päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,844,492 views

ezzy

Posts: 8,060

#11261 • • ezzy Droid-pappa

Replying to päivän o_O:

pululu, 8.10.2009 16:14:
Inssi meni kerralla läpi, en olisi koskaan uskonut.

Tai no. Valehtelin tutkinnon vastaanottajalle että pidän Irvinistä.




...kirjoitetaanko se yksöis-, vai kaksoisveellä? *nauru*



Tissipaidassa, valkeita valheita laukoen ja rimaa hipoen? *nauru* Onnittelut!
pululu

Posts: 1,102

#11262 • • Edited pululu .jemmutti.

Replying to päivän o_O:

ezzy, 8.10.2009 17:31:
---
pululu, 8.10.2009 16:14:
Inssi meni kerralla läpi, en olisi koskaan uskonut.

Tai no. Valehtelin tutkinnon vastaanottajalle että pidän Irvinistä.




...kirjoitetaanko se yksöis-, vai kaksoisveellä? *nauru*

---


Tissipaidassa, valkeita valheita laukoen ja rimaa hipoen? *nauru* Onnittelut!



Mä en voinut pistää tissipaitaa kun oli niin kylmä :(

Ja mihin näistä tisseistä olisi ollutkaan :( :(

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

pululu

Posts: 1,102

#11263 • • pululu .jemmutti.

Replying to päivän o_O:

Jone, 8.10.2009 16:48:
---
pululu, 8.10.2009 16:14:
...kirjoitetaanko se yksöis-, vai kaksoisveellä? *nauru*

---


"kaksois." :)

...ja onnea nyt vielä täälläkin. I knew you could do it! ^_^



Yli puolet matkasta oli puhetta Ryysyranta-nimisestä paikasta, jonka IrWin joskus omisti ja siitä on kai laulukin. Ajettiin mestan ohi, ja nolotti, kun en osannut vastata kysymykseen "Arvaa minkä mestan ohi just ajettiin?".

Sitten tuli selostusta mestan omistuksista ja kuinka IrWin oli maksamatta veroja ja kuinka IrWinin huonekalut olivat päällystetty minkkiturkeilla ja kuinka IrWin sitten kuoli nuorena.

"Joo kyl mä siitä tykkään, kuunneltiin AINA Japanissa.........."

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Takyon

Posts: 2,945

#11264 • • Edited Takyon Möwkö
Viimeiaikoina oon matkustellu muutaman kerran viikossa työmatkat bussilla ja oon huomannu jotain omituista. Se nyt on tietty ihan normaalia et kukaan ei haluu istuutua jonku toisen viereen vaan etitään se tyhjä penkki, mut sit kun ei ole enää kokonaan tyhjiä penkkejä ja ihmiset alkaa istumaan niille "varapaikoille" niin heti kun jostain tyhjenee penkki niin aina joku vaihtaa paikkaa sinne o_O

Siis niinku mitvit? :D Pelätäänkö täällä pääkaupunkiseudulla tosiaan niin paljon tuntemattomien ihmisten läheisyyttä et pitää vaihtaa paikkaa heti kun sellanen jostain vapautuu vai hä? En mä Hyvinkäällä tollaseen muista törmänneeni ja siellä nyt tuli kyl bussia aikoinaan käytettyä päivittäin.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#11265 • • Lost-Soul los pallos

Replying to päivän o_O:

Takyon, 8.10.2009 17:54:
Viimeiaikoina oon matkustellu muutaman kerran viikossa työmatkat bussilla ja oon huomannu jotain omituista. Se nyt on tietty ihan normaalia et kukaan ei haluu istuutua jonku toisen viereen vaan etitään se tyhjä penkki, mut sit kun ei ole enää kokonaan tyhjiä penkkejä ja ihmiset alkaa istumaan niille "varapaikoille" niin heti kun jostain tyhjenee penkki niin aina joku vaihtaa paikkaa sinne o_O

Siis niinku mitvit? :D Pelätäänkö täällä pääkaupunkiseudulla tosiaan niin paljon tuntemattomien ihmisten läheisyyttä et pitää vaihtaa paikkaa heti kun sellanen jostain vapautuu vai hä? En mä Hyvinkäällä tollaseen muista törmänneeni ja siellä nyt tuli kyl bussia aikoinaan käytettyä päivittäin.


Itsel ainakin bussissa tulee sellainen fiilis, että pitää olla mahdollisimman pienesti siinä, kun joku istuu vieressä. Joten jos tyyliin edessa vapautuu tyhjä penkkipari, niin ihan mielellään tulee vaihdettua siihen, jotta voi istua normaalisti.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Nitta

Posts: 5,021

#11266 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Alkaa olla jo mökkihöperö olo kun on sunnuntaista asti sairastellut kotona o_O
Nitta

Posts: 5,021

#11267 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Replying to päivän o_O:

Lost-Soul, 8.10.2009 18:10:
Itsel ainakin bussissa tulee sellainen fiilis, että pitää olla mahdollisimman pienesti siinä, kun joku istuu vieressä. Joten jos tyyliin edessa vapautuu tyhjä penkkipari, niin ihan mielellään tulee vaihdettua siihen, jotta voi istua normaalisti.


Itse en vaihda paikkaa jos vapautuu penkkipari, mutta mielelään juuri tuon ahtauden takia istun tyhjälle penkkiparille. On olkapäissä leveyttä sen verran, että nuo vanhat bussit on epämiellyttävän ahtaita.

Entä jos ne pelkää *possu**sars*ia :D
ezzy

Posts: 8,060

#11268 • • ezzy Droid-pappa

Replying to päivän o_O:

Takyon, 8.10.2009 17:54:
Viimeiaikoina oon matkustellu muutaman kerran viikossa työmatkat bussilla ja oon huomannu jotain omituista. Se nyt on tietty ihan normaalia et kukaan ei haluu istuutua jonku toisen viereen vaan etitään se tyhjä penkki, mut sit kun ei ole enää kokonaan tyhjiä penkkejä ja ihmiset alkaa istumaan niille "varapaikoille" niin heti kun jostain tyhjenee penkki niin aina joku vaihtaa paikkaa sinne o_O

Siis niinku mitvit? :D Pelätäänkö täällä pääkaupunkiseudulla tosiaan niin paljon tuntemattomien ihmisten läheisyyttä et pitää vaihtaa paikkaa heti kun sellanen jostain vapautuu vai hä? En mä Hyvinkäällä tollaseen muista törmänneeni ja siellä nyt tuli kyl bussia aikoinaan käytettyä päivittäin.



Ihmiset lukee liikaa roskalehtiä, jotka pelottelee kaikella mahdollisella. Ei sikseen, kyllä mullakin julkisissa on aika sikanauta olo ja jotenki vainot päällä. Siks kuljenki aina autolla :D
Amma

Posts: 2,383

#11269 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to päivän o_O:

pululu, 8.10.2009 16:14:
Inssi meni kerralla läpi, en olisi koskaan uskonut....


Onneks olkoon! *hali*
Muista sit aina kertoo, jos oot liikenteessä... :P

pululu, 8.10.2009 17:39:
...Ja mihin näistä tisseistä olisi ollutkaan :( :(


Pienet tissit = parhaat tissit. *joo* Ei oo tiellä, ei läiski naamalle jos on rintsikat unohtunu ja pitää vaikka juosta johonkin, ei pitäs olla niistä johtuvia selkävaivoja eikä vanhemmiten roiku polvissa. *vink*

--
*etsiskel*

Takyon

Posts: 2,945

#11270 • • Takyon Möwkö

Replying to päivän o_O:

Amma, 8.10.2009 18:48:
---
pululu, 8.10.2009 16:14:
Inssi meni kerralla läpi, en olisi koskaan uskonut....

---

Onneks olkoon! *hali*
Muista sit aina kertoo, jos oot liikenteessä... :P


---
pululu, 8.10.2009 17:39:
...Ja mihin näistä tisseistä olisi ollutkaan :( :(

---

Pienet tissit = parhaat tissit. *joo* Ei oo tiellä, ei läiski naamalle jos on rintsikat unohtunu ja pitää vaikka juosta johonkin, ei pitäs olla niistä johtuvia selkävaivoja eikä vanhemmiten roiku polvissa. *vink*



Plus että näyttääkin vielä kivemmiltä kuin sellaset ilmapallot ;)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Timce

Posts: 5,381

#11271 • • Timce
"Naiselta naiselle"

Aha, Takyon iski väliin hakemaan irtopisteet. :D

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

pululu

Posts: 1,102

#11272 • • pululu .jemmutti.

Replying to päivän o_O:

Takyon, 8.10.2009 18:55:
---
Amma, 8.10.2009 18:48:
---
pululu, 8.10.2009 16:14:
Inssi meni kerralla läpi, en olisi koskaan uskonut....

---

Onneks olkoon! *hali*
Muista sit aina kertoo, jos oot liikenteessä... :P


---
pululu, 8.10.2009 17:39:
...Ja mihin näistä tisseistä olisi ollutkaan :( :(

---

Pienet tissit = parhaat tissit. *joo* Ei oo tiellä, ei läiski naamalle jos on rintsikat unohtunu ja pitää vaikka juosta johonkin, ei pitäs olla niistä johtuvia selkävaivoja eikä vanhemmiten roiku polvissa. *vink*

---


Plus että näyttääkin vielä kivemmiltä kuin sellaset ilmapallot ;)



True. I love my boobs.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

thomas

Posts: 5,618

#11273 • • thomas
olen kyl samaa mieltä takyonin kans
Amma

Posts: 2,383

#11274 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to päivän o_O:

Timce, 8.10.2009 18:57:
"Naiselta naiselle"


Kerro lisää.

...Pitäähän sitä nyt kanssasisarta muistuttaa elämän tosiasioista, jos on päässy hetkellisesti unohtumaan.

--
*etsiskel*

Amma

Posts: 2,383

#11275 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Batman lensi taivaalla ti-iltana. Sen varjo näkyi kuuta vasten. Tai sillä tavalla. Kyllä. Näin sen omin silmin.

--
*etsiskel*

Euforixx

Posts: 52

#11276 • • Euforixx Happy Dreamer

Replying to päivän o_O:

ezzy, 8.10.2009 16:09:
---
Euforixx, 8.10.2009 12:10:
^^Kärpänen ei varmaan ole kauhean mukavaa juttuseuraa, paitsi jos tykkää olla itse vain äänessä :D

---


^^ btw tos jokaisen postauksen oikeassa yläreunassa on tollanen QUOTE-nappi



Tiedän mutta en aina jaksa säätää ja pelleillä näillä koodeilla että saan juuri sen asian quote-osaan jonka haluan :P
tanhutytto

Posts: 63

#11277 • • tanhutytto
Miten entisaikaan hoidettiin naisten metsästäminen?
Kun nykyisin sekin on niin teknologiariippuvaista...

Esimerkkinä, käväsin eilen kavereiden kanssa kahvilla. Huomasin oven vieressä muutaman jampan kovasti katselevan kun tulin ja aikanaan myös lähdin. Kurvasin lähtiessäni autollani siitä ikkunan alta teiden sijoittelusta johtuen. Kotimatka kesti about 6min ja kun avasin, kaikille jo tutuksi tulleen, Facebookkini niin jo oli viesti odottamassa: "Moromoro, lähdit hetki sit täst kahvilasta...."

Say what? Ensin on otettu rekkari ylös, sillä haettu mun nimi ja lopulta nimellä kokeiltu tuuria FB:stä? Kyllä se on helppoa nykyisin!

*ding*

Tässä nyt sitten pohdinkin onko toi todella sööttiä vai vaan todella nälkäistä.
ezzy

Posts: 8,060

#11278 • • ezzy Droid-pappa

Replying to päivän o_O:

tanhutytto, 8.10.2009 21:38:
Miten entisaikaan hoidettiin naisten metsästäminen?
Kun nykyisin sekin on niin teknologiariippuvaista...

Esimerkkinä, käväsin eilen kavereiden kanssa kahvilla. Huomasin oven vieressä muutaman jampan kovasti katselevan kun tulin ja aikanaan myös lähdin. Kurvasin lähtiessäni autollani siitä ikkunan alta teiden sijoittelusta johtuen. Kotimatka kesti about 6min ja kun avasin, kaikille jo tutuksi tulleen, Facebookkini niin jo oli viesti odottamassa: "Moromoro, lähdit hetki sit täst kahvilasta...."

Say what? Ensin on otettu rekkari ylös, sillä haettu mun nimi ja lopulta nimellä kokeiltu tuuria FB:stä? Kyllä se on helppoa nykyisin!

*ding*

Tässä nyt sitten pohdinkin onko toi todella sööttiä vai vaan todella nälkäistä.


Kyl mä sanoisin, että jos joku vaikuttaa sen arvoiselta, että kannattaisi nähdä vaivaakin, on se ihan plussaa. Ehkä toi on aika stalkkaamista, mut mikäpä nykyään ei vaikuttais siltä, kun oikein ajattelee...
kinderi

Posts: 1,783

#11279 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to päivän o_O:

Jone, 6.10.2009 14:51:
"Mikä kamera ottaa näin hyvii kuvia :)"-kommentit.



No siis, eikös se kamera ne kuvat ota? *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

peikkolapsi

Posts: 1,180

#11280 • • peikkolapsi miisa the maskotti

Replying to päivän o_O:

wiwi, 8.10.2009 10:59:
---
peikkolapsi, 7.10.2009 23:30:

se kattelee mun kanssa aina telkkaa ja laittautuu mun kanssa aamuisin ja dataa mun kanssa iltaisin.
stalkkeri.

---

Mutta eikö ole mukavaa kun ei tarvitse olla yksin? :D



no, oon tavallaan kyllä jo kiintyny siihen. tänään en oo nähny sitä... täytyy varmaan etsiä. ellei se sit viimein oo depsiny, apua täytyyks pitää oikeen hautajaiset... :D:D basilikapuskan juurelle

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla