Mar6, 28.8.2008 11:50:
Miksi vitussa mä en pääse himasta koneellani ruotsalaiselle autosivustolle kun tollasen proxysivuston läpi millä voi kiertää noita estoja. Blokkaako suomen valtio tai welho multa tollaset??
Saabismi on sairaus. Voimia
11,982 posts, 600 pages, 4,014,609 views
Miksi vitussa mä en pääse himasta koneellani ruotsalaiselle autosivustolle kun tollasen proxysivuston läpi millä voi kiertää noita estoja. Blokkaako suomen valtio tai welho multa tollaset??
Ronie, 28.8.2008 21:24:
---
---
Saabismi on sairaus. Voimia
hemuz, 1.9.2008 10:44:
Tosiaan eilen poljin töistä kotiin ja maitopurkki roukku hedelmäpussissa sarvesta. Sit se pussin pohja petti... No laitoin maidon tarakalle ja jatkoin matkaa. Korttelin verran pääsin tosi hyvin ja sit se tippu uudelleen. Ei auttanu ku napata maito kainaloon ja koittaa jatkaa matkaa. Parin korttelin päästä tajusin, et hima-avaimet oli siinä pussissa, jonka pohja petti joitakin kortteleita sitten... Viskasin sen maidon lähimpään puskaan ja palasin hakemaan avaimia. Tais se täti vähän ihmetellä joka kyytiä venas siinä tienposkessa :D
ezzy, [url=http://klubitus.org
hahahah :D mitä helvettiä avaimet tekee hedelmäpussissa...
hemuz, 1.9.2008 11:18:
---
ezzy, [url=http://klubitus.org
hahahah :D mitä helvettiä avaimet tekee hedelmäpussissa...
---
No hedelmäpussi kompensoi puuttuvaa laukkua/reppua. Oishan ne voinu taskuunkin laittaa, mutta ne sujahti siihen pussiin nii nopskaa avattuani pyörän lukon. Ja mulla oli tosiaan kahet sormikkaan päällekkäin ja 9h vuoro takana . Meinasin repee ääneen itekki tossa sähellyksessä :D
UGM Promotions, 24.8.2008 20:14:
well..I don't really want to translate the whole thing word to word...too time consuming and the phrasing can get tricky. But I'll give you the gist:
This is someones blog and the first part discusses his thoughts on the decision to ban the sale alcohol in the Viljandi Folk Festival because minors seem to get drunk on that day more than other days. He seems to think that the reason is something to "raise your eyebrows at." Since, well...isn't it already illegal to sell alcohol to minors, and if they come to the festival drunk, what good would the ban do?
The second part discusses his amusement at a story in the the New York Times. Which is about bloggers who complain about Comcast on their blogs may be contacted by Comcast's Frank Eliason to see if he can resolve their specific problem.Unfortunately, most of these bloggers aren't pleased by the attention and helpfulness and instead get upset and accuse comcast of acting like "Big Brother." He then goes on to discuss that he could only hope that the companies he complains about on his blog are taking his criticism into account.
kindertin, 1.9.2008 22:03:
Miten voi yhtäkkiä pamahtaa niska ja hartiat näin pirun kipeiks?
Ja alaselkääki jomottaa.
Mitä hittoa