päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,813,753 views

sapeli

Posts: 11,768

#2761 • • sapeli jokukukamikä?

petraxx, 8.1.2006 16:21:
eilen tippui postilaatikosta tallanen 'korttelikysely' jossa kartoitetaan alueella asuvien tyytyvaisyytta. kohdassa 'hairiotekijat' vaihtoehtoina olivat:

-koirankakka

-narkkarit

-homot *igor*



Meil on kyl ollu vähän jotain häslinkiä tossa fagottipolulla *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ezzy

Posts: 8,060

#2762 • • ezzy Droid-pappa

flygfisk, 7.1.2006 19:59:
Onnistuin käymään MSN:llä puhekeskustelua. Minulla ei ole mikrofonia eikä koneessakaan ohjekirjan mukaan ole.



Kuulokkeet mikki-liitännässä? toimii nimittäin mikkinä.
flygfisk

Posts: 327

#2763 • • Edited flygfisk

ezzy, 8.1.2006 18:03:
---
flygfisk, 7.1.2006 19:59:
Onnistuin käymään MSN:llä puhekeskustelua. Minulla ei ole mikrofonia eikä koneessakaan ohjekirjan mukaan ole.

---


Kuulokkeet mikki-liitännässä? toimii nimittäin mikkinä.



Ei ollu kuulokkeita mikki-liitännässä.

edit: Asia on selvitetty jo. :)
Orfeus

Posts: 5,872

#2764 • • Orfeus
Ohjeistus viinanjuonnista by NextAce videopätkä, verratonta *joo**tirsk*
sapeli

Posts: 11,768

#2765 • • sapeli jokukukamikä?
Yhen Nintendo-pelin manuaalista:

Blind Cave Frog - They evolved blindness as a protective mechanism ot ensure continuation of the species as cave frogs are made violently ill by the sight of other cave frogs. The males are red and the females are green, but, of course, blind caves frogs do not know this.

*whaat* *lmao* Aivan hillitöntä *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#2766 • • liikkuva muna an egg on the move
LANit loppu, pelattiin vajaat 60 tuntia. Jokseenkin väsyny olo.

*ding*
NextAce

Posts: 2,505

#2767 • • NextAce Alienated

Orfeus, 8.1.2006 18:58:
Ohjeistus viinanjuonnista by NextAce videopätkä, verratonta *joo**tirsk*



Joo, ei vittu. Lopputulos olikin taas mitä mainioin.

--
-Alienation-

-----

UnityF

Posts: 15,721

#2768 • • UnityF joo just se
aattelin hetken mielijohteesta alkaa kasvattaa taas kulmakarvoja kun ne on ollu nyt poissa jo muutaman vuoden... saa nähä kauan jaksan niitä *ding*
Sphyxia

Posts: 3,308

#2769 • • Sphyxia Maracujá!
Ruotsissa (näköjään edelleen) toimiva "Ravekommisionen":

"I Sverige har trancescenen som sagt varit ytterst liten ... En annan orsak är Ravekommisionen som in i det sista försöker eliminera de få ravefester som fortfarande anordnas runtom i riket."

(tranceland.org)

ja

"Under mina år har vi kämpat hårt emot denna nedbrytande kultur. Trancearna försöker beskriva sig som syndabockar och ge en fin fasad om sin kultur. Men verkligheten är en annan. Drogerna flödar och dessa individer lever ett självdestruktivt och osederligt leverne. De kommer från trassliga hem, många av dem har problem med droger och lössläppta sexuella hämningar samt sysselsättningsgraden är längre än i andra ungdomsgrupper. Samhället kan inte tolerera detta och stillasittande se på. När vi väl hjälpt dem ur träsket är de mycket tacksamma. Dessa stunder med avhoppare gör att jag fortsätter min outtröttliga kamp."

(vlt.se)

Jaa'a ... *ding*
martina

Posts: 1,875

#2771 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

mayah, 9.1.2006 19:41:
Mua ilmeisesti odottaa jonkinlainen kosto "venäläisen alamaailman tapaan" o_O En ihan päässy perille. Mut siis, mitä opimme tästä? Älä kieltäydy keikasta :D



woot..? *täh*
enrg

Posts: 2,040

#2772 • • enrg

mayah, 9.1.2006 19:41:
Mua ilmeisesti odottaa jonkinlainen kosto "venäläisen alamaailman tapaan" o_O En ihan päässy perille. Mut siis, mitä opimme tästä? Älä kieltäydy keikasta :D



Polkkaa tai kuole*pahis**lmao*
John

Posts: 1,384

#2773 • • John Lauma

mayah, 9.1.2006 19:41:
Mua ilmeisesti odottaa jonkinlainen kosto "venäläisen alamaailman tapaan" o_O En ihan päässy perille. Mut siis, mitä opimme tästä? Älä kieltäydy keikasta :D



wtf? plur ja sillee... O_o

--
Fancy some cheese, Gromit?

Bio

Posts: 4,429

#2774 • • Bio The Bullies / Pinky

mayah, 9.1.2006 19:41:
Mua ilmeisesti odottaa jonkinlainen kosto "venäläisen alamaailman tapaan" o_O En ihan päässy perille. Mut siis, mitä opimme tästä? Älä kieltäydy keikasta :D



no voi tsiisus sentään *igor*

Juu ja oma o_O se, et on se kumma kun jotkut ihmiset osaa olla ilkeitä ja itseään täynnä. Tuntuu et nää "ihmiset" on jo läpimätiä syntyessään. On se vaan niin kuten x-filesis sanottiin: "Trust No One"
Sebastian

Posts: 904

#2775 • • Edited Sebastian RoboCock

mayah, 9.1.2006 19:41:
Mua ilmeisesti odottaa jonkinlainen kosto "venäläisen alamaailman tapaan" o_O En ihan päässy perille. Mut siis, mitä opimme tästä? Älä kieltäydy keikasta :D




Kukaan ei uhkaile mun entisiä työntekijöitä *grr* eikä varsinkaan naispuolisia *släp*

Because I`m too FAST for you ... *pahis*
Dave

Posts: 1,750

#2776 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk

mayah, 9.1.2006 19:41:
Mua ilmeisesti odottaa jonkinlainen kosto "venäläisen alamaailman tapaan" o_O En ihan päässy perille. Mut siis, mitä opimme tästä? Älä kieltäydy keikasta :D

Selvä...Ei hyvääpäivää. *grr*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

Jone

Posts: 8,258

#2777 • • Jone Archibald Haddock

Sebastian, 9.1.2006 22:04:
---
mayah, 9.1.2006 19:41:
Mua ilmeisesti odottaa jonkinlainen kosto "venäläisen alamaailman tapaan" o_O En ihan päässy perille. Mut siis, mitä opimme tästä? Älä kieltäydy keikasta :D

---

Kukaan ei uhkaile mun entisiä työntekijöitä *grr* eikä varsinkaan naispuolisia *släp*



Eikä mun tyttöystävää. *uros*
DJ Rx

Posts: 2,527

#2778 • • DJ Rx FINRG Recordings
mistä ihmeestä sä oot kieltäytynyt?

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

remotion

Posts: 5,283

#2779 • • remotion nostatus guru
mitä helgee?!?!?!? mulle tuli ekana mieleen että joku ois painanu flaikkuihin sun nimen ja sit kieltäydyt ja... voi vamma mä sanon...mutta selvennätkö hieman mayah? :/
Jone

Posts: 8,258

#2780 • • Jone Archibald Haddock

mayah, 9.1.2006 22:24:
"suomalaiset äijät ovat suurin osiin pelkureita,kukaan ei selvitä asiat miesten tavoin vaan poliissi on takana,naurettavaa,tämmösestä..."



Missähän se papan pystykorva olikaan? *nauru*