et *auts*, mikäs juttu tää on mut nyt on vaan sellanen hölmistyny olo et mitens tämä nyt on mahdollista...
Me yritettiin myöskin joskus löytää noita Suomi-verkkareita. Ei löydetty, joten kaveri päätyi tekemään sellaiset itse. Olisiko niin, että joku omistaa oikeudet, eikä halua niistä kovin halvalla luopua. Nansolla oli joskus jotain ton tyylistä, että sieltä ehkä vois kysellä.
Nansolla ei ollu mutta Stockalla kuulemma on siellä turistiosastolla. Samoin Kankurin tuvassa on jotain.
---
Nansolla ei ollu mutta Stockalla kuulemma on siellä turistiosastolla. Samoin Kankurin tuvassa on jotain.
Markkinoilla on aina joku Suomivaate-kauppa. Tiksin "maalais"markkinoilla viime viikonloppuna ainakin oli.