päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,867,633 views

innae

Posts: 1,377

#2381 • • innae PaskaJätkä
Eilen nämä tapahtuivat...
Duunissa olin. Kävin hakemassa Fennian keittiöstä basilikaa. Siinä on hellan ja kallan välissä "tyhjöä tila", jossa säilytetään lasipakkeja. Nopeasti katsoin siihen välikköön, näkys musta-valkoista paidassa, ajattelin et se on joku meistä. Tulen takasinpäin katson uudestaan, siinä onkin joku asiakas joka on pää ihan tutkalla. Naksuttelee siitä savunpoistoluukkujen namikoita yms. Kysyin siltä irmalta että mitä vittua sä teet. Tämä on ravintolan yksityisaluetta, sulla ei ole mitään oikeutta tänne ja sulla ei ole mitään oikeutta koskea niihin nappuloihin. Eukko oli siihen vaan ai. Talutin irman Fennian baariin, josta vp soitti turvaan. Ainoa vaan, että vp oli hieman muunnellut tarinaa että hän itse kävi hakeen naisen pois sieltä juuri, eikä ollut ehtinyt tehdä mitään siellä. Tähän aikaan kaikkia Fennia salongin tarjoilijat olivat töissä...
Kys. nainen oli n.50-vuotias aasialainen kantiksemme.

Toinen tapahtuma oli, kun kävin n. 10 yli 3 plokkaamassa, tulen takasin baarin täysinäisen prikan kanssa, niin joku jamppa siinä kurkotttelee tiskin yli ja kolisuttelee. Kysin että mitä helvettiä sinä teet. Ukko vastasi, että ajatteli tehdä itselleen gt:n valmiiksi kun ketään ei baarissa näkynyt ja on hirveä jano. Totesin ukolle, ettei viinaa enempää tule eikä tipu ellei mene käytöstapa-kurssille. Tiskistä tännepäin on vain ravintolan aluetta, ei asiakkaiden aluetta, ja saatana näpit pois mun viinoista. (seuraavan kerran kun joku näin tekee, suoraan soitta turvaan ja ulos.)

rairairai.
Onneksi meillä on turvan pojat :)

--
PaskaJätkä

leka

Posts: 373

#2382 • • leka anteeksi olen eläin

Individual, 23.10.2005 15:21:
-- Nightwish pätkästä--

Sitten viellä ihmetellään miksi suomalainen musiikki ei pärjää maailmalla?

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Avatar
#2383 • • Annakins Guest

Amma, 23.10.2005 13:36:
---
Annakins, 23.10.2005 12:18:
Joku oli pöllinyt Hesarin luukusta...

---

Ootko varma, että se oli pöllitty? Joskus se saattaa vahingossa jäädä jakamatta. Soitto Hesarin toimitukseen tuonee lehden kotiisi vielä samana päivänä.



Mä kuulin yöllä kun se tuotiin mutta en sillon jaksanut hakea sitä ja aamulla ei ollut enää luukussa..
Amma

Posts: 2,383

#2385 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Annakins, 23.10.2005 19:55:
Mä kuulin yöllä kun se tuotiin mutta en sillon jaksanut hakea sitä ja aamulla ei ollut enää luukussa..


Aaa, ok. (Mutta toisaalta jos sen lehden siis kovasti haluaa, niin kannattaa ottaa Hesariin yhteyttä.)

--
*etsiskel*

Avatar
#2386 • • Annakins Guest

Amma, 23.10.2005 20:23:
---
Annakins, 23.10.2005 19:55:
Mä kuulin yöllä kun se tuotiin mutta en sillon jaksanut hakea sitä ja aamulla ei ollut enää luukussa..

---

Aaa, ok. (Mutta toisaalta jos sen lehden siis kovasti haluaa, niin kannattaa ottaa Hesariin yhteyttä.)



Joo niin mä ajattelin kyllä vielä tehdäkin... Tai sit laitan lapun tonne rappukäytävääv:
"Voisiko lehtemme "lainannut" henkilö ystävällisesti palauttaa sen samaan paikkaan" :D
Amma

Posts: 2,383

#2387 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Annakins, 23.10.2005 20:24:
Joo niin mä ajattelin kyllä vielä tehdäkin... Tai sit laitan lapun tonne rappukäytävääv:
"Voisiko lehtemme "lainannut" henkilö ystävällisesti palauttaa sen samaan paikkaan" :D


"...ja mikäli olet ehtinyt leikellä lehteä, ole hyvä ja teippaa lehti kasaan ennen palauttamista..." ;)

--
*etsiskel*

Tropico

Posts: 246

#2388 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.
Technics Headphone RP-DH 1200 Mono
r0n

Posts: 2,258

#2390 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
And yet again your way of getting attention amazes me. Why make stuff up? Don't go blaming other people for the outcome of your own decisions. I thought you would have learned by now, but seems like your just as fucked up in the head as you always have been.

--
6er reihe

Individual

Posts: 10,942

#2391 • • Individual HYPNO!

ceecee, 23.10.2005 20:59:
And yet again your way of getting attention amazes me. Why make stuff up? Don't go blaming other people for the outcome of your own decisions. I thought you would have learned by now, but seems like your just as fucked up in the head as you always have been.



Siis hä? Kelles toi oli oikein osoitettu?
ezzy

Posts: 8,060

#2392 • • ezzy Droid-pappa

starbuster, 23.10.2005 16:09:

Ainakin IMO toi Tarjan jumalainen ääni oli juuri se asia mikä erottaa ton bändin sadoista muista. Mitenkään aliarvioimatta herrojen biisintekotaitoja. Mutta koska en asiaa ton tarkemmin tunne niin en käy väittämään. *hymy*



Sais vaan opetella lausumaan englantia...no, nyt sille ei o enää tarvetta.
r0n

Posts: 2,258

#2393 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

Individual, 23.10.2005 21:02:


Siis hä? Kelles toi oli oikein osoitettu?



*nauru* Ei hätää, ei millään tavalla liity aiempiin postauksiin.
Katsoin vain topicin olevan sopiva avautumiselleni *hymy*

--
6er reihe

Verano

Posts: 4,649

#2395 • • Verano Merituuli

mayah, 24.10.2005 11:47:
Mä en tiedä mikä tässä on kummallisempaa, se että sillä edelleen on mun puhelinnumero sen kännykässä (ollaan oltu viimeks tekemisissä aika tarkkaan kymmenen vuotta sitten) vai se, et mä en oo vaihtanut puhelinnumeroani kertaakaan sen jälkeen, kun ekan kännykkäni kasiluokalla sain :D



Tyypillä on ollut kasilla kännykkä :O Tämä viimeistään havainnollistaa sukupolvien välistä kuilua.

Nimim. lukiossa yhdellä meidän luokasta olli känny. Hänellä oli se päällä tunnilla ja hän sai aina mennä luokan ulkopuolelle puhumaan jos känny soi.. *lmao*
Verano

Posts: 4,649

#2396 • • Verano Merituuli

mayah, 24.10.2005 11:59:
olenko sinkku vai löytänyt jonkun miehen :D



Ja iiiiihan vahingossa sattui sulle soittamaan *lmao* x triljoona.
Occu

Posts: 2,528

#2397 • • Occu

mayah, 24.10.2005 11:47:
Mä en tiedä mikä tässä on kummallisempaa, se että sillä edelleen on mun puhelinnumero sen kännykässä (ollaan oltu viimeks tekemisissä aika tarkkaan kymmenen vuotta sitten) vai se, et mä en oo vaihtanut puhelinnumeroani kertaakaan sen jälkeen, kun ekan kännykkäni kasiluokalla sain :D


o_O vois varmaan vaihtaa numeroo...



et ole ainut jolla on sama numero pysynnyt kanssa pitkään. Itselläin ollut sama num. 8v.
ja kummallista tossa on se et sillä on viellä sun numeros jäljellä. Jos tosissaan ette ole olleet 10v. tekemisissä.
Itseillänikin tosin säilynnyt jokunen ylä-aste ajan kaverin numero johon ei ole ollut yhteyksissä vähään aikaan. *poistelee_vanhoja_numeroita*

Samaan syssyyn oma päivän O_o

Faija soittaa ja kysyy et haluisinko mennä Porvooseen johonkin mutinäytökseen.
Mielen valtasi hetkeksi ajatus, että onko se pöljä mennyt totaalisesti ihan sekaisin ja
vaihtannut mallialalle. :)

--
..::MOI::..

RantaPalleroinen

Posts: 512

#2398 • • RantaPalleroinen
Captain Jack on kuollut... *igor*

--
a weekend wasted is never a wasted weekend