11,982 posts, 600 pages, 4,014,750 views
Dana, 1.11.2006 00:30:
miksi tytöt haluavat pukeutua kuin "maksulliset" bileisiin?
..hassujuttu..
pirpeli, 1.11.2006 01:17:
---
..hassujuttu..
---
Mä oon ihmetelly tätä kanssa monesti...Tosin,jos mulla ois muikea kroppa, käyttäsin mä kanssa vähä rohkeempia asusteita...Mutta voisin kyllä SILTI pysytellä hyvän maun rajoissa..Toisin kuin aika monet :(
Annakins, 1.11.2006 09:15:
Tervetuloa valtiolle. Meillä aloittaa tänään uusi harjottelija, jolle mun pitäis opettaa mun duunit, jotta kun mun sopimusta ei jatketa, voidaan kaikki työt teettää ko. harjottelijalla ilmaiseksi. Haluanko tehdä itseni tarpeettomaksi? No en todella.
Jone, 1.11.2006 09:26:
---
Annakins, 1.11.2006 09:15:
Tervetuloa valtiolle. Meillä aloittaa tänään uusi harjottelija, jolle mun pitäis opettaa mun duunit, jotta kun mun sopimusta ei jatketa, voidaan kaikki työt teettää ko. harjottelijalla ilmaiseksi. Haluanko tehdä itseni tarpeettomaksi? No en todella.
---
Ei muuten futaa pelkästään valtiolla tai pelkästään harjoittelupaikoissa. Kannattaa ymmärtää ruveta ihmettelemään jos tulee palkatuksi yritykseen ja melko pian sulta alkaa joku henkilö yksityiskohtaisesti kyselemään miten työtehtäväsi suoritetaankaan.
Nimim. "Tästä lähtien vastaus kysymykseen on 'riittää ihan hyvin kun mä tiedän sen.'"
---
..hassujuttu..
---
Mä oon ihmetelly tätä kanssa monesti...
Hyzenthlay, 1.11.2006 17:59:
---
---
---
Mä oon ihmetelly tätä kanssa monesti...
---
En taas tajuu... Miks ensimmäinen mielleyhtymä (vähän paljastavasta) pukeutumisesta pitää aina olla toi maksullisuus? Eiks kuulosta vähän taantumukselliselta ja jopa sovinistiselta? Mun mielestä vaatteen funktio on jotain ihan muuta kuin se, mitä ruumiinosia se paljastaa.
KooKie, 1.11.2006 18:11:
Valivali-ininää jne, mutta pointti on nyt se, että toivottavasti pinkeet kisut ei ala pukeutua pusseihin.
pirpeli, 1.11.2006 20:14:
Niinpä niin, kukin tavallaan, mutta hyvän maun rajoissa pysyen? Ja varmaan se perseenpuristelukin vähenisi, jos ei näytettäs siltä kuin naiset Punasten lyhtyjen kadulla. Ja ei, en ole kateellinen, vain hieman surullinen.
kottarainen, 1.11.2006 11:21:
Hakusanalla löytyi myös mielenkiintoinen Pro gradu-tutkielma, jonka joku Elena Seikkala on kirjoittanut. Aloin yhdistelemään viime aikoina tapahtuneita muitakin hämäriä unen ja valveen välisiä tapahtumia ja totesin että sitähän sen on oltava. Noin pari viikkoa sitten kuvittelin nousseeni ylös sängystä useita kertoja ja koin olevani täysin hereillä, mutta löysinkin itseni sängystä makaamasta kerta toisensa jälkeen. Oletin myös ihan tosissani että kaverini tuli käymään. Uni ei tuntunut unelta, vaan todellisuudelta ja tekemäni asiat olivat täysin normaaleja arkisia askareita.
Älkää nyt taas aloittako tätä samaa veivaamista. Nätit tytöt (ja pojat) (ja vaikka rumatkin) saavat pukeutua juuri niin kuin haluavat. Olkoot vaikka kokonaan alasti. Hitto, siitähän hienot kemut tulisi: suuria tulia ja taikalientä kuunvalossa, kaikki ilkosillaan.Dana, 1.11.2006 00:30:
..hassujuttu..
There you go. Google <3satumetsä, 1.11.2006 21:22:
Onko sulla linkkiä tohon Seikkalan graduun?
Jusna666, 2.11.2006 10:58:
Eilen junassa kaks jotain "uranaista" pohti ääneen missä on lohja ja lahti.. Toinen luuli et lahti on sielä missä lohja ja toisinpäin..