päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,976 views

oooo

Posts: 1,249

#4841 • • oooo
Mä oon saanu kerran unihalvauksen.

Mutta joo.. koitin etsiä syitä mun nykyisille, omituisille, öisille tapahtumille.
Jonku tyypin mukaan mä olen viidennellä astraalitasolla *ding*

Että semmosta *jeesus*
Dana

Posts: 647

#4842 • • Edited Dana
miksi tytöt haluavat pukeutua kuin "maksulliset" bileisiin?

..hassujuttu..
pirpeli

Posts: 5,533

#4843 • • pirpeli

Dana, 1.11.2006 00:30:
miksi tytöt haluavat pukeutua kuin "maksulliset" bileisiin?

..hassujuttu..



Mä oon ihmetelly tätä kanssa monesti...Tosin,jos mulla ois muikea kroppa, käyttäsin mä kanssa vähä rohkeempia asusteita...Mutta voisin kyllä SILTI pysytellä hyvän maun rajoissa..Toisin kuin aika monet :(

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

ella_

Posts: 1,329

#4844 • • ella_

pirpeli, 1.11.2006 01:17:
---
Dana, 1.11.2006 00:30:
miksi tytöt haluavat pukeutua kuin "maksulliset" bileisiin?

..hassujuttu..

---


Mä oon ihmetelly tätä kanssa monesti...Tosin,jos mulla ois muikea kroppa, käyttäsin mä kanssa vähä rohkeempia asusteita...Mutta voisin kyllä SILTI pysytellä hyvän maun rajoissa..Toisin kuin aika monet :(



mä myös. tai lähinnä nauran partaani että ei luoja, miten ne ei tajua näyttävänsä niin typeriltä. upea kroppa on hieno juttu, mutta paljaan pinnan kanssa kyllä less is more. kaikkea ei tarvitse vilauttaa :)

--
Elementary, my dear.

Tarsu

Posts: 2,449

#4845 • • Tarsu
O_o

takapihalla on puoli metriä lunta!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Avatar
#4846 • • Annakins Guest
Tervetuloa valtiolle. Meillä aloittaa tänään uusi harjottelija, jolle mun pitäis opettaa mun duunit, jotta kun mun sopimusta ei jatketa, voidaan kaikki työt teettää ko. harjottelijalla ilmaiseksi. Haluanko tehdä itseni tarpeettomaksi? No en todella.

harjottelijalle ei myöskään kerry lomaa tai kuulu työterveydenhuolto, eli se on oikeasti ilmasta työvoimaa. Tosin just nyt mua ei kiinnosta niinkään sen hyvinvointi vaan omani.
Jone

Posts: 8,258

#4847 • • Jone Archibald Haddock

Annakins, 1.11.2006 09:15:
Tervetuloa valtiolle. Meillä aloittaa tänään uusi harjottelija, jolle mun pitäis opettaa mun duunit, jotta kun mun sopimusta ei jatketa, voidaan kaikki työt teettää ko. harjottelijalla ilmaiseksi. Haluanko tehdä itseni tarpeettomaksi? No en todella.



Ei muuten futaa pelkästään valtiolla tai pelkästään harjoittelupaikoissa. Kannattaa ymmärtää ruveta ihmettelemään jos tulee palkatuksi yritykseen ja melko pian sulta alkaa joku henkilö yksityiskohtaisesti kyselemään miten työtehtäväsi suoritetaankaan.

Nimim. "Tästä lähtien vastaus kysymykseen on 'riittää ihan hyvin kun mä tiedän sen.'"
Avatar
#4848 • • Annakins Guest

Jone, 1.11.2006 09:26:
---
Annakins, 1.11.2006 09:15:
Tervetuloa valtiolle. Meillä aloittaa tänään uusi harjottelija, jolle mun pitäis opettaa mun duunit, jotta kun mun sopimusta ei jatketa, voidaan kaikki työt teettää ko. harjottelijalla ilmaiseksi. Haluanko tehdä itseni tarpeettomaksi? No en todella.

---


Ei muuten futaa pelkästään valtiolla tai pelkästään harjoittelupaikoissa. Kannattaa ymmärtää ruveta ihmettelemään jos tulee palkatuksi yritykseen ja melko pian sulta alkaa joku henkilö yksityiskohtaisesti kyselemään miten työtehtäväsi suoritetaankaan.

Nimim. "Tästä lähtien vastaus kysymykseen on 'riittää ihan hyvin kun mä tiedän sen.'"



Juu varmasti tapahtuu muuallakin, mut jotenkin tuntuu, et täällä tää on vedetty omiin stratosfääreihinsä....
Mellu-

Posts: 4,006

#4849 • • Mellu-
mul oli hyvä päivä mut mitä pitemmälle päivä menee sitä enemmän mua käy vaan ärsyttämään ihan älyttömätkin asiat *dissaa* mikähän mua mahdollisesti vaivaa? O_O

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#4850 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

pirpeli, 1.11.2006 01:17:
---
Dana, 1.11.2006 00:30:
miksi tytöt haluavat pukeutua kuin "maksulliset" bileisiin?

..hassujuttu..

---


Mä oon ihmetelly tätä kanssa monesti...



En taas tajuu... Miks ensimmäinen mielleyhtymä (vähän paljastavasta) pukeutumisesta pitää aina olla toi maksullisuus? Eiks kuulosta vähän taantumukselliselta ja jopa sovinistiselta? Mun mielestä vaatteen funktio on jotain ihan muuta kuin se, mitä ruumiinosia se paljastaa.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

kml

Posts: 1,142

#4851 • • kml Keyhole Markup Language
Tuoksun ihan mun faijalle O___o

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

KooKie

Posts: 4,338

#4852 • • KooKie aka. Petress Pan

Hyzenthlay, 1.11.2006 17:59:
---
pirpeli, 1.11.2006 01:17:
---
Dana, 1.11.2006 00:30:
miksi tytöt haluavat pukeutua kuin "maksulliset" bileisiin?

---


Mä oon ihmetelly tätä kanssa monesti...

---


En taas tajuu... Miks ensimmäinen mielleyhtymä (vähän paljastavasta) pukeutumisesta pitää aina olla toi maksullisuus? Eiks kuulosta vähän taantumukselliselta ja jopa sovinistiselta? Mun mielestä vaatteen funktio on jotain ihan muuta kuin se, mitä ruumiinosia se paljastaa.



Komppaan tässä Hyzenthlay:ta kyllä. Itse en kovin paljastaviin kuteisiin pukeudu ikinä, mutta mä en nää mitään väärää, hassua, tahi epämoraalista (maksullisuus?) niissä, jotka pukeutuvat. Eikö se ole jokaisen oma asia, millaisiin kuteisiin pukeutuu? Miten jotkut jaksavat vaivata päätään asialla, kuten pukeutuuko joku tyttö paljastavasti vaikka kerätäkseen huomiota? Tunnetteko todella sen olevan pois teiltä itseltänne? Mielestäni esimerkiksi huomionhaku pukeutumisella on varsin paljon pienempi paha bileissä, kuin esim nyt ah niin ajankohtainen perseenpuristelu. Toisaalta mä näen esimerkiksi konemusabileissä vähäisen pukeutumisen varsin positiivisena ottaen huomioon, kuinka kuuma tanssiessa tulee. Jos sitten pousailee illat pitkät, niin lämpimämmin pukeutuminen on huomattavasti rationaalisempaa. Valivali-ininää jne, mutta pointti on nyt se, että toivottavasti pinkeet kisut ei ala pukeutua pusseihin. *vink*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

pirpeli

Posts: 5,533

#4853 • • Edited pirpeli

KooKie, 1.11.2006 18:11:
Valivali-ininää jne, mutta pointti on nyt se, että toivottavasti pinkeet kisut ei ala pukeutua pusseihin. *vink*



Mä tykkään kanssa katsella kauniita tyttöjä(sellaset kivasti pukeutuneet kiksukissat ja housenaiset on oikein mukavaa silmänruokaa), mutta...Niinpä niin, kukin tavallaan, mutta hyvän maun rajoissa pysyen? Ja varmaan se perseenpuristelukin vähenisi, jos ei näytettäs siltä kuin naiset Punasten lyhtyjen kadulla. Ja ei, en ole kateellinen, vain hieman surullinen.

Ihan tarpeeksi näkee naisten esineellistämistä, alistamista ja pahoinpitelyjuttuja. Yhä nuoremmat tytöt pukeutuvat kuin...juuri ne maksulliset naiset. Valitettavasti.

Mun päivän o.O voisi olla se, että huomaan todella pitäväni näistä meidän nuorista. Nää ON hyviä tyyppejä :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#4854 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

pirpeli, 1.11.2006 20:14:
Niinpä niin, kukin tavallaan, mutta hyvän maun rajoissa pysyen? Ja varmaan se perseenpuristelukin vähenisi, jos ei näytettäs siltä kuin naiset Punasten lyhtyjen kadulla. Ja ei, en ole kateellinen, vain hieman surullinen.



Mut mikä sit menee yli rajojen *täh* mun mielestä aika rankka väite. Ja taas syyllistetään naisia liian lyhyestä hameesta :(

Tää keskustelu tuntuu nousevan tasasin välin aina esille. Mun mielestä tää on vaan ikävää, sillä bileet on ollu yleensä sellanen ympäristö, missä ihmiset saa näyttää vähän erikoiselta ja muutenkin olla oma itsensä.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

oooo

Posts: 1,249

#4855 • • oooo

kottarainen, 1.11.2006 11:21:

Hakusanalla löytyi myös mielenkiintoinen Pro gradu-tutkielma, jonka joku Elena Seikkala on kirjoittanut. Aloin yhdistelemään viime aikoina tapahtuneita muitakin hämäriä unen ja valveen välisiä tapahtumia ja totesin että sitähän sen on oltava. Noin pari viikkoa sitten kuvittelin nousseeni ylös sängystä useita kertoja ja koin olevani täysin hereillä, mutta löysinkin itseni sängystä makaamasta kerta toisensa jälkeen. Oletin myös ihan tosissani että kaverini tuli käymään. Uni ei tuntunut unelta, vaan todellisuudelta ja tekemäni asiat olivat täysin normaaleja arkisia askareita.



Onko sulla linkkiä tohon Seikkalan graduun?
Mulla on ihan samoja oireita kun sulla.. liittyykö noikin siis sittenkin unihalvaukseen? *ding*
Se mitä unihalvauksesta usein kerrotaan ei täsmää kuitenkaan oireisiini.
Amuck

Posts: 2,396

#4856 • • Edited Amuck dub-i-dub

Dana, 1.11.2006 00:30:
miksi tytöt haluavat pukeutua kuin "maksulliset" bileisiin?

..hassujuttu..

Älkää nyt taas aloittako tätä samaa veivaamista. Nätit tytöt (ja pojat) (ja vaikka rumatkin) saavat pukeutua juuri niin kuin haluavat. Olkoot vaikka kokonaan alasti. Hitto, siitähän hienot kemut tulisi: suuria tulia ja taikalientä kuunvalossa, kaikki ilkosillaan.

satumetsä, 1.11.2006 21:22:
Onko sulla linkkiä tohon Seikkalan graduun?

There you go. Google <3

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

alphamagic

Posts: 3,628

#4858 • • alphamagic
Oon ollu koko päivän varma siitä et on joulukuu ja kohta jouluaatto...
Odottavan aika on ilmeisesti pitkä *nauru*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Jusna666

Posts: 1,447

#4859 • • Jusna666 Diablo
Eilen junassa kaks jotain "uranaista" pohti ääneen missä on lohja ja lahti.. Toinen luuli et lahti on sielä missä lohja ja toisinpäin.. *justjoo*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

alphamagic

Posts: 3,628

#4860 • • alphamagic

Jusna666, 2.11.2006 10:58:
Eilen junassa kaks jotain "uranaista" pohti ääneen missä on lohja ja lahti.. Toinen luuli et lahti on sielä missä lohja ja toisinpäin.. *justjoo*


*lmao*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.