päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,856,760 views

Santutar

Posts: 405

#5601 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Näin Idols-Ruslanasin PIEKSÄMÄEN torilla kävelees....Täähän kaupunki on tosiaan semmonen menomesta et tääl kandee oleilla*lmao*
Snaggo

Posts: 1,147

#5602 • • Snaggo ;__;
Unessa esiintyi ":D" -hymiö pariinkiin otteeseen keskeisessä roolissa :D *ding**lmao*
huhhuh mitä paskaa mun aivot tuottaa.

--
bojoing.

Amarie

Posts: 261

#5603 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Mä oon työkseni asiakastuki mobiilipalveluita tuottavassa yrityksessä. Tänään taas joku nainen uhkasi ilmoittaa MINUSTA poliisille, koska oli itse tilannut puhelimeensa soittoäänen, joka ei siinä toimi, eikä saanut sitä toimimaan. En oikein ymmärtänyt, miksi hän minusta olisi ilmoittanut poliisille. O.o

--
In her eyes I see the sky.

Elmiira

Posts: 1,446

#5604 • • Elmiira
Duunipaikan vessanpöntössä on nokian kännykkä o_O

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

ken-guru

Posts: 165

#5605 • • ken-guru

Amarie, 23.2.2007 12:18:
Mä oon työkseni asiakastuki mobiilipalveluita tuottavassa yrityksessä. Tänään taas joku nainen uhkasi ilmoittaa MINUSTA poliisille, koska oli itse tilannut puhelimeensa soittoäänen, joka ei siinä toimi, eikä saanut sitä toimimaan. En oikein ymmärtänyt, miksi hän minusta olisi ilmoittanut poliisille. O.o



Elmiira, 23.2.2007 12:29:
Duunipaikan vessanpöntössä on nokian kännykkä o_O



Liittyykö nämä asiat jotenkin toisiinsa?-)
Avatar
#5606 • • Pinski Guest
Oon nyt nähny tosi monta yötä putkee unta siitä, että joku kolaroi mun nissanin, lähinnä keulan. Ja aina eri kolaroija, jonka välillä jopa tunnen, sekä eri kolarointityyli *ding*
Sinza

Posts: 2,227

#5607 • • Sinza
Miten kummilahjan ostamisessa tulee menetellä? Eiksiinä oo kuitenkin yleensä kaiverrettuna sen nimi + paino + pituus? Pitääks kummien udella nimi ennen ristiäisiä tietoonsa vai annetaanko lahja vasta jälkikäteen? Prkl kun en tiedä näistä jutuista mitään *grr*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Jocular

Posts: 1,359

#5608 • • Jocular Janni

Sinza, 24.2.2007 10:35:
Miten kummilahjan ostamisessa tulee menetellä? Eiksiinä oo kuitenkin yleensä kaiverrettuna sen nimi + paino + pituus? Pitääks kummien udella nimi ennen ristiäisiä tietoonsa vai annetaanko lahja vasta jälkikäteen? Prkl kun en tiedä näistä jutuista mitään *grr*!



Osta lahja nyt, kaiverruta myöhemmin. Niin nää yleensä menee. Ja kandee sit kans tiedustella ettei esim. vanhemmat tai muut kummit oo ostanu sitä lusikkaa..

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Takyon

Posts: 2,945

#5609 • • Takyon Möwkö

Pinski, 23.2.2007 12:41:
Oon nyt nähny tosi monta yötä putkee unta siitä, että joku kolaroi mun nissanin, lähinnä keulan. Ja aina eri kolaroija, jonka välillä jopa tunnen, sekä eri kolarointityyli *ding*



Sitä on selkeästi pelattu liikaa tAAtin truck dismounttia *nauru*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

sapeli

Posts: 11,768

#5611 • • sapeli jokukukamikä?
Omo paketissa kyllä vihjataan että palvelunumeroon soittaminen on ilmaista, mutta unohtivatpa painaa kyseisen numeron pakkaukseen *hih* Vanha kunnon (h)omo-info *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#5612 • • Annakins Guest
Pitäs löytää uus koti *iloinen*

(Päivän o.O koska tapahtu niin nopsaan vaikka on tätä odotettukin)
pirpeli

Posts: 5,533

#5613 • • pirpeli

sapeli, 24.2.2007 11:15:
Omo paketissa kyllä vihjataan että palvelunumeroon soittaminen on ilmaista, mutta unohtivatpa painaa kyseisen numeron pakkaukseen *hih* Vanha kunnon (h)omo-info *nauru*



Siitä vaan pienimuotoinen reklamaatio, kolahtaa varmaan Omoa luukusta :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

KooKie

Posts: 4,338

#5617 • • KooKie aka. Petress Pan

yoni-, 25.2.2007 23:32:
Julian Beever



Pääsisköhän tällainen taidemuoto seuraaviin taidehistorian oppikirjoihin, onhan ne jo ikuistaneet siltojen paketoinnin jne. :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#5618 • • Edited ALIEN Guest
oon jo useamman viikon saanut ihan naurettavan paljon sähköiskuja ja äsken tuli jo pari niin pahaa te alkoi päätä särkee. WTF is going on here... o.O

Ja kyllä, olen tietoinen et pakkanen aiheuttaa tätä, mut ei koskaan näin paljon / pahasti.. ai perkele.. :(
littlebig

Posts: 753

#5619 • • littlebig aaat-chi kung
Keskustan vaalilause "vähän kuin itseäsi äänestäisit"

*ding*

jos mä koen olevani epäpätevä arkadianmäelle niin miksi ihmeessä menisin äänestämään jonkun yhtä epäpätevän sinne hoitamaan yhteiskunnan asioita?

--
straight ______

gay ^______^

Muhvi-

Posts: 303

#5620 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Töissä ihan yksin. Kaikki muut sairaslomalla. Olen siis kuntosalilla töissä. Edes yhtään asiakasta ei ole treenaamassa? Talvilomia? Outoo. O_o

...BILEET!!! *jiihaa*

--
It was once my life - it was my life at one time.