päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,844,440 views

Jimme

Posts: 39

#7401 • • Jimme Totanoin.
Suomessa 5M, jenkeissä 250M... eipä taida juuri ketään toi kiinnostaa. Vaikka perseestä onkin, suuresti.

--
Give the devil his due.

Jammailija

Posts: 3,224

#7402 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
-sisäinen kelloni herättää mut usein ennen kellon soimista juuri ennen klo 6.30
-olin tänään töissä tuntia aikaisemmin
-alan innostua uudestaan kaunokirjoituksesta
-kävin yöllä/aamulla vessassa 5 krt, enkä tiedä mistä muusta se vois johtua kuin siitä, että mul oli illal hieronta.

*ding*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#7403 • • Annakins Guest

Verano, 12.9.2007 21:55:
Pelasin ekan kerran Toulousea netissä. Botti oli hieman perseestä. Voitin sen 225-97. o_O No jos pelais ihmisiä vastaan.



Noihan on ihan normit voittopisteet ku pelaat mua vastaan *nauru*
ezzy

Posts: 8,060

#7404 • • ezzy Droid-pappa
Mark

Posts: 7,311

#7405 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s
Eilen tuli kotiin Nordealta kirje (olen siis ko verenimijälaitoksen asiakas), jossa päällä luki "Onnittelut jo etukäteen". Jep, eli sen lisäksi että ko hell holesta on visa mikä ei juuri pysy kurissa, joustoluottoa jonninverran ja opintolainaa hyvä läjä, nämä päättivät onnitella siitä että olivat myöntäneet mulle mastercardin ilman että olin edes sitä hakenut *ding**poks* Siis vittu jes, lisää lisää LISÄÄ lypsyä kun kerran tyhmä nielee kaikki täkyt *grr* Onneks papru pääty roskiin, en taida ottaa masteria enää :D

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

crissy

Posts: 1,958

#7406 • • crissy

ezzy, 13.9.2007 09:24:
---
Forecast, 12.9.2007 22:10:
Jos haluaa illan ratoksi lukea totuuksia miehistä, suosittelen:


http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=4084373&t=4084373
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=4091336&t=4091336
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=4101996&t=4101996
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=4114793&t=4114793

Oksennusvaroitus. Vaikka osittain nämä ovat ihan hauskoja *pepsodent*

---


Aika helmiä :D rekkamiehen pastillilt *lmao*



loistavia!!!!!
kinderi

Posts: 1,783

#7407 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Kun mä heräsin niin ajattelin et tänään oon ahkera ja laitan vihdoin ja viimein paikkoja johonkin järjestykseen mut kuis taas kävi?
Valokuvat on levitetty pitkin olkkarin lattiaa (okei,auto- ja mp-kuvat sain kansioihin) ja mä istun koneella. *justjoo*

Kyl tää viel joskus näyttää asunnolta *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Saara

Posts: 1,954

#7408 • • Saara #2970
Loistavaa, olen sitten flunssahuuruissa vaihtanut koneelle taustaksi ulla ja suppo taalasmaan jonkun kuvatuksen :D.

No tohon se jää nyt ainakin hetkeksi, Suppo <3.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7409 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Mark, 13.9.2007 10:07:
Siis vittu jes, lisää lisää LISÄÄ lypsyä kun kerran tyhmä nielee kaikki täkyt *grr* Onneks papru pääty roskiin, en taida ottaa masteria enää :D



Ota nyt vaan... Kuvittele, sit sul on VIEL enemmän rahaa käytössä ja oot rikas! *pepsodent*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Mark

Posts: 7,311

#7410 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s

Hyzenthlay, 13.9.2007 16:00:
---
Mark, 13.9.2007 10:07:
Siis vittu jes, lisää lisää LISÄÄ lypsyä kun kerran tyhmä nielee kaikki täkyt *grr* Onneks papru pääty roskiin, en taida ottaa masteria enää :D

---


Ota nyt vaan... Kuvittele, sit sul on VIEL enemmän rahaa käytössä ja oot rikas! *pepsodent*



Niin, mä vähän luulen et joudun kaivaa sen paprun roskista *nauru* More IS more *kuolaa* kelaa mikä limitti, voisin lähtee vaik Bahamalle *jiihaa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7411 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
oikee asenne! Kyl sitä rahaa sit jostain aina löytyy ja asioilla on tapana järjestyä *joo* (*nauru*)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ipe

Posts: 1,845

#7412 • • ipe X-Rust / Holvi
En tiijä pitääkö tismalleen paikkansa mutta tämmönen tuli netissä vastaan:

Abraham Lincoln was elected to Congress in 1846.
John F. Kennedy was elected to Congress in 1946.

Abraham Lincoln was elected President in 1860.
John F. Kennedy was elected President in 1960.

Both were particularly concerned with civil rights.
Both wives lost their children while living in the White House.

Both Presidents were shot on a Friday.
Both Presidents were shot in the head.

Lincoln's secretary was named Kennedy.
Kennedy's secretary was named Lincoln.

Both were assassinated by Southerners.
Both were succeeded by Southerners named Johnson.

Andrew Johnson, who succeeded Lincoln, was born in 1808.
Lyndon Johnson, who succeeded Kennedy, was born in 1908.

John Wilkes Booth, who assassinated Lincoln, was born in 1839. Lee
Harvey Oswald, who assassinated Kennedy, was born in 1939.

Both assassins were known by their! three names.
Both names are composed of fifteen letters.

Lincoln was shot at the theater named 'Ford.'
Kennedy was shot in a car called a 'Lincoln' made by Ford.

Booth ran from the theater and was caught in a warehouse.
Oswald ran from a warehouse and was caught in a theater.

Booth and Oswald were assassinated before their trials! And here's the
kicker:

A week before Lincoln was shot, he was in Monroe, Maryland.
A week before Kennedy was shot, he was with Marilyn Monroe.

Creepy, huh?

*ding*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Anselmi

Posts: 2,578

#7413 • • Edited Anselmi And sell me

ipe, 13.9.2007 17:35:
A week before Lincoln was shot, he was in Monroe, Maryland.
A week before Kennedy was shot, he was with Marilyn Monroe.


Olin jo ihan varma et sieltä tulee seuraavaa:

A week before Lincoln was shot, he was in Monroe, Maryland.
A week before Kennedy was shot, he was in Marilyn Monroe.

--
sen pituinen se

Pätkis

Posts: 1,038

#7414 • • Pätkis Pikkis
Hyvä tilanne äsken kotimatkalla*tirsk* Kiertoliittymässä kaksi autoa meinasi kolaroida, koska kumpikin halusi mennä ensin. Pysähtyivät siihen jonon jatkoksi, ja jälkimmäinen alkoi nojaamaan tööttiin niin että risteys raikasi. Ensimmäinen sitten avaamaan ovea että mitä sä alat mulle, toinen avasi oven ja alkoi huutaa pää punasena että helvettiäkö ajoit suoraan mun eteen. Ensimmäinen tietysti siihen, että mä OLIN EKA, ja hirveetä kiroilua vuoron perään "et kyllä ollut!!!" jatkui kunnes muut autot oli jo hyvän matkaa siirtyneet risteyksestä pois*nauru* Ei tarvi varmaan mainita, että se jälkimmäinen, jonka autosta vasta hyvin viime tipassa jarrut löytyi, oli taksi*justjoo*

Rentoa ruuhka-autoilua keskustassa*aplodit*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

josbe

Posts: 1,982

#7415 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Pätkis, 13.9.2007 17:48:
Hyvä tilanne äsken kotimatkalla*tirsk* Kiertoliittymässä kaksi autoa meinasi kolaroida, koska kumpikin halusi mennä ensin. Pysähtyivät siihen jonon jatkoksi, ja jälkimmäinen alkoi nojaamaan tööttiin niin että risteys raikasi. Ensimmäinen sitten avaamaan ovea että mitä sä alat mulle, toinen avasi oven ja alkoi huutaa pää punasena että helvettiäkö ajoit suoraan mun eteen. Ensimmäinen tietysti siihen, että mä OLIN EKA, ja hirveetä kiroilua vuoron perään "et kyllä ollut!!!" jatkui kunnes muut autot oli jo hyvän matkaa siirtyneet risteyksestä pois*nauru* Ei tarvi varmaan mainita, että se jälkimmäinen, jonka autosta vasta hyvin viime tipassa jarrut löytyi, oli taksi*justjoo*

Rentoa ruuhka-autoilua keskustassa*aplodit*


Oli kyl hitonmoinen ruuhka äsken! Mulle kävi vähän samantyyppinen juttu, mutta osapuolina olivat taxari ja minä, ja ainoa huutaja oli: Arvatkaa kuka? Ensin ohitti mut törkeästi sivulta risteyksessä, niin että melkein ajoin sen päälle. Tööttäsin, niin eiköhän se nouse autosta ja tuu huutamaan mun ikkunalle. Ja vielä asiakas taksissa! :D

Jos jotku, niin taxarit sais poistaa liikenteestä. Tekevät niin paljon törkeyksiä ja sitten vielä haukkuvat muita... Ne vois ajaa pelkästään viikonloppuisin, kun en itse ajele, mutta tarvin kyytiä. *pepsodent*
Takyon

Posts: 2,945

#7416 • • Takyon Möwkö

josbe, 13.9.2007 17:53:
---
Pätkis, 13.9.2007 17:48:
Hyvä tilanne äsken kotimatkalla*tirsk* Kiertoliittymässä kaksi autoa meinasi kolaroida, koska kumpikin halusi mennä ensin. Pysähtyivät siihen jonon jatkoksi, ja jälkimmäinen alkoi nojaamaan tööttiin niin että risteys raikasi. Ensimmäinen sitten avaamaan ovea että mitä sä alat mulle, toinen avasi oven ja alkoi huutaa pää punasena että helvettiäkö ajoit suoraan mun eteen. Ensimmäinen tietysti siihen, että mä OLIN EKA, ja hirveetä kiroilua vuoron perään "et kyllä ollut!!!" jatkui kunnes muut autot oli jo hyvän matkaa siirtyneet risteyksestä pois*nauru* Ei tarvi varmaan mainita, että se jälkimmäinen, jonka autosta vasta hyvin viime tipassa jarrut löytyi, oli taksi*justjoo*

Rentoa ruuhka-autoilua keskustassa*aplodit*

---

Oli kyl hitonmoinen ruuhka äsken! Mulle kävi vähän samantyyppinen juttu, mutta osapuolina olivat taxari ja minä, ja ainoa huutaja oli: Arvatkaa kuka? Ensin ohitti mut törkeästi sivulta risteyksessä, niin että melkein ajoin sen päälle. Tööttäsin, niin eiköhän se nouse autosta ja tuu huutamaan mun ikkunalle. Ja vielä asiakas taksissa! :D

Jos jotku, niin taxarit sais poistaa liikenteestä. Tekevät niin paljon törkeyksiä ja sitten vielä haukkuvat muita... Ne vois ajaa pelkästään viikonloppuisin, kun en itse ajele, mutta tarvin kyytiä. *pepsodent*



Nyt pentele, eipäs yleistetä :P

Nimim. Levyjä soittava maltillinen taksikuski

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

josbe

Posts: 1,982

#7417 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Takyon, 13.9.2007 18:17:

Nyt pentele, eipäs yleistetä :P

Nimim. Levyjä soittava maltillinen taksikuski


No ok, ok... Yleistän sitten vain keski-ikäisiin/iäkkäämpiin taxareihin. Itse asiassa meinasin jopa edellisessä postauksessani sanoa, että taxarit pitäis poistaa liikenteestä, lukuun ottamatta nuoria ja viikonloppua ajavia. *pepsodent*
Takyon

Posts: 2,945

#7418 • • Takyon Möwkö

josbe, 13.9.2007 18:28:
---
Takyon, 13.9.2007 18:17:

Nyt pentele, eipäs yleistetä :P

Nimim. Levyjä soittava maltillinen taksikuski

---

No ok, ok... Yleistän sitten vain keski-ikäisiin/iäkkäämpiin taxareihin. Itse asiassa meinasin jopa edellisessä postauksessani sanoa, että taxarit pitäis poistaa liikenteestä, lukuun ottamatta nuoria ja viikonloppua ajavia. *pepsodent*



Ja mun mielestä kun suurin osa just niistä nuorista kuskeista on niitä pahimpia kaahareita :D Vanhemmat on jo tajunnu ettei siitä ole muuta kuin haittaa. Toki sitten osa niistä vanhemmista on sellasia teiden kuninkaita ja osaavat käsitellä autoa paremmin kuin kukaan muu *justjoo*..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

josbe

Posts: 1,982

#7420 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Takyon, 13.9.2007 18:38:
Toki sitten osa niistä vanhemmista on sellasia teiden kuninkaita ja osaavat käsitellä autoa paremmin kuin kukaan muu *justjoo*..


Just toi ja sit se, kun ne on niin älyttömän hermoheikkoja!