päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,867,630 views

Fyrisch

Posts: 4,525

#2362 • • Fyrisch
meijän laival on antti tuisku tänään + ~700 pissist
Ninka

Posts: 564

#2363 • • Ninka
..joskus on päiviä jolloin tajuaa älyttömän paljon asioita, oikeen havahtuu.
Ihan kun olis kävelly silmät kiinni pitkän aikaa.
Ei edes harmita, tajuaa vaan mitä olis aikanaan pitänyt tehdä/päättää toisin, ni asiat olis ehkä paremalla mallilla nyt. On myös yksi asia jota kadun varmaan loputtomiin,
se tulee aina mieleen ja menee ajan kanssa pois kun tajuaa ettei sille enää mahda mitään.
On myös asioita mitä en ujoudeltani tai hiljaisuudeltani ole saanut sanottua, pystynkö tulevaisuudessa muuttamaan tyyliäni se jää nähtäväksi.

Yhtäkkiä huomaa mikä on jo takana sitä ei saa tähän päivään enään mukaan vaikka kuinka kiskoisi. Täytyy keskittyä tuleviin tapatumiin, ihmisiin ja aikaan.
Tunnelin päässä taitaa näkyä valoa kohti sitä päättäväisin mielin

*sydän* *piis*

[pieni]antakaa anteeksi sadat ja tuhannet kirjotusvirheet[/pieni]

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Tetraveks

Posts: 89

#2365 • • Tetraveks
Väänsin itseni ensimmäistä kertaa aamulenkille intin jälkeen *kuntoiluhymiö*
Verano

Posts: 4,649

#2366 • • Verano Merituuli
Luin tossa aamulla Nyt-liitettä sporassa, siinä oli Antti Tuiskun uuden levyn arvostelu. Hiukan hämmennystä herätti se, että levy oli saanut neljä tähteä. Arvostelussa kerrottiin laulajan saaneen julkisuudessa siipeensä avioeronsa takia. WTF.

No tarkemmin kun katsoin niin kyseessä olikin Anssi Kela *justjoo* En kai mä sitten vielä ihan hereillä ollut, meinasin missata mun pysäkinkin siinä lukiessa.
Avatar
#2367 • • Edited GoA Guest
Olotila on tällä hetkellä mielenkiintoisen pirteä. Tulin vasta kotiin töistä ja koska töissä ei ollut mitään kunnon ruokaa saatavilla niin tuli koko ilta syötyä ilmaisia pullia ja karkkia sekä litkittyä cappucinoa luvattomia määriä. Tällä hetkellä kropassa on sellainen kofeiini/sokerilataus että voisin siirtää vaikka vuoria. *hih*

Tervettäkö? Ei todellakaan, mutta mä olisin ollut todella vihainen jossain vaiheessa iltaa ilman tota napostelua. Saatan olla kärttynen nälkäsenä. :P
AnssiV

Posts: 1,798

#2368 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
Mun pää on tainnu sanoa *poks* kun tässä nyt on menossa niinku [o]26. tunti[/o] 36. tunti ilman lisähappea samoilla silmillä enkä minä niinku sitä ittestäni huomaa, ei väsytä, ei mitään... *ding*
Muhvi-

Posts: 303

#2369 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
8899_16754.jpg

--
It was once my life - it was my life at one time.

Avatar
#2370 • • Annakins Guest
Joku oli pöllinyt Hesarin luukusta...
Amma

Posts: 2,383

#2371 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Annakins, 23.10.2005 12:18:
Joku oli pöllinyt Hesarin luukusta...


Ootko varma, että se oli pöllitty? Joskus se saattaa vahingossa jäädä jakamatta. Soitto Hesarin toimitukseen tuonee lehden kotiisi vielä samana päivänä.

--
*etsiskel*

Elmiira

Posts: 1,446

#2372 • • Elmiira
Mulle ja kullalle sanottiin eilen et:
"Tuo sun vaimos taitaa olla sua aika paljon nuorempi."

Kulta ilmeisesti näyttää 26 -vuotiaalta
ja minä puolestani 16 -vuotiaalta. *igor*

Joo, 3kk meillä on oikeasti ikäeroa.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Individual

Posts: 10,942

#2373 • • Edited Individual HYPNO!
Hyvä Tarja,
Olemme tulleet sen tien päähän, jossa meidät on pakotettu valitsemaan loppuuko Nightwishin tarina loppuvuoteen 2005 vai jatkuuko se vielä määräämättömän ajan. Minä en ole vielä valmis tätä luomusta kuoppaamaan, niin paljon olemme sen eteen tehneet töitä viimeisen 9 vuoden aikana. Nightwish on elämäntapa, henkireikä, josta emme pysty luopumaan.
Yhtälailla varmaa on ettemme pysty jatkamaan bändiä sinun tai Marcelon kanssa. Viimeisen vajaan vuoden aikana tapahtui jotain surullista, jota olen pohtinut joka ikinen päivä, aamu ja yö. Sinun asenteesi ja käytöksesi ei enää sovi Nightwishin piiriin. Sinusta on tullut esiin sellaisia piirteitä, joita en olisi uskonut vanhassa rakkaassa ystävässäni näkeväni.
Ihmiset jotka eivät puhu toisilleen vuoteen, eivät kuulu samaan bändiin.

Olemme mukana alalla jossa bisnespuoli on välttämätön paha ja jatkuva huolenaihe. Olemme myös bändi, joka on aina tehnyt musiikin sydämellä, musiikin itsensä ja ystävyyden takia. Henkisen korvauksen pitäisi aina olla maallista korvausta arvokkaampi! Nightwish on bändi, se on tunnetila.
Sinulle business, raha ja ulkomusiikilliset tekijät merkitsevät valitettavasti nykyään niin paljon enemmän kuin nuo tunteet. Koet uhranneesi itseäsi ja omaa laulu-uraasi Nightwishin hyväksi, sen sijaan että katsoisit taaksepäin sekä nykyisyyteen, mitä se on sinulle antanut.
Tästä asenteesta on osoituksena kaksi lausetta jotka minulle sanoit lentokoneessa Torontossa:
Minä en tarvitse enää Nightwishia.; sekä ;Muista Tuomas, että voin jättää tämän bändin milloin vaan, päivän varoitusajalla.&
Minä en pysty enää yksinkertaisesti tekemään biisejä laulettavaksesi.

Olet itsekin sanonut olevasi Nightwishissa vain vierailija. Nyt tuo vierailu päättyy, ja me jatkamme Nightwishia uudella naisvokalistilla. Tämä on varmasti yhtä suuri helpotus sinulle kuin meillekin. Olemme kaikki nielleet pahaa oloa ihan tarpeeksi.

Olet sanonut seuraavaan levyn olevan joka tapauksessa viimeisesi. Me haluamme kuitenkin jatkaa niin kauan kuin paloa riittää.
On siis aivan turhaa enää kituuttaa sitä yhtäkään levyä yhdessä.
Me neljä olemme pohtineet asiaa jatkuvasti ja ymmärtäneet, että muuta emme halua elämässä tällä hetkellä tehdä, emmekä muuta osaakaan. Joulukuun 2004 lopussa Saksassa sanoit lopettavasi seuraavaan levyyn. Sanoit myös ettet koskaan lähtisi enää kiertueelle, joka kestäisi pidempään kuin 2 viikkoa. Ilmoitit senkin, että USA:n ja Australian voimme tulevaisuudessa käytännössä unohtaa, koska keikkapaikat ja liksat ovat liian pieniä.

Olen haastatteluissa sanonut että Tarjan lähtö olisi Nightwishin loppu. Tulen ymmärtämään ihmisten reaktion että asia olisi näin. Tämä on kuitenkin minun sielunkuvani enkä ole valmis päästämään siitä irti yhden ihmisen takia. Ihmisen, joka haluaa keskittää luovuutensa muualle, jonka arvomaailma ei kohtaa omaani.

Meitä ei koskaan haitannut se, että et koskaan osallistunut sävellys/sovitustyöhön, ettet koskaan ennen levynauhoituksia käynyt laulamassa treeneissä kertaakaan. Ei se, että halusit matkustaa keikkamatkat lentokoneilla meistä erossa, aviomiehesi kanssa. Ei se, että olet bändin ehdoton keulakuva.
Kaiken paitsi ahneuden, fanien aliarvostamisen, ja lupausten rikkomisen hyväksyimme hyvillä mielin. Sovimme että Nightwish on kaikille prioriteetti vuoden 2005 loppuun asti. Silti moni asia meni sen edelle. Huippuesimerkkinä Oslon jo loppuunmyyty keikka, joka olisi pitänyt peruuttaa sen takia että sinun pitäisi treenata joulukonsertteihin, tavata ystäviä ja mennä elokuviin. Tähän sananmuotoon Marcelo peruutuksen syyn sähköpostissa laittoi. Ja tämä vain yhtenä esimerkkinä monista. Itse en suurempaa itsekkyyttä ja fanien laiminlyöntiä voi kuvitella.
Nightwish on elämäntapa ja työpaikka, johon sisältyy myös paljon velvollisuuksia. Niin toisiamme kuin fanejakin kohtaan. Kanssasi noiden velvollisuuksien täyttäminen ei enää onnistu.

Syvällä sisimmässämme emme edelleenkään tiedä kumpi teistä meidät tähän ajoi. Jotenkin Marcelo on saanut sinut muutettua siitä herttaisesta maalaistytöstä diivaksi, joka ei ajattele eikä käyttäydy enää kuten ennen. Tuntuu että olet liian varma omasta korvaamattomuudestasi ja statuksestasi.

Syytät selvästi meitä neljää pahasta olostasi ja siitä että emme kunnioita tai kuuntele sinua. Usko, että olemme aina kunnioittaneet sinua, upeana vokalistina ja ystävänä. Pitkälti sinun ehdoillasi tässä on viime vuodet menty. Sinä olit aina ainoa joka asetti keikoille lähtemisen ehdoksi suuremman keikkaliksan. Tämä kaikesta korvaus ja lisää rahaa asenne on se mihin kaikkein eniten petyimme!

Toivomme että jatkossa ajattelet enemmän oman sydämesi ehdoilla etkä kuuntelisi Marceloa. Kulttuurierot yhdistettynä ahneuteen, opportunismiin ja rakkauteen on vaarallinen yhdistelmä. Älä kuihduta itseäsi.

Tämä ei ole asia mistä olemme erityisen ylpeitä, mutta et antanut meille vaihtoehtoa. Kuilu on liian leveä. Ja päätös yksimielisesti meidän neljän. Olemme kulkeneet sen hetken ohi jossa asiat voidaan selvittää puhumalla.

Kaikkea hyvää urallesi ja elämääsi,



Tuomas



Emppu Jukka Marco



Ps. Tämä kirje on täysin avoin kaikille.
m1kk3

Posts: 5,560

#2374 • • m1kk3 no-life

Individual, 23.10.2005 15:21:
--clip--



ei voi kyllä sanoa muuta kun että *uuh*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

m1kk3

Posts: 5,560

#2376 • • m1kk3 no-life

Individual, 23.10.2005 15:32:
---
starbuster, 23.10.2005 15:30:
---
Individual, 23.10.2005 15:21:
--clip--

---


ei voi kyllä sanoa muuta kun että *uuh*

---


Siinä on ollut hauskaa olla maailmankiertueella kun tilanne on ollut tuo.



joo varmaan. :( Vaikken ite bändiä enää niin fanita kun sillon joskus Oceanbornin aikoihin ni kyllähän toi on ikävää luettavaa. Ei Suomen metalliskene olis sitä mitä se nyt on ilman tota bändiä. Ikävää että ton piti päättyä tolleen. Mut kai se on niin että Tarjalle oli kummiskin tärkeämpi se oma ura kun Nightwish. Tai sen käsityksen tosta ainakin sai. No, toivottavasti pojat löytää ees puoliks noin ihanan ja kaunisäänisen laulajan tilalle. Ja hieno veto kyllä toi että ei kuopattu koko bändiä Tarjan lähdön jälkeen, vaan jatketaan uusilla eväillä eteenpäin. Se jos mikä kertoo poikien yrityksestä ja panostuksesta tuohon bändiin. *piis*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Epailija

Posts: 5,636

#2377 • • Epailija Physicist, 2nd class.

starbuster, 23.10.2005 15:43:
Se jos mikä kertoo poikien yrityksestä ja panostuksesta tuohon bändiin. *piis*



Öh. Onko tuo mikään yllätys? Tarjahan on kaikesta päätellen ollut bändissä käytännössä pelkkä statisti yleisön mielikuvasta huolimatta. Minulle Nightwish oli käytännössä yhtä kuin Tuomas jo ennen tuon Individiualin postauksen lukemista.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

m1kk3

Posts: 5,560

#2378 • • m1kk3 no-life

Epailija, 23.10.2005 15:53:
---
starbuster, 23.10.2005 15:43:
Se jos mikä kertoo poikien yrityksestä ja panostuksesta tuohon bändiin. *piis*

---


Öh. Onko tuo mikään yllätys? Tarjahan on kaikesta päätellen ollut bändissä käytännössä pelkkä statisti yleisön mielikuvasta huolimatta. Minulle Nightwish oli käytännössä yhtä kuin Tuomas jo ennen tuon Individiualin postauksen lukemista.



no, kai toi on makuasia pitkälti. Kyllä monen mielestä varmaankin toi bändi olis tuskin noin kovassa suosiossa ilman Tarjaa. Ainakin IMO toi Tarjan jumalainen ääni oli juuri se asia mikä erottaa ton bändin sadoista muista. Mitenkään aliarvioimatta herrojen biisintekotaitoja. Mutta koska en asiaa ton tarkemmin tunne niin en käy väittämään. *hymy*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Epailija

Posts: 5,636

#2379 • • Epailija Physicist, 2nd class.

starbuster, 23.10.2005 16:09:
no, kai toi on makuasia pitkälti. Kyllä monen mielestä varmaankin toi bändi olis tuskin noin kovassa suosiossa ilman Tarjaa. Ainakin IMO toi Tarjan jumalainen ääni oli juuri se asia mikä erottaa ton bändin sadoista muista. Mitenkään aliarvioimatta herrojen biisintekotaitoja. Mutta koska en asiaa ton tarkemmin tunne niin en käy väittämään. *hymy*



Itse en taas ole koskaan kauheasti lämmennyt Turusen äänen ja sankarimetallin yhdistelmälle, joten siksi on erityisen helppoa pitää biisien tekijää bändin sydämenä. Näin siis vaikka biisitkään eivät kolahtaisi. Ei tästä siis väittelemään tarvitse lähteä.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

m1kk3

Posts: 5,560

#2380 • • m1kk3 no-life

Epailija, 23.10.2005 16:16:
---
starbuster, 23.10.2005 16:09:
no, kai toi on makuasia pitkälti. Kyllä monen mielestä varmaankin toi bändi olis tuskin noin kovassa suosiossa ilman Tarjaa. Ainakin IMO toi Tarjan jumalainen ääni oli juuri se asia mikä erottaa ton bändin sadoista muista. Mitenkään aliarvioimatta herrojen biisintekotaitoja. Mutta koska en asiaa ton tarkemmin tunne niin en käy väittämään. *hymy*

---


Itse en taas ole koskaan kauheasti lämmennyt Turusen äänen ja sankarimetallin yhdistelmälle, joten siksi on erityisen helppoa pitää biisien tekijää bändin sydämenä. Näin siis vaikka biisitkään eivät kolahtaisi. Ei tästä siis väittelemään tarvitse lähteä.



joo ei aleta väittelemään *hali*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti