päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,688 views

Elmiira

Posts: 1,446

#2321 • • Elmiira
Sipsipussissa oli yksi poimutettu sipsi sileiden sipsien joukossa.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Riicca

Posts: 18

#2322 • • Riicca

Fresia, 14.10.2005 11:55:
Mä sain eilen hämeenkadun approssa palamaan rahaa niin paljon et huh *toktok* Eikun opintolaina ens viikolla...

Mut oli kyl hauskaa *iloinen* Enkä ees säätänyt tai sekoillut tai mitään muutakaan mitä siinä humalatilassa voin hyvinkin tehdä. *hihu*

Mut mistä etsin rahaa tälle illalle, kun on vähän "pakko" olla mukana menossa...*ding*




Juu se on kumma kuinka sitä rahaa saa aina menemään, vaikka esim. siiderin saiskin parilla eurolla! Ite olin jo alkuiltaan mennessä onnistunut kuluttamaan koko matkakassan..! Tiliotetta odotellessa... *uuh*
pirpeli

Posts: 5,533

#2323 • • pirpeli
Mä kesin*täh**whaat*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Tiikerriii

Posts: 1,113

#2324 • • Tiikerriii Tj
joku varastanut mun äänen täysin.... *ding*

--
RÄYH!!!!

Verano

Posts: 4,649

#2325 • • Edited Verano Merituuli
Enää ei alue silmien välissä tunnu räjähtävän.

Ainiin ja sit eilen yksi uusi tuttavuus arvasi mun iän oikein heti ensi yrittämällä :OOOO
Todellinen päivän o_O

Nimim. Ikuinen kakskakkonen.
Fresia

Posts: 764

#2326 • • Fresia vähän outo
Yks mukava poika pyys mua "treffeille" (no yöksi sen luo...) ja olin vie aamusta tosi *hymy* Mutta... huomasin vältteleväni sitä erittäin pahasti tos yliopiston ruokalas ja pakenin tietokoneen ääreen...

Ei paljon taas järki jätä mussa, ehei...kai pelkään, et se on liian kiltti ja ei välttämättä ymmärrä etten halua mitään vakavaa. Yöseura kyllä kelpaa, mutta liika sitoutuminen...*ding* Eikö vaan vois ottaa rennosti ja kattoo mitä tulee. *eikä*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Exlex

Posts: 497

#2327 • • Exlex

Fresia, 17.10.2005 14:19:
Yks mukava poika pyys mua "treffeille" (no yöksi sen luo...) ja olin vie aamusta tosi *hymy* Mutta... huomasin vältteleväni sitä erittäin pahasti tos yliopiston ruokalas ja pakenin tietokoneen ääreen...

Ei paljon taas järki jätä mussa, ehei...



Nyt vaan otat itteäs niskasta kiinni ja meet sanomaan tän saman sille äijälle:

kai pelkään, et se on liian kiltti ja ei välttämättä ymmärrä etten halua mitään vakavaa. Yöseura kyllä kelpaa, mutta liika sitoutuminen...*ding* Eikö vaan vois ottaa rennosti ja kattoo mitä tulee. *eikä*






[pieni]Tässä taas esimerkki siitä miksi naisia on niin hankala tulkita[/pieni] *hmph*
Avatar
#2328 • • Galadhan Guest
Firman sisällä tuli sellainen uusi perustettava työtehtävä hakuun, jota olen tehnyt projekteina oman ruudun ohessa jo muutaman kuukauden. Saas nähdä kuinka hakemukseen suhtaudutaan...
Amma

Posts: 2,383

#2329 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Sain äskettäin tekstiviestin, joka oli lähetetty viime tammikuussa.

--
*etsiskel*

QueenB

Posts: 302

#2330 • • QueenB Yuki-Onna
juups, flunssanen olo ja siivoaminen ei sovi yhteen. Olin just viemäs pyykkejä pesuun kunnes puoles välis matkaa huomasin et en olekaan menossa pesutupaa kohden vaan roskakatosta. *töktök* Mitäköhän pyykeillekin olisi käynyt jos oisin ollut ajatuksissani koko ajan.
Avernian

Posts: 7,451

#2331 • • Avernian Kerettiläinen

QueenB, 17.10.2005 15:09:
juups, flunssanen olo ja siivoaminen ei sovi yhteen. Olin just viemäs pyykkejä pesuun kunnes puoles välis matkaa huomasin et en olekaan menossa pesutupaa kohden vaan roskakatosta. *töktök* Mitäköhän pyykeillekin olisi käynyt jos oisin ollut ajatuksissani koko ajan.



Mut ajattele kuin oisitte päässy shoppailemaan!

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

QueenB

Posts: 302

#2332 • • QueenB Yuki-Onna

Avernian, 17.10.2005 15:20:
---
QueenB, 17.10.2005 15:09:
juups, flunssanen olo ja siivoaminen ei sovi yhteen. Olin just viemäs pyykkejä pesuun kunnes puoles välis matkaa huomasin et en olekaan menossa pesutupaa kohden vaan roskakatosta. *töktök* Mitäköhän pyykeillekin olisi käynyt jos oisin ollut ajatuksissani koko ajan.

---


Mut ajattele kuin oisitte päässy shoppailemaan!



niin, oishan tossa ollu sit selittämistä pikaiselle shoppailu tarpeelle. :)
Freja

Posts: 8,775

#2333 • • Freja Sihteeri
Kyl mä tiesin et kunnan hammashuolto on perseestä(tai siis lukenut siitä, en itse ole käyttänyt palveluja) mut en mä tiennyt et näin perseestä! Äijällä lähti eilen joku kruunu viisaudenhampaasta ja palakin siinä samalla, ja nyt sen hampaassa on kiva reikä joka kerää kaikki paskat, ja terävä kulmakin joka rikkoo sen kielen. Lisäksi siihen sattuu. Soitetaan hammashoitolaan. "no, tammikuun 4.päivä olis aika." woot! kysyttiin sitten mitä on toiseen lähellä olevaan. "no, marraskuun 19." Ukkoseni siihen että "tämä on aika kipee että en mä nyt niin kauaa pysty oleen. mites näitä päivystyksiä sitten?" johon sille vaan tokastaan et "kuule niissä vaan poistetaan se kipu, ei siellä mitään toimenpiteitä tehdä."

*grr**poks**eikä**eiei**senkin**toktok**dissaa**igor*

Ei muuta kuin yksityiselle. Onko jollain jotain suosituksia, missä saisi hyvää palvelua, hinnat ois kohillaan, ja ehkä myös nukutuksessa hoitoa? Eikä tarvis odottaa sitä 3 kuukautta?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

pirpeli

Posts: 5,533

#2334 • • Edited pirpeli

Freja, 18.10.2005 14:58:
Kyl mä tiesin et kunnan hammashuolto on perseestä(tai siis lukenut siitä, en itse ole käyttänyt palveluja) mut en mä tiennyt et näin perseestä! Äijällä lähti eilen joku kruunu viisaudenhampaasta ja palakin siinä samalla, ja nyt sen hampaassa on kiva reikä joka kerää kaikki paskat, ja terävä kulmakin joka rikkoo sen kielen. Lisäksi siihen sattuu. Soitetaan hammashoitolaan. "no, tammikuun 4.päivä olis aika." woot! kysyttiin sitten mitä on toiseen lähellä olevaan. "no, marraskuun 19." Ukkoseni siihen että "tämä on aika kipee että en mä nyt niin kauaa pysty oleen. mites näitä päivystyksiä sitten?" johon sille vaan tokastaan et "kuule niissä vaan poistetaan se kipu, ei siellä mitään toimenpiteitä tehdä."

*grr**poks**eikä**eiei**senkin**toktok**dissaa**igor*

Ei muuta kuin yksityiselle. Onko jollain jotain suosituksia, missä saisi hyvää palvelua, hinnat ois kohillaan, ja ehkä myös nukutuksessa hoitoa? Eikä tarvis odottaa sitä 3 kuukautta?



Mehiläisen hammashoitola esim. Forumissa.Kivat lekurit, "halpa" (no, mikäs yksityinen on?), ja nopeesti sai ainakin joku aika sitte aikoja..

Mä sain rannekanavavaurion hoitoon ajan joulukuun 27.päiväksi kunnallisessa sairaanhoidossa. Helpompaa ois katkasta luusahalla käsi ja mennä sitte vaikka tohon Ympyrätalolle vähän valittamaan..

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Dueno

Posts: 168

#2335 • • Dueno klubbarin rumin

Freja,
Ei muuta kuin yksityiselle. Onko jollain jotain suosituksia, missä saisi hyvää palvelua, hinnat ois kohillaan, ja ehkä myös nukutuksessa hoitoa? Eikä tarvis odottaa sitä 3 kuukautta?



Ite oon aina saanu ajan samalle päivälle, jos oon halunnu. Oon käyttäny taktiikkaa 1) särky on sietämätön(kauheeta itkua ettei pysty nukkumaan ku särkee jne) 2) Oon palvelutöissä ja mun puruluut pitää olla kunnossa, muuten asiakkaat häipyy ja pomo ei tykkää yhtään(tota sillon ku etuhammas halkee). Sinne pitää oikeesti ruikuttaa että ne antaa sen ajan, eikä mitään "no kyllä siihen vähän särkee"....

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

susanna*

Posts: 36

#2336 • • susanna* -kaikki tänne mulle heti- :)
*ding* taisin just irtisanoa itseni.

noh,aikansa kutakin...olikin pää "vähän" jumissa kyseisessä paikassa.
Optik

Posts: 1,691

#2337 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Tiikerriii, 16.10.2005 13:36:
joku varastanut mun äänen täysin.... *ding*



Ai? Mun äänen on taas joku vaihtanu Vin Dieselin ääneksi *sydän**jiihaa*

Mut kuiteki siinä käy niin et kun tää pieni köhä lähtee pois ni se haluaa sen samalla takasin..

*igor**hmph**grr**nyyh* <- nuo jo siis valmiiksi sitä odotellessa..

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Optik

Posts: 1,691

#2338 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Tulipahan vastaan eräällä torrenttracker saitilla vastaan oma miksaus yhdessä paketissa... Eka kännisekoilu jonka tänne aikoinani laitoin eli Flashbacks Vol.1.. Hardhousea ja mähinää vuodelta keppi ja kivi..

Paskaa paketissa, LOL *lmao*

Kuinkakohan moni siitäkin on jo traumoja saanut..? Ja vielä 128Kbit-versiona *ding*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Tyeicha

Posts: 5,807

#2339 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
menin hammaslääkäriin ja vastaanottovirkailija kysyi "ootko sä niitä kasiluokkalaisia, joilla on tänään tarkastus?".. viimeks viikko sitten mun 18v. pikkubroidia luultiin mun isobroidiks ja mua 15-vuotiaaks. *toktok* *nauru*

--
-Tyeicha-

SyndroDome

Posts: 1,103

#2340 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Tyeicha, 19.10.2005 12:44:
menin hammaslääkäriin ja vastaanottovirkailija kysyi "ootko sä niitä kasiluokkalaisia, joilla on tänään tarkastus?".. viimeks viikko sitten mun 18v. pikkubroidia luultiin mun isobroidiks ja mua 15-vuotiaaks. *toktok* *nauru*




Vai luultiin sua 15-vuotiaaks? No etsä ainakaan tossa sun profiilin kuvassa niin pikkuiselta näytä :) *hali* *lohduttel*

--
Life is full of choises.