päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,953 views

lohikarme

Posts: 1,730

#4821 • • lohikarme RitariVittupää

Freja, 26.10.2006 15:41:
Mä en oikeesti tajua mitä tapahtui tuossa tunti sitten. En oo vieläkään saanu nostettua leukaa saatikka lopetettua hymyilemästä.



Mitä tapahtui?

--
Qualis artifex pereo

Freja

Posts: 8,775

#4822 • • Freja Sihteeri

lohikarme, 26.10.2006 15:50:
Mitä tapahtui?



Taisin kolauttaa pääni koneen kattoon tai häikäistyä auringosta ku se paistoi pilvien päällä ni kivasti *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#4823 • • Annakins Guest
Itiksen uimahallissa oli aamulla 7.30 korkattu Finlandia-pullo pesuhuoneen penkillä *whaat*
zaler

Posts: 1,545

#4824 • • zaler e h k i s

mayah, 27.10.2006 11:05:
---
Annakins, 27.10.2006 10:56:
[iso]Itiksen[/iso] uimahallissa oli aamulla 7.30 korkattu Finlandia-[iso] pullo[/iso] pesuhuoneen penkillä *whaat*

---


Mikä tässä yhdistelmässä "Itäkeskus-Alkoholi" saikaan teidät hämmästyneeksi?


haha *nauru*
O_o o_O

--
let´s eat to the beat!

Avatar
#4825 • • Annakins Guest

mayah, 27.10.2006 11:05:
---
Annakins, 27.10.2006 10:56:
[iso]Itiksen[/iso] uimahallissa oli aamulla 7.30 korkattu Finlandia-[iso] pullo[/iso] pesuhuoneen penkillä *whaat*

---


Mikä tässä yhdistelmässä "Itäkeskus-Alkoholi" saikaan teidät hämmästyneeksi?



No se uimahalli! :D
sapeli

Posts: 11,768

#4826 • • sapeli jokukukamikä?
Pihalle on ilmestyny yöllä järvi *nauru* Kauppalan puiston läpi kulkeva pikkupuro on näköjään tulvinu oikei kunnolla *hih* Mut itse asiassa nyt ku on vielä aurinkoistakin ni toi kyl kimmeltää aika nätisti *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Fresia

Posts: 764

#4827 • • Fresia vähän outo
Sain tehtyä tällä viikolla melkein kaiken mitä piti *ding*

Viikko matkaan ja pitäs alkaa pakkaamaan. Jännitys kohoaa *hikoil* *hihu* *sydän*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

phear

Posts: 804

#4829 • • phear <X>
Pomo pisti Lordin saksan kultalevyn paskaksi.
Alyna

Posts: 194

#4830 • • Alyna
Mun putkissa on vissiin jotain vikaa kun aina välillä mun vessaan leijailee naapurista putkistojen kautta ihan kauhia pielun haju.. Naapurini ei turhia säästele *tirsk*
Ihana herätä raikkaaseen aamuun *nauru*

*nyyh*
remotion

Posts: 5,283

#4831 • • remotion nostatus guru

emuli, 30.10.2006 11:01:
Mun putkissa on vissiin jotain vikaa kun aina välillä mun vessaan leijailee naapurista putkistojen kautta ihan kauhia pielun haju.. Naapurini ei turhia säästele *tirsk*
Ihana herätä raikkaaseen aamuun *nauru*

*nyyh*



päivän LOL :D
Freja

Posts: 8,775

#4832 • • Freja Sihteeri
Ei oikeestaan ees päivän, vaan sen ajan, kun vanhemmillani on ollut kännykkä. Eli vuosien o_O on se, että äippä ja iskä luulevat vieläkin, että kun kännykän äänen asetuksena on "voimistuva", se on silloin lujemmalla kuin "normaali". *eikä* Iskällä on tosi huono kuulo, joten oon sanonut, että kun sen äänen laittaa täysille, ja soittotavan normaaliksi, se soi heti lujaa ja sen kuulee nopeammin, että se alkaa soimaan. Mutta kun ei. Äsken taas huomasin, et se on vieläkin voimistuvalla.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avernian

Posts: 7,451

#4833 • • Avernian Kerettiläinen
On vähän :) ja :(, niin olkoon o_O.
Hain aamusta uudelle koneelle kotelon kaupasta. Nyt saa sitten raahata 12kg laatikkoa ympäri kaupunkia koko päivän.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Zeratul

Posts: 1,170

#4834 • • Zeratul Captain miserable
Näin kotimatkalla jonku miekkosen joka seiso puutarhaletku kädessä kastelemassa pihallaan kasvavaa puuta??? :D

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#4835 • • astaroth Guest

phear, 30.10.2006 09:49:
Pomo pisti Lordin saksan kultalevyn paskaksi.


siis sun pomo, lordin pomo, teidän molempien pomo, vai bruce?
Epailija

Posts: 5,636

#4836 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Annakins, 27.10.2006 11:07:
No se uimahalli! :D





Uimahalli on vain kaupunkiympäristön sanelema pakko.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

phear

Posts: 804

#4837 • • phear <X>

astaroth, 31.10.2006 19:00:
siis sun pomo, lordin pomo, teidän molempien pomo, vai bruce?



Mun. Yritti oikaista siinä olevaa jotain lätkää jolloin lasi meni paskaksi.
Fresia

Posts: 764

#4838 • • Fresia vähän outo
Viisi päivää ja oon jossain aivan muualla, missä ei takuulla tule lunta vaakatasossa. Mutta sitkeästi on sellainen fiilis, että viikon päästä istun taas yliopiston lukusalissa ja tuijotan harmauteen *igor* *ding*

Ja tää stressi on uskomaton. Väsyttää mut uni ei takuulla tule ellen väsää yhtä seminaarityötä nyt. Blaaaah... *poks*

Tänään (taas) oon muutenkin ollut niin sarkastinen kaiken suhteen ja kaikille, että alkaa jo pikkuhiljaa ärsyttää itseäkin *nauru* Voisko vaan nukkua ja relata niinkuin jotkut muutkin...

Ja tuntuu, että mun suomenkielen kirjoitustaito katos tonne lumisateeseen.

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

snoxn

Posts: 350

#4839 • • Edited snoxn

kottarainen, 31.10.2006 23:15:
Sain päiväunillani tänään suorastaan karmeita kohtauksia. Yritin avata silmät mut tulikin kummallinen kauhun tunne, en pystynyt liikkumaan, heiluttamaan käsiä tai mitään, vaan menin ihan jäykäksi. Näin vain jatkuvasti painajaisia ja säpsähtelin niistä hereille, mutta ensimmäisen kerran koin että en voinut mitenkään nousta ylös. Ja herääminen onkin vasta painajaista, hengen haukkomista ja ihme fiiliksiä *ding*


Unihalvaus. Eli ei mitään "vakavaa".
Amuck

Posts: 2,396

#4840 • • Amuck dub-i-dub

kottarainen, 31.10.2006 23:15:
*ding*


Kävi kerran melkein samalla tavalla, heräsin peloissani keskellä yötä. Sain silmät auki, mutta näin jotain kauhunsekaista valveunta, että makuuhuoneeseeni tuli poliiseja. :D En pystynyt liikkumaan, en edes nostamaan päätäni nähdäkseni onko siellä ovensuussa joku vai ei.

En tosin ole kuullut samanlaisesta tapauksesta ennen, enkä tiennyt että se on unihalvaus. Wikipedia tietää:

"Unihalvauksena tunnettu häiriö ilmaantuu, kun aivot aktivoituvat normaaliin täysin hereillä olevaan tilaan REM-unesta, mutta kehon halvaustila on edelleen voimassa. Tämä aiheuttaa tilan, jossa henkilö on täysin tietoinen ympäristöstään, muttei pysty liikkumaan. Lisäksi unihalvaukseen yhdistyy usein hallusinaatioita. Tila kestää harvoin muutamaa minuuttia kauempaa, vaikka kokijan mielestä se usein tuntuu kestävän huomattavasti pitempään. Kohtaus loppuu kuitenkin välittömästi, jos joku henkilö koskettaa tai puhuttelee kokijaa. Unihalvauskohtaus säilyy myös muistissa."

Hallusinaatioista:

Yleisimmät

* Valoharhat
* Pelko

Yleisiä

* Olennon läsnäolon aistiminen (usein pahansuopa)
* Painetta tai painoa vartalon päällä (usein rinnalla)
* Kuolemanpelko


Poliiseja, hahhaa, pahansuopa olento tosiaan!

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco